Sari la conținut

6. Gran Premio d'Italia Oakley


Postări Recomandate

Unde pot gasi timpii pe tur ai lui Rossi? Eram curios de o comparatie cu primele 3-5 locuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu a fost stricata cursa pt Oliveira, a luat penalizare si Mir pt depasirea limitelor circuitului, asa ca fiecare a ramas cu locul castigat in cursa😁🥳

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Djenavar a spus:

Nu a fost stricata cursa pt Oliveira, a luat penalizare si Mir pt depasirea limitelor circuitului, asa ca fiecare a ramas cu locul castigat in cursa😁🥳

 

asta n-am inteles, amandoi au gresit in ultimul tur cand zarco era la jumatate de secunda in spatele lui mir (si mir la jumatate de secunda dupa oliveira), deci se considera ca erau in competitie directa toti 3

nu trebuiau penalizati amandoi?

 

mi s-ar fi parut aiurea sa fie, dar regulamentul asa spune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulamente care sunt facute de niste baietei dornici sa-si justifice banii si ca bonus devin niste mici Dumnezei.

Penalizeaza-l frate cursa urmatoare,da-i avertisment ,galben,rosu dar nu fwte rezultatul cursei.Sportivul se bucura,afla apoi ca de fapt nu a castigat sau urcat pe podium,de fapt este altul.Ala este deja la boxe.

Spectatorii si telespectatorii se uita la cursa,dar de fapt asteapta sa vada ce decid comisarii(denumire predestinata NKVD style).Si asta pentru cativa centrimeti.Sa scoata dobitocii de la Dorna marcajul verde,sa puna bumpere,nisip,garduri dar sa lase cusa sa se duca pana la capat.La final publicul sa se bucure de ce a vazut ,nu de ce vad niste comisari beliti pe monitoare si sa fwta rezultatul in urma unor regulamente de rahat.Si asa spectacolul in motogp este pe moarte.Asta mai trebuia.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, xt600 a spus:

 

Ai fost pe aproape cu pronosticurile. Putin a lipsit ca Ducati sa faca tripla.. :) 

 

Imi pare foarte rau pentru Bagnaia... as fi vrut o disputa intre el si Quart. Mare pacat si pentru Rins, un sezon de uitat pentru el. Tare ma tem sa nu isi piarda locul la Suzuki...

Oliveira, cursa superba, stricata de un regulament stupid. 

Mir.. asa cum il stim: bun la recuperare, precis, cerebral. Nu prea avea el ce cauta aici, cu Suzuki, dar se pare ca nici el nici Suzuki nu au stiut asta.. :D :D 

MM... nu mai zic nimic ca sar fanii.. 

si KKM cu cadrul lor antic si nashpa a mers f bine.

si Binder a facut o cursa buna.

Zarco merita sa ia un podium, pacat ca a trebuit sa o lase mai moale cateva tururi, pt ca sa conserve gumele pana la final.

Oliveira superb in fata lui Mir, nu i-a dat nici o sansa sa-l depaseasca. 
Qua a mers superb, toate tururil in jumatate de secunda.pacat de Bag, era singurul care parea ca are ritm sa se bata cu Qua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoi au calcat linia in cele din urma deci nu si-au influentat locul unul altuia, Zarco era mai in spate.

 

Super! Mersi xt600! :ok:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cam subtire. Nu-l mai lasa mentalul sa traga tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, adidas a spus:

Da, cam subtire. Nu-l mai lasa mentalul sa traga tare.

Da, l-a aratat regia de vreo cateva ori, cand era in urmarirea lui Lecuona... mergea batraneste. Tare ma tem ca, la sfarsitul sezonului, va ramane fara ghidon si va iesi din campionat pe usa din spate. Ma indoiesc ca Petronas ii mai prelungeste 1 an contractul. Doar daca ii plateste Yamaha salariul.... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

Regulamente care sunt facute de niste baietei dornici sa-si justifice banii si ca bonus devin niste mici Dumnezei.

