Sari la conținut

3. Grande Prémio 888 de Portugal


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, damager a spus:

Prin 2018 zoceau ca scos in 2019 noul model de R1 cu cutie seemless, counter crankshaft si valve variabile si de atunci tot zic. Acuma cica modelul 2022. 

Sunt curios cum ar aplica ei seamless'ul pe strada pt ca mi se pare imposibil.La cutia seamless (pe langa faptul ca ii trebuie o super mentenanta si ca e super scumpa),daca se greseste schimbarea (in loc de superioara se schimba inferioara),cutia e distrusa.Ori pe strada asta se va intampla clar la un moment dat.

DSG poate.Seamless...nu prea vad cum.Dar DSG'ul pe langa faptul ca e scump,ar insemna practic dublarea masei cutiei.Teoretic se poate face,practic nu vad Yamaha sa iasa cu o asa inovatie,mai degraba Bmw care tot incearca tot felul de chestii groundbreaking.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Atat stie motoreta aia: liniute. Doar acolo poate viola ceva, in rest pe fiecare viraj are parte de dubla penetrare din partea Suzuki si Yamaha. Cand va veni si Honda din urma, va fi tripla. Pe viraje Ducati este penibil. Mai nou nu prea mai are un avantaj evident nici pe franare si nici pe intrarea in viraj. 

 

Daca mai gafeaza mult, primul pleaca Miller. Si Rins de la Suzuki.

Ducati stie mai multe decat straight line speed.Era foarte laudata chiar si de catre rivali si pe frane si probabil e cea mai buna moto pe iesire pe accel.

Dovi mergea cu ea la bataie pt campionat.Astia mai au de invatat insa,dar ajung si ei acolo.

Doha era in mod normal teritoriul Ducati si numai MM putea sa ii puna in pericol suprematia acolo.Ducati boys mai au de invatat pana se vor da ca Dovi pe ea.Si chiar si Dovi ne-a aratat ca nu a dus Ducati la maxim pt ca pt un scurt timp Lorenzo mergea mai tare ca el...inainte sa isi rupa glezne scaphoide samd.Deci as zice ca are potential motoreta aia ciudata.

Faptul ca baietii astia sunt green si nu stiu sa o exploateze asta e altceva.E o moto contraintuitiva (de aia ii si apreciez pe Martin si Zarco care inca de la primele contacte cu ea au fost performanti).

Daca Zarco nu mai face prostii si puncteaza solid cursa de cursa,cred ca va face rocada cu Miller.Care e dezamagitor...si s-a uitat prea mult la Mike Doohan cu stilul ala cocosat :)

Acum 14 minute, adidas a spus:

Tocmai aici e smecheria, ii dai putin mai multa putere si pierzi putin la alte capitole. Se pierde echilibrul si asa firav.

Eh,lui Marquez ii cam placea cand au scos varianta aia de Honda cu mai multa putere.Dar care intradevar avea niste carente pe handling.Insa intradevar Marquez e altceva.

Totusi sa treaca 2 pe langa tine ca trenul in gara....cam jenant pt Suzuki.Cu tot handlingul ei.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 188
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, Method a spus:

Sunt curios cum ar aplica ei seamless'ul pe strada pt ca mi se pare imposibil.La cutia seamless (pe langa faptul ca ii trebuie o super mentenanta si ca e super scumpa),daca se greseste schimbarea (in loc de superioara se schimba inferioara),cutia e distrusa.Ori pe strada asta se va intampla clar la un moment dat.

DSG poate.Seamless...nu prea vad cum.Dar DSG'ul pe langa faptul ca e scump,ar insemna practic dublarea masei cutiei.Teoretic se poate face,practic nu vad Yamaha sa iasa cu o asa inovatie,mai degraba Bmw care tot incearca tot felul de chestii groundbreaking.

 

 

avem DTC - honda - https://www.honda.co.uk/engineroom/bikes/dct-explained/

 

am impresia ca toata evolutia ducati dpmv este spre viteza si cat mai multa viteza, neglijand cumva capitolul manevrabilitate. spunea cineva ca e cea mai lunga din padock, adica fix ca sa ajute motorul sa puna toata puterea pe asfalt fara sa o ia razna motoreta, dar cum faci tiru sa ia curbele rapid?  aici mai au de lucrat sau astepta sa gaseasca pilotul care sa stie sa o faca sa ia curbe..

astept cu interes evolutiile baietilor in rosu in urmatoarele curse.

Miller tre sa faca ceva sa profite de anul asta de contract si sa iasa la rampa. are o mare ocazie acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, prafrau a spus:

 

10kg in plus...

 

si ce, le cari in spate? nu-mi spune ca simti tu diferenta aia de 10kg care sunt jos ca centru de greutate pe o motocicleta de strada..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Cavaleru a spus:

 

si ce, le cari in spate? nu-mi spune ca simti tu diferenta aia de 10kg care sunt jos ca centru de greutate pe o motocicleta de strada..

clar nu, altfel simti un bax de peturi de bere la 2l in top case. (ok alea-s 12kg sau daca iei din aia ieftina la 3 litri vorbim deja de +18kg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, frigider a spus:

clar nu, altfel simti un bax de peturi de bere la 2l in top case. (ok alea-s 12kg sau daca iei din aia ieftina la 3 litri vorbim deja de +18kg)

da in top case simti diferenta, dar 10kg in plus in comonenta blocului motor nu le vei simti decat daca esti un pilot de curse sau cu extrem de multa experienta/km

raiderul average nu va face diferenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method,

se pare ca au patentat un seemless pt strada. 
mentenanta necesita des, dar cica se acoate ambreajul ca si la kawa.

ramane de vazut.

in alta ordine de idei, lav4r astia recomanda sa faci revizie complta la motor la 5000 km..  si revizia costa..... aprox 5000 euro.

