Sari la conținut

4. Gran Premio Red Bull de España


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:


nu degeaba echipele de uzina aduc imbunatatiri chiar la 2-3 curse, iar el sa alerge pe 2019.. si sa fie competitiv... 

 

Q a fost mai rapid? Morbi a avut cele mai multe victorii anu trecut de aici rezulta ca nu Q a fost atat de rapid...

Cred că au avut 3 fiecare.

Q mai rapid la modul "calificări", știu că mai mereu se bătea că MM pt pole, nu?

Părea un real challenger pt mm, de fapt cam singurul, pt mine cel puțin.

Acum 54 minute, PzKpfW a spus:

 

Din nou, nu vreau să minimizez handicapul materialului lui Morbidelli, dar anul ăsta impactul este mai redus având în vedere contextul și freeze-ul tehnic de anul trecut. Dar da, principala diferență dintre o echipă de uzină și una de client o reprezintă mijloacele (financiare, numărul de efective, etc.) și îmbunătățirile. Chiar dacă merg pe aceeași generație de prototip, piloții echipei de client fie nu primesc ultimele update-uri (sau le primesc cu întârziere), fie sunt ei cei care le testează- urmând să fie folosite și de către piloții echipei oficiale dacă-și demonstrează eficacitatea.

Că ziceai de cadrul 2020 că a fost mai nașpa decât 2019, Morbi a fost și el de aceeași părere?

Așa și mers el și Q anul trecut? Pe 2019?

 

Mă întreb doar, pt unii o schimbare din asta ii îngroapă, dar pot alții poate e benefică.

 

Vezi MM, cazul extrem, doar el mergea super bine pe Honda aia.

*nasol cu pauză de 2 sapt între curse :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 hours ago, frigider said:

Că ziceai de cadrul 2020 că a fost mai nașpa decât 2019, Morbi a fost și el de aceeași părere?

Așa și mers el și Q anul trecut? Pe 2019?

 

Nu știu câte a avut de spus Morbidelli legat de asta, vorbeam doar despre cum stau lucrurile acum. Quartararo a mers pe același spec cu piloții de la echipa oficială, și-și dorea să treacă înapoi la cadrul 2019 și nu s-a putut. Iar dacă-mi amintesc bine, Rossi și Viñales erau în același asentiment (preferau iterația 2019). Vezi ce zicea Zeelenberg în articolul pe care l-am referențiat:

 

"They made a big jump last year to decide to go to the 2020 bike and they did not do that for many years. They were always making small steps, but last year they made quite a big step and it was clear the bike had some problems in some areas."

 

Although the changes made performed well during pre-season testing, once racing began the Factory-Spec trio suffered from inconsistent form. That included an end-of-season slump that saw Petronas Yamaha's former title leader Fabio Quartararo, plus Monster Yamaha's Maverick Vinales and Valentino Rossi fail to finish on the podium in the final six races. Meanwhile, Morbidelli and the A-Spec (i.e. motocicleta cu cadru 2019 folosită de către Morbidelli anul trecut) went on to win three races and finished second in the world championship behind Suzuki's Joan Mir.

 

"For us it was quite clear that the combination of the '19 bike, chassis, and the riding of Franky was better for sure at some tracks," Zeelenberg said. "But I don’t want to break down the performance of Franky because also to do what he did has been very special. It was not just 'he has the best bike it's easy to win'. It isn’t."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Din nou, nu vreau să minimizez handicapul materialului lui Morbidelli, dar anul ăsta impactul este mai redus având în vedere contextul și freeze-ul tehnic de anul trecut.

In realitate, impactul este aproape la fel de mare. Numai dezvoltarea motorului a fost inghetata, insa aero, sasiul si mai ales electronica au evoluat fata de sezonul trecut. Altfel spus, in termen de performante, distanta dintre bicla lui Morbi si a celorlalti piloti Yamaha a crescut semnificativ, lucru confirmat si de Morbi, cand a spus ca sezonul asta lucrurile vor fi mai complicate, pentru el, decat anul trecut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, PzKpfW a spus:

Din nou, nu vreau să minimizez handicapul materialului lui Morbidelli, dar anul ăsta impactul este mai redus având în vedere contextul și freeze-ul tehnic de anul trecut. Dar da, principala diferență dintre o echipă de uzină și una de client o reprezintă mijloacele (financiare, numărul de efective, etc.) și îmbunătățirile. Chiar dacă merg pe aceeași generație de prototip, piloții echipei de client fie nu primesc ultimele update-uri (sau le primesc cu întârziere), fie sunt ei cei care le testează- urmând să fie folosite și de către piloții echipei oficiale dacă-și demonstrează eficacitatea.

