Sari la conținut

Postări Recomandate

La 14.10.2021 la 1:02, PzKpfW a spus:

image.thumb.png.e184fdc3303f1a61592e3ac00623cc65.png

Mda... in curand, ca sa pilotezi un Ducati nu vor mai fi de ajuns doua maini si zece degete. Viitoarea generatie de piloti ai lui Jiji vor fi caracatite.. 🤭

Sunt curios cu ce mai impodobeste mobra pentru sezonul 2022... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu toate ironiile, motocicleta lui Gigi este singura în afară de KTM pe care câștigă mai mult de un pilot la ora actuală. Iar găselnițele lui sunt copiate de competiție (elementele de aerodinamică, saladbox, suspensie activă...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ironie sau nu, de cand a venit in MotoGp, cu toate "inovatiile", Gigi se chinuie sa ia un titlu cu Ducati. Nici anul asta nu e sa fie. Poate doar daca da Q cu mucii in fasole, pe final de sezon. Altfel nu se atinge de titlu. La anul? Vom vedea, nici ceilalti nu bat pasul pe loc. 

 In alta ordine de idei, sa copii un holeshot sau un faras, nu mi se pare cine stie ce. Cum spuneam, fraierii investesc in R&D, iar baietii destepti copie pe gratis. Mult mai important mi se pare ca Honda, de pilda, incepe sa copie elementele aero si air intake-ull de la Yamaha si nu pe cele ale lui Jiji. Suzuki a preluat filosofia Yamaha, Aprilia la fel, pe partea de ciclistica. Ducati este mai degraba o curiozitate, nu un model de urmat. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se chinuie neaparat din cauza mobrei, ci mai degraba a pilotilor. De aia au si terminat mai mereu pe locul 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, adidas a spus:

Nu se chinuie neaparat din cauza mobrei, ci mai degraba a pilotilor. De aia au si terminat mai mereu pe locul 2.

Mai mult, când cel care ieșea mereu pe 1 în campionat a lipsit ei au ieșit pe 4, lol.

Asta numesc eu ambiție.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, adidas a spus:

Nu se chinuie neaparat din cauza mobrei, ci mai degraba a pilotilor. De aia au si terminat mai mereu pe locul 2.

Ideea pe care o sustin este aceea ca la cate "inovatii" a adus Dall'Igna pe motocicleta, te-ai astepta sa aibe un edge zdrobitor fata de concurenta, care sa ii permita sa domine de ani buni, sa fie motocicleta etalon, de batut, a campionatului. Nu numai ca nu s-a intamplat asta, dar inca nu a reusit sa rezolve bolile cronice ale motocicletei si pare ca bate pasul pe loc, pentru ca micile cacanarii aduse de el, sunt imediat adoptate de ceilalti si raportul de forte intre el si japonezi ramane neschimbat. Gigi nu pare sa aibe o viziune, o filosofie de dezvoltare a motocicletei, el aduce gadgeturi si prin incercare si eroare vede ce merge. 

Piloti au avut. La vremea lui, Stoner a bazait ca mobra merge in directia gresita, Rossi la fel, Dovi, in ultimii patru ani a atras atentia asupra acelorasi probleme. A fost un pilot care a fost de doua sau trei ori vicecampion, totusi, un pilot analitic, cerebral, care cu materialul potrivit ar fi putut lua macar un titlu... acum au copii astia, cu potential excelent, dar care nu pot castiga decat pe circuite favorabile sau care le plac lor. Si asta pentru ca pilotii incearca sa se adapteze la motocicletaa, nu pentru ca mobra ar fi facut mari progrese. La momentul actual, Ducati are cea mai buna si omogena echipa de piloti, Bagnaia, J. Martin si eventual Miller (si Bastianini va trebui urmarit ) sunt piloti care ar putea ataca titlul, insa nu au o motocicleta la nivelul potentialului lor. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, adidas a spus:

Le-a facut Dovi manevra in 2020. In rest, '17, '18, '19, '21 au fost pe locul 2.

Nu știu cine a făcut o cui, nu cred că a convenit nimănui.

