Sari la conținut

Am comis-o


LifeOwner

Postări Recomandate

  • Admin

Se întâmplă, te-a furat adrenalina, o fracțiune de neatenție, apoi calcul greșit al distanței. 

Bine că nu a fost mai rău pentru tine. 

Sper să reții incidentul și să nu-l uiți. 

Și trage mai ușor de gaz, fără figuri și croșetat mașini 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, cinezicealae a spus:

Daca ai RCA pe telefon, ii dai share pagubitului sau cum faci?

Dar daca ai orignalul la tine pe hartie?

Dupa incident, RCA-ul mai e valabil?

RCA-ul in aveam pe telefon si i l-am trimis pe mail si whapp .

Daca ai originalul pe hartie , ii faci o poza si i-l dai omului pe mail sau whapp sau il lasi pe el sa faca o poza hartiei.

Dupa incident RCA-ul este valabil pana la sfarsitul politei. 

Incidentele nu afecteaza valabilitatea politei.

 

1 oră în urmă, XaeL a spus:

@OP: stiu ca pe inregistrare, post-factum, e usor de aratat cu degetul. Dar mi se pare ca atunci cand ai accelerat sa depasesti deja se vedea clar coloana

Se vede acum, cand te uiti pe filmare , eu nu mi-am dat seama ca aia opreau dupa ce am trecut de SUV 🙂

Ochiul uman focalizeaza intr-o zona f mica desi campul vizual are mai multe de 180 grade .

In fine , neatentie si ghinion ... nu am gasit refugiu printre masini si nu am franat la timp . Pe de alta parte , noroc ca nu am lovit in spate duba sau masina si ca nu am blocat frana fata sa culc motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, LifeOwner a spus:

Tin sa contrazic ca mobra mea franeaza ca un klr ... dimpotriva franeaza excelent . 

In depasire aveam 123 km/h si 20m mai in fatza 33 Km/k viteza la impact . 

Plus ca am blocat spatele si a  derapat.

Filmarea este prea comprimata si pierde din calitate, nu se vad bine cifrele pe bord .

O sa postez o versiune mai calitativa a clipului.

 

Am avut noroc sa suport minimul consecinte .

Primul accident a fost in 2007 , am franat cu spatele , inclinat pe linia de tramvai .

Mobra, un CBR F3 s-a facut zob si a intrat sub o masina parcata , eu mi-am paradit un genunchi, a durat 2 luni recuperarea.

klE, nu klR! Si stiu ca franele tale sun bune, de-aia am si spus "zici ca...".

Intre depasire si impact au fost mai mult de 20 m. 

Daca ai blocat spatele asa rau inseamna ca ai franat prea mult cu spatele si prea putin cu fata.

 

Nu ma intelege gresit, n-am nimic cu tine, cum au zis mai multi colegi e perfect ca ai fostat si discuti subiectul. Dar spune-mi o chestie: care crezi ca au fost greselile care au facut sa nu te poti opri la timp, desi aveai tot timpul din lume?

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Se întâmplă, te-a furat adrenalina, o fracțiune de neatenție, apoi calcul greșit al distanței. 

Bine că nu a fost mai rău pentru tine. 

Sper să reții incidentul și să nu-l uiți. 

Și trage mai ușor de gaz, fără figuri și croșetat mașini 😊

Luigi, n-ai cum sa nu crosetezi pe DN 1 decat daca esti cu un vapor de benveu.

Ca de-aia unii ne-am luat motorete .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum s-o zicem și pe-aia dreapta:

 

Daca ăla cu gipul punea și el avarii nu se întâmpla "nenorocirea".

 

 

Repet, am mers mult pe DN1 și avariile sunt prietena ta.

 

Acum ceva ani erau treceri de pietoni. Moarte curata pt pietoni, toți cu 80-100 f aproape unii de alții, Frogger IRL.

 

Și când se încumeta unu sa pună piciorul pe trecere era PANICA, frânau toți in disperare, cu avariile puse de obicei.

 

#avariilesalveazavieti

 

Fara mișto.

Acum 1 oră, LifeOwner a spus:

noroc ca nu am lovit in spate duba sau masina si ca nu am blocat frana fata sa culc motorul.

Dap, erai setat pe croșetat, a contat mult asta că erai deja intre mașini când ai fost surprins.

Altfel....pericol de fixare era mare rău zic eu, chiar și cu antrenament.