Deci m-am plictisit eu de cate ori am auzit faza asta cu "sasiul de anul trecut era mai bun,sasiul asta e prost" la Yamaha.Si mai trece 1 an de performante slabe ale pilotilor factory si ghici ce - la anul tot sasiul va fi de vina.Mda.

Iar pe partea cealalta performantele bune ale unui pilot de la satelit sunt justificate cu "e pe sasiul de anul trecu,e mai bun decat asta".

Nu mai reiau motivele pt care o moto actuala e invariabil mai buna decat una veche chiar si de 1 an,e deja plictisitor.

 

Oricine spune ca o moto de client e superioara in orice fel unei moto factory si suportului de uzina aferent nu stie despre ce vorbeste.

1.A explicat Cal odata diferentele intre HRC si LCR,reluati declaratiile lui.

2.A explicat si MM (in 2019?) ca e si normal ca odata puterea crescuta handlingul sa aiba de suferit si prin urmare motoreta respectiva sa fie etichetata ca avand un handling prost,dar de fapt nespunandu-se intreg adevarul : handlingul nu este prost,e egal sau chiar e superior motoretei pe care o inlocuieste insa puterea fiind sensibil mai mare,exista aceasta impresie.Avantaje si dezavantaje - MM a spus ca el personal prefera puterea crescuta pt ca aduce mai multa flexibilitate.

 

Eh,Rossi e la client si primi ultimele update'uri dimpreuna cu echipa.Si tot va plange ca e oropsit.Si dupa aia il avem pe dezvoltatorul Vinales....nici nu are rost sa mai comentam.

Morbi a facut un lucru extraordinar si a subliniat ce se poate face cu motoreta aia.Putem doar specula ce ar putea face un pilot bun cum e Morbi cu suport de uzina...pt ca in 2020 niciunul din pilotii Yamaha factory nu au fost nici macar decenti decum buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Deci m-am plictisit eu de cate ori am auzit faza asta cu "sasiul de anul trecut era mai bun,sasiul asta e prost" la Yamaha.

Nu mai reiau motivele pt care o moto actuala e invariabil mai buna decat una veche chiar si de 1 an,e deja plictisitor

Numai marxistii intelegeau realitatea ca fiind intr-un progres continuu. Din pacate, istoria a demonstrat de nenumarate ori ca lucrurile nu stau chiar asa. Observatia este valabila si in cazul de fata. Nu toate "dezvoltarile" motocicletelor implicate in aceasta competitie au reprezentat un progres fata de specificatia precedenta. Uneori au reprezentat un regres. Din pacate, in cazul Yamaha, momentele de regres au fost foarte vizibile, in ultimii ani. Nu mai departe de anul trecut, motocicleta a fost jale, mai ales din pdvd al fiabilitatii, dar si al performantelor. Din aceasta perspectiva, modelul 2019, da, a parut mai reusit decat cel 2020 sau altfel spus, modelul 2020 a fost un regres fata de 2019. Anul asta, au mai remediat, pe ici pe colo, cate ceva si se pare ca au un pachet competitiv. Asta pana la proba contrarie, adica caldurile de la vara... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realitatea ESTE intr-un progres continuu.Cel putin in lumea tehnicii,tehnica de orice fel.Perceptia unora asupra realitatii insa...difera de realitate.Si aici ma refer la Vinales&Co.Nu mai reiau ca mi-e lehamite total de "problemele" Yamaha.

Asta mai avea putin si castiga toate cursele din sezon si noi o plangem pe haptspe pagini cat de praf e motoreta.No comment.

Acum 17 minute, xt600 a spus:

Nu mai departe de anul trecut, motocicleta a fost jale, mai ales din pdvd al fiabilitatii, dar si al performantelor. Din aceasta perspectiva, modelul 2019, da, a parut mai reusit decat cel 2020 sau altfel spus, modelul 2020 a fost un regres fata de 2019. Anul asta, au mai remediat, pe ici pe colo, cate ceva si se pare ca au un pachet competitiv. Asta pana la proba contrarie, adica caldurile de la vara... 

