Sari la conținut

5. SHARK Grand Prix de France


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, Method a spus:

ca anul trecut.

Ducati avantajati.

cred ca dezavantaj pt toti care se bat la campionat.

ai mult de pierdut daca o pui jos.

 

avantaj pt cei care doar asa pot lua victorie, gen ktm, de ce nu si aprilia?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, xt600 a spus:

Pe ud, Ducati este cel mai avantajat. 

o fi, dar si riscul de a cadea e crescut. zic.

 

sa vedem q cum se descurca pe ploaie, o sa-i prinda bine intr-un fel, ca vine dupa taietura, la fel si lui MM pt ca nu dai "capat" / "blanah" / "tot bordu" ca pe uscat.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de părere că în condiții de ploaie cei mai buni sunt Marc Marquez, Jack, Danilo, Morbidelli, Mir, Peco și Pol.

Desigur, Marquez este sub semnul de întrebare al recuperării, iar cu Miller, Danilo și Pol depinde de cât de tare se enervează, altfel o trântesc rapid. Morbidelli, Mir și Peco sunt cei mai reținuți și le acord cele mai mari șanse să termine cursa și chiar să câștige, indiferent de unde pleacă din grilă.

Ceva șanse au și cei doi de la KTM de uzină și eventual Alex Marquez, dacă-și păstrează cumpătul.

Aprecierile se referă la cursă, calificările cred că vor fi o loterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, frigider a spus:

 

sa vedem q cum se descurca pe ploaie, o sa-i prinda bine intr-un fel, ca vine dupa taietura, la fel si lui MM pt ca nu dai "capat" / "blanah" / "tot bordu" ca pe uscat.

Q nu este bun pe ploaie... doar daca nu o fi invatat intre timp... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Kagemusha a spus:

Eu sunt de părere că în condiții de ploaie cei mai buni sunt Marc Marquez, Jack, Danilo, Morbidelli, Mir, Peco și Pol.

Desigur, Marquez este sub semnul de întrebare al recuperării, iar cu Miller, Danilo și Pol depinde de cât de tare se enervează, altfel o trântesc rapid. Morbidelli, Mir și Peco sunt cei mai reținuți și le acord cele mai mari șanse să termine cursa și chiar să câștige, indiferent de unde pleacă din grilă.

Ceva șanse au și cei doi de la KTM de uzină și eventual Alex Marquez, dacă-și păstrează cumpătul.

Aprecierile se referă la cursă, calificările cred că vor fi o loterie.

cred ca tot ce ins ploaie e oarecum loterie. :) 

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Q nu este bun pe ploaie... doar daca nu o fi invatat intre timp... 

bun asa, se mai strange campionatul :)

vroiam sa intreb Vin cum e dar nu ma obosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, danypop a spus:

Frig și ploaie tot weekendul la Le Mans 

Naspa

 

Foarte bine!! sa se ude si ei putin pentru salariul de la finalul anului.:drink:

Prea multa pizdaraie si bronz in jurul lor. Sa mai taie din ele, ale dreaq...🤐

 

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Pe ud, Ducati este cel mai avantajat. 

de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ZaiR a spus:

 

de ce?

Pai, este o traditie la Ducati, sa aiba motoare care dau rezultate bune pe ploaie. Lasand traditia la o parte, exista o oarecare logica in chestia asta... Limitele acestor motociclete se vad cand sunt impinse la 100%. Cand sunt exploatate doar la un 90%, sa zicem, cum este cazul pe o pista uda, aceste limite se mai estompeaza. In cazul Ducati, nu mai este atat accentuat caracterul subviratoriu si nici lipsa de viteza pe viraj nu mai este atat de esentiala, pentru ca nici concurenta nu isi va putea folosi la maxim aceste atuuri. In schimb, Ducati va fi avantajat de calitati precum tractiunea excelenta, acceleratia la iesirea din viraj, top speed, etc. Si cum Ducati are cel putin un pilot, care merge foarte bine pe ploaie, si il numesc aici pe Miller, parca mi-as pune banii mai degraba pe Ducati, decat pe concurenta, in cazul unei curse ude. Bine, o cursa uda este o loterie... 

