Sari la conținut

4. Gran Premio Red Bull de España


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

 

Cel mult un ton ironic legat de graba de a prezenta castigatori si strategii mai bune inainte ca lupta sa se desfasoare.

 

Deontologia se mananca cu altceva si se aplica in alta parte. Nu e cazul.

Tocmai ce am explicat mai sus, ca asta fac si expertii pe care ii citim. Diferenta este ca ei o fac pe bani, pentru a mentine interesul publicului pentru competitie, in timp ce noi o facem din pura pasiune.

 

Stiu cu ce se mananca deontologia. Probabil ai observat ca am pus intre ghilimele formularea, cu trimitere la un clasic in viata, care o folosea abuziv pe canalele de televiziune. Pentru un român, ma descurc acceptabil cu limba româna.. ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 26 minute, ilarionciobanu a spus:

Poate ca oamenii care sunt angrenati acolo iau in calcul mai multe elemente decat rezultatul dintr-un FP, dintr-o etapa sau startul (repetat) ratat.

ai cam zis-o pe-asta.

sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa.

 

 

Chiar acum, adiy32 a spus:

Adevarul e ,ca Pedro a avut ghinion de nesansa.A avut adversari mai buni ca el.Toti crema,Rossi,Stoner,Lorenzo si Marcel.Cand a luat Hayden era prea necopt.De fapt stim cu toti ca titlul ala a fost pierdut de Rossi si apoi castigat de Nicky.A fost tinut din doua motive atata vreme :Repsol si ca a fost muncitor,serios si disciplinat.Un gregario.Si ghinionist pe deasupra.

 

 

 

nu uita accidentari pe banda rulanta.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, frigider a spus:

ai cam zis-o pe-asta.

sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa.

 

sau poate bani adusi cu sponsori. Si faptul ca e spaniol si din cate tin minte la un momentat dat un sponsor a pus conditie sa fie un pilot spaniol.

Acum 7 ore, frigider a spus:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, xt600 a spus:

 Ca sa nu mai vorbim de Carlo Pernat, o adevarata mama Omida a competitiei.. a trait o viata in culisele competitiei si tot da cu mucii in fasole mai ceva ca regretatul Miki Alexandrescu.

Ooo,da,chiar ca in stilul lui Miki...de fiecare data cand citesc cate o declaratie de-a lui am impresia ca vrea doar sa socheze,ca sa il mai ia si pe el lumea in seama cu ceva.

Acum 11 ore, ilarionciobanu a spus:

Asa cum a fost anul trecut. Baiatul minune, care a inceput cu 2 victorii,  s-a dat tare pana la final cand a terminat sezonul pe 8 (opt). Cu Vin in fata lui. Pe moto cu specificatii identice. La fel cum a fost si in 2019: au avut moto identice si Vin a terminat in fata lui (da, stiu de diferenta intre “uzina” si “client”, insa motocicleta lui Quart a avut specificatie de uzina de cand a venit in GP).

Morbi, care nu a inceput tocmai bine, a terminat mai sus. Acum Morbi e pe val, insa au trecut doar 4 etape.

Omiti din analiza ta asupa lui Quarta faptul ca 2019 a fost anul lui de debut.Nu poti compara un rookie care atunci invata motoretele de gp (si care btw nu facuse nimic notabil in competiiile inferioare in afara de a fi super rapid in cateva curse) cu Vinales - pilot established cu suport de uzina cum foarte bine ai zis,care avea deja 5? ani de gp si 3 ani de Yamaha factory.Efectiv nu poti face comparatii asa.Nici in anul asta eu cred ca nu se poate face o comparatie corecta intre cei 2 pt ca exp lui Vinales e imensa fata de a lui Quarta.Dar sunt de parere ca Quarta il va bate cu ceasul de la gara - sa nu se traga concluzia ca sunt fan Quarta,l-am haterit destul si in 2019 si anul trecut :P

Morbi prezinta (pe Yamaha,ajutat de Forcada - batranul ala cu enspe campionate castigate care a fost alungat de la echipa mare ghici de catre cine :bounce: ) un learning curve fantastic,care learning curve a culminat anul trecut cu un rezultat extraordinar,rezultat mult mai bun decat al pilotilor factory,ceea ce a fost strigator la cer.Iar anul asta performantele sale sunt la fel de solide si de steady.Si cu toate astea nu este luat in seama de catre Yamaha.

