Sari la conținut

Postări Recomandate

Am creat acest topic in ideea de a aduna toti inginerii de pe forum la un loc..pentru a fi remarcati mai usor de catre echipele din MotoGP :D

GO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas pinned this topic
  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bravo! Sper ca noi sa scapam de posturile interminabile si plictisitoare de pe topicurile de cursa si ei sa nu te uite cand or fi platiti cu ceva milioane pentru revolutionarea motoarelor de prin gepeuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile sunt foarte interesante si meritau un topic separat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Petrux reia o discutie dintr-un interviu mai vechi, de pe vremea cand era la Ducati, doar ca acum explica in detaliu, ce si cum face. Foarte interesant si bine de stiut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, adidas a spus:

@frigider, tu erai curios de ce e mai importanta presiunea.

haha ms. oamenii mei (BT Sport), Simon Crafar :D 

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

Aero pe combinezoane la Mugello - era inevitabil.

 

image.thumb.png.90461286bb0f4a06027caf49194a53c6.png


image.thumb.png.94c08dd39a7403193064e8ea1dd96a88.png 

apropo de morbi, omu e f chillax.

 

multi(itlaieni?) au casti speciale cand vin la Mugello dar cica el a uitat ca era GP al italiei :D de-aia nu are model special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, adidas a spus:

Da, iar eu am gasit informatia aici, https://www.bikesrepublic.com/featured/heres-how-the-ktm-rc16-motogp-bikes-new-frame-looks-like/ 

"It still features steel as the material but in rectangular form instead of the usual tube-shape KTM had been using since the first RC16." 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, adidas said:

 

Nedumerirea mușteriului pare să fie legată de forma secțiunii tuburilor de oțel din care e făcut cadrul. Dar că secțiunea e rotundă, ovală, dreptunghiulară sau octogonală - și independent de aranjarea sau dispunerea segmentelor metalice, tot "șasiu din oțel tubular" se numește. Și doar KTM folosește așa ceva în MGP. Restul folosesc șasiu din aluminiu turnat brut, frezat la CNC (Computer Numerical Control).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a plecat de la ce a zis nenea la TV, cadru cu zabrele. O metafora nefericita, avand in minte probabil clasicul cadru Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, adidas a spus:

Cred ca a plecat de la ce a zis nenea la TV, cadru cu zabrele. O metafora nefericita, avand in minte probabil clasicul cadru Ducati.

Da, de acolo a plecat discutia. De la formularea comentatorului, referitoare la cadrul cu zabrele. Si nu am negat niciodata ca nu ar fi un sasiu din otel tubular (toata lumea stie ca sunt singurii care folosesc cadrul de otel), ci am spus ca din 2019 au venit cu o alta solutie constructiva a cadrului, care era un trellis. 

Aici sasiul initial al GP16: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM a testat prototipul pentru sezonul viitor. Cred că se vede destul de clar structura cadrului tubular, cu sudurile aferente.

 

image.thumb.png.05d3fb26fa45ac420f228f3344e15302.png

 

De remarcat și bascula complet nouă.

 

image.thumb.png.c90165412cdbc4e79909fc15c6e87353.png

 

Coada și evacuarea sunt și ele complet noi.

 

image.thumb.png.837080d3e7fc97532ee652c1ebe74165.png

 

Și o mică explicație legată de accidentul lui Viñales de anul trecut de pe Red Bull Ring:

 

Although Yamaha initially claimed the crash was caused by a brake failure, it was later revealed that in addition to not using the recommended brake discs from Brembo for the Red Bull Ring (Vinales was on the 320mm rather than the 340mm), the Spanish rider was also on already used and worn brake discs having not followed advice from the MotoGP brake supplier. 

 

Despite having no responsibility for the crash, Brembo has developed a new braking system to improve safety on demanding tracks like the Red Bull Ring, while the new parts are expected to also be used at the Motegi, Thailand and Sepang rounds later this season.

 

“Nowadays, practically all teams use 340mm discs, because MotoGP run more and more with aerodynamics, so greater stopping power is needed. Looking ahead to next year we are working on a larger disc, 360mm, that Dorna and IRTA will have to homologate.”

 

The size of the rims and the current design of the MotoGP front wheel would accommodate a 360mm disc, but it would the maximum size in the current configuration, so Brembo is aiming to be able to implement the larger brakes as early as 2022 to increase braking and improve the safety standards.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau de acum incolo orice ar avea in minte, sa puna in practica fix invers. Ar avea sanse si la campionat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada.

 

https://www.motogp.com/en/gallery/2021/06/07/2021-motogp-official-barcelona-test-photo-gallery/378466

 

Screenshot.png

Editat de Dan_06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Dan_06 said:

  Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada.

 

Sunt Michelin Power Cup sau ceva asemanator; se folosesc doar sa impinga motoreta din camion container in garaj si invers. 

Doar imping motoreta pe ele. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, wbmt a spus:

 

Sunt Michelin Power Cup sau ceva asemanator; se folosesc doar sa impinga motoreta din camion container in garaj si invers. 

Doar imping motoreta pe ele. :)

Mama ce risipă :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Dan_06 a spus:

  Ce cauciuce or fi astea de la de teste din Catalunya? Nu doar Honda a avut. Nu sunt nici de ploaie, nici slick-uri, seamana cu unele de strada.

 

https://www.motogp.com/en/gallery/2021/06/07/2021-motogp-official-barcelona-test-photo-gallery/378466

 

Screenshot.png

Avand in vedere ca inciziile alea, desi urmeaza un patern, nu sunt perfect identice, ma duce cu gandul la un slick sculptat (manual), care este folosit in conditii mixte. Metoda veche... nici nu credeam ca se mai foloseste. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt Michelin Power Performance Cup Evo,nu e nici un slick sculptat. Le folosesc probabil pt a misca motoretele pe ele prin paddock etc,avand in vedere probabil nr f limitat de pneuri ce li se aloca.Similar la F1 le pun gume de ploaie tot timpul pt transport etc.

Screenshot-2021-06-12-at-08-06-51-POWER-

 

Honda a probat 2 aero intakes una similara Yamaha si una ca cea din 2018.

Evacuari de diam mai mare pe motorul cel nou - mai multa putere sus?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

Sunt Michelin Power Performance Cup Evo,nu e nici un slick sculptat. Le folosesc probabil pt a misca motoretele pe ele prin paddock etc,avand in vedere probabil nr f limitat de pneuri ce li se aloca.Similar la F1 le pun gume de ploaie tot timpul pt transport etc.

Screenshot-2021-06-12-at-08-06-51-POWER-

 

Honda a probat 2 aero intakes una similara Yamaha si una ca cea din 2018.

Evacuari de diam mai mare pe motorul cel nou - mai multa putere sus?

Ok. Merci pentru informatie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...