 

Meritul maxim e că nu ai blocat vreo roata sa cazi - ar fi ieșit rău să te lovești de mașinile oprite.

^^^aici se vede că mergi de ceva timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, frigider a spus:

Acum s-o zicem și pe-aia dreapta:

 

Daca ăla cu gipul punea și el avarii nu se întâmpla "nenorocirea".

 

 

Repet, am mers mult pe DN1 și avariile sunt prietena ta.

 

Acum ceva ani erau treceri de pietoni. Moarte curata pt pietoni, toți cu 80-100 f aproape unii de alții, Frogger IRL.

 

Și când se încumeta unu sa pună piciorul pe trecere era PANICA, frânau toți in disperare, cu avariile puse de obicei.

 

#avariilesalveazavieti

 

Fara mișto.

Sa fim realisti. Mai ales cand esti pe moto nu te bazezi pe ceilalti. Daca pune avariile foarte bine, dar nu te bazezei pe asta.

Pe omul nostru l-a luat valul. Dadea din maini de zici ca fumase ceva, si nu era atent la ce se intampla in jurul lui. De data asta a scapat.

 

@Speedy.K Sa traiesti coane!

Crosetatul pe DN1 este alta loterie, mai ales din cauza vitezei mult prea mari de deplasare. 100 km/h este ceva normal, 120 km/h des intalnit.

Un pic daca a tras un guster de volan si in secunda urmatoare este in fata ta.

Daca vrei facem intr-o zi un test: eu merg in rand cu masinile iar tu crosetezi. Dar mers cum ar merge fiecare intr-o zi normala, nu tras ca sa scoatem timpul cel mai bun.

La semafoare ma voi baga usor printre masini pana in fata, chestie care mi se pare suficienta pentru a scurta timpul cu moto.

Sa spunem pe traseul Otopeni - P-ta Victoriei.

Eu spun ca vei ajunge inainte mea cu max. 5 minute.

Nu merita riscul crosetatului pentru cele 5 minute. Prefer sa plec cu 5 minute mai devreme de acasa.

 

@LifeOwner  asa cum iti spui: viata ta, faci cum crezi cu ea. De ce sa iti dam cu hate?

Apreciez ca ai pus filmuletul.

Si pe bune acuma, doar stii zona. Cum vine treaba: ''Am tras de gaz ca am vazut masina din fata ca frana "aiurea" dupa parerea mea'' ?

Pai asta este una din regulile de baza in soferie in general: masina din fata/de langa tine franeaza atunci franezi si tu.

Totusi las-o mai incet, mai ales ca daca te duceai taras cu mobra peste tine, nu cred ca blugii ar fi fost de mare ajutor.

Nici ceva ciubote mai zdravene nu pare sa ai in picioare.

Crash bar nu pare sa fie nici ala prezent, asa ca nu cred ca ti-ar fi moale la o banala cazatura pe o parte.

Asa cum am  spus deciziile iti apartin intru totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Dar spune-mi o chestie: care crezi ca au fost greselile care au facut sa nu te poti opri la timp, desi aveai tot timpul din lume?

 

Greseala a fost ca am accelerat si depasit cand toti erau pe franare , de aia n-am mai avut timp. Dar mi s-a intamplat de mii de ori ca berbecul de la volan sa primeasca mesaj pe tel sau sa schimbe posturile la radio sau mai stiu eu ce .... si efectiv franeaza fara motiv.

Eu am vazut clar ca SUV-ul nu are nimic in fatza si l-am depasit desi el frana vazand deja coloana ... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suv ul frana cand tu faceai 'dansul gainii', dand din maini. Nu numai ca ai schimbat banda, dar ai facut o si cu gaz gaz gaz. Pai ala frana de plictiseala, crezi? :D Bine ca ai scapat ok, ca motivul e clar. Erai grabit/agitat, pe modul blana gaz depasit, si ai omis un semn clar-frana pusa de suv pe dn ul ala nenorocit, egal semn intrebare-frana-repozitionare in banda ca sa vezi ce i in fata. Aia e, sa tot ai asa bulan, dar nu te baza pe asta  :P 

 

Ca sa nu mai zic ca si bmw ul si pejosul ala erau pe frane, iar tu pe gaz. Ai dormit in papuci nitel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit aici la procesul etapei.
Totul e bine cand se termina doar cu pagube la fiare.
Poate a fost chiar bine ca in fata era coloana oprita. Deja b2 mergea mult mai bine decat b3 chiar si asa pe franare, deci daca traficul curgea in continuare cresteau sansele sa te intersectezi cu cineva de pe b3 care ar fi facut aceeasi manevra ca si tine. My 2c.

