Jump to content

Vand BMW R 1200 GS Adventure 2006 44800km


Recommended Posts

Vand BMW R 1200 GS Adventure 2006
Primul proprietar in RO, al doilea de noua, Inmatriculat RO, acte la zi.
44800 km
Cauciucuri NOI Michelin Anakee 3 2020 (montate in octombrie 2020, am facut 300 de km cu ele pana la iernat)
Suport pentru telefon
Manere încălzite 2 trepte
Parbriz reglabil
Deflector vant
Protectii vant maini touratech
Accesorii tipice modelului
Crash bar
Engine guard
Proiectoare originale
Protectie far
Deflectoare caldura Touratech
3 prize, una 12V si 2 Usb
Scut motor
Protectii butoiase lichid de frana si ambreiaj
Scut pe cricul central pentru catalizator
Suporti + sidecase-uri oricinale BMW cu cheia motocicletei
Topcase custom ALU, cel original este scump, mic si nu adaposteste nici macar o casca normala
Spatar pe topcase
Sa pilot confort (8 cm de burete, adjustabil 4 pozitii)
Baterie noua Yuasa 2021
Toba noua titan-carbon LASER + toba originala enduro BMW
Urme normale de uzura; dupa cum se vede in foto, nu am cumparat-o ca sa o tin in fata blocului spalata sau sa ies sambata dimineata pana la Cheia sa mananc o ciorba.
In 5 luni am pus 7700 km pe bord, cateva ture prin tara + Bulgaria si Grecia

Revizii facute exclusiv in service autorizat BMW, copii facturi
-Servisare furca fata + schimbat bucsa fata de la articulatie.
-Servisat cardan + inlocuire garnituri
-Schimbat lichid de frana
-Schimbat lichid de ambreiaj
-Schimbat bujii
-Schimbat ulei motor 15w50 + filtre x 2
-Inlocuit mansoane cauciuc incalzite + inca unele de rezerva
2 service-uri complete in 2020, in iunie la inceput de sezon 36800 km si unul in octombrie la 44500km + cauciucuri noi, deci e pregatita de sezon 2021
Iarna petrecuta in garaj incalzit
Stare tehnica foarte buna
ITP valabil pana in 2022
Complet echipata si accesorizata
2 CHEI

Suspensie ajustabila MANUAL in functie de incarcatura, tipul de drum si modul de condus
Fara ABS, ESR, ESP, ESA sau alte dracovenii electronice care sunt primele ce se defecteaza, sunt foarte scump de reparat si oricum le decuplezi in offroad
Pe asfalt motocicleta este foarte stabila, franeaza excelent, centrul de greutate este jos, consum rezonabil, motocicleta de touring perfecta

Rezervor 33 litri (autonomie de pana la 600 km)

Pentru 7690 euro o poate folosi altcineva care o va plimba mult si bine fara probleme mecanice pentru mult timp de acum inainte, ținând cont de faptul ca motocicleta este 100% super întreținuta.
Este o motocicleta pentru cei care vor confort si agilitate, sportivitate pe viraje. Virajele sunt elementul ei natural.
Ma adresez unui cumparator matur, care stie ce vrea si stie cat timp salveaza pentru ca alege sa cumpere o motocicleta intretinuta corect, o motocicleta cu adevarat la mana a 2-a, nu la mana a 7-a.
Stiu foarte bine ce vand, nu are probleme sau hibe ascunse si nu va necesita nici macar 100 de euro in urmatorii 2-3 ani (in conditii de utilizare normala)
Pretul poate fi negociat intr-o masura de bun simt/amorul artei si discutat doar in urma vizionarii. Nu exista un ultim pret la telefon sau prin mesaje.
Nu ma grabesc sa vand, nu am nevoie de bani urgent, motoreta face km saptamanal, deci odo-metrul poate diferi in momentul vizionarii fata de descriere
Se vinde deoarece as vrea sa incerc modelul nou KTM 1290 Adventure R ce s-ar potrivi mai bine stilului meu de condus

 

Pret complet: 7690 euro
Fara sidecase-uri, topcase si toba sport LAZER, pretul este 7000 euro.