 

PS. Pe ploaie, s-ar putea sa faca o surpriza politistul Petrucci, cu KkTM, care se descurca f bine pe ud.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fun fact:

 

si eu ma intrebam de ce stewarzii aia nu scot moto pe liber si o imping prin pietris cu spatele blocat: 

pentru ca sa ajungi in N difera de la moto la moto, unele au buton, altele vreo maneta etc. asa ca prefera sa o impinga asa, eventual sa traga ambreiajul.

 

cica cursa din Finlanda(sper sa tin minte bine) e anulata, va fi RedBull ring inca o data in locul ei.

 

Q pare ok dupa operatie, cica se face si un test de presiune (LOL) in muschi gen sa vada daca esti susceptibil la arm pump (se umple cu sange muschiul gen si circulatia e restrictionata de unghi incheietura / te strange pielea costumuilui etc) si a iesit ca este , asa ca s-a operat.

cica testul suprem este de anduranta, in cursa dar pare ok omul.

cica nu e circuit "fizic" se crede ca o sa fie ok pt Q.

 

 

Cică nu e așa de stop and go circuitul, e cursiv n prima jumate, bun pt yama, a doua parte cică e mai stop and go.

 

 

*Cică clavicula se rupe sa protejeze umărul. 

Să ne spună doctorii - vedeți căzătura Peco, a cazut tare pe umăr.

 

 

Vin in testul de luni a mers blană gen 100 ture.

El e super rapid, nimeni nu meargă asta. Dar e al 5lea an la factory, treaba lui e sa ia campionat.

 

 

 

Și aleix simte ceva arm pump :)

 

Se crede că din ce in ce mai Multi suferă de asta pt că:

-aripioarele îngreunează sch de direcție.

-plus poziția "new school" de pilotaj, afara mult de pe moto, fluxul sanguin e gâtuit la încheietură

Unul din comentatori zicea că a mers pe Ducati cu aripioare și nu vrea sa întoarca, cum face o moto de strada.

 

 

Anu trecut Mir a câștigat cu media de 12 pcte/cursa.

Anu asta până acum tot 12/cursa are.

Aceeași agendă că anul trecut. 🙃

 

 

Se aude că Petrucci /iker o sa fie înlocuiți de Remy Gardner

Pol și Rossi se pare că au găsit ceva in ultimul test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, frigider a spus:

vroiam sa intreb Vin cum e dar nu ma obosesc.

E la fel ca pe uscat :crack:

 

...si aia de la motogp au facut putin misto cica slowest crash ever....cred ca avea 60kmh

Acum 8 ore, ZaiR a spus:

de ce?

Mai mult grip - e cea mai lunga,are probabil cel mai bun grip pe spate (datorita distrib maselor) si cel mai mare downforce pe fata.E drag bike cum a zis colegul.Buna pe franare,(cea mai) buna pe accel.Carente pe viraje.Ori pe ploaie mai ales intrarea,viteza pe viraj are de suferit dar si accel pe iesire datorita gripului scazut.

Acum 2 ore, frigider a spus:

pentru ca sa ajungi in N difera de la moto la moto, unele au buton, altele vreo maneta etc. asa ca prefera sa o impinga asa, eventual sa traga ambreiajul.

 

cica cursa din Finlanda(sper sa tin minte bine) e anulata, va fi RedBull ring inca o data in locul ei.

 

Q pare ok dupa operatie

 

 Dar e al 5lea an la factory, treaba lui e sa ia campionat

 

Se crede că din ce in ce mai Multi suferă de asta pt că:

-aripioarele îngreunează sch de direcție.

-plus poziția "new school" de pilotaj, afara mult de pe moto, fluxul sanguin e gâtuit la încheietură

Unul din comentatori zicea că a mers pe Ducati cu aripioare și nu vrea sa întoarca, cum face o moto de strada.

 

 

Anu trecut Mir a câștigat cu media de 12 pcte/cursa.

Anu asta până acum tot 12/cursa are.

