Sari la conținut

Cabana Cozia de inceput de mai


Postări Recomandate

Dupa o tentativa esuata anul trecut, de a vedea privelistea din jurul cabanei Cozia( a plouat si era e ceata densa), am incercat si anul acesta cu putin mai mult noroc. 

M-am hotarat cam tarziu cu plecatul( pe la 9) , a fost si lipsa de parteneri( mobre in service sau lipsa timp), si am plecat singur. Traseul pe Buftea-Targoviste-Curtea de Arges - cabana Cozia, si retur pe Valcea-Dealul Negru . Vreme buna, peisaje frumoase, pacat de lipsa  companie.

20210509_105805.jpg

IMG-20210509-WA0001.jpg

20210509_132655.jpg

20210509_132712.jpg

20210509_132706.jpg

20210509_132856.jpg

20210509_132800.jpg

20210509_132752.jpg

20210509_132906.jpg

IMG-20210509-WA0011.jpeg

20210509_134648.jpg

20210509_134744.jpg

20210509_135525.jpg

20210509_135527.jpg

20210509_135542.jpg

20210509_135610.jpg

20210509_135615.jpg

20210509_135623.jpg

20210509_135627.jpg

20210509_135808.jpg

20210509_135813.jpg

20210509_135817.jpg

20210509_135916.jpg

20210509_135920.jpg

20210509_135931.jpg

20210509_135940.jpg

20210509_135944.jpg

20210509_135949.jpg

20210509_135953.jpg

20210509_140001.jpg

20210509_180037.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer,deosebit de fain,daa' sa nu mai mergi singur! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exceptional!!! Merita efortul, asa ceva nu vezi in fiecare zi...Pentru viitoarele iesiri, ar fi totusi recomandat (parerea mea!) sa ai si companie...ca deh ..."Dracu' nu face manastiri....!!!" 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

   Aveti dreptate cu iesitul singur. Nu o fac de obicei , dar se mai intampla. Colegii de iesire nu au fost disponibili, dorinta de iesire era mare, si m-am bazat ca e un drum circulat, unde am sanse sa intalnesc destui oameni , mai ales in weekend. Era plin de masini de teren( nu au reusit sa urce nici Patrol sau G uri---era zapada prea mare si prea moale, ramaneau suspendate). Nici eu nu am urcat pana sus, pe roti. Ultimii 200 de metri au fost pe jos, dar cu parteneri cred ca era posibil. Singurii care au urcat au fost biciclistii( pe langa ele), si cei pe jos.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Nooxy a spus:

pacat de lipsa  companie

95% din iesirile mele sunt asa... 

Faina tura, imi inchipui ca, cu crf e o joaca! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost destul de lejer, mai putin cand trebuia sa o scot din zapada pana la scut🤣. Nu e chiar usoara la tras de ea, la 150 kg, dar merge. Nu ma ajuta nici fizicul foarte mult, ce-i drept, skillul nici atat. Dar pe teren sau asfalt se simte super usoara. Nu ca o capra veritabila de enduro pe la 110 kg, dar e ok. Daca  cautam pe forum companie, ma trezeam cu vaci de peste 200 kg sigur, de care m-as fi tinut cu greu pe asfalt. Plus ca , nu stiu daca sunt semne de batranete, dar am devenit mofturos la companie, si nu mai plec cu oricine. Trebuie sa ma potrivesc atat la ritm cat si la altele. Am avut experiente pe forum cand ori nu am tinut eu ritmul, ori nu l-au tinut altii pe al meu, si mi-am auzit vorbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina tura! 

 

sa-nteleg ca ai renunta la ideea de xchallenge si ai mers pe noul CRF?
cum e? fa-i un review cand poti: putere, greutate, suspensii, drum lung (vad ca ai bagat ceva asfalt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare, tot caut si eu un 250 Rally pentru ture de genul. Poate pe viitor mergem impreuna, in felul asta nu ramane nimeni in urma pe asfalt. 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, bursyllac a spus:

 

 

sa-nteleg ca ai renunta la ideea de xchallenge si ai mers pe noul CRF?
cum e? fa-i un review cand poti: putere, greutate, suspensii, drum lung (vad ca ai bagat ceva asfalt)

 

Salutare,

Da , am renuntat la Xchallenge, mai ales din cauza lipsei pieselor de schimb, acum, dar mai ales in viitor. Mi-am dorit mult unul, dar nu a fost sa fie. Bine, asta cu lipsa pieselor de schimb , e cumva si defect profesional.Mobrele astea le mai dai pe jos, le mai busesti, si trebuie sa ai ce sa pui in loc, fara sa astepti saptamani sau luni.Daca mai era in productie sau se gaseau usor piese de schimb , Xchallenge era alegerea. Motorul ala stil tractor, mi-a placut foarte mult pe off.Au mai fost variante 690 , 701 sau drz, dar nu am gasit nimic sa merite raportul calitate pret la noi, plus ca e posibil sa imi fi rupt gatul cu ele din cauza lipsei de experienta.

