Jump to content

6. Gran Premio d'Italia Oakley


Recommended Posts

Acum 28 minute, Method a spus:

Mda,acuma e usor si sa vorbesti de pe scaun,chiar daca esti ditai comentatorul,nu ii hateresc stiu ca sunt somitati,dar totusi...Cand colegul de echipa (care e mult mai tanar si totusi a iesit campion mondial cu motoreta ta) iti sufla in ceafa,e niste presiune acolo nu?Si mie mi se pare ca le greseste rau insa sunt niste circumstante atenuante totusi.

Tehnic, el era cu suflatul si cu ceafa, iar ala mic n-a clintit.

Poate aici a fost problema, Rins tocmai sufla si s-a inecat cu fumul pe care i l-a dat Mir. A tusit si a dat-o pe jos. 😁

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
Acum 1 oră, Method a spus:

Ducati a functionat bine aici.

 

KKTM tot inapoiati sunt.Aici au putut folosi mediumul de asta au mers bine.

 

 

Bagnaia big mistake.

Mda... "Ducati a functionat bine aici", "Mir nu are ce cauta cu Suzuki aici"... Asta a fost unul dintre circuitele pe care Ducati ar fi trebuit sa straluceasca. Nu numai ca nu a stralucit, dar a fost batut nu numai de Yamaha, dar si de Suzuki si mai ales de KTM. Tu vezi in locul 4 al lui Zarco (atentie! are motocicleta "absolut identica" cu cele de uzina, ca sa il citez pe Ciabatti) drept o victorie, cand de fapt este o infrangere. Eu, cand spun ca Ducati este slaba, spun pe baza a ceea ce am vazut in cursele de pana acum. Ce va fi de acum incolo, nu stim, insa cursele de pana acum au aratat ca Ducati a castigat doar in situatii de arm pump, ale principalului contracandidat, sau in conditii de ploaie/mixte. In conditii normale nu au castigat. Astazi au ratat victoria, pe un circuit foarte favorabil, din toate punctele de vedere. Ce am mai vazut in cursele de pana acum? Am mai vazut, inclusiv astazi, ca Suzuki (care nu avea ce cauta aici, tii minte)a franat mult mai bine si mult mai stabil pe franare (in conditiile in care asta era considerat un atu Ducati), iar despre viteza pe viraj.. alt film. Despre Yamaha nu mai vorbim, ca nu are sens, dar cel mai grav este ca astazi KTM s-a dovedit mai bun decat Ducati, pe un circuit pe care, repet, trebuia sa castige Ducati. Si tu spui ca Ducati a functionat bine aici.. Nu, Yamaha a fuctionat bine aici, Suzuki, KTM, deasemenea. Aprilia a functionat bine aici. Da, Aprilia a mers foarte bine aici, cu un Aleix inca nerefacut complet. Motoreta aia are potential si cu un pilot pe masura, ar putea ajunge in preajma podiumului. 

Jiji si Caiabatti spuneau la inceputul sezonului ca anul asta vor sa faca hat trick-ul. Cu motoreta asta... nu prea... poate intr-o conjunctura foarte favorabila: accidentari ale principalilor contracandidati, interventii chirurgicale, ploaie/conditii mixte, canicula, motoare crapate, etc. Te-ar satisface o victorie obtinuta in asemenea conditii? 

 

Inapoiatii aia i-au rupt pe genunchi astazi. Cu cadru de fer. Rusinos nu? Stiu, pneul mediu.. dar pana la urma, fiecare incalta opincile care ii vin cel mai bine? 

 

Bagnaia a incercat sa puna distanta intre el si Q, pe pneuri reci si apoi sa gestioneze ecartul. Daca ii iesea, era erou, asa este trecut la big mistake. El a gandit bine si curajos, din pacate nu a avut cu ce. Nu poti sa il rupi pe Q, pe zona virajata, pe pneuri reci, cu o moto facuta pentru liniute.  

Edited by xt600
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Mm nu mai reuseste sa se abtina si isi arata adevarata lui fata.

