Sari la conținut

Motociete cu o ciclistica buna ?


Ionut1177
 Share

Postări Recomandate

pokemonii lovește din nou gen...

 

Cred ca criteriile cheie sunt ca se caută o motocicleta de A2, cu toba sa bubuie bine si cu ciclistica buna, in bugetul de 1500 de euro, ca parca așa caută inițiatorul. ( ce sa-i faci, nici trolling-ul nu mai e ce era )

Ca așa cu buget nelimitat găsești multe...
 

Părerea mea e ca la început, nu te va tine pe loc nicio motocicleta din cauza ciclisticii, poate doar dacă e strâmb cadrul sau îți iei ciopar.

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 4 minute, JCDenton a spus:

Cred ca criteriile cheie sunt ca se caută o motocicleta de A2, cu toba sa bubuie bine si cu ciclistica buna, in bugetul de 1500 de euro, ca parca așa caută inițiatorul. ( ce sa-i faci, nici trolling-ul nu mai e ce era )

"Bujetul iera l-a sicriet".
Ca sa poata sa arunce piatra in lac... Unda se propaga inca la nivelul suprafetei lacului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, scuze atunci.


Sa continuam zic :)

 

Cică trebuia sa se facă un duel între un ktm 525 exc și un CBR1000R, cele 2 fiind vârfuri ale ciclisticii, și avea sa se hotărască cine o are mai mare, ciclistica, dar nu s-a mai ținut așa ca nu am răspuns, sorry

 

 

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, easy ride on! a spus:

 

Treaba ca asta cu "voblajul" riscă să apară la "trail" şi "rake" mai mici, mai ales dacă sunt telescoape lungi şi nu au un "U" (sau o "gaică") de rigidizare a părţii mobile:

s-l1000.thumb.jpg.a8bd27e687ba922de3f6e2aae8965aea.jpg

 

Se numește fork-brace. Am montat așa ceva (de la cosmo, site grecesc) și pe viraje strânse nu mai oscilează roata. A costat 50 euro + ceva transport și ce regret e că nu am luat-o încă din 2016.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut noroc că am găsit pentru modelul meu, și-au montat alții înainte și au zis că merită. Cum îs obișnuit să pierd bani, iar suma nu depășea un plin la Octavia, am decis, împreună cu un prieten, să dau comandă. 

Totuși observ la unele mobre că au chestii similare din fabrică, poate nu la fel de groase și eficiente, dar sunt acolo și prind bine. Ce e ciudat: la comanda noastră au venit cu șuruburi M6, la alt V-strom am găsit cu M5 (accesoriul a fost cumpărat cu vreun an înainte de ale noastre). S-or fi prins grecii că e mai bine cu șuruburi normale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, _Raul_ a spus:

Daca de lowering kit am auzit de m-am plictisit, despre jack up habar nu aveam pana de curand, asa ca... ascult.

 

Eu mi-am inaltat spatele cu 5cm cu niste "oase" mai scurte de la un coforumist din Cluj acum vreo 7-8 ani.

Nu am sesizat vreo diferenta d.p.d.v. al ciclisticii dar ce-i drept sunt si greu, asa ca probabil cu inaltarea asta combinata cu greutatea mea a ajuns motocicleta la unghiurile gandite de proiectanti. Si oricum eu nu "pilotez" motocicleta, doar circul cu ea, deci nu am mari pretentii de la agregat... (drept dovada ca nu mi-am batut capul sa o schimb de cand o am, adica de aproape 14 ani)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto om OP, i-am citit cele doua topicuri pe care se da in spectacol si a fost amuzant pana la un punct. Punctul in care mi-am dat seama ca in bula lui sunt toti ca el si bula lui e probabil mai mare decat a mea. Atunci m-a luat un pic plansul. Dar cum sunt un optimist, inca mai sper ca e doar troll.

in fine, ce voiam eu era sa las asta aici:

 

dumb in private.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, cinezicealae a spus:

Eu din toate astea am inteles ca baiatul cu ciclistica are bani si ca trebuie sa-l batem pe OIvidiu.