 

Cat despre review la 300L, nu stiu daca am skillul de dat pe off , necesar, ca sa pot face ceva la obiect.

Mobra e fun, se simte mai usoara decat e , atat pe asfalt, cat mai ales pe off. Greutatea i-o simti cand trebuie sa o ridici de jos. La cum vine din fabrica, trebuie bagati minim 500 euro in ea ca sa te poti da pe off, si ca sa o faci cum trebuie te duci chiar in 2500 cred. Are nevoie de scut, ghidon, hanguarduri, portbagaj, si daca ai peste 70 kg( e setata pentru asiatici de 55-65 kg), foarte posibil si suspensii fata spate. La suspensii cel mai mult ma supara nu atat compresia, cat mai ales reboundul.La suspensii ai variante de la 600 euro pana pe la 1500 euro. Eu sunt cam la limita cu greutatea pentru suspensii, dar la skillul meu , nivel amiba, cred ca cel putin sezonul asta raman asa. Initial comandasem amortizor spate si arcuri furca fata, dar dupa o asteptare de 3 saptamani, mi-au anulat comanda, din lipsa disponibilitate. Ar mai fi nevoie de o toba( cea originala e foarte grea, se incinge rau, din cauza de catalizator si euro 5), un filtru de aer mai permisiv si un ecu de 300l de Thailanda sau de cbr300. Accesoriile nu sunt foarte variate momentan, dar in cateva luni o sa se rezolve.

Pe off , la cum ma dau eu, e destula putere, dar pe asfalt se simte ca e submotorizata. Ea e agila saraca pe schimbari de directie, serpentine, dar nu o ajuta  cei 27 de cai. Nu e motoreta de baieteala, nu merg depasiri din scurt, viteza de croaziera la care se simte bine e 100-110 km/h, merge pana la 144 pe bord(132 reali), dar dupa 120 e nesigura, mai ales la rafale de vant.

Franele sunt decente, dar nu exceleaza. Pe asfalt se putea ceva mai bine.

Pe off , la viteza mica te cam incalzeste la genunchiul drept de la radiator, si pe la calcai, de la radiatia tobei.

Cutia e super scurta pe primele 5 si lunga pe 6. Se simte bine in teren. Ambreiajul e ciudatel.Maneta super usoara.Multi adora slipper clutch ul, te ajuta la plecari de pe loc daca esti incepator, te iarta daca nu esti in treapta potrivita,nu blochezi spatele la retrogadari violente de trepte de viteza, dar cand vrei sa agate brusc sa ridici fata, sau sa iti dea un impuls scurt , il simt ca patineaza putin, si ma cam dispera. Rezolvarea e sa scoti 2 saibe  si un disc de frictiune subdimensionat din ansamblul original de ambreaij, si sa pui o placa de frictiune normala. Nu am de gand sa fac asta , decat  la anul, ca sa ma pot bucura de garantie la o eventuala nevoie, poate ceva boli ale copilariei.

In privinta consumului, in teren greu te duci pe la 3.5l/100, la drum linistit 2.8l/100, pe autostrada la 120km/h , cred tot pe la 3.5 l/100.

Protectia la vant e zero, dar asta e bine , mai ales vara prin traseele tehnice, unde te ia cu transpiratii repede.

Cauciucurile originale sunt decente, pe asfalt uscat si off uscat, dar nu prea ok pe ud si iarba. Eu am reusit sa imi busesc putin o mana  la o buseala pe iarba, pe la 40km/h, de nici nu prea am realizat ce s-a intamplat.Cine se da tare pe off, o sa schimbe sigur suspensii si cauciucuri.

Pe off , ma simt mai bine pe ea decat m-am simtit anul trecut pe Xcountry, dar pe asfalt, nu trebuie sa ii ceri mai mult decat iti poate da.

In concluzie, sunt multumit de ea, se putea clar mai bine( ideal un motor de 400 pe la 40 de cp,cateva kg in minus, si suspensii mai bune, dar am inceput sa nu mai fiu teribilist, si sa incer sa am grija de oasele mele.

 

Reviewul a se citi cu sare,  e doar parerea mea de incepator, care abia stie sa invarta cheia in contact, si nici pozitia pe mobra sau memoria muschilor, nu le  stapanesc inca.

E o mobra potivita pentru un incepator, fara mari pretentii.

Sunt tare curios si oarecum infricosat,  cum o sa fie si partea de service la reviiziille obligatorii si garantie, ca de partea de vanzare am fost profund dezamagit.Dar asta nu mai tine de model, ci de tara in care traim.

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...