Sari la conținut

Remediere acceleratie Yamaha MT 07 2017


Postări Recomandate

Salut,

detin o Yamaha MT 07 2017 care este echipata cu un sistem de evacuare complet SC Project (Y14-C41MB) + filtru aer SC Project (Y14A-AF)

Problema apare la acceleratie in sensul ca daca iau mana din gaz de tot , cand incerc sa accelerez oricat de fin as face lucrul asta , motocicleta smuceste.

Ar putea fi problema de la sistemul de evacuare schimbat? Un ecu flash pentru acesta?

Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, easy ride on! a spus:

sau maximă performanţă spre 9-10.000 r/m.

Nu stiu daca are legatura. Si cu evacuarea stock tot asa face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Problema stă în felul următor: din cauza normelor de poluare impuse, hărțile din ECU sunt scrise de așa natură, încât producătorii sunt nevoiți să "gatuiască" la maxim produsele lor. 

Rezultatul celor de mai sus este că motoarele funcționează cu un amestec de combustibil sărac, mersul motorului este rugos, brutal, ne liniar și fără vlagă în ture joase. 

Tot din cauza scăderii noxelor, atunci când manșonul este pe 0, producătorii au ales să taie complet alimentarea, care repornește imediat ce accelerezi. Din cauza asta acea zmuceala brutală. 

Singura soluție este remaparea (rescrierea hărților în ECU). 

Eu am făcut acum câteva luni la GTR1400 acest lucru, iar rezultatul este spectaculos!

- motorul nu mai are acea smuceală la închiderea și deschiderea gazului
- toarce liniar și senzația este că am un motor electric
- treapta 1 cu care pot ataca liniștit și în forță virajele strânse. Înainte de remapare, treapta 1 smucea și era chiar violentă, mai ales dacă trebuia să corectez trasa motocicletei din gaz într-un viraj strâns.
- motorul trage mult mai bine "din toate pozițiile" în ture joase.
- la viteza de croazieră, treapta a 5 a este o plăcere. Poți merge liniștit, frânezi până la 90/100 km și de acolo motorul pleacă ghiulea, fără să ezite sau tremure.

- a fost scoasă limitarea
- consumul de benzină a crescut cu aproximativ 800 ml, poate chiar 1 litru / suta de km. 

 

Dacă ești din zona de sud a țării, ți-l recomand pe Geo  @TNG

Îți garantez că vei avea cu totul altă motocicletă! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, joby_toss a spus:

Nu recomand sa adaugi chestii random daca nu te pricepi. Cat despre noxe, stai linistit. Cand am fost la ITP nici nu stiu daca a facut testul de noxe, poate vorbesc prostii, dar nu l-am vazut sa puna proba in evacuare sau nu am fost eu atent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu se face niciun test de noxe la motociclete. 

Acum 3 ore, joby_toss a spus:

Oare asa ceva ajuta?

https://www.boosterplug.com/shop/boosterplug-yamaha-mt-07-570p.html

Nu am MT-07, dar si a mea smuceste putin.

 

@l.u.v

Bani dați degeaba. Am avut în trecut așa ceva pe un BMW. 

Aia doar îți dă mai mult combustibil. 

O resoftare serioasă ține cont de caracteristicile fiecărui pilot și de stilul lui de mers. Pe line m-a interesat netezirea asperităților și creșterea cuplului în ture joase și medii. Altul vrea cp în ture înalte. 

După resoftare mi-a montat Geo un device de monitorizare și m-a pus să plec într-o tură de 40-50 km. 

A scos datele, a mai optimizat. 

A doua zi i-am adus ECU și mi l-a mai ajustat puțin. 

Asta înseamnă rescrierea hărților într-un mod profesionist. 

 

 

 

PS: Ți-am șters toate balivernele, mergi pe aria Fun și bate câmpii liniștit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, l.u.v a spus:

Problema stă în felul următor: din cauza normelor de poluare impuse, hărțile din ECU sunt scrise de așa natură, încât producătorii sunt nevoiți să "gatuiască" la maxim produsele lor. 

Rezultatul celor de mai sus este că motoarele funcționează cu un amestec de combustibil sărac, mersul motorului este rugos, brutal, ne liniar și fără vlagă în ture joase. 

Tot din cauza scăderii noxelor, atunci când manșonul este pe 0, producătorii au ales să taie complet alimentarea, care repornește imediat ce accelerezi. Din cauza asta acea zmuceala brutală. 

Singura soluție este remaparea (rescrierea hărților în ECU). 

Eu am făcut acum câteva luni la GTR1400 acest lucru, iar rezultatul este spectaculos!