Desi ii apreciam stilul de pilotaj,marlania ii depaseste talentul.

Am sperat degeaba ca se va maturiza.

 

 

Edited by P T R
Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Asta a fost unul dintre circuitele pe care Ducati ar fi trebuit sa straluceasca

Știu că în trecut Ducati a avut rezultate bune aici dar nu înțeleg de ce, că e moto cea mai puțin capabilă să ia curbe.

Doar că e linia aia dreapta?

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Si tu spui ca Ducati a functionat bine aici.. Nu, Yamaha a fuctionat bine aici, Suzuki, KTM, deasemenea. Aprilia a functionat bine aici.

Deap.

 

Ok nu știm Peco ce ar fi putut face dar daca el nu ne a arătat..speculam doar.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, adiy32 said:

comisarii(denumire predestinata NKVD style)

Nu sunt numiți comisari. Încearcă sa urmărești competiția pe alte canale TV și nu la Digi. Vei avea multe avantaje și, pe lângă faptul că nu mai auzi aberațiile lui Florin Ion sau Vlad Haralambie, o să afli și cum li se spune acestor oameni în engleză sau alte limbi.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, P T R a spus:

Mm nu mai reuseste sa se abtina si isi arata adevarata lui fata.

Desi ii apreciam stilul de pilotaj,marlania ii depaseste talentul.

Am sperat degeaba ca se va maturiza.

 

 

Nu te fixa, a greșit.

Crezi c-a vrut sa l dea jos pe Bin?

 

N-avea nicio șansă așa.

Știi că știe cum să de-a jos pe cineva.

 

E de rahat că a stricat cursa a2 oameni, Binder de a mers cu airbag umflat și Morbi de a ieșit la arat.

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 minute, frigider a spus:

Nu te fixa, a greșit.

Crezi c-a vrut sa l dea jos pe Bin?

 

Nu a vrut sa.l tranteasca pe Binder dar sa dus peste el poate poate il scoate inafara si ramane el pe moto( asa am vazut eu) 🙂

Link to comment
Share on other sites

Privind partea pozitiva a weekend-ului, Rossi a terminat in top 10!

 

Ca sa citez cativa comentatori italieni, daca mai picau 8 in fata lui, era chiar pe podium!!

 

Are 42 ani si oricine a facut o tura de fun pe un curcuit, stie cat de obositor este. La nivelul ALA e mult mai solicitant. Oricat de fit e un atlet la 42 ani, nu se poate bate la victorie cu alt atlet cu 20 ani mai tanar, din aceiasi disciplina.

 

In ultimii ani au urcat la MGp o multime de piloti grozavi. D-asta si diaperarea lui MM(parerea mea). A fost suficient sa piarda trenul un an iar acum nu mai sperie pe nimeni.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 58 minute, Gixu. a spus:

Privind partea pozitiva a weekend-ului, Rossi a terminat in top 10!

 

Ca sa citez cativa comentatori italieni, daca mai picau 8 in fata lui, era chiar pe podium!!

 

Are 42 ani si oricine a facut o tura de fun pe un curcuit, stie cat de obositor este. La nivelul ALA e mult mai solicitant. Oricat de fit e un atlet la 42 ani, nu se poate bate la victorie cu alt atlet cu 20 ani mai tanar, din aceiasi disciplina.

Totuși cădere prea mare și subita fata de anul trecut, oricum a-i da-o.

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

D-asta si diaperarea lui MM(parerea mea). A fost suficient sa piarda trenul un an iar acum nu mai sperie pe nimeni.

Acum nu sperie că nu se bate la pole, la victorie, la podium macar.

Să vedem când și o reveni.

A și căzut ultimele 2? Curse.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu mai sperie pe nimeni pentru ca a pierdut "the edge". Asta era marele avantaj. Ghidona ca si cand ar fi fost din cauciuc. 

 

Rossi inainte sa-si rupa piciorul.

 

Puteti sa asteptati oricat doriti. A pierdut trenul si acum nu mai reuseste decat sa futa la icre un Vin.

