Sari la conținut

Nelămurire Gpz 500


Postări Recomandate

Acum 2 ore, superbec a spus:

pai asta e problema, intelegi cuvintele , problemele apar cand incerci sa dezlusesti cate o propozitie intreaga.

 bagatorii de seama polueaza mai rau ca VW , sper ca nu ai pierdut esentialul printre aberatii si segmentari 

Noroc ca nu m-am apucat sa intreb pe forum cand a fost nevoie, ca cine stie ce avion imi crestea in curte in loc de KLE...

La cat v-ati inmultit voi, academicienii, p-aici, nu mai e loc pentru mecanici simpli. Si nici profesorii de limba romana n-ar primi accept pe forum. Ca sa nu mai vorbim ca n-ar intelege o iota din ce spuneti.  Alfel...va omoara practica si la mecanica si la comunicare, da' suntei docti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, superbec a spus:

pai asta e problema, intelegi cuvintele , problemele apar cand incerci sa dezlusesti cate o propozitie intreaga.

 bagatorii de seama polueaza mai rau ca VW , sper ca nu ai pierdut esentialul printre aberatii si segmentari 

Nu am pierdut esentialul, motocicleta se afla la mecanic urmând sa aflu diagnosticul de compresie, eventuala curatare de carburator dacă are compresie și poate o înlocuire de robinet ca sigur nu este conform pentru ca a fost ales de mine :)) din prostia mea l-am cumpărat ieșire de alimentare de 6mm și originalul este cu 8mm ieșirea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nguyen , e laudabil, chiar surprinzator sa stii ca nu se stricau de la GPL.

Ceea ce nu stii tu insa este de ce se stricau.

Cum nu stii nici de ce nu s-au dus scaunele supapelor la masina lui taica-tu. 

Si nici nu o sa iti spun.

Te las cu convingerea ca de la amestec sarac. 

Apropo, Dacia mea cu pricina era modelul  cu injectie monopunct. Cum draqu avea amestec sarac asta doar tu stii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, Silver Arrow a spus:

@Nguyen , e laudabil, chiar surprinzator sa stii ca nu se stricau de la GPL.

Ceea ce nu stii tu insa este de ce se stricau.

 

Silvere, scaunele de supapa se uzeaza rar, ele se pot uza prematur doar de la exploatare si reparatie neconforma. In rest scaunul de supapa este una dintre cele mai rezistente piese din motor. Restul sunt fabulatii si pareri de diletanti.

 

Acum 33 minute, Silver Arrow a spus:

Si nici nu o sa iti spun.

 

Chiar te rog sa nu-mi spui, nu ar fi decat o alta prostie cum era aia ca pe GPL motorul merge uscat.

 

Acum 33 minute, Silver Arrow a spus:

Apropo, Dacia mea cu pricina era modelul  cu injectie monopunct. Cum draqu avea amestec sarac asta doar tu stii.

 

Ce legatura are cotezul tau monopunct cu discutia despre GPL? Apropo, acum imi dau seama ca nu am specificat ca cei peste 150.000km erau parcursi pe GPL si ca chiulasa la acel moment nu era noua iar per total setul motor a rezistat 220.000km iar la acest numar de km avea un consum acceptabil de ulei. E drept ca era set Borgo...

Acum 4 ore, einstein1984 a spus:

La dacia 1310 luai teava de sonda pt camasi

 

Teava de sonda nu era buna, manca rapid segmentii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Nguyen a spus:

 

Silvere, scaunele de supapa se uzeaza rar, ele se pot uza prematur doar de la exploatare si reparatie neconforma. In rest scaunul de supapa este una dintre cele mai rezistente piese din motor. Restul sunt fabulatii si pareri de diletanti.

 

 

Chiar te rog sa nu-mi spui, nu ar fi decat o alta prostie cum era aia ca pe GPL motorul merge uscat.

 

 

Ce legatura are cotezul tau monopunct cu discutia despre GPL? 