Acum 11 ore, ilarionciobanu a spus:

Cel mult un ton ironic legat de graba de a prezenta castigatori si strategii mai bune inainte ca lupta sa se desfasoare.

E o carenta de logica aici.Am mai zis - noi ne dam cu parerea si facem pronosticuri.Toti cred ca recunoastem ca nu stim despre ce vorbim si ca e prea devreme in sezon - dar de aia se numesc pronosticuri - se dau inainte de meci ! Ok,bazate pe anumite semne,rezultate anterioare ce poate prezic forma unui pilot,date disparate chiar feelinguri samd.

Dar asa sunt pronosticurile,la naiba,unii se inseala altii le nimeresc samd.Daca am prezenta pronosticuri dupa ce s-a desfasurat lupta,nu are avea logica,alea se numesc rezultate.Le gasim pe motogp.com,sunt batute in cuie.

Acum 11 ore, ilarionciobanu a spus:

Cat despre locul lui Vin (care nu-mi place) la uzina, un fun fact: exista in istoria competitiei un pilot care a petrecut 13 sezoane la o echipa de uzina. De-a lungul perioadei a avut 4 coechipieri si 3 dintre ei au iesit campioni. El nu a reusit. Cu toate astea, si-a pastrat locul si a fost/este privit ca un pilot important.

Poate ca oamenii care sunt angrenati acolo iau in calcul mai multe elemente decat rezultatul dintr-un FP, dintr-o etapa sau startul (repetat) ratat.

Perfect de acord cu tine - amandoi acesti piloti au un potential fantastic,insa nu confirma/nu a confirmat.

Diferentele (majore) sunt :

1.Pedrosa e vazut de toti pilotii din gp ca un gamechanger cu o tehnica desavarsita - picking up the bike pe accel (as vrea chiar sa spun chiar intreaga idee de stop-and-go dar ma abtin pt ca nu e totusi corect) au fost "inventate" de Pedrosa - vezi declaratiile lui Lorenzo,Marquez samd despre ce au invatat de la el - e intemeietorul "scolii noi de gp",succesoarea "scolii clasice" si stilului cursiv si elegant a lui Rossi.

2.In ciuda fizicului si a multiplelor accidentari era un pilot extrem de rapid,plus ca atunci cand era rapid in cursa era extraordinar de hotarat chiar agresiv in depasiri (nu e cazul la Maravilla).

3.Feedback'ul dat de Pedrosa era cam litera de lege la HRC (Maravilla zero barat la acest capitol) - chiar si dupa 2013 si venirea lui MM,HRC a dezvoltat motoreta in 2 directii cu 2 cadre diferite,unul pt MM si unul pt Pedrosa.Nu mai zic de declaratiile celor de la Ktm dupa ce a venit la ei ca pilot de teste...

 

Da intradevar,Pedrosa a stat mult mai mult la HRC decat trebuia,insa fix acest lucru precum si respectul pe care i l-a purtat si i-l poarta cei de la Honda ne face sa intuim ce pilot a fost si cat a insemnat pt ei.In concluzie,sunt anumite similitudini,insa eu nu cred ca pot fi comparati.Maravilla e zero pana acum fata de Pedrosa.

 

 

Acum 8 ore, frigider a spus:

sunt probabil f bune datele lui Vin cand merge bine, indiferent ca e vb de FP sau calificari sau cursa.

Nu,nu - eu sunt de parere ca se inseala colegul : teoria ar fi fost foarte buna daca era vorba de un debutant de exemplu cum a fost Quarta : a fost adus pt ca s-au vazut pe telemetrie/timpi etc niste lucruri extraordinare.Si a confirmat in mare parte - si-a pastrat viteza (sporadica) de la clasele mici si in gp ba chiar a inceput sa aiba oarecari rezultate.Ok.