 

 

Bagnaia condamna decizia de a continua Weekend-ul dupa moartea lui DP si pune vina cazaturii stupide in carca deciziei de a continua.

 

We have a new pixda in paddock.

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, frigider a spus:

Știu că în trecut Ducati a avut rezultate bune aici dar nu înțeleg de ce, că e moto cea mai puțin capabilă să ia curbe.

Doar că e linia aia dreapta?

 

In teorie este un circuit cu "di tăti", care favorizeaza acele motociclete care stiu sa faca ceva foarte bine (sau mai bine decat concurenta, la un moment dat) si mai putin pe cele care fac de toate dar nu exceleaza la ceva. Circuitul este lung, cu ceva paliere de acceleratie si viteza + zone de stop&go, care in teorie avantajeaza Ducati, dar si zone cu viraje de viteza medie si mare, care sunt locul de joaca predilect pentru Yamaha si Suzuki. Partea proasta pentru Ducati este ca singurele avantaje pe care le pastreaza, fata de restul, sunt acceleratia si top speedul. Pe franare nu mai detin vreun avantaj (daca l-au avut candva) si nici pe intrare in viraj in conditiile in care pierd eternitati pe viraj. Plus ca datorita understeering-ului, este o motocicleta foarte fizica, solicita mult pilotul. Rezultatele se vad. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 13 ore, frigider a spus:

man, sunt 4 DNF la rand din pozitii bune unele.

ce presiune e pe Vin? Cu Q care castiga si ia poleuri si tu iesi pe 7-11? Macar aduni niste puncte.

DU-O acasa.

tot englezii ziceau "eu daca eram managerul lui Rins ii spuneam : du-o acasa."

ok nu la modul non combat, dar nici agresiv sa risti sa o pui iar jos.

o teorie e ca se uita in bord. procedura de start e complicata. O sa ne spuna el.

anul asta instabil? cand? unde?

man, pe curbe e cea mai slaba.

iar pe linia aia dreapta lunga nu faci mare rahat daca pe curbe te lasa-n urma cel din fata. 

 

ai vazut Q, a trecut de Z pe curbe, l-a lasat in spate pe curbe si papa. 1 tur a fost suficient si s-a pierdut avantajul vitezei.

 

avantajul startului e cam papa, acum yama are si ea device de start pe fata.

Da,perfect de acord,insa spuneam ca il inteleg si pe Rins ca forteaza.Du-o acasa nu e de ajuns - cred ca vrea sa o duca peste Mir.

Vinales are presiune mai mica - Q n-a castigat anul trecut campionatul cu Yamaha :P .Mir cu Suzuki da.

Bastianini nu era inca aproape de start box,nu prea avea ce se uita in bord,in fine,a comis-o bine ca nu i-a stricat cursa si lui Zarco.

 

N-am zis ca Q e instabil anul asta.Dar in toti ceilalti ani ai carierei sale (in afara de 2019) ? De aia nu l-as da inca scapat in invingator.

 

Avantajul cailor in plus l-a explicat MM destul de bine in 2019 - il prefera in ciuda handlingului.Ma gandesc ca nu e chiar afon MM si stie despre ce vorbeste.Q a trecut de Z rapid,dar ia intreaba-i pe cei de la Suzuki cum e sa depasesti un Ducati chiar si cu bucati de guma sarind din pneul spate?

Nu e despre holeshot si start aici - Ducati e o moto buna overall.Reia clasamentul.Zarco spune ca e the shit,Bagnaia si Miller la fel.Se vad rezultatele.Aa,ca ei sunt tartani si gresesc si cad cateodata...dar sunt candidati la victorii la fiecare etapa si la campionat.Asta inseamna o moto buna.

 

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Djenavar a spus:

Nu a vrut sa.l tranteasca pe Binder dar sa dus peste el poate poate il scoate inafara si ramane el pe moto( asa am vazut eu) 🙂

Nu a vrut, dar nici nu i-a pasat ca este acolo si ca ar putea sa produca un carambol. A intrat la intimidare, in stilul lui caracteristic, doar ca, asa cum spuneam, a ales gresit omul. 