Bravo pentru skillul tehnic, altii se imprastie de la mai putin.
Ocara pentru interpretarea/citirea incorecta a traficului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, LifeOwner a spus:

Dar mi s-a intamplat de mii de ori .....

Pe moto este suficient sa se intample o singura data cum nu trebuie.

 

@robert23mg  Ceea ce unii il vad drept un ''skill'' eu il vad ca pe noroc chior. 

Cand ai  abilitate/pricepere/skill etc faci cumva sa nu ajungi intr-o astfel de situatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la secunda 11 erai in staga SUVului si  e vedea ce e in fata (apropo, banda 1 si 3 franau si ei, tot de plictiseala), aveai 75. Dar tu ai dat gaz in loc de frana.... Ai franat doar cu spatele?? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Silver Arrow a spus:

 

Totusi las-o mai incet, mai ales ca daca te duceai taras cu mobra peste tine, nu cred ca blugii ar fi fost de mare ajutor.

Nici ceva ciubote mai zdravene nu pare sa ai in picioare.

Crash bar nu pare sa fie nici ala prezent, asa ca nu cred ca ti-ar fi moale la o banala cazatura pe o parte.

Asa cum am  spus deciziile iti apartin intru totul.

Am ceva echipement pe mine ... geaca , casca , manusi si ghete. Chiar daca par adidasi simpli, in picioare am astia: https://www.fc-moto.de/en/Dainese-York-Air-Motorcycle-Shoes

 

Cred ca au facut diferenta pt ca am lovit cu varful roata opelului. Am vazut urma lasata acasa si cred ca m-au protejat.

Motorul are crash bar .

 

E adevarat ca blugii ... sunt calcaiul lui Ahile da' nu pot sta imbracat ca Robocop in birou

 

 

image.thumb.png.3be22c2e20c86ea682a32d7f535beca4.png

Acum 2 minute, einstein1984 a spus:

la secunda 11 erai in staga SUVului si  e vedea ce e in fata (apropo, banda 1 si 3 franau si ei, tot de plictiseala), aveai 75. Dar tu ai dat gaz in loc de frana.... Ai franat doar cu spatele?? 

Nu, uita-te la maini ... am franat cu ambele dar spatele rupe mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, einstein1984 a spus:

la secunda 11 erai in staga SUVului si  e vedea ce e in fata (apropo, banda 1 si 3 franau si ei, tot de plictiseala), aveai 75. Dar tu ai dat gaz in loc de frana.... Ai franat doar cu spatele?? 

82 cand pune frana si vitezometrul sare la zero. Despicarea firului in 4 :)))

Ce i clar, mult prea tarziu. Pe banda 1 si 3 se  frana de zor, al nostru gaz. Tarziu tare a venit franarea.

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Silver Arrow a spus:

Sa fim realisti. Mai ales cand esti pe moto nu te bazezi pe ceilalti. Daca pune avariile foarte bine, dar nu te bazezei pe asta.

Pe omul nostru l-a luat valul. Dadea din maini de zici ca fumase ceva, si nu era atent la ce se intampla in jurul lui. De data asta a scapat.

 

@Speedy.K Sa traiesti coane!

Crosetatul pe DN1 este alta loterie, mai ales din cauza vitezei mult prea mari de deplasare. 100 km/h este ceva normal, 120 km/h des intalnit.

Un pic daca a tras un guster de volan si in secunda urmatoare este in fata ta.

Daca vrei facem intr-o zi un test: eu merg in rand cu masinile iar tu crosetezi. Dar mers cum ar merge fiecare intr-o zi normala, nu tras ca sa scoatem timpul cel mai bun.

La semafoare ma voi baga usor printre masini pana in fata, chestie care mi se pare suficienta pentru a scurta timpul cu moto.

Sa spunem pe traseul Otopeni - P-ta Victoriei.

Eu spun ca vei ajunge inainte mea cu max. 5 minute.

Nu merita riscul crosetatului pentru cele 5 minute. Prefer sa plec cu 5 minute mai devreme de acasa.

 

.

 

Sa traiesti!

