Sari la conținut

Alegere Bmw S1000xr 2020-2021 vs KTM Super Adventure S 2021


utzi22
 Share

Postări Recomandate

Acum 35 minute, DesertEagle a spus:

 

Asa e. Totusi nevestele trebuie invatate sa foloseasca ce au, la mine sh 29 (top), 2x sh 23 (side)  + 9 (tank). Ca daca le dai si 300 l, gasesc ce rahaturi sa te puna sa cari  degeaba.  🤣

🤯 cred ca mi-ar da cu ele in cap daca le-as avea pe astea :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 117
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Problema cu spatiul de bagaje era motiv de cearta in 8 din 10 cazuri cand plecam cu motoru..si aveam si top case de 2 casti si sidecase.uri mari...parca nu as mai risca de data asta :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, steph a spus:

Ca sa iti faci o idee de combinatia de shad sh59x si 36 pentru laterale. Am mers pe mobrele vechi pe givi si sunt mai incantat de shad.

 

FIx asa am avut pe versys,doar ca sh58x, l iar pentru side uri am luat si gentile textile interioare shad, ca nu s asa scumpe, si rezolva foarte bine problema organizarii bagajelor :)

Per ansamblu, foarte ok, raport pret calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si lateralele originale cat si topcaseul KTM sunt facute tot de shad. De-aia si SH59 de aluminiu merge perfect cu lateralele de KTM :D  Doar ca topcaseul original are un design mai ciudatel, e dublu ca pret si e mai mic decat SH58/9 care are avantajul de-a fi extensibil intre 36 si 58L.

Topcase-urile mici de sub 30L pe care le primesti la scuter cand il inchiriezi in Grecia am exclus din start sa pun pe-o mobra cu care faci concedii. Nu incape nici o sticla de 2L de apa in ele.

Nu mai vorbesc de situatiile in care pleci in plimbare 2-3 zile si nu se preteaza iei lateralele dupa tine, prin urmare ajungi sa bagi totul in topcase. Iar laterale aftermarket ai neajunsul ca iti maresc considerabil latimea. Esti un fel de Can-Am :P 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati convins !
Am comandat sh58x (as fi luat sh59x, dar am zis sa merg pe all black) cu geanta de interior si backrest :D.

Acum astept cu nerabdare sa trec de revizia de 1000 de km ca sa pot folosi toata plaja de turatii.

Ce am observat in turele mele scurte este ca trage dreapta destul de tare daca dau drumu la ghidon. Voi ridica problema la revizie, dar sunt curios de la ce credeti ca ar putea fi comportamentul asta?

 

Multumesc tuturor pt ajutorul oferit pana acum !

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, utzi22 said:

 

Ce am observat in turele mele scurte este ca trage dreapta destul de tare daca dau drumu la ghidon. Voi ridica problema la revizie, dar sunt curios de la ce credeti ca ar putea fi comportamentul asta?

Si a mea trage. "Asa face ele" . Te pacaleste si inclinarea drumului dar mai toate trag dreapta :) 

Steph a desfacut roata stpate si-a ajustat distantierele pentru intinderea lantului cu sublerul pe ambele parti si zice ca a lui nu mai trage. Eu am tot pus gradatiile alea fix pe fix (fara subler) si a mea tot trage. Cand am servisat furca ma asteptam ca odata desprinse telescoapele si realiniate triplele de jug cum trebuie sa nu mai faca. Aparent la fel trage. Si cu gume noi si fara. 

N-am stat sa-mi mai bat capul. Atat timp cat gumele se tocesc cum trebuie e ok. Guma fata oricum se va toci mai mult pe partea cu maneta de ambreiaj din aceleasi considerente cu inclinarea drumului.

 

Mai e o chestie pe care fiecare posesor de KTM ADV 1000cmc+ ar trebui s-o stie: La viteze intre 60-80kmh mai ales pe decelerare e un sweet spot unde incepe ghidonul sa scuture ca un fel de mini voblaj daca iei ambele maini de pe el. Chestia asta se intampla din 2 motive, oricare sau cumulate:
1)striatiile gumei  in timp fata se tocesc intr-un mod in care induc acest trepidaj. Efectul dispare cand pui guma fata noua
2) topcase-ul mai ales cand esti singur actioneaza ca o vela (opusul downforce) si iti strica incarcarea pe roata fata inducand acest voblaj fix la vitezele alea 60-80kmh 

Nu te apuca sa umbli la motoreta ca au schimbat baietii pe afara rulmenti de jug, furci, rulmenti de roata etc si era de fapt de la topcase :) 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Am crezut ca e doar o problema cu exemplarul meu, pe net gasisem doar probleme legate de voblaj.

 

Acum 42 minute, l.u.v a spus:

Trage dreapta de la înclinarea drumului.

Drumurile sunt toate înclinate spre dreapta de la axul lor pentru scurgerea apei.

Asta fost primul gand...asa ca al doilea gand a fost sa ma duc pe contrasens, dar face la fel si pe contrasens.

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" 2) topcase-ul mai ales cand esti singur actioneaza ca o vela (opusul downforce) si iti strica incarcarea pe roata fata inducand acest voblaj fix la vitezele alea 60-80kmh"

 

De aia am zis topcase cat mai mic. 58-le ala iti induce turbulente aerodinamice si mai pui si o groaza de greutate pe spate, ca de', trebuie sa-l umpli daca tot l-ai luat. Si e urat cu spume. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea si limpTA nu-ti bate capul cu trasul dreapta. Ori e de la aliniatul rotii spate, ori de la saraciile alea de Mitasuri. Cine a decis sa pune gunoaiele alea pe mobra asta ar trebui batut in piata publica. Dupa ce am pus cateva mii de km pe ele aproape ca nu imi mai venea sa merg cu mobra asta. Si caramele daca pui tot o sa fie mai bine. 😆

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@steph @LimpTA Aveti ceva romandari de "wheel hugger" / mud guard pentru roata spate ?

Am mers ieri pe ploaie si m-am facut de noroi pana pe casca.

De asemenea aveti idee daca exista riscul sa pierd garantia in cazul in care depasesc limita de km pt prima revizie (sa ajung la service cu 1200 de km in loc de fix 1000 sau mai putin) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, utzi22 a spus:

@steph @LimpTA Aveti ceva romandari de "wheel hugger" / mud guard pentru roata spate ?

Am mers ieri pe ploaie si m-am facut de noroi pana pe casca.

De asemenea aveti idee daca exista riscul sa pierd garantia in cazul in care depasesc limita de km pt prima revizie (sa ajung la service cu 1200 de km in loc de fix 1000 sau mai putin) ?

https://puig.tv/en/tuning-motos/mudguards/rear-fenders?bike=29644

asa ceva nu te ajuta? gasesti si pentru fata. Mudguards sau fender extenders le zice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@utzi22 Pentru aparatoarea de spate vezi aici: https://www.powerbronze.co.uk/catalogsearch/advanced/result/?finder_id=1&category_id=2&brand=KTM&model=1290+SUPER+ADVENTURE+S&year=2021

 

Au o gramada plastice mai mult sau mai putin utile. Eu am luat aparatoarea si o protectie de far. Vezi ca au mai multe. Eu am luat varianta din doua bucati ca sa nu acopar partea aia de aluminiu din centru. Vanueisc ca are rol de racire.

Se fac aproape 2 ani de la lansare si Givi & Puig nu au reusit sa scoata toata gama de accesorii. Givi vad ca a mai miscat acum dar Puig doarme. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...