 

r1 se zvoneste ca ar costa in jurul a 40.000 euro.

vrei perfomanta, platesti o palarie de bani pe motor si apoi o alta palarie pe intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

 

 

am impresia ca toata evolutia ducati dpmv este spre viteza si cat mai multa viteza, neglijand cumva capitolul manevrabilitate. spunea cineva ca e cea mai lunga din padock, adica fix ca sa ajute motorul sa puna toata puterea pe asfalt fara sa o ia razna motoreta, dar cum faci tiru sa ia curbele rapid?  aici mai au de lucrat sau astepta sa gaseasca pilotul care sa stie sa o faca sa ia curbe..

 

Pai chiar asa este orientata. Putere cat mai multa, pentru acceleratie si top speed. Gigi este motorist de meserie si atat stie, sa scoata putere dintr-un motor. Puterea aia fara un sasiu care sa o puna la asfalt si, in acelasi timp, care sa faca motoreta manevrabila pe viraj, este degeaba. Ori pe partea de sasiu Gigi este nul. Si asta se vede in curse, in ciuda investitiilor enorme in aero si tot felul de gadgeturi montate pe motocicleta.  

 

Pilotii Ducati fac deja minuni cu motocicleta aia. Nici un pilot nu poate face o motocicleta sa ia curbe, daca nu este gandita sa faca asta.   

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, xt600 a spus:

Pai chiar asa este orientata. Putere cat mai multa, pentru acceleratie si top speed. Gigi este motorist de meserie si atat stie, sa scoata putere dintr-un motor. Puterea aia fara un sasiu care sa o puna la asfalt si, in acelasi timp, care sa faca motoreta manevrabila pe viraj, este degeaba. Ori pe partea de sasiu Gigi este nul. Si asta se vede in curse, in ciuda investitiilor enorme in aero si tot felul de gadgeturi montate pe motocicleta.  

 

Pilotii Ducati fac deja minuni cu motocicleta aia. Nici un pilot nu poate face o motocicleta sa ia curbe, daca nu este gandita sa faca asta.   


daca nu era MM, ultimile 3 campionate le lua Ducati.....

ghinionu a facut sa plece Dovi cand s-a accidentat MM... si sa isi bage picioarele in ducati.

parerea mea e ca, daca Dovi semna anul trecut era campion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

si ce, le cari in spate? nu-mi spune ca simti tu diferenta aia de 10kg care sunt jos ca centru de greutate pe o motocicleta de strada..

pai, intai, era vorba de un motor de circuit

apoi, honda l-au pus pe un motor pe care il ridici des de pe jos

 

deci, depinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, damager a spus:


daca nu era MM, ultimile 3 campionate le lua Ducati.....

ghinionu a facut sa plece Dovi cand s-a accidentat MM... si sa isi bage picioarele in ducati.

parerea mea e ca, daca Dovi semna anul trecut era campion.

 

exclus. a terminat sezonu 2020 pe 4. deci a dat tot ce s-a putut. au fost multe curse si dese. putini au fost cei care au fost constanti.

 

Dovi trebuia sa fie maxim motivat sa ia campionatu, era cea mai mare mumu care putea sa i-o dea lu gigi..

 

imi vine greu sa cred ca nu sunt italienii in stare sa dezvolte un altfel de cadru. ce cred eu ca se intampla e ca nu vor sa renunte la avantajele oferite de motor si incearca sa compenseze din aerodinamica. cumva cadrul ala nu poate fii modificat decat daca fac downgrade la motor? adica sa renunte la singurul lor avantaj, in speranta ca pot face o motoreta sa ia curbe? nu cred ca vor sa incerce calea astea.. ca motoreta asta doar asa a evoluat.. viteza maxima, acceleratie maxima, frane, si pe curbe mai vedem, me descurcam, mai punem o aripioara, mai lucram la holeshot.. etc..

 

eu as interzice holeshotul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, damager a spus:


daca nu era MM, ultimile 3 campionate le lua Ducati.....

ghinionu a facut sa plece Dovi cand s-a accidentat MM... si sa isi bage picioarele in ducati.

parerea mea e ca, daca Dovi semna anul trecut era campion.

DACA nu era MM.. mereu acest daca. Insa uite ca nici cu Memeu pe pista, tot nu au luat titlul. Sa vedem anul asta, dar pana acum lupta se da intre Suzuki  si Yamaha. 

Sunt la Ducati piloti care imi plac foarte mult, Miller, Zarco, Bagnaia si mai ales copilul asta nou, Jorge Martin. Imi doresc sa il vad campion, dar cand vad cum merg mobrele  concurentei, imi este greu sa cred ca va putea realiza asta cu o motoreta Ducati. 

Acum 13 minute, Cavaleru a spus:

 

imi vine greu sa cred ca nu sunt italienii in stare sa dezvolte un altfel de cadru. 

 

eu as interzice holeshotul

 

Nu! Chiar nu stiu sa faca un cadru. Cand i-a fortat Rossi sa treaca la cadrul de aluminiu, aveau experienta 0 (zero) cu materialul asta. Nici acum, cadrul lor (aluminiu) nu este construit "in casa", ci colaboreaza cu Suter sau Kalex (nu mai tin minte exact). Cum spuneam, Jiji este nul la capitolul asta. Dupa cum vezi, nici KTM nu stie sa lucreze cu aluminiu, de aici si "incapatanarea" lor de a ramane la cadrul de otel. Cum spunea un nene, intr-un articol mai vechi, constructia unui sasiu este ceva care tine mai degraba de black magic, decat de stiinta. Motoare stiu toti sa faca, sasiul, insa, este alta poveste...  La capitolul asta japonezii sunt maestrii, iar marii artisti sunt cei de la Yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Cavaleru a spus:

 

exclus. a terminat sezonu 2020 pe 4. deci a dat tot ce s-a putut. au fost multe curse si dese. putini au fost cei care au fost constanti.

