Sari la conținut

Piaggio Zip 1990 Probleme .Nu porneste


Postări Recomandate

Salut, asta înseamnă că pe acolo se pierde și compresie, implicit și o parte din combustibil. După părerea mea soluția este să pui o garnitură între bujie și chiuloasă, ca să fie etanș, pentru că trebuie să fie etanș, încearcă o garnitură de butelie dacă ar merge, dacă nu, încearcă să faci / să găsești una din cauciuc, dar bujia are o șaibă care ar trebui să etanșeze, asigură-te și că ai strâns-o bine, dar nu-i da prea mult că dacă sare peste filet e rău

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, David.Cristian a spus:

Salut, asta înseamnă că pe acolo se pierde și compresie, implicit și o parte din combustibil. După părerea mea soluția este să pui o garnitură între bujie și chiuloasă, ca să fie etanș, pentru că trebuie să fie etanș, încearcă o garnitură de butelie dacă ar merge, dacă nu, încearcă să faci / să găsești una din cauciuc, dar bujia are o șaibă care ar trebui să etanșeze, asigură-te și că ai strâns-o bine, dar nu-i da prea mult că dacă sare peste filet e rău

🤦‍♂️

:eek:

Tu de unde ai mai apărut să dai sfaturi deși HABAR N-AI despre ce vorbești?!? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a întâmplat pe un set nou sa scoata din ce ardea pe langa bujie si pe cel vechi nu facea asa, chiar daca era pus ok tot. Am pus ceva de cauciuc subțire si nu mai facea asa, facea masa pe chiuloasa bujia si aveam scanteie. Daca ziceți ca am greșit așa rau, veniți cu rezolvările voastre mai bune acum. Vad ca v-a fost ușor sa săriți cu gura, dar rezolvarea "buna" n-ati mai zis-o

Editat de David.Cristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În camera de ardere ai >1000°C, ce plm cauciug să reziste?!? Bujia trebuie să etanșeze atunci când e strânsă corect pe șaiba ei (metalică). Punct! 

Nu pui câlți, cauciuc, clingherit, whatever acolo! 

Dar când vă băgați cremvurștii unde habar n-aveți apar tot felul de "soluții" năstrușnice. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si temperatura aia se disipa si revine continuu, trece de 1000 cand se aprinde combustibilu, nu e constanta, si nu prea cred ca are chiuloasa pe afara atat. Si la partea cu cauciucul, la 2 timpi racire apa ai 2 garnituri la chiuloasa, ambele din cauciuc care nu se topește la nicio temperatura, doar ia foc, am încercat ca eram curios sa vad daca se topește, doar arde. Vedem cum repara scutericiul in alt mod 🙃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.04.2021 la 9:20, David.Cristian a spus:

Mie mi s-a întâmplat pe un set nou sa scoata din ce ardea pe langa bujie si pe cel vechi nu facea asa, chiar daca era pus ok tot. Am pus ceva de cauciuc subțire si nu mai facea asa, facea masa pe chiuloasa bujia si aveam scanteie. Daca ziceți ca am greșit așa rau, veniți cu rezolvările voastre mai bune acum. Vad ca v-a fost ușor sa săriți cu gura, dar rezolvarea "buna" n-ati mai zis-o

Si uite asa apar"miturile dupe" net despre marci si modele... :)

Pfff...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...