Acum 3 ore, frigider a spus:

 

Știi că știe cum să de-a jos pe cineva.

 

Cu cine ii merge. Astept o fita de asta la Miller, care nu prea e dus la biserica. Sau la Zarco, alt liber cugetator.. :D 

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Mda... "Ducati a functionat bine aici", "Mir nu are ce cauta cu Suzuki aici"... Asta a fost unul dintre circuitele pe care Ducati ar fi trebuit sa straluceasca. Nu numai ca nu a stralucit, dar a fost batut nu numai de Yamaha, dar si de Suzuki si mai ales de KTM. Tu vezi in locul 4 al lui Zarco (atentie! are motocicleta "absolut identica" cu cele de uzina, ca sa il citez pe Ciabatti) drept o victorie, cand de fapt este o infrangere. Eu, cand spun ca Ducati este slaba, spun pe baza a ceea ce am vazut in cursele de pana acum. Ce va fi de acum incolo, nu stim, insa cursele de pana acum au aratat ca Ducati a castigat doar in situatii de arm pump, ale principalului contracandidat, sau in conditii de ploaie/mixte. In conditii normale nu au castigat. Astazi au ratat victoria, pe un circuit foarte favorabil, din toate punctele de vedere. Ce am mai vazut in cursele de pana acum? Am mai vazut, inclusiv astazi, ca Suzuki (care nu avea ce cauta aici, tii minte)a franat mult mai bine si mult mai stabil pe franare (in conditiile in care asta era considerat un atu Ducati), iar despre viteza pe viraj.. alt film. Despre Yamaha nu mai vorbim, ca nu are sens, dar cel mai grav este ca astazi KTM s-a dovedit mai bun decat Ducati, pe un circuit pe care, repet, trebuia sa castige Ducati. Si tu spui ca Ducati a functionat bine aici.. Nu, Yamaha a fuctionat bine aici, Suzuki, KTM, deasemenea. Aprilia a functionat bine aici. Da, Aprilia a mers foarte bine aici, cu un Aleix inca nerefacut complet. Motoreta aia are potential si cu un pilot pe masura, ar putea ajunge in preajma podiumului. 

Jiji si Caiabatti spuneau la inceputul sezonului ca anul asta vor sa faca hat trick-ul. Cu motoreta asta... nu prea... poate intr-o conjunctura foarte favorabila: accidentari ale principalilor contracandidati, interventii chirurgicale, ploaie/conditii mixte, canicula, motoare crapate, etc. Te-ar satisface o victorie obtinuta in asemenea conditii? 

 

Inapoiatii aia i-au rupt pe genunchi astazi. Cu cadru de fer. Rusinos nu? Stiu, pneul mediu.. dar pana la urma, fiecare incalta opincile care ii vin cel mai bine? 

 

Bagnaia a incercat sa puna distanta intre el si Q, pe pneuri reci si apoi sa gestioneze ecartul. Daca ii iesea, era erou, asa este trecut la big mistake. El a gandit bine si curajos, din pacate nu a avut cu ce. Nu poti sa il rupi pe Q, pe zona virajata, pe pneuri reci, cu o moto facuta pentru liniute.  

Da,Ducati trebuia sa straluceasca.N-a stralucit.Asta nu inseamna ca motoreta e praf.

Miller e inconstant,cum a fost toata cariera lui.Zarco rezultat bun zic eu de la o echipa satelit (da,cu v2021,dar fara suport de uzina - imi place cum il citezi pe Ciabatti si e perfect corect ce zici,dar cand te uiti la motoreta lui Rossi care e in aceeiasi situatie cu Zarco,aaa aia nu e chiar asa :bounce: )

Bagnaia a gresit-o dupa cum a zis Q in conferinta pt ca a intrat pe white line.El din spatele lui cred ca a vazut tzipla.Daca nu o gresea Bagnaia,poate lua un loc 2 (nu zic 1 pt Q a fost in alta liga aici).