 

Dovi trebuia sa fie maxim motivat sa ia campionatu, era cea mai mare mumu care putea sa i-o dea lu gigi..

 

imi vine greu sa cred ca nu sunt italienii in stare sa dezvolte un altfel de cadru. ce cred eu ca se intampla e ca nu vor sa renunte la avantajele oferite de motor si incearca sa compenseze din aerodinamica. cumva cadrul ala nu poate fii modificat decat daca fac downgrade la motor? adica sa renunte la singurul lor avantaj, in speranta ca pot face o motoreta sa ia curbe? nu cred ca vor sa incerce calea astea.. ca motoreta asta doar asa a evoluat.. viteza maxima, acceleratie maxima, frane, si pe curbe mai vedem, me descurcam, mai punem o aripioara, mai lucram la holeshot.. etc..

 

eu as interzice holeshotul

 

 Primele 2 curse a terminat pe 3 si parca pe 6, la Jerez, care nu e circuit ducati. Apoi 2 in austria in prima cursa, dupa care s-a anuntat ca nu mai semneaza ctr si a doua cursa a terminat pe 8. Si apoi tot asa 7-8, etc...

nu stiu daca a fost mobra, dar eu tind sa cred ca nici ducati nu i-am ai dat upgrade-uri, nici Dovi nu a mai avut motivatie. Asta e...

dar, in rest 2017, 2018, 2019 a for vicecampion la peste 30-40 de puncte de locul 3.

ar fi la gara ducati, daca circuitele ar fi toate cu curbe lungi de viteza si cu maxim 1 ac de par.

pe langa power, Ducati are frane si cuplu jos, adica exact ce iti trebuie ca sa castigi pe circuite cu multe viraje stop-and-go.

A, pe curvone sau portugalia nu poate sa tina asa mult un viraj ca deh, motoreta mai lunga tendinte de a deschide virajul.

dar, tendinta este de ascutire a virajului, frane cat mai bune, acceleratie cat mai putenrica de jos si sa poata sa puna puterea jos.

imediat o sa zoceti ca Yamaha a fost ceq mai buna motoreta de pe grila 2017-2020. 
 

o sa vedem Ce face Zarco, ca el e un pilot care are si gura sloboda si stilul mai cursiv. O sa vedem ce zice dupa cateva curse. 
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

Wow...chiar nu am stiut.Interesanta ca si tehnologie ideea.Chestia e ca....ar fi useless pe un motor gen r1 despre care vorbeam noi.

Vorba colegului - 10kg+ (ok jos de tot dar tot 10kg) si avantaje?Zero.Un qs (care deja e standard pe maj superbikes) e foarte similar ca si viteza fata de un DTC,diferenta s-ar vedea poate doar la o tura de circuit,nu merita.

Cand a scos Honda seamless au facut diferenta intre qs si seamless si intradevar era chestia de multe secunde bune diferenta pe durata unei curse de gp.Dar pe strada...ce sens ar avea?

1 oră în urmă, damager a spus:

@Method,

se pare ca au patentat un seemless pt strada. 
mentenanta necesita des, dar cica se acoate ambreajul ca si la kawa.

ramane de vazut.

in alta ordine de idei, lav4r astia recomanda sa faci revizie complta la motor la 5000 km..  si revizia costa..... aprox 5000 euro.

 

r1 se zvoneste ca ar costa in jurul a 40.000 euro.

vrei perfomanta, platesti o palarie de bani pe motor si apoi o alta palarie pe intretinere.

Nu cred ca merita complexitatea si deranjul.Parerea mea.

Daca ar spune ca scot injectie directa de inalta presiune as fi sold.Dar seamless?Care e diferenta dintre un seamless si un qs?Neglijabila pt oricine nu se numeste Rossi MM & Co.

 

Personal sunt fan Yamaha dar nu stiu daca are pedigree'ul necesar pt a vinde motorete de 40k.E asemanator cu VW cu masinile de lux - vezi Phaeton...cam scartaie ideea.

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Pai chiar asa este orientata. Putere cat mai multa, pentru acceleratie si top speed. Gigi este motorist de meserie si atat stie, sa scoata putere dintr-un motor. Puterea aia fara un sasiu care sa o puna la asfalt si, in acelasi timp, care sa faca motoreta manevrabila pe viraj, este degeaba. Ori pe partea de sasiu Gigi este nul. Si asta se vede in curse, in ciuda investitiilor enorme in aero si tot felul de gadgeturi montate pe motocicleta.   

E alta filozofie,am zis asta de mai multe ori.

Yamaha e orientata spre filosofia F1 - viteza cat mai mare pe curbe (acolo unde teoretic se pierde cel mai mult timp - degeaba ai cu 20 de cai/km in plus pe final de linie dreapta daca tu pe fiecare viraj pierzi 5-6-7-8 kmh si invariabil niste sutimi de sec - ai 15 viraje pe circuit si o sg linie dreapta).Yamaha (si imitatorii Suzuki) au dreptate am zis intotdeauna asta.Teoretic au ideea cea mai buna.