Edy - Bucuresti - 0723182840

107288108_10223500443006077_2055506996187959231_n.jpg

106997061_10223500437365936_5332625082518932141_n.jpg

116837187_10223758490377100_6736958028806660416_n.jpg

117030824_10223758492777160_5011749760831775397_n.jpg

119336845_10224143381079127_8275420556988085182_n.jpg

121676909_10224465427410084_6616424902745920846_n.jpg

121788823_10224465434050250_2257188194450796232_n.jpg

122038010_10224465425290031_8179771240212115549_n.jpg

122054796_10224465426130052_8204734715729491440_n.jpg

122061206_10224465432170203_8838405396848506287_n.jpg

122066030_10224465438330357_1479684093619184592_n.jpg

122086229_10224465429850145_291035203245020182_n.jpg

122086661_10224465428250105_2108694628633951515_n.jpg

122094898_10224465433570238_2324141369968325354_n.jpg

122119061_10224465428890121_8544740067669106379_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu va necesita nici macar 100 de euro in urmatorii 2-3 ani (in conditii de utilizare normala)

 

Putem face un act oficial semnat legat de chestia asta? Daca se strica ceva in anii astia bineinteles in conditii de utilizare normale, iar devizul este mai mare de 99 euro, sa platesti tu diferenta?

Link to comment
Share on other sites

Stii ceva, DA, facem act oficial si repar sau inlocuiesc orice defect in conditii normale peste suma respectiva, nu am nici o problema cu asta, cunosc motocicleta si am incredere in ea

In schimb, pune si tu banii unde este gura ta mare: pana maine duminica 9 mai 2021 la ora 20 vreau pe masa suma intreaga ceruta, nu negociez un singur euro; o sa rog avocatul meu sa pregateasca actul cu promisiunea redactata ca sa vezi ca sunt serios si stau in spatele afirmatiei mele

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 59 minute, edyhagiu a spus:

Stii ceva, DA, facem act oficial si repar sau inlocuiesc orice defect in conditii normale peste suma respectiva, nu am nici o problema cu asta, cunosc motocicleta si am incredere in ea

In schimb, pune si tu banii unde este gura ta mare: pana maine duminica 9 mai 2021 la ora 20 vreau pe masa suma intreaga ceruta, nu negociez un singur euro; o sa rog avocatul meu sa pregateasca actul cu promisiunea redactata ca sa vezi ca sunt serios si stau in spatele afirmatiei mele

 

 

 

Asta e riscul cand pui bunul la vanzare, dai de tot felul de pacalici. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, edyhagiu a spus:

Fara ABS, ESR, ESP, ESA sau alte dracovenii electronice care sunt primele ce se defecteaza, sunt foarte scump de reparat si oricum le decuplezi in offroad

Man vezi ca o sa îți iei panica maxima cu ktm, alea simple se strica numa cand te uiți la ele, astea noi încarcă te de cabluri te lasă pe drum, eu zic sa îți revizuiesti opțiunile...

 

Si inca ceva, iți cam furi singur căciulă, merita lejer motorul undeva la 10.500, hai un unșpe mii max.

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, hora09 a spus:

Man vezi ca o sa îți iei panica maxima cu ktm, alea simple se strica numa cand te uiți la ele, astea noi încarcă te de cabluri te lasă pe drum, eu zic sa îți revizuiesti opțiunile...

 

Si inca ceva, iți cam furi singur căciulă, merita lejer motorul undeva la 10.500, hai un unșpe mii max.

Mersi pentru atentionare insa merg pe un imbold pornit dupa ce m-am dat cu un 1190; e mai puternic si ofera un feelig de supermoto la pilotaj, genul meu preferat de motor

Nu dau gres cu niciuna, imi place GS-ul dar vin de pe motorete cu peste 140 de cai iar GS-ul cu ai sai 100 de cai...meeeh :) (pentru mine)

Cat despre pret, nu caut sa ma imbogatesc decat sufleteste; cam pe aici este pretul mediu GSA, diferenta sa fie facuta de accesorii, KM, modul de intretinere

Problema ar fi restul de 7500 pentru 1290 ...😉

Link to comment
Share on other sites

Lăsând prostiile și vorbind serios, tu vrei 1290R 2021? 