Sunt convins ca  sunt extraordinare datele lui Vinales "cand merge bine", DAR nu mai putem spune "stai tati ca uite ce rapid e (in 2 curse din 18)...uite ce timpi imbatabili scoate (pe 4 FP uri din 50)",Vinales e din 2015 la echipe factory (7 ani da?),e din 2017 la Yamaha factory (5 ani da?) - Vinales trebuia sa confirme - sa "mearga bine" aproape cursa de cursa nu imbatabil in 2 pe sezon si in 16 nu gaseste ambreiajul si il deranjeaza rezervorul (btw sunt de parere ca atunci cand i se ia o declaratie ar fi mai bine sa taca ca numa prostii spune - ar fi mai benefic pt el sa nu ne spuna de ce a mers prost :) )

 

Plus ca Vinales are o mare problema (psihica) in dueluri - cand e frecat de un adversar cu ritm egal pe depasiri se taie tot,plus ca feedback'ul lui Vinales la motoreta e inexistent (printre altele date de-a lungul timpului faimoasa declaratie "nu inteleg de ce sunt rapid").Nu,dupa parerea mea Vinales e o mana moarta.Si incepand de anul asta,carentele lui vor fi si mai vizibile - comparat cu nea Rossi nu statea tocmai rau,insa in relatie cu Quarta cred ca se va casca o prapastie (cu conditia desigur ca Quarta sa aiba un parcurs constant,nu ca anul trecut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

 

sau poate bani adusi cu sponsori. Si faptul ca e spaniol si din cate tin minte la un momentat dat un sponsor a pus conditie sa fie un pilot spaniol.

Asta e, primesc pt ce plătesc :)

Acum 4 ore, Method a spus:

in relatie cu Quarta cred ca se va casca o prapastie (cu conditia desigur ca Quarta sa aiba un parcurs constant,nu ca anul trecut).

Am mai zis: ai un pilot care să ia campionat și 1 de forma/sponsori?

 

Nu vrei 2 campioni in echipa 🙃

Apar tensiuni , vezi 99-46

 

 

Fac pariu că vin nu pleacă .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.05.2021 la 19:58, ilarionciobanu a spus:

 

Cat despre locul lui Vin (care nu-mi place) la uzina, un fun fact: exista in istoria competitiei un pilot care a petrecut 13 sezoane la o echipa de uzina. De-a lungul perioadei a avut 4 coechipieri si 3 dintre ei au iesit campioni. El nu a reusit. Cu toate astea, si-a pastrat locul si a fost/este privit ca un pilot important.

Daca te referi la Dani Pedrosa, exemplul tau este unul total neinspirat. Mai intai, pentru ca orice comparatie intre Pedro si Vin nu isi are locul. Vin, nici in visele lui cele mai umede, nu are valoarea lui Pedro si nu va avea palmaresul acestuia. Nici Hayden (cu tot titlul castigat) nu poate sta la comparatie, iar Stoner,  a fost un rider excelent, dar ca racer a fost aproape nul. Toata cariera lui s-a bazat pe capacitaatea de a evada si de a se bate doar cu cronometrul. Daca nu reusea, in pluton era zero barat. In dog fight-uri, la fel.. Racerul Pedrosa a fost mult peste el, in ciuda faptului ca nu a luat nici un titlu.  Marele lui handicap, la clasa mare,  a fost fizicul, cu toate astea a dezvoltat un stil de pilotaj foarte eficient pe franari si pe iesirea din viraj, stil dublat de un psihic remarcabil, cu toate fracturile suferite. Iar palmaresul lui o arata din plin. 

Daca luam in discutie si feedback-ul dat echipelor, pentru dezvoltarea motocicletelor, doar Hayden, din cei luati in discutie mai sus, ii sta alaturi. Vin, Stoner?.. :D :D Cam asta este pilotul Pedrosa, care a petrecut 13 sezoane la HRC, fara sa ia un titlu.. ;) 

Din pmdvd, doi piloti merita respectul si sunt peste "campeoni" precum Stoner sau Lorenzo, chiar daca nu au luat nici un titlu in competitiile lor: Dani in MotoGP si Haga in WSBK. Cei care le-au urmarit carierele, stiu despre ce vorbesc. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.05.2021 la 15:53, damager a spus:

S-a operat oar Qua.

B241D607-85E8-4219-BDE2-8F7D26B3583A.jpeg

i-a trecut frica?!