Cum poti spune ca e praf o motoreta care se bate la campionat?Pilotii Ducati sunt pe locurile 2,3 si 4.

De fapt la fel cum putem spune ca e praf o motoreta pe care Q rupea norii pe unele circuite iar pilotii de uzina erau pe niciunde,asa e :bounce:

Ducati e cea mai puternica motoreta de pe grila,probabil cea mai stabila,pune cel mai mult downforce,are cea mai buna accel si probabil cea mai buna pe frane (dupa cum se exprima Lorenzo care a mers cam pe multe motorete,dar deh probabil stim noi mai bine).Ce vedeai tu cu Suzuki vs Ducati pe franare,era un Zarco cu guma spate dusa vs 2 Suzuki cu gume ok.

 

KTM le doresc succes.O sa vedem pe cat termina campionatul.Probabil peste aprilia.Si e mare pacat pt ca au cel putin un pilot fantastic in persoana lui Oliveira.Insa cu o floare (2 cu RBR) nu se face primavara.Lectia Gigi - trebuie sa aiba o motoreta buna overall,nu pe 2 circuite si pe o singura guma.

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, Method a spus:

Da,perfect de acord,insa spuneam ca il inteleg si pe Rins ca forteaza.Du-o acasa nu e de ajuns - cred ca vrea sa o duca peste Mir.

 

... .Mir cu Suzuki da.

 

N-am zis ca Q e instabil anul asta.Dar in toti ceilalti ani ai carierei sale (in afara de 2019) ? De aia nu l-as da inca scapat in invingator.

 

dar sunt candidati la victorii la fiecare etapa si la campionat... 

 

Da, Rins are presiune pe el, pe care nu prea stie cum sa o gestioneze, insa cred ca presiunea asta singur si-a pus-o pe el. Iar acum a intrat intr-un cerc vicios.

 

Asa este, Q nu este inca scapat in invingator. Nici nu are cum, dar este un candidat principal la titlu.

 

Doar candidati. Altii castiga. Ei sunt doar rezervele la victorie, cand arm pup, cand pista uda/mixta, etc. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Gixu. said:

Bagnaia condamna decizia de a continua Weekend-ul dupa moartea lui DP si pune vina cazaturii stupide in carca deciziei de a continua.

Hai să nu deformăm realitatea. Nu știu dacă a fost stupidă căzătura lui, sau dacă a fost mai stupidă decât ale lui Marquez, Rins sau Nakagami, dar nu a zis nicăieri că ar fi căzut din cauza aia. Eu am citit declarațiile lui Bagnaia aiciaici și aici.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, Method a spus:

Da,Ducati trebuia sa straluceasca.N-a stralucit.Asta nu inseamna ca motoreta e praf.

 

Miller e inconstant,cum a fost toata cariera lui.Zarco rezultat bun zic eu de la o echipa satelit (da,cu v2021,dar fara suport de uzina - imi place cum il citezi pe Ciabatti si e perfect corect ce zici,dar cand te uiti la motoreta lui Rossi care e in aceeiasi situatie cu Zarco,aaa aia nu e chiar asa :bounce:

Cum poti spune ca e praf o motoreta care se bate la campionat?Pilotii Ducati sunt pe locurile 2,3 si 4.

De fapt la fel cum putem spune ca e praf o motoreta pe care Q rupea norii pe unele circuite iar pilotii de uzina erau pe niciunde,asa e :bounce:

Ducati e cea mai puternica motoreta de pe grila,probabil cea mai stabila,pune cel mai mult downforce,are cea mai buna accel si probabil cea mai buna pe frane (dupa cum se exprima Lorenzo care a mers cam pe multe motorete,dar deh probabil stim noi mai bine).Ce vedeai tu cu Suzuki vs Ducati pe franare,era un Zarco cu guma spate dusa vs 2 Suzuki cu gume ok.

 

Pai daca aici nu a stralucit, unde sa straluceasca? Pe circuitul asta scria Ducati. 