Tocmai a pus colegul faptul ca modelul 2020 e cam identic cu 2021,pt ca nu au voie sa aduca update uri la cadru si motor.Sau cel putin eu asa am citit.Poate am citit eu in fuga si nu am fost atent....

Mi-e lene mie sa reiau declaratiile lor din 2019 dar imi aduc aminte (vag totusi,nu bag mana in foc) cum se vaitau ca v2019 e (iarasi) mai slaba decat v2018 si imi aduc aminte cum se minunau ca Quarta rupe norma cu v2019 (identica cu a lor,dar fara suport de uzina la acea data),si ca "trebuie sa verificam telemetria sa vedem unde sunt diferentele".2 mari maestri lasati perplecsi de un pusti cu dintii rari si parul vopsit cu apa oxigenata.Penibil.

Cand or veni vremurile alea cand va avea Yamaha un pilot capabil cu adevarat de atacarea titlului mondial - si atunci brusc motoreta nu o sa mai fie mai rea ca cea de anul trecut.Poate mai ia Jarvis inca o decizie buna (ar fi a 2a...wow) si il aduce pe Morbi...

2020 a avut problema aia la supape.Si 2 probleme pe sa.Una din ele nerezolvabila,cealalta pare insa sa isi revina.Fingers crossed.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Method a spus:.Poate mai ia Jarvis inca o decizie buna (ar fi a 2a...wow) si il aduce pe Morbi...

 

Cf logicii tale, toata linia de management de la yamha motors e incompetentq ca-l tine pe Jarvsi in pozitia pe care e de peste 10 ani, si care mai face si profit.

un incompetent, ce sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Method a spus:

Realitatea ESTE intr-un progres continuu.

 

Tocmai a pus colegul faptul ca modelul 2020 e cam identic cu 2021,pt ca nu au voie sa aduca update uri la cadru si motor.Sau cel putin eu asa am citit.Poate am citit eu in fuga si nu am fost atent....

 

...dar imi aduc aminte (vag totusi,nu bag mana in foc) cum se vaitau ca v2019 e (iarasi) mai slaba decat v2018 

 

Acel ESTE suna foarte marxist-leninist.. 🤣

 

Nu stiu ce stie colegul, insa motoreta de anul asta este foarte putin identica (daca ma pot exprima asa) cu cea de anul trecut. Sasiu, aero, componente (frane, suspensii, pneuri, evacuari)si mai ales electronica diferite fata de anul trecut. Doar motorul a ramas acelasi, desi nu cred ca au fost tampiti sa foloseasca aceleasi supape care le-au dat atata bataie de cap, sezonul trecut. Eu stiu ca doar dezvoltarea motorului a fost inghetata, poate gaseste cineva prevederile regulamentare pentru anul asta, ca sa nu mai existe discutii. 

 

Pentru ca asa a fost. Au mers din rau in mai rau... 

 

Acum 3 minute, damager a spus:

Cf logicii tale, toata linia de management de la yamha motors e incompetentq ca-l tine pe Jarvsi in pozitia pe care e de peste 10 ani, si care mai face si profit.

un incompetent, ce sa zic.

Te rog, asta eu o spun.

Profitul nu il face el.. peste el este un presedinte al companiei si un consiliu de administratie, care traseaza linia de urmat, strategiile de dezvoltare, etc. Jarvis este director executiv. Il tin pentru ca este un bun executant, este obedient si stie sa duca cu vorba pilotii mai putin experimentati.. :D :DA se vedea discutia avuta cu Morbi. Altfel, ceea ce se intampla in achipa aia nu prea este un model de urmat. Dimpotriva, dovedesc o politica extrem de paguboasa fata de piloti, fata de echipa satelit, nici pe partea de dezvoltare nu se misca prea grozav, etc.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios cati CP a adaugat Yamaha ultimei generatii, de nu mai face fata sasiul de generatie veche, si "pare" ca are un handling prost. Cred ca vreo 80-90 cel putin, nu?! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, xt600 a spus:

Acel ESTE suna foarte marxist-leninist.. 🤣

 

Nu stiu ce stie colegul, insa motoreta de anul asta este foarte putin identica (daca ma pot exprima asa) cu cea de anul trecut. Sasiu, aero, componente (frane, suspensii, pneuri, evacuari)si mai ales electronica diferite fata de anul trecut. Doar motorul a ramas acelasi, desi nu cred ca au fost tampiti sa foloseasca aceleasi supape care le-au dat atata bataie de cap, sezonul trecut. Eu stiu ca doar dezvoltarea motorului a fost inghetata, poate gaseste cineva prevederile regulamentare pentru anul asta, ca sa nu mai existe discutii. 