Ducati adopta filosofia masinilor de raliu care nu au grip pt viteza pe curbe si s-au adaptat profitand de atuurile lor : vin tare,franeaza puternic - flip - accelereaza puternic.Ducati face la fel : franeaza foarte puternic (are multa greutate pe spate deci frana spate deja conteaza f mult,toti pilotii de Ducati au zis asta in timp ce la Yamaha mult mai putin),pe curbe face acel V cu flip la fel ca Honda,iar apoi pe aceel e una din cele mai puternice (daca nu cea mai puternica).

 

Ideea lui Gigi nu e proasta si se bazeaza pe faptul ca oricum motoreta nu are cum sa aiba f mult grip pe curbe pt ca e usoara,nu are suprafata aero cu care sa puna apasare,si pata de contact e f micuta comparativ cu masinile.Si atunci degeaba ai 300 de cai.Gigi a conchis probabil in urma unor calcule"daca reusim sa punem la pamant cei 300 de cai cat mai mult din tur,am castigat.Indiferent ca luam virajele cu 7-8kmh mai slow."

Problema Yamaha e faptul ca o moto pt curbe si deci "centrata" nu va mai avea grip bun pe spate,deci,avand in vedere puterile de acum,se ajunge ca Vinales sa planga (daca ne mai aducem aminte) ca rupe aderenta chiar si in treapta a6a cand sunt temp mai mari.Ceea ce e o mare problema zic eu.

 

Concluzia e ca ideea Ducati poate parea ciudata,dar in practica as zice ca e f aproape sa fie mai buna decat ideea Yamaha.

 

Acum 35 minute, Cavaleru a spus:

exclus. a terminat sezonu 2020 pe 4. deci a dat tot ce s-a putut. au fost multe curse si dese. putini au fost cei care au fost constanti.

 

Dovi trebuia sa fie maxim motivat sa ia campionatu, era cea mai mare mumu care putea sa i-o dea lu gigi..

 

imi vine greu sa cred ca nu sunt italienii in stare sa dezvolte un altfel de cadru. ce cred eu ca se intampla e ca nu vor sa renunte la avantajele oferite de motor si incearca sa compenseze din aerodinamica. cumva cadrul ala nu poate fii modificat decat daca fac downgrade la motor? adica sa renunte la singurul lor avantaj, in speranta ca pot face o motoreta sa ia curbe? nu cred ca vor sa incerce calea astea.. ca motoreta asta doar asa a evoluat.. viteza maxima, acceleratie maxima, frane, si pe curbe mai vedem, me descurcam, mai punem o aripioara, mai lucram la holeshot.. etc..

 

eu as interzice holeshotul

:agree:

Acum 6 minute, damager a spus:

 Primele 2 curse a terminat pe 3 si parca pe 6, la Jerez, care nu e circuit ducati. Apoi 2 in austria in prima cursa, dupa care s-a anuntat ca nu mai semneaza ctr si a doua cursa a terminat pe 8. Si apoi tot asa 7-8, etc...

nu stiu daca a fost mobra, dar eu tind sa cred ca nici ducati nu i-am ai dat upgrade-uri, nici Dovi nu a mai avut motivatie. Asta e...

dar, in rest 2017, 2018, 2019 a for vicecampion la peste 30-40 de puncte de locul 3.

ar fi la gara ducati, daca circuitele ar fi toate cu curbe lungi de viteza si cu maxim 1 ac de par.

Daca de fiecare data cand un pilot nu e performant o dam in teorii ale conspiratiei...nu vad cum Ducati ar fi visat macar sa manevreze un pilot,Ducati care e bolnava sa castige campionatul de atatia ani si care stie ca 2020 a fost sansa vietii.

Acum 14 minute, damager a spus:

imediat o sa zoceti ca Yamaha a fost ceq mai buna motoreta de pe grila 2017-2020. 

 

o sa vedem Ce face Zarco, ca el e un pilot care are si gura sloboda si stilul mai cursiv. O sa vedem ce zice dupa cateva curse.

As zice ca a fost clar in 2020 ca Yamaha a fost cea  mai buna moto de pe grila (7 victorii in 14 etape).Numai ca pilotii lasa de dorit...

 

Zarco...e complicat.Pe de o parte am cazut in cwr ca e performant dupa 4? motorete schimbate in 2 ani care mai de care mai ciudata (btw musiu Zarco in 2020 ar fi trebuit sa-si dea cu pumnii in cap - daca semna cu HRC cand l-a curtat Puig si nu se calca pe el ca "vai nu te poti bate cu MM de pe aceeiasi moto",in 2020 avea sanse fantastice la titlu - stupida acea alegere).Pe de alta parte insa,daca nu e constant si cade pe jos in momente cheie....degeaba e rapid.Sunt fan insa,sper sa ii iasa.Si sa il vad la anul in rosu Ducati.

Cea mai frumoasa supriza la Ducati ramane insa Martin.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Methodvezi ca anul trecut yamaha a spart niste motoare, au limitat sa nu mai crape, etc.....

motoreta 2020 nu a fost chiar asa reusita, victoriile lor vin in conditii ideale de grip si temperatura si forma pilotilor. De aia ai 3 victorii qua, 2 mor si 2 vin sau cum si-i le-or fi impartit.

dar, dupa parerea mea, o motoreta e buna cand in conditii care nu sunt ideale pt tine, termini in primii 5, nu pe locul 18. 
si nu pot sa cred ca toti pilotii, ma rog, sa-l scoatem pe Rossi din ecuatie sunt la fel de inconstanti.

este clar ca, daca nu sunt conditii ideale, motoreta nu performeaza. Si toti spun acelasi lucru... nu au tractiune pe iesirea din viraj. Degeaba ai viteza pe viraj, daca pe iesire faci overspinning si incingi guma si o distrugi. Nu e mare fas, motoretele au senzori pe temperatura in guma si cand incep sa o incinga, vad si o lasa mai moale.. ai atunci cad in pozitii... ne-am obisnuit anul trecut cu yamaha:))))))

btw, cea mai buna motoreta anul trecut a fost Ducati parca nu?