- motorul nu mai are acea smuceală la închiderea și deschiderea gazului
- toarce liniar și senzația este că am un motor electric
- treapta 1 cu care pot ataca liniștit și în forță virajele strânse. Înainte de remapare, treapta 1 smucea și era chiar violentă, mai ales dacă trebuia să corectez trasa motocicletei din gaz într-un viraj strâns.
- motorul trage mult mai bine "din toate pozițiile" în ture joase.
- la viteza de croazieră, treapta a 5 a este o plăcere. Poți merge liniștit, frânezi până la 90/100 km și de acolo motorul pleacă ghiulea, fără să ezite sau tremure.

- a fost scoasă limitarea
- consumul de benzină a crescut cu aproximativ 800 ml, poate chiar 1 litru / suta de km. 

 

Dacă ești din zona de sud a țării, ți-l recomand pe Geo  @TNG

Îți garantez că vei avea cu totul altă motocicletă! 

Si eu am facut ECU reflash si toate simptomele nasoale cauzate de normele euro au disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ți-am șters doar elucubrațiile care nu au nicio legătură cu realitatea.

Ți-am explicat că nimeni nu sesizează vreo diferența atunci când merge cu benzina de 95 în condiții reale. Nu discutăm de laboratoare, curse și altele paralele. 

Ți-a explicat și autorul topicului că problema lui nu are nicio legătură cu benzina și cu toate polologhiile înșirate de tine, așa cum faci uzual pe toate topicurile. 

Mă intrebi de șters, următorul pas va fi să-ți șterg contul cu totul, pentru ca nu am răbdare să bat apa în piua dizertând tâmpenii teoretice într-o lume virtuala cu cineva cu creierul odihnit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, easy ride on! a spus:

Dar consumul de carburant şi nivelul de poluare au crescut considerabil, cu încălcarea mult trâmbiţatelor şi ratificatelor norme euro.

Subscrii la ieşirea României din Uniune?  :D

 

...

 

 

Nu ma intereseaza ca a crescut consumul,desi eu nu am vazut ceva modificare ce o pot contabiliza.E ultima chestiune de care-mi pasa legata de motociclete,in cazul meu.

Nu ma intereseaza de normele euro impuse,cui nu-i place poluarea sa-si ia d-alea pe curent,dildauri.Faptul ca poluezi mai mult sau mai putin,se cheama poluare.Nu e vorba de CAT,e vorba de CE.

Da,subscriu. :)

Tu parca ai 2T,nu?...

 

Sorry de off-topic.

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de poluare te intrebam,caci mi-ai scris:"Dar consumul de carburant şi nivelul de poluare au crescut considerabil, cu încălcarea mult trâmbiţatelor şi ratificatelor norme euro."

Si tu esti proprietar de 2T...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 hours ago, l.u.v said:

Ți-am șters doar elucubrațiile care nu au nicio legătură cu realitatea.

Ți-am explicat că nimeni nu sesizează vreo diferența atunci când merge cu benzina de 95 în condiții reale. Nu discutăm de laboratoare, curse și altele paralele. 

Ți-a explicat și autorul topicului că problema lui nu are nicio legătură cu benzina și cu toate polologhiile înșirate de tine, așa cum faci uzual pe toate topicurile. 

Mă intrebi de șters, următorul pas va fi să-ți șterg contul cu totul, pentru ca nu am răbdare să bat apa în piua dizertând tâmpenii teoretice într-o lume virtuala cu cineva cu creierul odihnit. 

Doamne ajuta! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a fost remediata cu ajutorul  lui @TNG care a adus următoarele modificări :

Resoftare cu:
1.Modificat harti de fuel IAP si TPS
2. Modificat harti de ignition pe toate cele 6 trepte de viteza
3. Modificat harta tranzitie IAP-TPS
4. Modificat temperatura pornire ventilator cu 5 grade mai putin
5.Anulat functie "deceleration fuel cut"
6. Anulat Sonda lambda si corectiile ei

 

Topic-ul se poate inchide

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, alzayr a spus:

Problema a fost remediata cu ajutorul  lui @TNG care a adus următoarele modificări :

Resoftare cu:
1.Modificat harti de fuel IAP si TPS
2. Modificat harti de ignition pe toate cele 6 trepte de viteza
3. Modificat harta tranzitie IAP-TPS
4. Modificat temperatura pornire ventilator cu 5 grade mai putin
5.Anulat functie "deceleration fuel cut"
6. Anulat Sonda lambda si corectiile ei

Foarte tare mecanicul şi foarte versatilă mobra. La cît pornea ventilatorul înainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...