 

Pentru ca asa a fost. Au mers din rau in mai rau... 

 

Te rog, asta eu o spun.

Profitul nu il face el.. peste el este un presedinte al companiei si un consiliu de administratie, care traseaza linia de urmat, strategiile de dezvoltare, etc. Jarvis este director executiv. Il tin pentru ca este un bun executant, este obedient si stie sa duca cu vorba pilotii mai putin experimentati.. :D :DA se vedea discutia avuta cu Morbi. Altfel, ceea ce se intampla in achipa aia nu prea este un model de urmat. Dimpotriva, dovedesc o politica extrem de paguboasa fata de piloti, fata de echipa satelit, nici pe partea de dezvoltare nu se misca prea grozav, etc.. 

 

ce sa zic, fiecare companie are o strategie de urmat. La yamaha acuma pare sa fie profitul. E normal fiind un fond de investitii. Sug cay pot, cand ajung la procentul care si l-au stabilit vand ce mai ramane. treaba asta se intampla peste tot. Din politica asta, unii se imbogatesc si mai mult, iar restul trag ponoasele. Apoi ciclu se reia, apare cineva care creste iar business-ul, devine profitabil, apare un alt fond care vede, cumpara, profita samd. 

Acum 2 minute, TETEA. a spus:

Eu sunt curios cati CP a adaugat Yamaha ultimei generatii, de nu mai face fata sasiul de generatie veche, si "pare" ca are un handling prost. Cred ca vreo 80-90 cel putin, nu?! :))


cati nu stiu :)... dar au pus ceva ca parca nu mai sta pe loc cand iese din viraje... si cred ca au mai finisat si ceva la electronica ca pare ca nu mai fac atat de mult overspinning. Dar realitatea o sa o vedem cand vin caldurile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, damager a spus:


cati nu stiu :)... dar au pus ceva ca parca nu mai sta pe loc cand iese din viraje... si cred ca au mai finisat si ceva la electronica ca pare ca nu mai fac atat de mult overspinning. Dar realitatea o sa o vedem cand vin caldurile. 

CP nu au mai pus, pentru ca dezvoltarea motoarelor este inghetata, dar probabil ii folosesc mai eficient pe cei existenti. Alta distributie a maselor, apasare aerodinamica mai eficienta, electronica imbunatatita, sasiu mai performant (daca au avut voie sa umble la el) etc. Intr-devar, anul asta par sa se miste ceva mai bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar facem analize ca niste specialisti si trasam echipelor politici de urmat pentru ca … noi stim mai bine.

Anul trecut Quarta a inceput cu 2 victorii. Analize pertinente aici, Yamaha are piloti naspa, e un pusti care le arata cum sa se dea tare, etc. Dupa cateva etape, pustiul a inceput sa se impiedice in propriile sireturi dezlegate. In acelasi timp, Morbi a inceput cu 5, DNF, 2, DNF, 15. Pe motocicleta pe care se da si acum

A venit noul sezon, pustiul minune e la uzina, noi comentam ca Yamaha are piloti naspa si ca de ce nu-l aduce pe Morbi. Care Morbi a inceput bine sezonul, cu 18, 12, 4, 3. Care sezon e la etapa 4/19.

Da’ de ce sa avem rabdare sa vedem cum evolueaza? Lasa ca stim noi mai bine. Plus ca vine MM si-i rupe pe genunchi. Stai, ca nu vine. Stai, ca a venit, da’ mai trebuie sa lucreze la muschiulet.

 

Keep up the good work, guys.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, ilarionciobanu a spus:

Iar facem analize ca niste specialisti si trasam echipelor politici de urmat pentru ca … noi stim mai bine.