La 04.05.2021 la 22:49, Method a spus:

Marc Marquez abandons Jerez MotoGP Test: 'My body was locking up'

Deci anul asta se pare ca Marcel mai slabut.

 

Marcel face totul la labutza anul asta.

La 04.05.2021 la 22:49, Method a spus:

Cine va fi campion?Eu vad 3 contenderi : 1.Mir ; 2.Quarta ; 3.Bagnaia.

*****************

 

Bagnaia e "the dark horse".

 

Like!!

La 05.05.2021 la 19:03, Cavaleru a spus:

 

adevarat si asta, dar in conditiile in care esti producator de top si dai motorete la echipa de satelit, si nu ai decat o echipa satelit, dc sa mai oferi modelul vechi 2020.

 

uite la Ducati echipa Pramac alearga pe 2021-uri.

3 mobre au la fel, una de la mijlocul sezonului este pentru teste. Martin va fi anul acesta norocosul castigator dupa a 2a parte a sezonului.

La Yama platesti si ai cu ce au alergat altii cu un sezon in urma. Ce vrei sa faca cu piesele?!? 😮

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, ZaiR a spus:

Ce vrei sa faca cu piesele?!? 😮

olx?

Acum 26 minute, Method a spus:

Pe surse : Sky VR46 cu motorete Ducati.

ce naspet. moto care nu ia curbe decat daca te cheama Stoner sau Bagnaia.

*desi ii daduse si lore de cap sa fiu sincer pana la capat.

Acum 26 minute, Method a spus:

Pe surse : Sky VR46 cu motorete Ducati.

de cand? de la anu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, frigider a spus:

 

ce naspet. moto care nu ia curbe decat daca te cheama Stoner sau Bagnaia.

*desi ii daduse si lore de cap sa fiu sincer pana la capat.

 

 

Poate Morbi o dovedeste :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

ce naspet. moto care nu ia curbe decat daca te cheama Stoner sau Bagnaia.

*desi ii daduse si lore de cap sa fiu sincer pana la capat.

de cand? de la anu?

Ducati nu e o moto proasta.Doar greu de exploatat.

Da,de la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

Poate Morbi o dovedeste :D

Nush man, e un risc.

Nu vezi că și el a zis că vr46 e pt piloți tineri și el nu mai e așa de tânăr?

Acum 28 minute, Method a spus:

Ducati nu e o moto proasta.Doar greu de exploatat.

Da,de la anul.

Sper sa nu fie așa, auzi și Aprilia poate s mai prietenoase naibii, nu autobuze pe 2 roti. Zic și eu.

Desi Ducati are deja 3 piloți buni: Miller, Peco și Zarco și ăla săracu in spital, Martin. 4 adică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Ducati nu e o moto proasta.Doar greu de exploatat.

As merge chiar mai departe si as spune ca este cea mai buna motocicleta ever, in cursele de .. dragstere. In MotoGp, insa, nu cred ca va lua un titlu prea curand, decat daca se aliniaza astrele, ca in 2007. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, xt600 a spus:

As merge chiar mai departe si as spune ca este cea mai buna motocicleta ever, in cursele de .. dragstere. In MotoGp, insa, nu cred ca va lua un titlu prea curand, decat daca se aliniaza astrele, ca in 2007. 

Pai doua deja s-au aliniat... MM mai are de tras cu mana, Qua s-a operat.

daca e sa ma gandesc Mir vs Bag ... merg pe mana lui Bag...

dar na, anul trecut ne-a dovedit ca orice se poate intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, damager a spus:

Pai doua deja s-au aliniat... MM mai are de tras cu mana, Qua s-a operat.