Acum 40 minute, xt600 a spus:

Ideea pe care o sustin este aceea ca la cate "inovatii" a adus Dall'Igna pe motocicleta, te-ai astepta sa aibe un edge zdrobitor fata de concurenta, care sa ii permita sa domine de ani buni, sa fie motocicleta etalon, de batut, a campionatului.

Asa ar fi fost daca nu exista MM.

Ar fi luat atâtea campionate la rand.

 

Exceptăm 2020 haha.

Honda aia e praf, uita te la ceilalți rideri Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, xt600 said:

Gigi se chinuie sa ia un titlu cu Ducati. Nici anul asta nu e sa fie.

 

Sunt aproape de al doilea titlu consecutiv la constructori. În momentul de față au cam cea mai bună motocicletă per total. Yamaha și Honda sunt one-man-shows: fără Quartararo respectiv Márquez ar fi pe nicăieri. KTM mai au o motocicletă pe care să mergă bine mai mult de un singur pilot, dar sunt teribil de inconstanți.

 

Treaba cu "îi lăsăm pe alții să dezvolte, noi doar copiem" este o logică falimentară pe termen lung - la fel ca cea de a depinde de un singur pilot pentru a câștiga. S-a văzut la HRC. Cei care nu au direcție mi se par tocmai japonezii. Parțial datorită lipsei de investiții: Suzuki au probabil cel mai mic buget dintre echipele de uzină, iar Yamaha a ajuns să se bucure de plecarea lui Viñales pentru că au reușit să deblocheze niște cash (oferta financiară inițială pe care i-au făcut-o lui Razgatlıoğlu pentru 2022 la echipa de client în MGP se pare că a fost inferioară salariului pe care-l câștigă în WSBK).

 

Mai mult, ceilalți constructori copiază modelul Ducati și într-o optică de management: dacă acum câțiva ani Yamaha îi tratau pe cei de la Tech3 ca pe un client oarecare și le închiriau material vechi, acum îi vor pune la dispoziție lui Dovizioso un M1 spec. 2022 - și sunt sigur că dacă Razgatlıoğlu vine în MotoGP va cere același lucru. Aceeași logică este urmată și de KTM (cu 4 prototipuri de ultimă generație pe grilă), de Aprilia care își doresc în mod activ echipă de client și de HRC, care le furnizează celor de la LCR ultima generație de RC213V de 2 ani deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Yamaha și Honda sunt one-man-shows: fără Quartararo

Daca nu se accidenta Morbi poate nu mai era așa.

L-ar fi ajutat enorm Morbi (fara sa vrea bineînțeles) pe Q acum pe final sa ia camp chillax.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Yamaha a ajuns să se bucure de plecarea lui Viñales pentru că au reușit să deblocheze niște cash (oferta financiară inițială pe care i-au făcut-o lui Razgatlıoğlu pentru 2022 la echipa de client în MGP se pare că a fost inferioară salariului pe care-l câștigă în WSBK).

Vai de ții lor frate.

Oferta mai mică? Sper sa nu vina Raz.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

HRC, care le furnizează celor de la LCR ultima generație de RC213V de 2 ani deja

Haha pai MM a luat titlul cu ea , moto n are nimic, e foarte bună :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, frigider said:

Daca nu se accidenta Morbi poate nu mai era așa.

L-ar fi ajutat enorm Morbi (fara sa vrea bineînțeles) pe Q acum pe final sa ia camp chillax.

 

Posibil. Însă tot vina lor e și aici - faptul că nu recrutează și nu investesc în piloți tineri pentru a avea un backup. De mulți ani încoace se bazează pe faptul că au o motocicletă competitivă și că piloții buni încearcă singuri să ajungă la ei. Doar că logica asta nu prea mai merge acum când nu au neapărat o motocicletă bună. Sunt în situația deplorabilă în care se gândesc să aducă în MotoGP un pilot de Moto3 relativ mediocru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

Sunt aproape de al doilea titlu consecutiv la constructori. În momentul de față au cam cea mai bună motocicletă per total. Yamaha și Honda sunt one-man-shows: fără Quartararo respectiv Márquez ar fi pe nicăieri. KTM mai au o motocicletă pe care să mergă bine mai mult de un singur pilot, dar sunt teribil de inconstanți.