Anul trecut Quarta a inceput cu 2 victorii. Analize pertinente aici, Yamaha are piloti naspa, e un pusti care le arata cum sa se dea tare, etc. Dupa cateva etape, pustiul a inceput sa se impiedice in propriile sireturi dezlegate. In acelasi timp, Morbi a inceput cu 5, DNF, 2, DNF, 15. Pe motocicleta pe care se da si acum

A venit noul sezon, pustiul minune e la uzina, noi comentam ca Yamaha are piloti naspa si ca de ce nu-l aduce pe Morbi. Care Morbi a inceput bine sezonul, cu 18, 12, 4, 3. Care sezon e la etapa 4/19.

Da’ de ce sa avem rabdare sa vedem cum evolueaza? Lasa ca stim noi mai bine. Plus ca vine MM si-i rupe pe genunchi. Stai, ca nu vine. Stai, ca a venit, da’ mai trebuie sa lucreze la muschiulet.

 

Keep up the good work, guys.

Un rezumat destul de precis, se vede că ai fost atent :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, damager a spus:

Cf logicii tale, toata linia de management de la yamha motors e incompetentq ca-l tine pe Jarvsi in pozitia pe care e de peste 10 ani, si care mai face si profit.

un incompetent, ce sa zic.

Profitul e altceva.Nu tine de Jarvis sa faca profit.De Jarvis tin rezultatele.Are dreptate cine are rezultate....ce rezultate are Yamaha de vreo 5 ani incoace?A cui e vina (intotdeauna,si pe buna dreptate) pt rezultatele slabe ale unei echipe?A sefului.Ca n-a luat deciziile corecte.Motoreta e naspa?Schimba inginerii schimba sefii departamentului samd.Pilotii sunt naspa?Schimba-i cu altii mai buni.E responsabilitatea sefului.Intotdeauna.Si e normal sa fie asa.

Acum 5 ore, damager a spus:

ce sa zic, fiecare companie are o strategie de urmat. La yamaha acuma pare sa fie profitul. E normal fiind un fond de investitii. Sug cay pot, cand ajung la procentul care si l-au stabilit vand ce mai ramane. treaba asta se intampla peste tot. Din politica asta, unii se imbogatesc si mai mult, iar restul trag ponoasele. Apoi ciclu se reia, apare cineva care creste iar business-ul, devine profitabil, apare un alt fond care vede, cumpara, profita samd.

Si asta e adevarat....dar am mai zis - sa nu o dea pe sistemul Williams.

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Iar facem analize ca niste specialisti si trasam echipelor politici de urmat pentru ca … noi stim mai bine.

Daca te deranjeaza ca ne dam cu parerea,nu ai ce cauta aici.Sorry.Normal ca ne dam cu parerea,si discutam pe marginea faptelor.Normal ca divagam masiv si nu stim despre ce vorbim,altfel nu am mai activa pe un forum,la naiba,am mai spus asta multora care se ofuscau ca nu stim despre ce vorbim - cine stie cu ce se mananca motogp'ul - ori e angrenat in motogp ori e un fost pilot sau un jurnalist de 20 de ani al fenomenului (gen Oxley) si normal ca nu pierde vremea pe aici.Nici unul de aici inclusiv eu inclusiv tu nu stie despre ce vorbeste.Asta e o axioma.

Cred ca tu esti de fapt suparat pe natura acestui forum.De ce intri aici?Sa te informezi?Pt asta ai motogp.com si wikipedia.Aici intra fiecare sa isi dea cu parerea despre motogp oricui n-are altceva mai bun de facut decat sa il asculte.Pareri neavizate si de multe ori total pe langa.Dar e ok,asa e normal sa fie.E just 4fun.

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Anul trecut Quarta a inceput cu 2 victorii. Analize pertinente aici, Yamaha are piloti naspa, e un pusti care le arata cum sa se dea tare, etc. Dupa cateva etape, pustiul a inceput sa se impiedice in propriile sireturi dezlegate. In acelasi timp, Morbi a inceput cu 5, DNF, 2, DNF, 15. Pe motocicleta pe care se da si acum

A venit noul sezon, pustiul minune e la uzina, noi comentam ca Yamaha are piloti naspa si ca de ce nu-l aduce pe Morbi. Care Morbi a inceput bine sezonul, cu 18, 12, 4, 3. Care sezon e la etapa 4/19.

Da’ de ce sa avem rabdare sa vedem cum evolueaza? Lasa ca stim noi mai bine. Plus ca vine MM si-i rupe pe genunchi. Stai, ca nu vine. Stai, ca a venit, da’ mai trebuie sa lucreze la muschiulet.