M-am dat cu 1290S, asta nou, înțeleg de ce ți  s-o fi pus pe suflet, aia clar e motor nou,  nu aiurea zice ktm ca e 90% nouă față de modelul anterior.

Unde vroiam sa ajung, de unde măsa il cumperi,  ca S-ul nu il mai găsești in nici o reprezentanță și prin europa dilerii nici nu stiu sa iti zică poate prea exact cât stai după  ele, R-ul e ceva despre care vorbesc cu toți doar din poze, unicorn. 

 

Nu face fata mattighofen la cerere mai de loc, din cate stiu nici fabrica din china care trebuia sa înceapă anul trecut producția, nu scoate 890-urile cum era propus

Link to comment
Share on other sites

Nou e 19000 euro

Ma gandeam la ceva de genul acesta: https://www.autoscout24.ro/oferte/ktm-1290-super-adventure-s-akrpovic-alukoffer-benzina-negru-c11d1708-c8cc-4bed-bd7b-3b7042142257?cldtidx=1&cldtsrc=listPage&searchId=-1216222513

1-2 ani vechime si 10-15000 km max

Are si niste accesorii decente si acceptabile, chiar daca nu sunt de origine (topcase&sidecase GIVI) dar restul sunt delicioase: Akrapovic, Quickshifter, incalzire scaune si manete, etc

O sa vina timpul si pentru nou, momentan vreau sa vad ce chimie am cu ea, sa facem cateva mii de km si peste 2-3 ani....😉

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 8 ore, edyhagiu a spus:

incalzire scaune

Incalzire la scaune - nu iti mai lua ca are implicit de la motor. La modul serios, nu cauta neaparat sa aiba incalizre in scaun pentru nu ai nevoie. in fata cel putin. In spate poate. Si nu o poti opri .Si am versiunea cu scut termic in scaun. Oricum...e alta bestie. Si eu tot asa am facut trecerea si nu regret o clipa

Edited by tzunoi
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru interventii

Abia astept sa trec pe 1290, pana atunci mai fac cateva ture si cu GSA-ul !

Link to comment
Share on other sites

36000 km si un singur propietar.

 

Din ce tara a fost adus motorul?

 

Presupun ca ai primit si cartea service plus un teanc de facturi de la fostul prop. 

 

ABS-ul e anulat?

 

Link to comment
Share on other sites

Raspunsuri in ordinea intrebarilor: DA, Italia, DA, ABS-ul nu este anulat ci nu exista ca echipament instalat.

Exista versiuni RAW ale GSA-ului, cum este aceasta, pentru motociclistii puristi care inteleg scopul acestei motorete

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, edyhagiu a spus:

pentru motociclistii puristi

aoleu, din nou, incet cu pianul pe scari !

Link to comment
Share on other sites

La 13.05.2021 la 9:30, hora09 a spus:

aoleu, din nou, incet cu pianul pe scari !

:))

Link to comment
Share on other sites

Astia care avem Abs, nu suntem puristi? Nu de alta, da se poate opri de la buton. Daca-l ai, ma refer... Si la drum lung, pe asfalt ud, sau vreo insula prin Grecia, cred ca-i mai bine sa-l ai.

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/13/2021 at 9:07 AM, edyhagiu said:

pentru motociclistii puristi care inteleg scopul acestei motorete

Eu aș vrea să-mi spună cineva care este scopul acestei motorete. Numai dacă se poate și nu este doar pentru inițiați.

Sunt purist, dar mă tratez.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, The Flying Dutchman a spus:

Eu aș vrea să-mi spună cineva care este scopul acestei motorete. Numai dacă se poate și nu este doar pentru inițiați.

Sunt purist, dar mă tratez.

Asta cautam acum, sa vad  ce stue sa faca si se scop are😁🤪

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, gabyshor a spus:

Astia care avem Abs, nu suntem puristi? Nu de alta, da se poate opri de la buton. Daca-l ai, ma refer... Si la drum lung, pe asfalt ud, sau vreo insula prin Grecia, cred ca-i mai bine sa-l ai.