Scaunele se stricau si cu motorul functionand pe benzina. Ce facem acuma?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Silver Arrow a spus:

Scaunele se stricau si cu motorul functionand pe benzina. Ce facem acuma?

 

Orice piesa se uzeaza la un moment dat, problema este cand se uzeaza prematur, ti-am dat explicatia mai. Nu mai face pe desteptul, eu inca mai repar ocazional motoare in timp ce tu o dai cu teoria.

Acum 9 ore, easy ride on! a spus:

Talerul de supapa ("palaria"), nu scaunul. Ultimul se mai supune si rectificarii.

 

 

Easy, iar ai gustat ceva si nu mai intelegi ce citesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

 

Orice piesa se uzeaza la un moment dat, problema este cand se uzeaza prematur, ti-am dat explicatia mai. Nu mai face pe desteptul, eu inca mai repar ocazional motoare in

timp ce tu o dai cu teoria.

Foarte bine ca repari. Vorba cantecului: da-i inainte cu tupeu.

Ai dat o explicatie, doar ca nu este cea corecta. Mai da pe goagal.

Daca nu o sa dai de explicatie pe net poate o sa iti trimit si explicatia. Dar pina atunci, mai da cu sarci.....

Si am un indiciu: in povestile de mai sus se afla explicatia corecta, doar ca cine stie pricepe, care nu tot da pe goalgal

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Silver Arrow a spus:

Si am un indiciu: in povestile de mai sus se afla explicatia corecta, doar ca cine stie pricepe, care nu tot da pe goalgal

 

Explicatia corecta e cea data de mine, tu vorbesti din carti si habar n-ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Nguyen a spus:

 

Explicatia corecta e cea data de mine, tu vorbesti din carti si habar n-ai.

AMIN!

Nu vrei sa afli, ramai sanatos. Oprim discutia.

Daca ai ceva de spus omului cu topicul, te rog sa o faci, daca nu da-i din bariera sus/jos ca asta iti iese bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Johny_Test a spus:

Din prima constatare aflu ca pe un cilindru are compresie de 8 si pe celalalt de 6,urmeaza o reglare la supape + curatat si sincronizat carburatoarele apoi vedem ce urmeaza.

trebuia sa-ti faca si leak down test , dura 10 minute in plus dupa testul de compresie , afla sigur daca lipsa compresiei provine de la supape/joc sau segmenti/piston/camasi sau garnitura chiulasa .. altfel poti da banii pe manopera reglat supape si minune, tot n-are compresie .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, voi va plictisiti rau.

Vezi ce ai pornit cu topicul tau :)

Mi se pare incredibil ca in Romania anului 2021 inca se vorbeste de segmentarea unui gpz in curti particulare :)

Sfatul meu: daca e de segmentat (bietul motor, ce i-au facut???), du-l la un mecanic serios, daca moto are valoare sentimentala. Daca nu, da-l cu rabdare pe piese, vei scoate de 3 ori pretul de piata al unui antic GPZ 500...

 

my 2 cents.

 

ps. sper ca nu i-am triggeruit prea tare pe oldtimerii ce au invatat mecanica pe Simson AWO :)

Editat de fressko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.04.2021 la 0:21, fressko a spus:

bre, voi va plictisiti rau.

Vezi ce ai pornit cu topicul tau :)

Mi se pare incredibil ca in Romania anului 2021 inca se vorbeste de segmentarea unui gpz in curti particulare :)

Sfatul meu: daca e de segmentat (bietul motor, ce i-au facut???), du-l la un mecanic serios, daca moto are valoare sentimentala. Daca nu, da-l cu rabdare pe piese, vei scoate de 3 ori pretul de piata al unui antic GPZ 500...

 

my 2 cents.

 

ps. sper ca nu i-am triggeruit prea tare pe oldtimerii ce au invatat mecanica pe Simson AWO :)

Pana la urma copresie nu prea mai are,mai merge dar uneori intr-un piston in alte ori in 2 ,inca mai trag umpic de el apoi il dezmembrez ca alte variante nu am ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...