 

cu Martin eu zic sa mai asteptam un pic. Piloteaza in forta, dar el a zis ca pe final a obosit si nu a mai putut. Problema e ca oboseala asta nu ai cum sa o faci sa nu vina, nu e ca ai cum te-ai antrena mai mult si o sa scapi de ea. Trebuie sa schimbi stilul de pilotaj. Martin vine din moto2 cu stilul asta agresiv, dar aici vb de alte viteze, puteri, ai pe deasupra si de ducati.

a declarat Miller acum 2 ani parca, ca a incerca sa te bati cu motoreta nu este o solutie, pentru ca pe final de cursa te rupe si nu mai poti. Si atunci, trebuie sa iti schimbi stilul.

eu pariez mai mult pe Zarco care are maturitate de a intelege motoreta si a-si adapta stilul si pe Bag care are un stil mai cursiv de a pilota.

dar na, poate Martin e o sa fie al doilea Stoner la ducati. Cine stie... oricum, felicitari lui la ce curse a facut, pacat ca o sa stea pe bara cateva luni probabil.

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, damager a spus:

 imediat o sa zoceti ca Yamaha a fost ceq mai buna motoreta de pe grila 2017-2020. 

Nu, as zice ca a fost chiar slaba. Lipsa de putere, lipsa de grip, mai ales la temperaturi ridicate, lipsa acceleratie la iesirea din viraj (consecinta a celor doua lipsuri mentionate anterior), iar anul trecut a avut si probleme serioase de fiabilitate. Bine, anul trecut a fost unul total atipic si tocmai de aceea plin de paradoxuri. 

Sa vedem sezonul asta, daca au imbunatatit cu adevarat ceva. Deocamdata lucrurile arata bine, dar mai este mult pana departe... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, xt600 a spus:

Nu, as zice ca a fost chiar slaba. Lipsa de putere, lipsa de grip, mai ales la temperaturi ridicate, lipsa acceleratie la iesirea din viraj (consecinta a celor doua lipsuri mentionate anterior), iar anul trecut a avut si probleme serioase de fiabilitate. Bine, anul trecut a fost unul total atipic si tocmai de aceea plin de paradoxuri. 

Sa vedem sezonul asta, daca au imbunatatit cu adevarat ceva. Deocamdata lucrurile arata bine, dar mai este mult pana departe... 

Anul asta da, arata mai bine deocamdata. Pana vine iar Michelin si schimba ceva gume si iar nu se mai inteleg astia cu ea.

pare destul de sensibila la schimbarile astea....iar Vinales parca duce asta la extrem. Cred ca perioada lui de adaptare la o schimbare este atat de lunga incat, atunci cand ajugne sa se obisnuieasca se schimba iar ceva :)))))...

Si mai e o chestie care s-a tot intamplat anii trecuti, tot timpul Yamaha a inceput mai in forta, dar au cam ramas la acelasi nivel, in timp ce, ceilalti ai inceput mai greu, dar au progresat mai mult in timpul campionatului.

anul asta, tind sa cred ca au luat iar cadrul 2019 si au evoluat in alta directie din el :), daca e sa ma iau dupa portimao unde 2019 a performat, iar 2020 ambii piloti de uzina au fost la gara.

Acum 2 ore, Method a spus:

Wow...chiar nu am stiut.Interesanta ca si tehnologie ideea.Chestia e ca....ar fi useless pe un motor gen r1 despre care vorbeam noi.

Vorba colegului - 10kg+ (ok jos de tot dar tot 10kg) si avantaje?Zero.Un qs (care deja e standard pe maj superbikes) e foarte similar ca si viteza fata de un DTC,diferenta s-ar vedea poate doar la o tura de circuit,nu merita.

Cand a scos Honda seamless au facut diferenta intre qs si seamless si intradevar era chestia de multe secunde bune diferenta pe durata unei curse de gp.Dar pe strada...ce sens ar avea?

Nu cred ca merita complexitatea si deranjul.Parerea mea.

Daca ar spune ca scot injectie directa de inalta presiune as fi sold.Dar seamless?Care e diferenta dintre un seamless si un qs?Neglijabila pt oricine nu se numeste Rossi MM & Co.

 

 

Merita, pentru ca odata scoasa pe strada se poate pune pe WSBK, si in alte campionate de superbike si stock 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.04.2021 la 10:11, ZaiR a spus:

frigiderule, te-ai defectat?! sunt atat de incantat cand termina dupa pozitia 5.... incat te-as suna sa-mi dai o bere ;)

---------

La 19.04.2021 la 10:11, frigider a spus:

haha imi rezerv dreptul de a-mi selecta clientii. 

 

----------

Acum 10 ore, frigider a spus:

clar nu, altfel simti un bax de peturi de bere la 2l in top case. (ok alea-s 12kg sau daca iei din aia ieftina la 3 litri vorbim deja de +18kg)

 

poate fi si la 0.33 Budweiser ...doar de la frigider!!