 

Am unele rezerve cu privire la motocicleta lui Rossi "similara" (atentie, nu "absolut identica") cu cele de uzina. Ma uitam pe timpii pe tur, erau mai apropiati de modelul M1/2019 decat de M1/'21.

 

Rectific. Nu este praf, este o motocicleta de locurile 2, 3, 4, care poate lua o victorie, doar cand nu o vrea alta motocicleta. 

 

Pe linii drepte este foarte stabila. Nu atat de stabila pe franare, din cate am observat. Yamaha si Suzuki sunt pe sine. 

 

Lorenzo a mers in alta era pe Ducati. Iar Lorenzo nu a fost niciodata un specialist al franarilor. 

 

Ceea ce am vazut, am vazut in mai multe curse si pe toata durata unei curse, deci si pe gume proaspete. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, frigider a spus:

Știu că în trecut Ducati a avut rezultate bune aici dar nu înțeleg de ce, că e moto cea mai puțin capabilă să ia curbe.

Doar că e linia aia dreapta?

 

Ok nu știm Peco ce ar fi putut face dar daca el nu ne a arătat..speculam doar.

Da,asta e intrebarea ce trebuia pusa.Corect.PT ca e o moto buna overall.

Peco ar fi luat un 2 - nu cred ca l-ar fi batut pe Q.

Acum 2 ore, Gixu. a spus:

In ultimii ani au urcat la MGp o multime de piloti grozavi. D-asta si diaperarea lui MM(parerea mea). A fost suficient sa piarda trenul un an iar acum nu mai sperie pe nimeni.

Bai eu nu va inteleg mai ales pe astia de ziceti ca aveti ceva exp - ti se pare ca a uitat MM sa se dea?Repet ca vad ca se uita brusc - cine a castigat toate sezoanele de la intrarea sa in gp (minus 2015 cand i-au dat sasiu naspa ca altfel il rupea si pe ala)?Oare cine?Perfect de acord,de aia nici nu imi place de el - meltean,nesimtit,insane de multe ori,dar e un fenomen.Dati Cezarului ce e al Cezarului.E o accidentare fizica urata ce il limiteaza.Dar se reface.Vorbim dupa pauza de vara.

 

Piloti grozavi in ultimii ani in gp...e bun subiectul.Da si nu as zice eu.

Piloti stelari,"extrateresti",similari Rossi,Stoner,Lorenzo,MM,Pedrosa - eu vad doar unul pana acum - Mir.El are parcursul similar lor.

 

Peco e bun e rapid e inteligent (nu azi dar deh),e un fel de Dovi dar mai bun.Dar nu e stelar.A iesit campion la moto2,insa a stat o groaza de timp in competitiile mici.

Q e iesit din tipare - extrem de rapid (vezi Canet),dar total inconstant si zero rezultate.Insa la gp a inflorit.Nu a confirmat inca.

Oliveira bun insa la fel....nu e stelar.

Morbido,are potential si el.

Pe Martin l-as remarca din actualul lot pe langa Mir.

In rest,AM,Marini si alti nepoti...

Acum 2 minute, xt600 a spus:

Pai daca aici nu a stralucit, unde sa straluceasca? Pe circuitul asta scria Ducati. 

 

Am unele rezerve cu privire la motocicleta lui Rossi "similara" (atentie, nu "absolut identica") cu cele de uzina. Ma uitam pe timpii pe tur, erau mai apropiati de modelul M1/2019 decat de M1/'21.

 

Rectific. Nu este praf, este o motocicleta de locurile 2, 3, 4, care poate lua o victorie, doar cand nu o vrea alta motocicleta. 

 

Pe linii drepte este foarte stabila. Nu atat de stabila pe franare, din cate am observat. Yamaha si Suzuki sunt pe sine. 

 

Lorenzo a mers in alta era pe Ducati. Iar Lorenzo nu a fost niciodata un specialist al franarilor. 

 

Ceea ce am vazut, am vazut in mai multe curse si pe toata durata unei curse, deci si pe gume proaspete. 