 

Keep up the good work, guys.

Faci exact ce ne spui noua sa nu facem - analizezi o bucata de sezon.Rezultatul sezonului care a fost?Cea mai bine clasata Yamaha si postura de vice-campion a fost un pilot de la o echipa satelit pe o moto veche de 1 an.Pilotii de uzina?Pe nicaieri.Concluzii care se pot trage de aici?1.Pilotii de uzina mult mai slabi decat pilotul de la satelit ; 2.Yamaha v2020 praf,mai buna Yamaha v2019.

Cine ar fi vinovat pt astea si cine ar trebui sa ia masurile de remediere?Managementul.Sau?Alte idei?

 

Da,Quarta le-a aratat in 2019 "cum sa se dea tare" - reia declaratiile lui Rossi dar si ale lui Vinales - amandoi au declarat ca nu inteleg cum exploateaza motoreta Quarta si ca vor studia telemetria lui pt a vedea unde a imbunatatit el atat de mult fata de ei.(la Missano a fost parca declaratia respectiva).Sunt perfect vorbele ambilor piloti de uzina,mai e ceva de zis?Sau nu stiu,m-am exprimat eu gresit?Cand un pilot e constant mai rapid decat altul (si in quali si in cursa) pe aceeiasi motoreta si pilotul mai slow spune ca ii va studia telemetria pilotului rapid pt a vedea unde greseste,asta ce inseamna?

 

Comentez ca Morbi nu e la uzina (la fel cum comentam si cand Quarta nu era inca la uzina),pt ca Morbi are niste rezultate pe care le consider fantastice obtinute cu niste mijloace modeste si nu este luat la uzina "pt ca nu are noroc si pt ca e covid".Serios?Si ala e vicecampion mondial.Iar Vinales cand nu gaseste ambreiajul are noroc...Comentez tinerea la uzina a lui Vinales de aproape 5 ani in ciuda lipsei totale de constanta si rezultate notabile,in ciuda lipsei totale a oricarui aport in dezvoltarea motocicletei,in ciuda declaratiilor mai mult decat nesimtite la adresa echipei si a inginerilor samd.

 

Da,sunt de parere ca va veni MM si ii va rupe pe genunchi (cu o conditie - sa nu cada sa se re-accidenteze),sper insa sa o faca cat mai tarziu in an.Dupa cum ai spus,sezonul e inca la inceput - vorbim dupa pauza de vara.Daca vor fi atat de inconstanti ca si anul trecut,MM uite asa descentrat va lua campionatul.Nu inteleg cum de lumea nu realizeaza cat de "periculos" e Marquez.Cred ca se uita foarte repede ce a facut din 2013 incoace.

Ma bucura insa faptul ca Mir,Bagnaia dar si Quarta au inceput anul foarte constanti.Sper sa o tina asa pt ca (am mai zis),vreau sa mai ia si altcineva campionate in afara de MM.Si sper ca si cu MM refacut,astia sa ia un avans considerabil astfel incat MM sa nu le rapeasca titlul.

 

 

In alta ordine de idei,un punct de vedere foarte pertinent si sanatos - Mir: At the start of the season, "we have to survive"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Methoade ,te iei prea in serios.O sa ajungi sa crezi ca ai dreptate,in tot si toate.Daca nu ai ajuns cumva.

Iar aia cu schimbatul inginerilor este superba.

Crezi ca ingineri specialisti in motogp,cresc in copaci?

Sau ca aia nu au idei?Au idei si solutii la greu.Dar trebuie sa ajungi la un echilibru,Degeaba pui putere in plus,daca-ti manaca gumele in cateva tururi.Sau top speed de 400 la ora,daca nu poti sa o opresti.Sau nu poti sa iei virajul si tot asa.Ca sa nu mai zic,ca si pilotii sunt oameni.Ei trebuie sa poata pilota motocicletele.Altfel cad,fac buba si pwla rezultate.Nu mai vorbesc de costuri.Pentru ca ,ghici,echipele au bugete ,mari sau mici.dar limitate .Nu infinite.

Daca ar fi infinite ar aduce toti specialisti in tehnologie si materiale spatiale sau militare si ar face motorachete.