Penalizeaza-l frate cursa urmatoare,da-i avertisment ,galben,rosu dar nu fwte rezultatul cursei.

 

Penalizarea de long lap (in timpul cursei) sau de o pozitie (in ultimul tur) se da pentru a cincea abatare. Dupa primele 3 iesiri din limitele circuitului, primesc avertizare pe bord. Dupa 2 incalcari ale liniilor, primesc penalizare.

Dupa cate iincalcari crezi ca e ok sa fie penalizati?

Daca un pilot taie o sicana la fiecare tur (fara sa castige pozitie), e ok sa castige cursa, sa ramana cu ea si sa primeasca penalizare de 1 loc la cursa urmatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza cum isi va aminti lumea de el, un fel de Maradona, Cruyff, Senna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rins 4 cazaturi la rand - nasol. il condamnau comentatorii ca moto vb cu tine si daca nu o asculti = papa.

ca spatele mai poate sa alunece, nu e asa grav, dar cand fata incepe sa se miste tre sa ii arati respect. pacat. cica era mai relaxat fiind asa jos in campionat.

 

1. ce inseamna comentariu de calitate:

cand Rins incerca sa treaca de Miller comentatorii au zis: "ce agresiv e Rins, nici nu zici ca are 3 DNF-uri la rand". joac-o pe-asta. apoi Rins ajunge pe jos.

cica erau si niste valurele in curba aia.. de care sigur stia Rins.

 

yama a venit cu device pt start pe fata la cursa asta si s-a vazut. se mirau englezii de ce atat de tarziu: nu e ceva f complicat, in motocross cica se foloseste de 15 ani. lol, bv yamaha.

 

mm prea agresiv. plus ca si-a gasit si cu cine sa fie agresiv, BB lol. imi pare rau ca i-a stricat cursa lui Morbi, cat ghinion poate sa aiba omul asta.

 

Zarco e nevinovat - se apropia de linia de start - multi franeaza etc. 

a mers inteligent, a incercat sa lupte dar nu avea cum/cu ce si nu a bagat-o-n litiera. bv lui.

 

2. ce inseamna comentariu de calitate: fix inainde sa-l arate pe Bastianini pe jos ziceau de start ca e o procedura complicata: scoate pe N, intra in modul start, lasa spatele, lasa fata. 

si brusc apare bastianini pe jos: probabil se uita in bord si in fata Z facea frana tare sa blocheze fata / sa incalzeasca frana. 

 

campionatul se duce la Q, clar. nu prea are cine sa se bata cu el, as fi vrut sa vad ce face cu peco.

 

 

 

pacat de peco, a muscat linia = periculos. 

 

KTM urile cica au primit cadru nou si s-a vazut. apoi ceva cu gestionarea benzinei ce mai ziceau comentatorii plm, or baga de 99 in loc de 95.

KTM a batut recordul de viteza daca tin bine minte aici, nu?

 

ciudat cum ducati nu prea iau curbe da-s pe 2,3,4 in campionat. nu pot sa inteleg asta.

 

miller bine ca a stat pe ea. cam atat de zis.

 

rossi...a castigat aici cica de 7 ori la rand? (scz daca mananc (cuvant urat)), deci ii place aici si totusi loc 10 cu atatea cazaturi. semnele duc spre retragere. 

nu de alta dar daca nu vin niste rezultate e nasol sa te intorci mereu la boxe pe n-spe.

Acum 9 ore, Kagemusha a spus:

:rose::rose::rose:

 

RIP Jason. Ai plecat prea devreme... 

 

 

 

da, de obicei la genul ala de accident - rider cazut si lovit se cam termina trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reluarile date in timpul cursei nu sunt foarte clare. Senzatia mea a fost ca MM a pierdut fata inainte de incident. Practic asta a cauzat incidentul.