 

Treaba cu "îi lăsăm pe alții să dezvolte, noi doar copiem" este o logică falimentară pe termen lung - la fel ca cea de a depinde de un singur pilot pentru a câștiga. 

Cu 6 piloti pe pista, cred si eu ca sunt aproape de un titlu la constructori. Probabilitatea ca cursa de cursa, macar un pilot Ducati sa puncteze bine este mai mare decat in cazul unui constructor care are doi piloti pe circuit. Daca la Yamaha ceva nu functioneaza, sau se intampla un DNF, nu puncteaza sau puncteaza infim, in timp ce Ducati are sanse ca macar printr-un pilot din 6, sa aduca mai multe puncte in clasament. Asadar nu tine de valoarea motocicletei, ci de jocul rezultatelor si al probabilitatilor. Situatia din clasamentul constructorilor reflecta mai degraba politica paguboasa, a celor de la Yamaha, fata de echipa satelit si in ceea ce priveste politica de selectie a pilotilor. La echipe la fel. Aici ma vad nevoit sa iti dau dreptate. Dar este foarte posibil ca pe cei din conducerea Yamaaha si/sau Honda nici sa nu ii intereseze prea mult titlul la constructori, exact din aceste motive, obiectivul lor este titlul pilotilor, de aici si politica lor one man show.

 

Sa fim seriosi, KTM nu are o motocicleta. Doar in imaginatia lor. In schimb au niste piloti interesanti, carora le-ar prinde bine o motocicleta Yamaha, Honda sau Suzuki. 

 

Sa pui gadgeturi pe o motoreta, nu inseamna dezvoltare. E mai degraba tunning.. :crack:De asta spun, omul de la Ducati nu are o viziune coerenta despre cum ar trebui sa fie mobra, el carpeste pe ici pe colo, ca sa compenseze niste limite. Ma astept ca moto pe anul 2022 sa aibe frane aerodinamice, ampenaje verticale, un motor reactiv plasat pe codita, lansatoare de rachete, tun Gatling etc, etc... De cativa ani se screme sa aduca un sasiu. L-a adus abia acum pe final de sezon 2021. Despre ce dezvoltare si directie vorbim? Mult mai coerent mi se pare programul de dezvoltare de la Aprilia si progresele se vad. 

 

 

1 oră în urmă, frigider a spus:

Daca nu se accidenta Morbi poate nu mai era așa.

L-ar fi ajutat enorm Morbi (fara sa vrea bineînțeles) pe Q acum pe final sa ia camp chillax.

Da, la Yamaha este mai degraba o chestiune de lipsa de personal, decat de politica one man show. Criza de personal se datoreaza faptului ca Yamaha nu are o politica coerenta la nivel de selectie si de crestere a pilotilor, cum are KTM, de pilda. In conditiile in care KTM (care are in mana cel mai mare rezervor de talente), isi leaga de glie pilotii prin contracte pe termen lung, extrem de restrictive, sa stai la pleasca pe piata transferurilor nu mai este o strategie de actualitate. Faptul ca are motocicleta atractiva nu mai este suficient..pentru ca pilotii interesati nu prea mai pot migra dupa bunul lor plac. Mai mult, managerul lui Q a lasat sa se inteleaga, intr-un interviu, ca pustiul ar avea deja inca doua optiuni si ca ar putea sa paraseasca Yamaha din 2023. Deci nu e de bine, daca nu schimba ceva la capitolul asta.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, xt600 said:

Cu 6 piloti pe pista, cred si eu ca sunt aproape de un titlu la constructori.

 

Având în vedere că doar cel mai bine clasat pilot punctează în acest clasament, lucrurile stau chiar invers. Yamaha (sau Honda) sunt mai avantajați, în cazul în care au doar un singur pilot care punctează bine. Oricum și la echipe conduc în clasament, chiar dacă avantajul este mic.