Nu,niciodata nu a scris Ducati pe acest circuit,esti in eroare.Uita-te cine are cele mai multe victorii,oare cine?

 

Da,pai aia am si subliniat - diferenta de a judeca la Zarco esti convins ca are motoreta identica cu factory,la Rossi nu.De ce?Pt ca pe Rossi il judecam mai fin.Degeaba ne uitam la timpii pe tur,tre sa ne uitam prima oara la cine o calareste.Sa vezi ce timpi pe tur ar avea motoreta lui Zarco cu Rossi la volan... :crack:

 

Da,exact asta am zis si eu.Ducati e o moto buna.Care se bate la podium.Iar daca nu facea Jarvis o mutare finally buna si nu il lua pe Q la echipa mare,vedeam Ducati pe 1,2 si 3.Si atunci?

Yamaha si Ducati sunt cele mai bune motorete de pe grila - exact asta sustin de mult timp si nimeni nu e de acord cu mine :crack:

Da,Lorenzo nu a fost niciodata un specialist al franarilor insa nu te-ai uitat cum reusea sa il faca pe franare in 2018 pe MM in mai multe ocazii...lucru pe care il atribuia nu lui ci motoretei.De aia am si dat exemplul Lorenzo.

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 minute, Kagemusha a spus:

Hai să nu deformăm realitatea. Nu știu dacă a fost stupidă căzătura lui, sau dacă a fost mai stupidă decât ale lui Marquez, Rins sau Nakagami, dar nu a zis nicăieri că ar fi căzut din cauza aia. Eu am citit declarațiile lui Bagnaia aiciaici și aici.

 

si Q dupa finalul cursei a zis ca nu se simtea ok cand trecea prin virajul 9...

 

iar Peco nu a zis a zis ca din cauza asta a cazut..

Link to comment
Share on other sites

Motorsport.com

 

Daca castiga era victorie dedicata.

A cazut, e clar! E vina lor.

 

E un sport periculos. Daca nu era periculos, solicitant, nu mai avea nimic special. Era la nivelul nostru, cand caraiam scaritele pe Amkart.Adica accesibil oricui doreste.

 

Asta e generatia. Lucrez in spital. Daca unul dintre colegii mai tineri are o cearta cu un sef, nu mai vine minim doua saptamani la munca. Daca are cateva ture care nu-i convin, bang, cateva saptamani concediu de boala.

 

Asa sunt crescuti. Aia voiam eu sa subliniez. E un job periculos, sansele sa moara cineva sunt acolo. Daca nu faci fata, mergi la un job normal. Dar, deh, banii si faima nu vin la un job normal. Mai ales cand ai 10 clase.

 

Method tot trage de subiectul MM.

 

Din accidentarea aia nu-si mai revine. Ca om normal sunt sanse mari sa ai cativa ani de tras dupa o fractura cu deplasare si infectie repetata. Fara celelalte X operatii adunate de-a lungul timpului. Ca sportiv de top, poti sa revii cu succes. Dar top dog nu vei mai fi.

N-o zic eu, e mersul natural al lucrurilor.

 

Marq are o a doua problema. Lipsa de respect pentru ceilalti. Sambata a facut un (cuvant urat) dupa ce a speculat o hiba in regulament, duminica s-a dat pe jos in timp ce se ducea peste Binder si era sa-l accidenteze nasol si pe Morbidelli.

 

Voi, fanii, va uitati la cursa minim obiectiv sau cugetati 100% din burta?

 

 

 

 

 

 

Screenshot_2021-05-31-12-49-02-614_com.mi.globalbrowser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu se gandea nici dracu si nici unul din ei la Accident, ai intrat in cursa, ai uitat absolut tot si mergi(indiferent de sport) altfel nu mai are rost, daca Q se gandea prea mult nu facea recordul pistei si tot asa, au cazut ca asa se "cade" in acest sport.