Partea ciudata e ca eu nu ma grabesc cam niciodata de-adevaratelea. dar:

* pe drumuri aglomerate si dificile gen DN1, E85 si altele ca si prin Bucuresti am invatat pe pielea mea ca e mai riscant sa merg in rand cu masinile decat un pic mai tare decat viteza traficului.

* eu merg tare si agresiv pntru ca asa-mi place si atunci ma simt bine si concentrat, nu pentru ca ma grabesc. Cand a trebuit sa vin de la Buzau la Bucuresti cu 100 constant, fara accelerari, franari etc. ca sa-mi ajunga benzina pana acasa am crezut ca inebunesc! Plus ca era sa o comit o data grav din cauza ca dormeam pe mine in sa dupa 50 km de frecat duda la ghidon.

Acum 46 minute, LifeOwner a spus:

Greseala a fost ca am accelerat si depasit cand toti erau pe franare , de aia n-am mai avut timp. Dar mi s-a intamplat de mii de ori ca berbecul de la volan sa primeasca mesaj pe tel sau sa schimbe posturile la radio sau mai stiu eu ce .... si efectiv franeaza fara motiv.

Eu am vazut clar ca SUV-ul nu are nimic in fatza si l-am depasit desi el frana vazand deja coloana ... 

Perfect, aia a fost eroarea de baza si sunt de acord cu tine ca primul reflex e sa-i dai gaz ca scapi de bou, doar ca nu e bou intotdeauna. De-aia mereu ezit o secunda, ma ridic si ma uit peste el si pe urma vad eu ce fac. Mai nasol e cand e cate o duba...

Acum 25 minute, Silver Arrow a spus:

Pe moto este suficient sa se intample o singura data cum nu trebuie.

 

@robert23mg  Ceea ce unii il vad drept un ''skill'' eu il vad ca pe noroc chior. 

Cand ai  abilitate/pricepere/skill etc faci cumva sa nu ajungi intr-o astfel de situatie.

Exact asta ma gandeam si eu. Bunica-miu, sofer si mecanic toata viata, zicea ca un sofer bun e ala care nu trebuie niciodata sa franeze abrupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

image.thumb.png.609b6e991a3452498a30f14054c3787b.png
Se vede clar ca din momentul asta are 0Km/h --> rezulta ca masinile din fata mergeau cu viteza in marsarier, niciunul ne avand lampa alba functionala.
Operatia a reusit, pacientul a murit :lool:

Interesant, tu ai Yamasuka ceva, nu am avut niciodata motocielta care trebuie sa ii dai doua palme de control inainte sa accelerez. Presupun ca ii trebuia doua palme la poponeata/toba inainte de franat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, hora09 a spus:

image.thumb.png.609b6e991a3452498a30f14054c3787b.png
Se vede clar ca din momentul asta are 0Km/h --> rezulta ca masinile din fata mergeau cu viteza in marsarier, niciunul ne avand lampa alba functionala.
Operatia a reusit, pacientul a murit :lool:

Interesant, tu ai Yamasuka ceva, nu am avut niciodata motocielta care trebuie sa ii dai doua palme de control inainte sa accelerez. Presupun ca ii trebuia doua palme la poponeata/toba inainte de franat?

Ce ma !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Silver Arrow a spus:

Ceea ce unii il vad drept un ''skill'' eu il vad ca pe noroc chior. 

E skill că n-a pus-o jos ca orice inapt care o pune jos când îi arată o mașină botul de pe o străduță laterala. E plin netul de din aia.

 

Ok greșeala lui că s a pus în situația asta dar macar a stat pe ea.

 

Hai sa nu ne pe noi.

 

Acum 57 minute, robert23mg a spus:

Ocara pentru interpretarea/citirea incorecta a traficului.

Da.

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Sa fim realisti. Mai ales cand esti pe moto nu te bazezi pe ceilalti. Daca pune avariile foarte bine, dar nu te bazezei pe asta.

Pe omul nostru l-a luat valul. Dadea din maini de zici ca fumase ceva, si nu era atent la ce se intampla in jurul lui. De data asta a scapat.

Da man, normal că nu îți pui baza in alții dar e mai safe pt toti sa pui avariile când e lumea oprită unde de obicei se merge. Nu mi ar conveni sa mă pupe unul.

Fiecare cum consideră.

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Pai asta este una din regulile de baza in soferie in general: masina din fata/de langa tine franeaza atunci franezi si tu.