 

La 19.04.2021 la 10:11, frigider a spus:

parerea taa iesit camp la moto 2 "pe bune", nu ca AM

 

 

A innebunit cand i a luat Bradl campionatul precedent, n am sa uit vreodata :)

 

 

La 19.04.2021 la 20:56, adidas a spus:

Cine stie, poate Morbi asteapta sa semneze cu VR46 in caz ca-si face Rossi echipa de GP. Cat despre motoretele Yamaha, si nu numai (Honda, Cal si bascula de carbon), alea oficiale primesc primele update-uri, restul mai tarziu sau la anul. Mi se pare total aiurea ca Rossi, cel mai bun pilot din istoria Yamaha (si a MotoGp-ului), sa nu primeasca material 1:1 cu echipa oficiala.

Primeste acelasi material, doar Lin Jarvis lipseste sa-l tina sub control.

 

Acum 8 ore, Method a spus:

Zarco...e complicat.Pe de o parte am cazut in cwr ca e performant dupa 4? motorete schimbate in 2 ani care mai de care mai ciudata (btw musiu Zarco in 2020 ar fi trebuit sa-si dea cu pumnii in cap - daca semna cu HRC cand l-a curtat Puig si nu se calca pe el ca "vai nu te poti bate cu MM de pe aceeiasi moto",in 2020 avea sanse fantastice la titlu - stupida acea alegere).Pe de alta parte insa,daca nu e constant si cade pe jos in momente cheie....degeaba e rapid.Sunt fan insa,sper sa ii iasa.Si sa il vad la anul in rosu Ducati.

CRezi ca nu a vazul/luat pulsul motocicletei Honda care stau drepti in fata sponsorilor spanioli? Nu avea acolo loc si nici nu putea sa mearga cu troaca aia precum Marquez cu toate ca ambii la categoria inconstienta se bat pentru prima pozitie. Francezul este un tip rapid dar mai inconstant decat Iannone

Ideea de 'blana orbitoare' merge 10 tururi langa unul rapid dar pana la urma tot rupi aderenta si cazi. In toate cursele a pierdut motocicleta sau podiumuri la batalii 1-1.

Pana si recordul de viteza din momentul de fata este absolut penibil. In realitate omul a uitat mana in gaz inaintea curbei si dupa ce a atins viteza pentru wikipedia a intrat in prundis. Asta zici

 

Intrebare: Iti aduci aminte de vreo depasire spectaculoasa inventata de acest Zarco in anii astia de MotoGP?!?!

 

 

Acum 8 ore, Method a spus:

Cea mai frumoasa supriza la Ducati ramane insa Martin.

 

Bagnaia este cel mai bun dintre toti. O sa vedeti in cativa ani, tipul asta este chiar special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as miza pe Bagnaia, are un stil cursiv in genul lui Lorenzo, dar pe Ducati iti trebuie putina nebunie. Nu as merge asa departe cu "cel mai bun dintre toti", dar 'om vedea.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, adidas a spus:

Si eu as miza pe Bagnaia, are un stil cursiv in genul lui Lorenzo, dar pe Ducati iti trebuie putina nebunie. Nu as merge asa departe cu "cel mai bun dintre toti", dar 'om vedea.

In momentul de fata se adapteaza motocicletei si se afla intr un con de umbra unde presiunea este pe Miller. Crede-ma, tipul este foarte rapid iar daca nu are parte de accidentari termina sezonul in primii 3. #amzis :cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, damager a spus:

@Methodvezi ca anul trecut yamaha a spart niste motoare, au limitat sa nu mai crape, etc.....

motoreta 2020 nu a fost chiar asa reusita, victoriile lor vin in conditii ideale de grip si temperatura si forma pilotilor. De aia ai 3 victorii qua, 2 mor si 2 vin sau cum si-i le-or fi impartit.

dar, dupa parerea mea, o motoreta e buna cand in conditii care nu sunt ideale pt tine, termini in primii 5, nu pe locul 18. 
si nu pot sa cred ca toti pilotii, ma rog, sa-l scoatem pe Rossi din ecuatie sunt la fel de inconstanti.

este clar ca, daca nu sunt conditii ideale, motoreta nu performeaza. Si toti spun acelasi lucru... nu au tractiune pe iesirea din viraj. Degeaba ai viteza pe viraj, daca pe iesire faci overspinning si incingi guma si o distrugi. Nu e mare fas, motoretele au senzori pe temperatura in guma si cand incep sa o incinga, vad si o lasa mai moale.. ai atunci cad in pozitii... ne-am obisnuit anul trecut cu yamaha:))))))

btw, cea mai buna motoreta anul trecut a fost Ducati parca nu?

Cand iei 7 victorii din 14 etape (din care 2 pe RBR) nu ai cum sa zici ca motoreta e proasta.Si mai ales avand in vedere dupa cum ai zis problemele de fiab.

Nu cred ca au insa nici un pilot care sa se poata bate real la campionat.Poate Morbi?peste 1-2 ani.Sau Quarta la fel peste 1-2 ani daca da dovada de forma (psihica) din 2019.Dar acum nu.Si cu atat mai putin anul trecut.Acolo e problema

Nu cred ca au senzori de temp in roti.

Acum 10 ore, damager a spus:

cu Martin eu zic sa mai asteptam un pic. Piloteaza in forta, dar el a zis ca pe final a obosit si nu a mai putut. Problema e ca oboseala asta nu ai cum sa o faci sa nu vina, nu e ca ai cum te-ai antrena mai mult si o sa scapi de ea. Trebuie sa schimbi stilul de pilotaj. Martin vine din moto2 cu stilul asta agresiv, dar aici vb de alte viteze, puteri, ai pe deasupra si de ducati.

a declarat Miller acum 2 ani parca, ca a incerca sa te bati cu motoreta nu este o solutie, pentru ca pe final de cursa te rupe si nu mai poti. Si atunci, trebuie sa iti schimbi stilul.

eu pariez mai mult pe Zarco care are maturitate de a intelege motoreta si a-si adapta stilul si pe Bag care are un stil mai cursiv de a pilota.

dar na, poate Martin e o sa fie al doilea Stoner la ducati. Cine stie... oricum, felicitari lui la ce curse a facut, pacat ca o sa stea pe bara cateva luni probabil.