 

10 minutes ago, xt600 said:

Sa fim seriosi, KTM nu are o motocicleta. Doar in imaginatia lor. In schimb au niste piloti interesanti, carora le-ar prinde bine o motocicleta Yamaha, Honda sau Suzuki. 

 

KTM are la fel de multe victorii ca și Honda. Suzuki nu are niciuna și fără condiții excepționale nici nu va avea vreuna sezonul ăsta. Au o motocicletă care nu excelează la nimic (poate doar la faptul că nu uzează pneurile). Sunt salvați doar de constanță. Iar Honda, fără Márquez era probabil sub Aprilia.

 

Despre tuning vs. dezvoltare: tuning-ul se traduce prin reglaje, nu introducerea unor elemente noi. Ducati sunt probabil cei care au și-au dezvoltat cel mai mult prototipul în ultimii ani. Și se vede în rezultate. Vorbim aici despre lucrurile vizibile (cum sunt elementele aero sau suspensia activă). Despre lucrurile de sub carene (șasiu, motor, geometrie, etc.) nu avem informații, însă mi se pare evident că sunt modificări și acolo. Victorii pe circuite tehnice și virajate precum Misano sau Jerez în condiții normale erau de neconceput acum câțiva ani pentru Ducati. Să consideri că Desmosedici-ul actual mai are problemele clasice de subvirare este deci puțin naiv.

 

Puțin ironic faptul că dai exemplul celor de la Aprilia în ceea ce privește dezvoltarea. RS-GP-ul este probabil cea mai apropiată motocicletă de Desmosedici, de la gabarit, la importanța pachetului aerodinamic, la suspensia activă sau la "saladbox"-ul pe care l-au adoptat și ei de mai bine de 1 an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

managerul lui Q a lasat sa se inteleaga, intr-un interviu, ca pustiul ar avea deja inca doua optiuni si ca ar putea sa paraseasca Yamaha din 2023

Hmmmmm 

Ești top dog la echipa factory cu un titlu sub centura și poate inca unul sau runner up și .....vrei sa pleci?

Pentru ...bani? (Pt ce altceva?)

 

Nush ce să zic.

Poate doar bluf să sară cu iepurașii Yama..

 

Și să te duci unde?

Suzi sărăkie

Aprilia sărăkie +iar coleg cu Vin??? Se sinucide ăla...

KTM? Șanse la titlu? Nu prea 

Ducati? Moto e ozn față de Yama..nu știi dacă te adaptezi 

Honda? Lol 

Am omis pe cineva?

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

Având în vedere că doar cel mai bine clasat pilot punctează în acest clasament, lucrurile stau chiar invers. Yamaha (sau Honda) sunt mai avantajați, în cazul în care au doar un singur pilot care punctează bine.

Ironică treaba.

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, PzKpfW a spus:

 

Având în vedere că doar cel mai bine clasat pilot punctează în acest clasament, lucrurile stau chiar invers. 

 

Suzuki nu are niciuna și fără condiții excepționale nici nu va avea vreuna sezonul ăsta. Au o motocicletă care nu excelează la nimic (poate doar la faptul că nu uzează pneurile). Sunt salvați doar de constanță.

 

 Victorii pe circuite tehnice și virajate precum Misano sau Jerez în condiții normale erau de neconceput acum câțiva ani pentru Ducati. Să consideri că Desmosedici-ul actual mai are problemele clasice de subvirare este deci puțin naiv.

 

Puțin ironic faptul că dai exemplul celor de la Aprilia în ceea ce privește dezvoltarea. RS-GP-ul este probabil cea mai apropiată motocicletă de Desmosedici, de la gabarit, la importanța pachetului aerodinamic, la suspensia activă sau la "saladbox"-ul pe care l-au adoptat și ei de mai bine de 1 an.