Pentru ca acolo este crema ingineriei.Dar si bugete uriase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu citesti deloc ce am scris - tocmai am zis mai sus ca niciunul din noi n-avem dreptate cu nimic,si ca ne dam cu parerea fara sa stim despre ce vorbim.Inclusiv eu inclusiv tu,oricine.Si ca tocmai - nu trebuie sa ne luam in serios,e just 4fun.Stiu,e multe litere,trebuie mesaje mai comprimate :bounce:

 

Iar despre ingineri - uite ca Ducati e in stare sa gaseasca ingineri si solutii samd,chiar daca nu sunt "japoneji".Se poate.Doar ca trebuie sa investesti niste bani.Daca vrei.

"Crema ingineriei" in acest domeniu e unde a plecat Brivio,stai linistit :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Method a spus:

Profitul e altceva.Nu tine de Jarvis sa faca profit.De Jarvis tin rezultatele.Are dreptate cine are rezultate....ce rezultate are Yamaha de vreo 5 ani incoace?A cui e vina (intotdeauna,si pe buna dreptate) pt rezultatele slabe ale unei echipe?A sefului.Ca n-a luat deciziile corecte.Motoreta e naspa?Schimba inginerii schimba sefii departamentului samd.Pilotii sunt naspa?Schimba-i cu altii mai buni.E responsabilitatea sefului.Intotdeauna.Si e normal sa fie asa.

 

Daca te deranjeaza ca ne dam cu parerea,nu ai ce cauta aici.Sorry.Normal ca ne dam cu parerea,si discutam pe marginea faptelor.

 

Normal ca divagam masiv si nu stim despre ce vorbim,altfel nu am mai activa pe un forum,la naiba,am mai spus asta multora care se ofuscau ca nu stim despre ce vorbim - cine stie cu ce se mananca motogp'ul - ori e angrenat in motogp ori e un fost pilot sau un jurnalist de 20 de ani al fenomenului (gen Oxley) si normal ca nu pierde vremea pe aici.

Unde ai dreptate,ai dreptate. Numa' ca intuitia imi spune ca nu prea are el mare cuvant de spus in conducerea echipei.. Cand il cheama Hiroshi sama la raport, tremura chilotii pe el... 

 

Hehehe... chiar ma intrebam cand va aparea un "deontolog de serviciu" care sa ne ia la perpulis pentru ca indraznim sa ne dam cu parerea/dezbatem/comentam. Colegul, inainte sa arunce piatra, ar fi bine sa se mai informeze, eventual sa aduca informatie pe topicuri,.. sa ne mai lumineze si pe noi, prostimea. 

 

Uite ca aici te contrazic. Pentru niste amatori, de pe fotoliu, pasionati de fenomen, sa stii ca suntem chiar foarte informati si "divagatiile" unora s-au dovedit la fel de bune ca "analizele" multor experti. Ca si altii de pe aici, citesc de multi ani presa MotoGp, il stiu si pe Oxley, pe Emmett,etc.. jurnalisti excelenti, cunoscatori ai fenomenului, dar si in cazul lor, multe din predictii au fost departe de realitatea pe care a aratat-o pista sau paddock-ul ulterior.. Ca sa nu mai vorbim de Carlo Pernat, o adevarata mama Omida a competitiei.. a trait o viata in culisele competitiei si tot da cu mucii in fasole mai ceva ca regretatul Miki Alexandrescu. Inclusiv piloti de top, care au facut afirmatii, prognoze,etc, au fost combatuti de desfasurarea ulterioara a evenimentelor. Asa ca hai sa nu ne mai autoflagelam atat. Aia carora nu le place nivelul scazut al formului, nu au decat sa schimbe canalul, eventual sa mearga in studiourile  BT si sa se intretina cu expertii de acolo. Intrebarea este: expertii BT vor dori sa se intretina cu ei.. ;)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, Method a spus:

Daca te deranjeaza ca ne dam cu parerea,nu ai ce cauta aici.Sorry.

Textul scris are dezavantajul de a-i lipsi “non-verbalul”. Asta poate duce la interpretarea ca sunt deranjat. Deloc.

In schimb, ma amuza parerile aparute dupa FP1 doar ca sa fie contrazise de FP2, de cursa urmatoare sau de finalul sezonului.

 

Acum 20 ore, Method a spus:

Faci exact ce ne spui noua sa nu facem - analizezi o bucata de sezon.Rezultatul sezonului care a fost?

Gresit!