Nu stiu cine e Ovidiu dar daca e sarac, trebuie batut urgent!!!

vezi ca ngunoy e si mai sarac , are masina de 1 L ... muhahahahaha si mai are de platit 7 ani la ea  muahhahahahahahah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.04.2021 la 8:31, cinezicealae a spus:

Eu din toate astea am inteles ca baiatul cu ciclistica are bani si ca trebuie sa-l batem pe OIvidiu.

Nu stiu cine e Ovidiu dar daca e sarac, trebuie batut urgent!!!

Am cam pus-o.... sunt doar un muritor de rand care trebuie sa sa munceasca pentru acele chifle. Deci se lasa cu bataie.

Intrebarea existentiala este alta: daca nu ai o chifla in burta, bani si femei, Tik-Tok cu 12k de urmaritori, motocicleta cu cliclistica buna si burlan de +100dB, de ce li se permite acestori looseri sa aiba cont pe acest forum si sa ii strice karma initiatorului?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.04.2021 la 14:24, _Raul_ a spus:

 

Dap, exact alea.

~ 40 eur fara tuv, 100 cu. 

Tot 100 cu tuv sunt si pe Louis.

Lucas Trw sau Mizu (nu am auzit de brandul asta ever)

https://www.louis.eu/artikel/mizu-rear-jack-up-kit/10015257?list=be6b53f3b988c504e30e341a62ee2b57&filter_article_number=10015303&filter_bike_id=2801

1871835332_MizuJuK.thumb.jpg.6fc107069f3e37b77f4cdb8b21ec79d7.jpg
 

Ideea cu ele este ca ar scurta ampatamentul si ar modifica sensibil geometria motocicletei, facand-o mult mai manevrabila in curbe. 

Peste tot pe unde am citit de produsul asta, la Crosstourer se recomanda si lasarea jugurilor mai jos cu 4 mm.

Pentru mine un motor mai inalt de spate (nu imi plac curajoasele 😊 ) si mai manevrabil ar fi un plus. 

Daca de lowering kit am auzit de m-am plictisit, despre jack up habar nu aveam pana de curand, asa ca... ascult.

Salut

Am montat eu un set nou de dogbones pe Vstrom 650. Am facut un design cu 3 pozitii. Il foloseam ridicat cu vreo 3-4cm fata de original si pot sa iti zic ca mi s-a parut mult mai manevrabil decat inainte. Pt sotie l-am lasat mai jos tot cu vreo 3-4cm si era mai greu de inclinat la viteze mici. Mi se parea ca ar fi mai grea motocicleta :). De mentionat ca am ridicat/ lasat doar spatele, fata a ramas standard.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 8 ore, zo10000 a spus:

Salut

Am montat eu un set nou de dogbones pe Vstrom 650. Am facut un design cu 3 pozitii. Il foloseam ridicat cu vreo 3-4cm fata de original si pot sa iti zic ca mi s-a parut mult mai manevrabil decat inainte. Pt sotie l-am lasat mai jos tot cu vreo 3-4cm si era mai greu de inclinat la viteze mici. Mi se parea ca ar fi mai grea motocicleta :). De mentionat ca am ridicat/ lasat doar spatele, fata a ramas standard.

 

 

Mulțumesc frumos. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.04.2021 la 10:48, Silver Arrow a spus:

Am avut zilele trecute de facut o documentatie la o instalatie echipata cu butoane galbene si negre. Si m-am tot gandit daca nu ar fi mai bine sa scriu ''buton galben'' si ''celalalt buton''

Chiar esti rasist...se spune "butonul asiatic" si butonul "african-american", se stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia auzi bai Trotinele, inca isi mai aminteste lumea de celebra balacareala! 525-ul meu inca mai alearga la curse, CBR-ul tau mai respira??? 😝

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...