 

 

Esti ceea ce esti si poti fi ceea ce doresti sa fii, dar nu la asta m-am referit cand am folosit termenul "purist"

Eu, personal, in 25 de ani de mers pe 2 roti nu am simtit nevoia vreunui ajutor electronic, dar avand in vedere cererea pentru motociclete din ce in ce mai puternice din ziua de astazi, gasesc logica implementarea a noi sisteme de siguranta, conform normelor cerute de consumatori

Oricum, discutam de o motoreta de 14 ani; faptul ca se oferea versiunea aceasta, inseamna ca exista cerere atunci; nu sunt putine GSuri care au probleme cu electronica iar costurile de reparatie sunt destul de consistente

Personal consider varianta aceasta mai buna, mai fiabila, mai conforma conceptului initial si consider ca nu sunt singurul care gandeste asa, insa conform standardelor de azi, da, fac parte dintr-o nisa din ce in ce mai putin populara

Deci "purist" nu inseamna "mai bun" sau "superior" ci in acest context se refera la acei care se incadreaza cu preferintele intr-o nisa marginalizata a moto-adventure care prefera RAW - fara electronica

Ce inseamna motocicleta Adventure? Inseamna un motor mare de cuplu, nu neaparat de turatie, roti mai mari sa poti merge in conditii de confort pe asfalt dar si offroad, rezervor mai mare pentru autonomie extinsa, cursa mai lunga a suspensiilor, loc pentru bagaje, intretinere minima.

Din pacate in ziua de azi motociletele Adventure nu prea mai ies de pe asfalt; motociclete scumpe = imagine, etalare statut. Motociclisti fara cine stie ce experienta urca direct pe 125-140-160 de cai si se asteapta ca motocicleta sa fie obedienta = victime sigure; in acest caz este nevoie de electronica

Acum poate depasim momentul umoristic si revenim la subiectul acestui topic :) - Vanzarea unei motorete!

 

Link to comment
Share on other sites

Deci o motocicleta nu are ABS si asta e un lucru bun, ar trebui sa le zicem si astora care fac motociclete azi si care tot baga electronica inutila pe motoarele noi... Parca am mai auzit asta cand nu se mai faceau motorete pe carburatie, alea destinate puristilor.

Acum 12 ore, The Flying Dutchman a spus:

Eu aș vrea să-mi spună cineva care este scopul acestei motorete. Numai dacă se poate și nu este doar pentru inițiați.

Sunt purist, dar mă tratez.

Scopul este sa poti spune ca este un produs pentru cunoscatori, cunoastem textul, se gaseste pe OLX in special.

Daca as avea un leu pentru fiecare purist dinasta care mi-a zis mie ca ABS-ul mai mult l-a incurcat pe strada si ca e mai bine fara ABS, si nu in contextul vanzarii unei motociclete.

 

Anyway spor la vanzare si la gasit puristi.

Link to comment
Share on other sites

@JCDenton, eu i-am inteles punctul de vedere al vanzatorului referitor la abs si tind sa ii dau dreptate. Motocicleta in  cauza face parte din generatia de gs-uri cu probleme la pompa abs (reparatiile sunt destul de costisitoare). Nu degeaba bmw a renuntat la servo frana din 2007. Asa ca da, pentru cine cauta o astfel de motocicleta pentru care lipsa abs-ului nu este un criteriu eliminatoriu, eu il vad ca pe un avantaj. 
Spor la vanzare!

Link to comment
Share on other sites

Sună foarte interesant chestia aia cu "fara alte dracovenii electronice" cand declari ca băleşti tocmai la una full de "drăcovenii electronice" 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

La 19.05.2021 la 9:00, danutu_m a spus:

@JCDenton, eu i-am inteles punctul de vedere al vanzatorului referitor la abs si tind sa ii dau dreptate. Motocicleta in  cauza face parte din generatia de gs-uri cu probleme la pompa abs (reparatiile sunt destul de costisitoare). Nu degeaba bmw a renuntat la servo frana din 2007. Asa ca da, pentru cine cauta o astfel de motocicleta pentru care lipsa abs-ului nu este un criteriu eliminatoriu, eu il vad ca pe un avantaj. 
Spor la vanzare!