Cand Q se tara pe ploaie sau in conditii mixte, macar un pilot din 6 a mers suficient de bine ca sa puncteze consistent. Cand Q facea o cursa slaba pe motiv ca nu ii placea circuitul, un pilot Ducati puncta bine ca sa asigure locul unu in clasamentul constructorilor si la echipe. Cred ca ai inteles ideea, nu are sens sa o dam din fanta in cola, ca sa il citez pe colegul Method. Cu cat ai mai multi piloti pe grila, cu atat esti mai avantajat. Gigi ni prea stie cu cadrele de aluminiu, dar stie macar putina aritmetica a probabilitatilor. 

 

Suzuki nu exceleaza sezonul asta, dar chiar si asa ia curbele mai bine si mai rapid decat Ducati. Este suficient sa te uiti la curse si ai sa vezi lucrul asta. Si tocmai constanta despre care vorbesti, este o buna dovada ca baza este buna, au pe ce lucra. Anul asta nu au s-au mai ocupat deloc de modelul 2021. Au preferat sa se ocupe de dezvoltarea modelului 2022 si se pare ca testele de pana acum sunt multumitoare.

 

Da, victorii cu piloti diferiti, fiecare dintre ei specialist al circuitului pe care a castigat. Bagnaia stie ca pe buzunarele lui circuitul de la Misano, Bastianini la fel, spaniolii circuitele din Spania si tot asa...  la astea se adauga cateva circuite Ducati prin definitie, pe care pierd doar daca sunt idioti. Cu toate eforturile lui Jiji de a tuna motoreta, caracterul subvirator este tot acolo. Aaa, ca compenseaza Bagnaia prin stilul de pilotaj, ok.. dar autobuzul in sine nu a facut mari progrese la capitolul asta. Este suficient sa te uiti la curse. 

 

Nu este nici o ironie, ca dau exemplu Aprilia. Chiar Rivola a afirmat cu subiect si predicat ca la baza proiectului lor sta filosofia Yamaha (pe care ei o considerau cea mai buna motocicleta - cuvintele lui) in ceea ce priveste sasiul si ciclistica, pentru ca doresc o motocicleta manevrabila si rapida pe viraje. Pe partea de aero, despre care vorbesti, nu prea pare sa semene cu Ducati, dimpotriva. Restul, gen salad box, faras, etc, este tuning.. ;) 

 

Apropo, vezi ca tuning nu inseamna numai ... reglaje... inseamna mult mai mult, adica modificari care au ca scop optimizarea unor seturi de performante, in diferite sectoare ale vehiculului. Se vorbeste de engine tuning, body tuning, suspension tuning, styles tuning, etc, etc. :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mă uit la curse și văd că Ducati merg bine și câștigă pe circuite unde acum câțiva ani se chinuiau. Anul trecut au câștigat campionatul la constructori iar anul ăsta au prima șansă să câștige la constructori și echipe. Până la urmă astea sunt faptele. Restul sunt subiectivisme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, frigider a spus:

Hmmmmm 

Ești top dog la echipa factory cu un titlu sub centura și poate inca unul sau runner up și .....vrei sa pleci?

Pentru ...bani? (Pt ce altceva?)

 

Nush ce să zic.

Poate doar bluf să sară cu iepurașii Yama..

 

Și să te duci unde?

Suzi sărăkie

Aprilia sărăkie +iar coleg cu Vin??? Se sinucide ăla...

KTM? Șanse la titlu? Nu prea 

Ducati? Moto e ozn față de Yama..nu știi dacă te adaptezi 

Honda? Lol 

Am omis pe cineva?

Ironică treaba.

 

 

Acum 18 minute, frigider a spus:

Hmmmmm 

Ești top dog la echipa factory cu un titlu sub centura și poate inca unul sau runner up și .....vrei sa pleci?

Pentru ...bani? (Pt ce altceva?)

 

Nush ce să zic.

Poate doar bluf să sară cu iepurașii Yama..

 

Și să te duci unde?

Suzi sărăkie

Aprilia sărăkie +iar coleg cu Vin??? Se sinucide ăla...