Binder zice ca nu stie ce s-a intamplat, insa efectul incidentului a fost ca i s-a declansat airbagul. A mers tot turul cu el umflat si din cauza asta nu putea sa se ascunda sub parbriz. Mergeancu 300+ si nu putea sa se ascunda pentru ca era ala prea umflat. Cica nu e foarte placuta senzatia :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Method a spus:

Acum am văzut

Bastianini...deci e chiar de râsul curcilor sa dea un pilot in altul asa.

s-a mai intamplat , anul trecut parca, sau acu 2 ani? a dat unul in Oliveira? era la final de cursa si na, omu trecuse de finish si mergea incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Ai fost pe aproape cu pronosticurile. Putin a lipsit ca Ducati sa faca tripla.. :)

Ducati a functionat bine aici.Se vede la Zarco - echipa satelit - a iesit pe 4.Cei 2 s-ar fi batut la podium (poate s-ar fi batut la victorie dar Q a dat impresia ca a fost imabatabil azi) daca reuseau sa stea in picioare.Din cate imi aduc eu aminte vorbeam despre Ducati pe care o calificai o motoreta slaba - ceea ce nu e deloc.

Acum 1 oră, damager a spus:

si KKM cu cadrul lor antic si nashpa a mers f bine.

si Binder a facut o cursa buna.

Zarco merita sa ia un podium, pacat ca a trebuit sa o lase mai moale cateva tururi, pt ca sa conserve gumele pana la final.

Oliveira superb in fata lui Mir, nu i-a dat nici o sansa sa-l depaseasca. 
Qua a mers superb, toate tururil in jumatate de secunda.pacat de Bag, era singurul care parea ca are ritm sa se bata cu Qua.

KKTM tot inapoiati sunt.Aici au putut folosi mediumul de asta au mers bine.

Mai sclipesc odata la RBR si somnic tot anul dupa aia.Si uite asa mai trece 1 an de "realizari".Sunt de 5-6 ani in gp si au facut nimic (a se vedea Suzuki prin comparatie care sunt convins ca are un buget mult mai mic si cam are un campion mondial), si vor mai sta inca vreo 5-6 ani facand tot nimic si sudand la cadre pana o sa-si dea seama ca e useless.

In schimb da - au un pilot exemplar in persoana lui Oliveira (el parca era sa ii fure campionatul in extremis "marelui" AM nu?)

 

Bagnaia big mistake.Si mai ales aici.A pierdut mult in campionat.

Mir ireprosabil.Rins...in nota obisnuita.

Quarta....s-a dat la un moment dat un tabel cu timpii lui pe tur : vreo 5-6 tururi la rand 1.47.6 ;1.47.6 ; 1.47.6...e metronom.Lorenzo style.Si Rossi in vremurile bune.

Maravilla si el in nota obisnuita.Coechipierul merge devastator,el pe 8?Sunt curios ce a fost de vina de data asta.

Acum 40 minute, xt600 a spus:

MM a incercat sa isi faca numarul cu Binder si a aflat pe pielea lui ca sud-africanul nu este Vinales. Talent cu carul, dar prost gramada baiatul asta. 

MM a comis-o.Nu am inteles prea bine ce a facut,a dat in Binder si a cazut pe jos din cate am vazut la reluare.Aberant oricum.Ar fi trebuit sa bage km cat mai multi nu sa se rupa cu Binder.

Pacat ca i-a stricat cursa lui Morbi.

 

Cel mai tare Bastianini de departe.Reluarea cu flipul ala peste cap si Bastianini cu airbagul explodat gesticuland in mijlocul plutonului hilara.Saracul Zarco nu intelegea cine l-a lovit dupa aia s-a uitat panicat la codita,dar a scapat ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Păcat că 93 i-a stricat cursa lui Morbidelli cu tăvăleala lui, bine măcar că nu l-a dărâmat... 

Macar de l dărâmă se ducea la boxe și bea ceva rece. Așa a tot tras pentru 0 puncte.

Acum 5 ore, Djenavar a spus:

Nu a fost stricata cursa pt Oliveira, a luat penalizare si Mir pt depasirea limitelor circuitului, asa ca fiecare a ramas cu locul castigat in cursa😁🥳

Care erau șansele? :D

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Tare ma tem ca, la sfarsitul sezonului, va ramane fara ghidon si va iesi din campionat pe usa din spate. Ma indoiesc ca Petronas ii mai prelungeste 1 an

Clar ar treb sa nu mai vrea Petronas, slab rau a mers.