Am prezentat rezultatele pentru o bucata de sezon. Tocmai pentru a sublinia ca pana la final lucrurile se pot schimba. Asa cum a fost anul trecut. Baiatul minune, care a inceput cu 2 victorii,  s-a dat tare pana la final cand a terminat sezonul pe 8 (opt). Cu Vin in fata lui. Pe moto cu specificatii identice. La fel cum a fost si in 2019: au avut moto identice si Vin a terminat in fata lui (da, stiu de diferenta intre “uzina” si “client”, insa motocicleta lui Quart a avut specificatie de uzina de cand a venit in GP).

Morbi, care nu a inceput tocmai bine, a terminat mai sus. 
Acum Morbi e pe val, insa au trecut doar 4 etape.

 

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Hehehe... chiar ma intrebam cand va aparea un "deontolog de serviciu" care sa ne ia la perpulis pentru ca indraznim sa ne dam cu parerea/dezbatem/comentam. Colegul, inainte sa arunce piatra, ar fi bine sa se mai informeze, eventual sa aduca informatie 

Cel mult un ton ironic legat de graba de a prezenta castigatori si strategii mai bune inainte ca lupta sa se desfasoare.

Deontologia se mananca cu altceva si se aplica in alta parte. Nu e cazul.

Pietre nu am, iar cand am ceva ce consider ca merita spus, spun. Si daca spun ceva si ulterior aflu ca nu am fost suficient informat, nu ma sfiesc sa recunosc.


 

L.E.

Cat despre locul lui Vin (care nu-mi place) la uzina, un fun fact: exista in istoria competitiei un pilot care a petrecut 13 sezoane la o echipa de uzina. De-a lungul perioadei a avut 4 coechipieri si 3 dintre ei au iesit campioni. El nu a reusit. Cu toate astea, si-a pastrat locul si a fost/este privit ca un pilot important.

Poate ca oamenii care sunt angrenati acolo iau in calcul mai multe elemente decat rezultatul dintr-un FP, dintr-o etapa sau startul (repetat) ratat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ,ca Pedro a avut ghinion de nesansa.A avut adversari mai buni ca el.Toti crema,Rossi,Stoner,Lorenzo si Marcel.Cand a luat Hayden era prea necopt.De fapt stim cu toti ca titlul ala a fost pierdut de Rossi si apoi castigat de Nicky.A fost tinut din doua motive atata vreme :Repsol si ca a fost muncitor,serios si disciplinat.Un gregario.Si ghinionist pe deasupra.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

 

Cel mult un ton ironic legat de graba de a prezenta castigatori si strategii mai bune inainte ca lupta sa se desfasoare.

 

Deontologia se mananca cu altceva si se aplica in alta parte. Nu e cazul.

Tocmai ce am explicat mai sus, ca asta fac si expertii pe care ii citim. Diferenta este ca ei o fac pe bani, pentru a mentine interesul publicului pentru competitie, in timp ce noi o facem din pura pasiune.

 

Stiu cu ce se mananca deontologia. Probabil ai observat ca am pus intre ghilimele formularea, cu trimitere la un clasic in viata, care o folosea abuziv pe canalele de televiziune. Pentru un român, ma descurc acceptabil cu limba româna.. ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, ilarionciobanu a spus:

Poate ca oamenii care sunt angrenati acolo iau in calcul mai multe elemente decat rezultatul dintr-un FP, dintr-o etapa sau startul (repetat) ratat.

ai cam zis-o pe-asta.

sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa.

 

 

Chiar acum, adiy32 a spus:

Adevarul e ,ca Pedro a avut ghinion de nesansa.A avut adversari mai buni ca el.Toti crema,Rossi,Stoner,Lorenzo si Marcel.Cand a luat Hayden era prea necopt.De fapt stim cu toti ca titlul ala a fost pierdut de Rossi si apoi castigat de Nicky.A fost tinut din doua motive atata vreme :Repsol si ca a fost muncitor,serios si disciplinat.Un gregario.Si ghinionist pe deasupra.

 

 

 

nu uita accidentari pe banda rulanta.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

ai cam zis-o pe-asta.

sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa.

 

sau poate bani adusi cu sponsori. Si faptul ca e spaniol si din cate tin minte la un momentat dat un sponsor a pus conditie sa fie un pilot spaniol.

Acum 7 ore, frigider a spus:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...