Da, sau tragi de maneta până se aprinde și la tine stopul , sa l pui in garda pe cel din spate, până vezi care e combinația.

 

Omul clar a zis că se grăbea, f periculos să te grăbești pe moto.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, LifeOwner a spus:

Am ceva echipement pe mine ... geaca , casca , manusi si ghete. Chiar daca par adidasi simpli, in picioare am astia: https://www.fc-moto.de/en/Dainese-York-Air-Motorcycle-Shoes

 

Cred ca au facut diferenta pt ca am lovit cu varful roata opelului. Am vazut urma lasata acasa si cred ca m-au protejat.

Motorul are crash bar .

 

E adevarat ca blugii ... sunt calcaiul lui Ahile da' nu pot sta imbracat ca Robocop in birou

Pai porti si tu niste genunchiere. Le pui un rucsac fara probleme. Sau daca ai un top case, merge si acolo.

Costa 100-200 de lei, si la o adica mai ai ceva intre tine si asfalt 🤦‍♂️

Galosii sunt ok.

Acum 23 minute, frigider a spus:

E skill că n-a pus-o jos ca orice inapt care o pune jos când îi arată o mașină botul de pe o străduță laterala. E plin netul de din aia.

 

Ok greșeala lui că s a pus în situația asta dar macar a stat pe ea.

 

Hai sa nu ne pe noi.

 

Da.

Da man, normal că nu îți pui baza in alții dar e mai safe pt toti sa pui avariile când e lumea oprită unde de obicei se merge. Nu mi ar conveni sa mă pupe unul.

Fiecare cum consideră.

Da, sau tragi de maneta până se aprinde și la tine stopul , sa l pui in garda pe cel din spate, până vezi care e combinația.

 

Omul clar a zis că se grăbea, f periculos să te grăbești pe moto.

 

Daca pui problema dpdv al soferului, atunci da, chiar este indicat sa aprinda avaria cand se infunda traficul.  Sunt total de acord cu tine.

De altfel asa fac si eu, si o fac majoritatea in ziua de astazi.

In plus cam toate masinile mai noi cand te infigi brusc in frana pornesc automat avaria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, LifeOwner a spus:

Pai clar ca arata 0 daca spatele e blocat 🙂  ...

Da, da. Pare pur si simplu funny :)

Se vede ca era blocat,fuge putin intr o parte, cum e si normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, MrD a spus:

esti agitat ca un pepsi pe mobra, iar treaba cu filtering-ul in viteza e un fel de russian roulette. 

De obicei nu sunt asa dar merg mai tare,nu in card cu masinile. Vorba unui coleg mai sus, simt ca ma tine atent si conectat.

Plus ca ma grabeam la birou si eram deja in intarziere 😞 .

Ca de obicei e o conjunctura ... nu un singur motiv cand se intampla o belea.

Ah, si revazand filmarea mi-am amintit ca am vrut sa fug pe banda1 dar acolo era un minicooper care a accelerat odata cu mine.

Editat de LifeOwner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, LifeOwner a spus:

De obicei nu sunt asa dar merg mai tare,nu in card cu masinile. Vorba unui coleg mai sus, simt ca ma tine atent si conectat.

Plus ca ma grabeam la birou si eram deja in intarziere 😞 .

Ca de obicei e o conjunctura ... nu un singur motiv cand se intampla o belea.

Ah, si revazand filmarea mi-am amintit ca am vrut sa fug pe banda1 dar acolo era un minicooper care a accelerat odata cu mine.

Am ocazia pe aici prin UK sa ies cu niste baieti cu o experienta fantastica. Unii din baietii astia sunt sariti bine de 50 ani, mergand pe mobre de cand se stiu. Pe langa experienta de strada au si experienta de track (proper tracks, in UK e f dezvoltata treaba asta) sau in competitii. Diferenta insa dintre ei si noi restul e ca oamenii astia inteleg ca viata bate filmul (sau vlog-ul, ia-o cum vrei). Vb unuia, acum ceva timp in urma (instructor IAM si un fel de paramedic pe moto) - cand te sui pe motocicleta nu te mai gandesti la altceva si pleaca de la premisa ca toti participantii in trafic vor sa te ucida :)

Stii care e problema? Tu la faza asta iti rupeai genunchii in secunda 2 si pe deasupra mai reparai si vreo 2 masini si o motocicleta. Nu se merita. Ii dam cand putem, cand nu, nu. That simple :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...