Aceeași agendă că anul trecut. 🙃

 

 

Se aude că Petrucci /iker o sa fie înlocuiți de Remy Gardner

Pol și Rossi se pare că au găsit ceva in ultimul test.

Eu stiam ca sunt la buton (verde).Gen vitezele se schimba toate 1-6 fara intreruperi,nu exista un punct N ca la noi (pt ca 1.e seamless si 2.nu au nevoie de N in cursa).S-a cazut masiv oricum.

 

Q a zis in conferinta pre-race ca se simte foarte ok si nu crede sa aiba probleme fizice in cursa.

 

Vinales o sa ia campionatul cand invata de ce rapid (in rarele ocazii cand e rapid),de nu e rapid,cum sa apese ambreiajul,cum sa mearga cu rezervorul plin si cum sa nu cada cand ii sufla cineva in ceafa.Adica niciodata.

 

Da,era un articol mai demult in care James Townsend?cred ca i-am stalcit numele,a mers cu Ducati 2016 parca si a zis ca e o experienta foarte fizica si ff diferita de moto de strada.

Ok,nu ca nu vrea sa intoarca (era vorba de v2015 sau 2016,oricum nu ceva actual),si cu acel downforce era mult mai planted si clar greu de manevrat.Insa asta o face mai buna la vitezele din gp.Clar e mai fizica,insa a nu se compara comentatorii de la BT (chiar fosti piloti) cu pilotii de gp - de revazut poza cu Aleix dupa antrenament care ma sperie cata fibra are si body fat aproape inexistent cred ca dupa cum arata clar undeva bine sub 8%.Insa da e o problema generalizata arm pump ul.

Intradevar pozitia scolii noi de pilotaj cu corpul aruncat extrem la 45gr dar si faptul ca aceste moto cu aero sunt foarte fizice forteaza mult antebratul pana ajung la limita fasciei.

 

Mir a declarat ca e in grafic si ca e f multumit de cum au decurs aceste curse care nu avantajeaza deloc Suzuki.Eu sper sa-l ia tot el.Daca e la fel de constant si lipsit de greseli ca pana acum cred ca are sanse bune.

Remy Gardner e slabut.

 

Cica toti riderii HRC cu Marquez in frunte (in afara de AM) au revenit la bike ul v2020 post-Missano cel cu sasiul ranforsat cu CF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

de revazut poza cu Aleix dupa antrenament care ma sperie cata fibra are si body fat aproape inexistent cred ca dupa cum arata clar undeva bine sub 8%

Comentatorii eng ziceau că ăla nu prea e fizic de gp, unde te lupți cu moto, mai degrabă de ciclist.

Chiar și așa îmi merge ok-ish

Acum 7 ore, Method a spus:

Cica toti riderii HRC cu Marquez in frunte (in afara de AM) au revenit la bike ul v2020 post-Missano cel cu sasiul ranforsat cu CF.

La Taka s-a văzut grav diferența cursa trecută fata de primele 3? de până atunci.

Alex M poate și revine și el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, frigider a spus:

 

Unul din comentatori zicea că a mers pe Ducati cu aripioare și nu vrea sa întoarca, cum face o moto de strada

 

 

Anu trecut Mir a câștigat cu media de 12 pcte/cursa.

 

 

Se aude că Petrucci /iker o sa fie înlocuiți de Remy Gardner

Si cand te gandesti ca au stat zeci de ore in tunelul aerodinamic..trei randuri de aripioare, etc...  :)) Poate ar face bine sa invete de la Yamaha. 

 

Anul trecut a fost o exceptie.. media a fost mica. Anul asta va trebui sa munceasca mai mult. 

 

Deci, Remy Gardner face cat doi.. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintr-o declaratie a lui MM: “It's not that I have problems all along the way,” Marquez said. «Only in a few corners. At Le Mans these are corners 1, 5 and 8, but in the left-hand corners I feel very good, almost normal. But that has the opposite effect. In these corners I want to make up time and push too hard, but there is a natural limit. It's impossible to catch up in left turns that I lose in right turns. At certain moments, I can't control the bike the way I want to. It's not that it makes me feel insecure, but it doesn't make me feel comfortable either. I don't have everything under control. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...