 

mm da, mai dureaza putin, pe Q nu l-as scoate, daca a fost caz usor la Le Mans ia pole si castiga si cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, frigider a spus:

mm da, mai dureaza putin, pe Q nu l-as scoate, daca a fost caz usor la Le Mans ia pole si castiga si cursa.


asa sa fie, m-as bucura, dar o sa vedem cat de usoara a fost operatia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi Jack nu s-a operat de aceeași chestie și după mai puțin de două săptămâni a concurat la Portimao? S-a calificat în linia a doua. Ce-i drept, a scurtat cursa, dar nu a făcut-o intenționat. 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Kagemusha a spus:

Păi Jack nu s-a operat de aceeași chestie și după mai puțin de două săptămâni a concurat la Portimao? S-a calificat în linia a doua. Ce-i drept, a scurtat cursa, dar nu a făcut-o intenționat. 😂

Da, la el se știa că e caz ușor gen doar de eliberat niște presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

Păi Jack nu s-a operat de aceeași chestie și după mai puțin de două săptămâni a concurat la Portimao? S-a calificat în linia a doua. Ce-i drept, a scurtat cursa, dar nu a făcut-o intenționat. 😂


calificarea inseamna 1-2 tururi maxim la 80-90% din capacitate.

o cursa e lunga... oboseala se aduna in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, damager a spus:

Pai doua deja s-au aliniat... MM mai are de tras cu mana, Qua s-a operat.

daca e sa ma gandesc Mir vs Bag ... merg pe mana lui Bag...

dar na, anul trecut ne-a dovedit ca orice se poate intampla.

Da, MM anul asta este out of game (poate definitiv, dar sa asteptam jumatatea sezonului), dar pe Q nu l-as scoate din ecuatie. Apoi nu ar trebui scosi din ecuatie pilotii Suzuki, mai ales Mir. Dar, intr-adevar, daca si anul asta rateaza titlul, nu vad cand se va mai intalni cu o situatie atat de favorabila. O necunoscuta este si prestatia Yamaha pe caldura. Daca presteaza bine, va fi nasol pentru Ducati.

Aaa si mai este un aspect: in momentul de fata, la Ducati sunt trei piloti capabili sa castige curse, Miller, Bagnaia si Martin. Daca din a doua jumatate a sezonului, Ducati nu va introduce ordine de echipa si nu va sprijini cu toate resursele, pe cel mai bine plasat in lupta pentru titlu, risca sa isi taie singur craca de sub picioare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, xt600 a spus:

As merge chiar mai departe si as spune ca este cea mai buna motocicleta ever, in cursele de .. dragstere. In MotoGp, insa, nu cred ca va lua un titlu prea curand, decat daca se aliniaza astrele, ca in 2007. 

Pai strategia lor e de a transforma cursele in drag race - frana accel :) stop'n'go.

Plus ca dupa cum ziceau colegii se pare ca baiatul asta "nou" - Peco cam stie si s-o traga pe curbe.Deci as zice ca e de bine.Oricum pe mine ma bucura perspectiva unei echipe VR46.Rossi lives on.Daca va fi de succes sau nu - cred ca va fi.Rossi e foarte bun la politics si manevre :P

Acum 19 ore, damager a spus:

Pai doua deja s-au aliniat... MM mai are de tras cu mana, Qua s-a operat.

daca e sa ma gandesc Mir vs Bag ... merg pe mana lui Bag...

dar na, anul trecut ne-a dovedit ca orice se poate intampla.

Neah,te contrazic.

1.MM mai are de tras cu mana intradevar,dar s-ar putea ca dupa pauza de vara sa vina f strong.Deja e aproape ca ritm fata de locurile 6-8.Au fost 13s acum 10s fata de locul 1.Progresele mi se par bune.E in grafic - nu e in graficul tifosilor care se asteptau sa fie acelasi MM de dinainte de accidentare dupa ce 1 an nu s-a mai dat pe o moto de gp,dar e in graficul normal la care se astepta el si restul echipei.

2.Operatia de arm pump e banala pt ei,Mir s-a operat intre curse si a venit ok la urmatoarea.Nu e ca si cum Qua ar fi scos din campionat.

3.Intre Mir si Peco,mizez pe Mir.Moto mai slaba dar psihic mult mai bun.Si deja experienta mai multa.Si btw ai observat ca Mir a devenit un fel de Rossi?Nu cade.Intr-o zi slaba iese pe 5-6,dar nu cade nu face prostii.(M-a surprins cat de calm a fost in quali desi vizibil deranjat de MM dar in cursa l-a executat dur si fara ezitare - psihic de fier).Asta e mare lucru.Puncte solide la fiecare cursa.Asta conteaza,mai ales atunci cand ceilalti nu sunt constanti.