Nu ma asteptam deloc,pt ca Ducati e greu de pilotat mai ales la inceput.

A obosit pt ca ori nu e pregatit fizic corespunzator ori mai are inca carente in stilul de pilotaj.Lorenzo obosea pe Ducati pt ca Lorenzo avea o conditie fizica slaba comparativ cu ceilalti.

Marquez e fresh tot timpul,si asta pe o moto despre care se spune ca e cea mai fizica din tot plutonul.

Martin insa e de scuzat in oricare din cauze.E inca "mic" pt a i se cere vreun rezultat si totusi a impuscat un podium.Bravo lui intradevar.

Acum 9 ore, damager a spus:

Anul asta da, arata mai bine deocamdata. Pana vine iar Michelin si schimba ceva gume si iar nu se mai inteleg astia cu ea.

pare destul de sensibila la schimbarile astea....iar Vinales parca duce asta la extrem. Cred ca perioada lui de adaptare la o schimbare este atat de lunga incat, atunci cand ajugne sa se obisnuieasca se schimba iar ceva :)))))...

Vinales are dupa  5 ani de motogp problemele pe care le-ar avea Salvadori la debut - nu intelege cu ambreiajul cu TC cu rezervorul plin...degeaba e rapid la 2 curse din sezon.Nu are sens un asemenea pilot la o echipa de uzina.Inca de la inceput din 2017 am spus asta.

Acum 9 ore, damager a spus:

Si mai e o chestie care s-a tot intamplat anii trecuti, tot timpul Yamaha a inceput mai in forta, dar au cam ramas la acelasi nivel, in timp ce, ceilalti ai inceput mai greu, dar au progresat mai mult in timpul campionatului.

Ar fi fost bine.Au performante foarte up and down.Acum se bat la victorie si castiga,maine termina pe 12 poimaine unul termina pe 1-2 iar celalat e pe 8-10.Asta m-a facut intotdeauna sa cred ca pilotii sunt de vina.

Nu pot avea asemenea performante stelare cu o moto slaba.Efectiv e imposibil.

Nu se poate ca unul sa fie pe locul 1 iar celalalt sa iasa pe coispe - aceeiasi moto aceeiasi echipa.Este o inconstanta clara a pilotilor.

Daca erau anumite circuite unde toti erau praf - ok.Dar ei nu - ei sunt doar inconstanti,azi e unul puternic si celalalt slab,maine invers.Nu gasesc setup nu gasesc naiba stie ce.

 

Lui Yamaha ii trebuie un Mir - un pilot solid mai ales psihic,care nu rateaza starturi care gaseste setupul de baza,care si cand nu e rapid si mere in Q1 iese duminica pe locurile 4-6,care nu cade in mijlocul cursei fara nici o noima samd.Cu baietii astia insa....nu ii vad sa ia vreun campionat.

Acum 2 ore, ZaiR a spus:

CRezi ca nu a vazul/luat pulsul motocicletei Honda care stau drepti in fata sponsorilor spanioli? Nu avea acolo loc si nici nu putea sa mearga cu troaca aia precum Marquez cu toate ca ambii la categoria inconstienta se bat pentru prima pozitie. Francezul este un tip rapid dar mai inconstant decat Iannone

Ideea de 'blana orbitoare' merge 10 tururi langa unul rapid dar pana la urma tot rupi aderenta si cazi. In toate cursele a pierdut motocicleta sau podiumuri la batalii 1-1.

Pana si recordul de viteza din momentul de fata este absolut penibil. In realitate omul a uitat mana in gaz inaintea curbei si dupa ce a atins viteza pentru wikipedia a intrat in prundis. Asta zici

 

Intrebare: Iti aduci aminte de vreo depasire spectaculoasa inventata de acest Zarco in anii astia de MotoGP?!?!

 

 

Bagnaia este cel mai bun dintre toti. O sa vedeti in cativa ani, tipul asta este chiar special.

Reia era Yamaha Tech3.Au fost multe.Mi se parea constant atunci.Si f rapid.De aia sunt si fan.Se vedea ca daca ii dai o moto de uzina are sanse la podiumuri victorii.Insa Yamaha a zis nu lui Poncharal.

Mi se pare ca s-a adaptat rapid pe Honda la sfarsit de 2019.Ceea ce iarasi m-a uimit.Aa,corect - a gresit pt ca iarasi a fortat (parca a si fost lovit intr-o cursa) si in loc sa termine pe pozitii bune pe care parca era a culcat-o prin tarana.Dar omul stie cu mingea ca sa zic asa.Nu sunt toate echipele nebune ca l-au vrut.

Se adapteaza rpede la orice si e super rapid.Si ajungem la vorbele lui Enzo - nu poti invata un pilot sa fie rapid.Orice il poti invata insa asta nu.Potentialul exista.Acum daca ar avea si niste rezultate care sa il propulseze la o echipa de uzina ar fi fantastic sa il putem vedea de ce e capabil.Eu zic ca merita sansa care i s-a dat si lui Miller.

 

Bagnaia l-am urmarit de la moto3.E bun.Nu va fi insa niciodata la nivelul extraterestrilor ca sa zic asa "Rossi Marquez Stoner Lorenzo Pedrosa" samd.

Mir s-a vazut de la moto3 ca era speshial.Cum se vede Acosta asta daca o tine tot asa.