Exact si punctul meu de vedere, multumesc pentru efortul intelectual depus pentru a intelege mesajul meu. Pentru restul, dintre ultimii care au comentat, nu stiu de ce este un asa de mare "challenge" sa citesti cu atentie un mesaj, mai ales ca nu-l discutam fata in fata pentru a fi asociata si cu interpretarea "live" + tonul vocii; toti se grabesc sa arunce cuvinte urate, interpretari negative, noroi si comentarii ecleziastice dintr-o postura ce le convine, aceea de "hateri". Sub anonimat, oamenii au mai mult curaj si vorbesc mult mai usor in termeni negativi despre orice persoana si orice subiect, fara sa cunoasca, sau macar sa incerce sa inteleaga subiectul. Daca vreo motocicleta moderna s-ar produce fara electronica si ar avea pana in 100 de cai controlabili, probabil as alege pe aceea - gusturile mele si a unei nise de motociclisti, nu inteleg cu ce te tulbura in negura gandirii aceasta preferinta?!  KTM 1290  fara electronica NU se produce, altfel as cumpara fara ezitare, dar ca sa apuc si ziua de maine as lua o varianta limitata la 74 kw (100 de cai). Mai multa putere de atat devine greu controlabila fara electronica iar cerinta este continua pentru "more power".

 

Ca sa fac o analogie cu referinta asupra perioadei de continua schimbare in care traim, viitorul apartine motoarelor electrice si pe hidrogen; modelele noi auto ati observat ca se lanseaza fara a avea motorizare diesel in gama; curand va urma cel cu benzina...; asta nu ma va impiedica sa prefer oricand o masina cu motor pe benzina aspirat sau turbo - atat cat va mai fi legal...asta nu inseamna ca nu sunt deschis catre ce este nou.

 

Revenind la subiect, motocicleta este inca de vanzare; imi place, merg cu ea si voi pune km pe bord pana in momentul vanzarii.

Asfalt uscat tuturor!

 

 

Link to comment
Share on other sites

La 01.06.2021 la 17:00, edyhagiu a spus:

Exact si punctul meu de vedere, multumesc pentru efortul intelectual depus pentru a intelege mesajul meu. Pentru restul, dintre ultimii care au comentat, nu stiu de ce este un asa de mare "challenge" sa citesti cu atentie un mesaj, mai ales ca nu-l discutam fata in fata pentru a fi asociata si cu interpretarea "live" + tonul vocii; toti se grabesc sa arunce cuvinte urate, interpretari negative, noroi si comentarii ecleziastice dintr-o postura ce le convine, aceea de "hateri". Sub anonimat, oamenii au mai mult curaj si vorbesc mult mai usor in termeni negativi despre orice persoana si orice subiect, fara sa cunoasca, sau macar sa incerce sa inteleaga subiectul. Daca vreo motocicleta moderna s-ar produce fara electronica si ar avea pana in 100 de cai controlabili, probabil as alege pe aceea - gusturile mele si a unei nise de motociclisti, nu inteleg cu ce te tulbura in negura gandirii aceasta preferinta?!  KTM 1290  fara electronica NU se produce, altfel as cumpara fara ezitare, dar ca sa apuc si ziua de maine as lua o varianta limitata la 74 kw (100 de cai). Mai multa putere de atat devine greu controlabila fara electronica iar cerinta este continua pentru "more power".

 

Ca sa fac o analogie cu referinta asupra perioadei de continua schimbare in care traim, viitorul apartine motoarelor electrice si pe hidrogen; modelele noi auto ati observat ca se lanseaza fara a avea motorizare diesel in gama; curand va urma cel cu benzina...; asta nu ma va impiedica sa prefer oricand o masina cu motor pe benzina aspirat sau turbo - atat cat va mai fi legal...asta nu inseamna ca nu sunt deschis catre ce este nou.

 

Revenind la subiect, motocicleta este inca de vanzare; imi place, merg cu ea si voi pune km pe bord pana in momentul vanzarii.

Asfalt uscat tuturor!

 

 

Man, nu sunt nici hater si nici sub anonimat 😂. Prea multa "filozofie" zic eu ..... Deci bafta la vanzarea ăleia "fara dracovenii electronice" si bucură-te linistit de aia full de dracovenii electronice 😉👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...