 

Nu e vb că la anul sa aibă echipa? 

Poate mai merge acolo, dar cu așa rezultate mă îndoiesc că va dori sa continue.

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

In alta ordine de idei, MM a ramas fara credit pentru linia cu divinitatea? A iesit din gratiile zeilor?

Trei cazaturi consecutive in cursa fara vreo salvare miraculoasa?

A salvat în warm up daca nu mă înșel.

 

 

Acum 51 minute, xt600 a spus:

MM a incercat sa isi faca numarul cu Binder si a aflat pe pielea lui ca sud-africanul nu este Vinales

Sa nu exageram, putea sa dea in oricine, tot el cădea.

 

Dar ai dreptate: a încercat să se țină și după Binder cred înainte de Vin și Binder i a dat blană de l-a lăsat în urmă. Nu cred că în calificări, dar că idee. Și a văzut de treabă omul.

Acum 13 minute, ilarionciobanu a spus:

Reluarile date in timpul cursei nu sunt foarte clare. Senzatia mea a fost ca MM a pierdut fata inainte de incident. Practic asta a cauzat incidentul.

Binder zice ca nu stie ce s-a intamplat, insa efectul incidentului a fost ca i s-a declansat airbagul. A mers tot turul cu el umflat si din cauza asta nu putea sa se ascunda sub parbriz. Mergeancu 300+ si nu putea sa se ascunda pentru ca era ala prea umflat. Cica nu e foarte placuta senzatia :))))

Haha săracu. Se mirau comentatorii de ce nu merge mai bine. Acum știm..

Acum 11 minute, Method a spus:

KKTM tot inapoiati sunt.Aici au putut folosi mediumul de asta au mers bine

Am înțeles că asimetricul e buba la ei .

Pt că KTM frânează tare și cauciucul având un compus mai moale și unu mai tare da cu virgula.

Aici cauciucul a fost simetric.

 

+Cadrul nou, s a văzut.

 

 

Rezultat pe bune, pe uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, frigider a spus:

rins 4 cazaturi la rand - nasol. il condamnau comentatorii ca moto vb cu tine si daca nu o asculti = papa.

ca spatele mai poate sa alunece, nu e asa grav, dar cand fata incepe sa se miste tre sa ii arati respect. pacat. cica era mai relaxat fiind asa jos in campionat.

 

yama a venit cu device pt start pe fata la cursa asta si s-a vazut. se mirau englezii de ce atat de tarziu: nu e ceva f complicat, in motocross cica se foloseste de 15 ani. lol, bv yamaha.

 

Zarco e nevinovat - se apropia de linia de start - multi franeaza etc. 

a mers inteligent, a incercat sa lupte dar nu avea cum/cu ce si nu a bagat-o-n litiera. bv lui.

 

campionatul se duce la Q, clar. nu prea are cine sa se bata cu el, as fi vrut sa vad ce face cu peco.

 

KTM urile cica au primit cadru nou si s-a vazut. apoi ceva cu gestionarea benzinei ce mai ziceau comentatorii plm, or baga de 99 in loc de 95.

 

ciudat cum ducati nu prea iau curbe da-s pe 2,3,4 in campionat. nu pot sa inteleg asta.

Mda,acuma e usor si sa vorbesti de pe scaun,chiar daca esti ditai comentatorul,nu ii hateresc stiu ca sunt somitati,dar totusi...Cand colegul de echipa (care e mult mai tanar si totusi a iesit campion mondial cu motoreta ta) iti sufla in ceafa,e niste presiune acolo nu?Si mie mi se pare ca le greseste rau insa sunt niste circumstante atenuante totusi.

 

Da normal ca holeshot e demult in motocross,nu o inventa Ducat acumi.Yamaha e renumita pt preluarea in slow motion a oricarei idei sau inovatii.Eu cand zic ca ei sunt cu tehnologia in anii 70 ma injura lumea...