Bagnaia...meh.Vezi ca Bagnaia a fost si anul trecut in gp la o echipa f buna si...slabutz.Mai mult pe jos decat pe sus.Mai degraba as miza pe Martin decat pe Bagnaia.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ZaiR a spus:

#eatthis

image.thumb.png.472bb56ee6a4ec33698d3548b1798de5.png

Exact cum zici tu de memeu așa sunt și eu cu acest Sferturescu francezo-italian. Până la urmă ce nație e, că nu are accent de francez în engleză.

Incerc sa îmi placă ceva la el dar nu îl suport neam. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Cand iei 7 victorii din 14 etape (din care 2 pe RBR) nu ai cum sa zici ca motoreta e proasta.Si mai ales avand in vedere dupa cum ai zis problemele de fiab.

Nu cred ca au insa nici un pilot care sa se poata bate real la campionat.Poate Morbi?peste 1-2 ani.Sau Quarta la fel peste 1-2 ani daca da dovada de forma (psihica) din 2019.Dar acum nu.Si cu atat mai putin anul trecut.Acolo e problema

Nu cred ca au senzori de temp in roti.

Nu ma asteptam deloc,pt ca Ducati e greu de pilotat mai ales la inceput.

A obosit pt ca ori nu e pregatit fizic corespunzator ori mai are inca carente in stilul de pilotaj.Lorenzo obosea pe Ducati pt ca Lorenzo avea o conditie fizica slaba comparativ cu ceilalti.

Marquez e fresh tot timpul,si asta pe o moto despre care se spune ca e cea mai fizica din tot plutonul.

Martin insa e de scuzat in oricare din cauze.E inca "mic" pt a i se cere vreun rezultat si totusi a impuscat un podium.Bravo lui intradevar.

Vinales are dupa  5 ani de motogp problemele pe care le-ar avea Salvadori la debut - nu intelege cu ambreiajul cu TC cu rezervorul plin...degeaba e rapid la 2 curse din sezon.Nu are sens un asemenea pilot la o echipa de uzina.Inca de la inceput din 2017 am spus asta.

Ar fi fost bine.Au performante foarte up and down.Acum se bat la victorie si castiga,maine termina pe 12 poimaine unul termina pe 1-2 iar celalat e pe 8-10.Asta m-a facut intotdeauna sa cred ca pilotii sunt de vina.

Nu pot avea asemenea performante stelare cu o moto slaba.Efectiv e imposibil.

Nu se poate ca unul sa fie pe locul 1 iar celalalt sa iasa pe coispe - aceeiasi moto aceeiasi echipa.Este o inconstanta clara a pilotilor.

Daca erau anumite circuite unde toti erau praf - ok.Dar ei nu - ei sunt doar inconstanti,azi e unul puternic si celalalt slab,maine invers.Nu gasesc setup nu gasesc naiba stie ce.

 

Lui Yamaha ii trebuie un Mir - un pilot solid mai ales psihic,care nu rateaza starturi care gaseste setupul de baza,care si cand nu e rapid si mere in Q1 iese duminica pe locurile 4-6,care nu cade in mijlocul cursei fara nici o noima samd.Cu baietii astia insa....nu ii vad sa ia vreun campionat.

Reia era Yamaha Tech3.Au fost multe.Mi se parea constant atunci.Si f rapid.De aia sunt si fan.Se vedea ca daca ii dai o moto de uzina are sanse la podiumuri victorii.Insa Yamaha a zis nu lui Poncharal.

Mi se pare ca s-a adaptat rapid pe Honda la sfarsit de 2019.Ceea ce iarasi m-a uimit.Aa,corect - a gresit pt ca iarasi a fortat (parca a si fost lovit intr-o cursa) si in loc sa termine pe pozitii bune pe care parca era a culcat-o prin tarana.Dar omul stie cu mingea ca sa zic asa.Nu sunt toate echipele nebune ca l-au vrut.

Se adapteaza rpede la orice si e super rapid.Si ajungem la vorbele lui Enzo - nu poti invata un pilot sa fie rapid.Orice il poti invata insa asta nu.Potentialul exista.Acum daca ar avea si niste rezultate care sa il propulseze la o echipa de uzina ar fi fantastic sa il putem vedea de ce e capabil.Eu zic ca merita sansa care i s-a dat si lui Miller.

 

Bagnaia l-am urmarit de la moto3.E bun.Nu va fi insa niciodata la nivelul extraterestrilor ca sa zic asa "Rossi Marquez Stoner Lorenzo Pedrosa" samd.

Mir s-a vazut de la moto3 ca era speshial.Cum se vede Acosta asta daca o tine tot asa.

Bagnaia...meh.Vezi ca Bagnaia a fost si anul trecut in gp la o echipa f buna si...slabutz.Mai mult pe jos decat pe sus.Mai degraba as miza pe Martin decat pe Bagnaia.

 

 

 


Nu ma astept sa incerci sa vezi mai echidistant situatia, si sa dai un pic de incredere pilotiilor, daca nu e preferatul tau. Fiecare e cu parerea lui si e ok asa.

vezi ca anul trecut pe RBR yamaha a terminat de la 10 in jos parca intr-o cursa. Nu stiu in ce univers a castigat Yamaha 2 curse pe rbr.

 

in alta ordine de idei, daca discuti cu niste ingineri care au avut macar tangenta cu motogp sau wsbk, si sunt cel putin 2 si in Romania, o sa iti spuna cat de complicst e sa seteze o yamaha spre deosebire de ducati. O motocicleta "scurta" nu iti lasa nici o marja de eroare. 
probabil ca la fel e si cu honda, de aia doar ala mic stie sa o conduca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...