Am mai zis,cred ca Peco e the dark horse.Chiar daca acum e pe 1 si la o echipa foarte puternica,eu l-as da cu sansa 3 dupa Mir si Quarta.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Da, MM anul asta este out of game (poate definitiv, dar sa asteptam jumatatea sezonului), dar pe Q nu l-as scoate din ecuatie. Apoi nu ar trebui scosi din ecuatie pilotii Suzuki, mai ales Mir. Dar, intr-adevar, daca si anul asta rateaza titlul, nu vad cand se va mai intalni cu o situatie atat de favorabila. O necunoscuta este si prestatia Yamaha pe caldura. Daca presteaza bine, va fi nasol pentru Ducati.

Aaa si mai este un aspect: in momentul de fata, la Ducati sunt trei piloti capabili sa castige curse, Miller, Bagnaia si Martin. Daca din a doua jumatate a sezonului, Ducati nu va introduce ordine de echipa si nu va sprijini cu toate resursele, pe cel mai bine plasat in lupta pentru titlu, risca sa isi taie singur craca de sub picioare. 

True.

Eu nu l-as scoate insa nici pe MM din cursa - poate nu va putea ataca titlul insa dupa jum sezonului clar le va lua victorii de etapa.

Q e contender clar.Yamaha cred ca va merge bine pe caldura (desi la Jerez au fost intradevar 22 de grade),michelin au schimbat gumele (de aia plang in pumni Ktm) si cred ca ii va favoriza pe cei de la Yamaka.

Foarte adevarat cu ordinele de echipa.Miller nu se fereste pt Peco si va mai fi contender la victorii de etapa.Martin de la jum sezonului la fel...sper.Si Zarco la fel - cine se bate la podium se bate si la victorie clar.Problema e ca aici nu e F1 - nu vor putea da ordine/comunica eficient.Peco va trebui sa fie strong.

Per total insa cred ca vom avea un sezon al naibii de disputat :ok:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Method a spus:

Problema e ca aici nu e F1 - nu vor putea da ordine/comunica eficient.Peco va trebui sa fie strong.

poate sa iti dea mapping 8 pe sest dar te faci ca nu vezi.

sa si le ia frate pe bune, sa se bata pentru ele, ce ordine de echipa? usor de zis din afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

 

Plus ca dupa cum ziceau colegii se pare ca baiatul asta "nou" - Peco cam stie si s-o traga pe curbe.

 

1.MM mai are de tras cu mana intradevar,dar s-ar putea ca dupa pauza de vara sa vina f strong.Deja e aproape ca ritm fata de locurile 6-8.Au fost 13s acum 10s fata de locul 1.Progresele mi se par bune.

Eu nu l-as scoate insa nici pe MM din cursa - poate nu va putea ataca titlul insa dupa jum sezonului clar le va lua victorii de etapa.

 

Problema e ca aici nu e F1 - nu vor putea da ordine/comunica eficient.

Si Peco si Miller au un stil care se bazeaza pe viteza pe viraj. Dar asta nu inseamna ca motocicleta lor e mai capabila acum, decat in trecut, pe viraje. Ca sa poata merge tare pe curbe, sunt nevoiti la un compromis, anume sa abordeze virajul pe o trasa mai larga (daca ai observat), cu toate neajunsurile care decurg de aici. Chiar si asa, pe trasa interioara, Yamaha zburda (in cel mai propriu sens al termenului) pe langa ei. Suzuki la fel. 

 

Nu vreau sa ma pronunt asupra lui MM, inca... desi am o doza de scepticism in ceea ce priveste recuperarea lui totala. Insa stii cum este MM, poate uimi, cand te astepti mai putin.. In legatura cu "progresele" de pana acum, sunt sublime, admirabile, dar cam lipsesc... Cele 10 sec de la Jerez, fata de cele de la Portimao, pot parea un progres, insa par doar pe hartie. Jerez este un circuit un pic mai scurt decat Portimao, iar configuratia il face mai lent. Asa ca cele 10 sec de la Jerez sunt cam tot pe acolo cu cele 13 din Portugalia. 

 

"Mapping 8" mi se pare o comunicare foarte eficienta. Cea mai eficienta! 

 

 

 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...