 

Zarco si probabil tot plutonul fac (ca si la F1) accel-frane accel frane pt a-si incalzi gumele.Nu am inteles ce l-a luat prin surprindere pe Bastianini.

 

Campionatul se joaca...e bun Q insa e instabil.Toata cariera lui a fost asa.Eu nu il dau inca castigator.Mir e mult mai bun psihic,vor veni niste circuite bune pt Suzuki unde Mir il va provoca,sa vedem cum se descurca.La fel Peco - poate nu e asa de rapid insa e foarte bun overall.Are prima sansa Q,insa nu e nimic jucat inca.

 

KTM a putut merge cu mediumul ce le place lor,si pt care a fost construita motoreta v2020 dar si v2021.De asta zic eu ca s-au revigorat,dupa ce tot inceputul sezonului au fost praf.Daca e cadrul,ar trebui sa fie si la cursele unde nu pot folosi mediumul o revigorare.Sa vedem.

 

Daa....Ducati cea praf...ar fi hilar sa ia si campionatul.Si dupa aia sa vezi elucubratii pe aici pt a sustine in continuare teoria cu Ducati cea proasta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Method a spus:

Mda,acuma e usor si sa vorbesti de pe scaun,chiar daca esti ditai comentatorul,nu ii hateresc stiu ca sunt somitati,dar totusi...Cand colegul de echipa (care e mult mai tanar si totusi a iesit campion mondial cu motoreta ta) iti sufla in ceafa,e niste presiune acolo nu?Si mie mi se pare ca le greseste rau insa sunt niste circumstante atenuante totusi.

man, sunt 4 DNF la rand din pozitii bune unele.

ce presiune e pe Vin? Cu Q care castiga si ia poleuri si tu iesi pe 7-11? Macar aduni niste puncte.

DU-O acasa.

tot englezii ziceau "eu daca eram managerul lui Rins ii spuneam : du-o acasa."

ok nu la modul non combat, dar nici agresiv sa risti sa o pui iar jos.

Acum 13 minute, Method a spus:

Zarco si probabil tot plutonul fac (ca si la F1) accel-frane accel frane pt a-si incalzi gumele.Nu am inteles ce l-a luat prin surprindere pe Bastianini.

o teorie e ca se uita in bord. procedura de start e complicata. O sa ne spuna el.

Acum 13 minute, Method a spus:

Campionatul se joaca...e bun Q insa e instabil.

anul asta instabil? cand? unde?

Acum 13 minute, Method a spus:

Daa....Ducati cea praf...

man, pe curbe e cea mai slaba.

iar pe linia aia dreapta lunga nu faci mare rahat daca pe curbe te lasa-n urma cel din fata. 

 

ai vazut Q, a trecut de Z pe curbe, l-a lasat in spate pe curbe si papa. 1 tur a fost suficient si s-a pierdut avantajul vitezei.

 

avantajul startului e cam papa, acum yama are si ea device de start pe fata.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, frigider a spus:

ai vazut Q, a trecut de Z pe curbe, l-a lasat in spate pe curbe si papa. 1 tur a fost suficient si s-a pierdut avantajul vitezei.

 

avantajul startului e cam papa, acum yama are si ea device de start pe fata.

 

prima data a revenit zarco pe linia dreapta, abia a doua oara a reusit sa se departeze

o sa cred ca e buna yamaha la start cand o sa piarda vinales doar 2-3 pozitii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

cica honda are un mod tampit de gestionare a dezvoltarii:

diferiti piloti , diferite piese pe diferite circuite :D 

 

joac-o pe-asta.

 

 

 

Acum 2 minute, prafrau a spus:

 

prima data a revenit zarco pe linia dreapta, abia a doua oara a reusit sa se departeze

o sa cred ca e buna yamaha la start cand o sa piarda vinales doar 2-3 pozitii

da, prima data a revenit.

dar urmatorul tur a facut tot. depasire+distantare+eliminare avantaj viteza ducati.