Gixu - ai dreptate cu generatia

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Djenavar said:

ai intrat in cursa, ai uitat absolut tot si mergi(indiferent de sport) altfel nu mai are rost

Absolut, de aia sunt profesioniști.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Asa sunt crescuti. Aia voiam eu sa subliniez. E un job periculos, sansele sa moara cineva sunt acolo. Daca nu faci fata, mergi la un job normal. Dar, deh, banii si faima nu vin la un job normal. Mai ales cand ai 10 clase.

True.Nu au cum ocoli pericolul.

Poate iarasi ma insel insa cred ca e primul accident mortal la moto3 dupa f mult timp.Mare ghinion ce-a avut.

1 oră în urmă, Gixu. a spus:

Method tot trage de subiectul MM.

 

Din accidentarea aia nu-si mai revine. Ca om normal sunt sanse mari sa ai cativa ani de tras dupa o fractura cu deplasare si infectie repetata. Fara celelalte X operatii adunate de-a lungul timpului. Ca sportiv de top, poti sa revii cu succes. Dar top dog nu vei mai fi.

N-o zic eu, e mersul natural al lucrurilor.

 

Marq are o a doua problema. Lipsa de respect pentru ceilalti. Sambata a facut un (cuvant urat) dupa ce a speculat o hiba in regulament, duminica s-a dat pe jos in timp ce se ducea peste Binder si era sa-l accidenteze nasol si pe Morbidelli.

 

Voi, fanii, va uitati la cursa minim obiectiv sau cugetati 100% din burta?

Deloc.Nu am deschis eu subiectul cu MM.Si nici nu sunt interesat de el.Doar am remarcat hatereala.Nici mie nu mi s-a parut ok ce a facut nici in quali nici in cursa,si am zis la momentul acela lucrul asta.Dar nu are legatura.

Nu sunt nici fan,am mai fost taguit drept fan MM,vad ca se repeta faza asta - chiar vorbim de obiectivitate - cum poti sa spui ca esti obiectiv cand il privesti asa pe un pilot care a dominat gp ul de  8 ani incoace?Obiectiv?Serios?

Nu inteleg insa de unde aceasta siguranta de sine ca un asemenea pilot e 'terminat".In fine,vom vedea.

Perfect de acord cu tine in legatura cu lipsa de respect fata de ceilalti.Insa nu cu performantele pe care brusc le dai uitarii sau cu faptul ca e 'terminat".De ce crezi ca s-a enervat masiv la LeMans?Tocmai pt ca a simtit faptul ca putea castiga in ciuda limitarilor fizice.Sa fim seriosi - terminat?

 

Ok acum fiecare poate crede ce vrea.Insa de la asta pana la realitate,e cale lunga.Unii mai credeau ca Rossi poate lua titlul X :bounce:

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Gixu. a spus:

Nu mai sperie pe nimeni pentru ca a pierdut "the edge". Asta era marele avantaj. Ghidona ca si cand ar fi fost din cauciuc. 

 

Rossi inainte sa-si rupa piciorul.

E un fapt că nu are mușchi și obosește + bonus durere la umăr.

 

Skillul ăla nu se pierde, zic eu.

Toate căzăturile asta arata că nu i e frica sa cada :grinbandit:

 

Ne auzim la anul, cu vesti mai bune sper.

Acum 3 ore, Gixu. a spus:

Bagnaia condamna decizia de a continua Weekend-ul dupa moartea lui DP si pune vina cazaturii stupide in carca deciziei de a continua.

 

We have a new pixda in paddock.

Omg

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Inca unul. 

 

Sper sa zboare anul viitor din MGp.

 

Sa pui un esec, chiar si indirect, pe seama unui coleg de care cel mai probabil habar n-aveai vineri, asta inseamna sa ai coloana moale si creier putin.

Screenshot_2021-05-31-13-32-19-102_com.facebook.katana.jpg

Taducerea :

 

" M-am simtit murdar. Ne intrecem pe aceiasi pista unde unul dintre noi a murit"

 

Propun inchiderea circuitelor unde un pilot a avut ghinionul sa moara.

Edited by Gixu.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...