KTM? Șanse la titlu? Nu prea 

Ducati? Moto e ozn față de Yama..nu știi dacă te adaptezi 

Honda? Lol 

 

 

Bineinteles ca e si treaba de iepurasi, ca doar acum poate emite pretentii, insa chiar Q, in urma testelor de acu cateva saptamani, trimitea niste apropouri spre Yamaha, in legatura cu motorul. La nivelul la care este cotat acum, oricine il angajeaza, trebuie sa ii ofere un pachet atractiv: moto + salariu pe masura + bonuri de masa + asigurare de sanatate+ vacante in insule.. :D 

 

Cred ca in primul rand Honda si Ducati sunt interesati de el, dar cine stie.. Astia ar putea sa ii ofere un pachet atractiv.  Nici Ktm nu ar zice nu, ca sa nu mai vorbesc de Suzuki, mai ales daca il pierd pe Mir, dar mai putin probabil pentru ca ar pune presiune prea mare pe bugetul lor. Dar, cum spui si tu, cel m-ai mult mi-ar placea sa il vad la Aprilia, coleg cu Vinales... :lol::lol::lol:I

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

Eu mă uit la curse și văd că Ducati merg bine și câștigă pe circuite unde acum câțiva ani se chinuiau. Anul trecut au câștigat campionatul la constructori iar anul ăsta au prima șansă să câștige la constructori și echipe. Până la urmă astea sunt faptele. Restul sunt subiectivisme.

Cu sase piloti pe grila, italieni, spanioli, australieni, francezi... de undeva trebuie sa sara iepurele. Vezi ca Gigi avea ca obiectiv hat trick-ul, anul asta.. :) Poate il ajuta Q cu vreo nefacuta, ca altfel nu prea vad cum. 

Eu ma mai uit si la unele detalii, vreau sa inteleg si de ce castiga din cand in cand cate o cursa. Sau de ce nu castiga titlul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati și KTM nu sunt interesați de Quartararo - cel puțin nu în echipa oficială. Au destul talent pe lista de așteptare. Honda se înțelege că aleargă după Mir, deși având în vedere situația disperată în care se află nimic nu m-ar surprinde. Suzuki și Aprilia și l-ar dori probabil, dar discuția se încheie aici.

 

13 minutes ago, xt600 said:

(...)

 

Discuțiile despre puncte de vedere sunt fără sens. Rezultatele sunt vizibile. Iar germanii nu ar băga sume mari de bani în proiecte falimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

managerul lui Q face ce tb sa faca un manager bun. Bate fierul cat e cald.

Pune un pic de presiune de Yamaha sa scoata mai multi bani de la ei. Sunt convins ca salariul lui Q nu este foarte mare in acest moment. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, damager a spus:

managerul lui Q face ce tb sa faca un manager bun. Bate fierul cat e cald.

Pune un pic de presiune de Yamaha sa scoata mai multi bani de la ei. Sunt convins ca salariul lui Q nu este foarte mare in acest moment. 

O primi ceva boabe că vb aia, a mers f bine la petronas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, damager a spus:

managerul lui Q face ce tb sa faca un manager bun. Bate fierul cat e cald.

Pune un pic de presiune de Yamaha sa scoata mai multi bani de la ei. Sunt convins ca salariul lui Q nu este foarte mare in acest moment. 

Avand in vedere ca este pilot de uzina si ca a avut rezultate excelente cu Petronas, probabil ca salariul actual se invarte in jurul milionului de dolari + prime de victorie, etc.. Urmatorul contract, daca il va incheia din postura de campion mondial, va insemna insa multe milioane. Vinales, se pare ca avea la Yamaha undeva la 6 milioane, cel mai probabil viitorul contract al lui Q va sari binisor de cifra asta. Altfel o sa ii dea banii astia Honda sau Ducati. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, damager said:

managerul lui Q face ce tb sa faca un manager bun. Bate fierul cat e cald.

Pune un pic de presiune de Yamaha sa scoata mai multi bani de la ei. Sunt convins ca salariul lui Q nu este foarte mare in acest moment. 

 

Just. În mod realist nu prea are unde să meargă. Dar deja speculăm și o dăm în discuții generale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...