 

nu stiu in ce curba l-a depasit Q pe Z prima oara, poate spre finalul turului? 

apoi poate l-a depasit mai "devreme". sunt curios da mi-e lene sa derulez.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Method a spus:

Mda,acuma e usor si sa vorbesti de pe scaun,chiar daca esti ditai comentatorul,nu ii hateresc stiu ca sunt somitati,dar totusi...Cand colegul de echipa (care e mult mai tanar si totusi a iesit campion mondial cu motoreta ta) iti sufla in ceafa,e niste presiune acolo nu?Si mie mi se pare ca le greseste rau insa sunt niste circumstante atenuante totusi.

Tehnic, el era cu suflatul si cu ceafa, iar ala mic n-a clintit.

Poate aici a fost problema, Rins tocmai sufla si s-a inecat cu fumul pe care i l-a dat Mir. A tusit si a dat-o pe jos. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Ducati a functionat bine aici.

 

KKTM tot inapoiati sunt.Aici au putut folosi mediumul de asta au mers bine.

 

 

Bagnaia big mistake.

Mda... "Ducati a functionat bine aici", "Mir nu are ce cauta cu Suzuki aici"... Asta a fost unul dintre circuitele pe care Ducati ar fi trebuit sa straluceasca. Nu numai ca nu a stralucit, dar a fost batut nu numai de Yamaha, dar si de Suzuki si mai ales de KTM. Tu vezi in locul 4 al lui Zarco (atentie! are motocicleta "absolut identica" cu cele de uzina, ca sa il citez pe Ciabatti) drept o victorie, cand de fapt este o infrangere. Eu, cand spun ca Ducati este slaba, spun pe baza a ceea ce am vazut in cursele de pana acum. Ce va fi de acum incolo, nu stim, insa cursele de pana acum au aratat ca Ducati a castigat doar in situatii de arm pump, ale principalului contracandidat, sau in conditii de ploaie/mixte. In conditii normale nu au castigat. Astazi au ratat victoria, pe un circuit foarte favorabil, din toate punctele de vedere. Ce am mai vazut in cursele de pana acum? Am mai vazut, inclusiv astazi, ca Suzuki (care nu avea ce cauta aici, tii minte)a franat mult mai bine si mult mai stabil pe franare (in conditiile in care asta era considerat un atu Ducati), iar despre viteza pe viraj.. alt film. Despre Yamaha nu mai vorbim, ca nu are sens, dar cel mai grav este ca astazi KTM s-a dovedit mai bun decat Ducati, pe un circuit pe care, repet, trebuia sa castige Ducati. Si tu spui ca Ducati a functionat bine aici.. Nu, Yamaha a fuctionat bine aici, Suzuki, KTM, deasemenea. Aprilia a functionat bine aici. Da, Aprilia a mers foarte bine aici, cu un Aleix inca nerefacut complet. Motoreta aia are potential si cu un pilot pe masura, ar putea ajunge in preajma podiumului. 

Jiji si Caiabatti spuneau la inceputul sezonului ca anul asta vor sa faca hat trick-ul. Cu motoreta asta... nu prea... poate intr-o conjunctura foarte favorabila: accidentari ale principalilor contracandidati, interventii chirurgicale, ploaie/conditii mixte, canicula, motoare crapate, etc. Te-ar satisface o victorie obtinuta in asemenea conditii? 

 

Inapoiatii aia i-au rupt pe genunchi astazi. Cu cadru de fer. Rusinos nu? Stiu, pneul mediu.. dar pana la urma, fiecare incalta opincile care ii vin cel mai bine? 

 

Bagnaia a incercat sa puna distanta intre el si Q, pe pneuri reci si apoi sa gestioneze ecartul. Daca ii iesea, era erou, asa este trecut la big mistake. El a gandit bine si curajos, din pacate nu a avut cu ce. Nu poti sa il rupi pe Q, pe zona virajata, pe pneuri reci, cu o moto facuta pentru liniute.  

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...