Jump to content

Caut SUV mediu ~ 20.000 Euro


throttle
 Share

Recommended Posts

  • Admin

Am eu o recomandare pentru colegul:

* ieftina de tot la întreținere. Dacă se uzează o pui pe foc și faci alta. 

* eco. 

* ieftină la achiziționare. Un topor, o mână de cuie, un ghem de sfoară și aia e. 

* bună pentru sănătate. O iei la tălpi și faci și mușchiu gros. 

f93cd97878f74ffbe0497b17ece418aa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Bored Panda a spus:

Sa inteleg ca nu mai esti in tandrete cu Sportage-ul?

ba da, dar am exclus varianta mild hibrid

95% asta va fi alegerea

Acum 3 ore, cuki a spus:

 

Esti ca muieriile si drobu de sare din Prostia omeneasca de Creanga. 

 

Vrei nou, dar defapt nu vrei "actual". Vrei sigurata, dar nu vrei sa scoti mai mult bani din buzunar. Vrei masina de mers coclauri, dar nu vrei 4x4. Vrei sa platesti bani putini pe intretinere, dar te sperie niste costuri posibile. 

 

La mildhybrid o fi 2000 euro (daca s-o strica vreodata), dar si la Diesel un turbo sau un DPF e tot acolo. Si nici alea nu is incluse in garantie, pentru ca imediat iti invoca producatorul folosire neadevata. 

La fel si cu siguranta. Daca te temi de accidente si de ce or pati copii tai, atunci nu iti cumperi niciun cotetz la 20k Euro nou.

Te scremi mai tare de bani, sau te duci si iti cumperi un tanc second, urmand sa rezolvi tu probleme ce pot aparea, dar macar ai siguranta pe drumuri. 

 

E greu sa gasesti ceva in conditiile si criteriile enumerate de tine, cand esti asa de inflexibil si incababil sa accepti un oarecare compromis. 

Stiu ca preturiile masiniilor noi nu sunt tocmai mici, pentru unii 20k Euro is bani super multi si probabil ca au asteptari exagerate. Nu gasesti calitate Mercedes, fiablitate Toyota, looks Jaguar la bani de Dacia. 

 

Sper totusi sa gasesti ceva, oricum pe masura ce trec zilele tot mai putine sanse 

v-a luat ceva.

chiar am ramas surprins ca pret de 5 pag nu a fost caterinca.

sunt atatea lucruri frumoase pe pământul asta de facut in loc sa faci doar presupuneri eronate despre un nickname throttle pe un forum.

greu sa ai o conversatie de bun simt in contradictoriu in ziua de azi fara sa ajungi la mizerii ca cele de mai sus.

sa fii iubit.

 

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Am eu o recomandare pentru colegul:

* ieftina de tot la întreținere. Dacă se uzează o pui pe foc și faci alta. 

* eco. 

* ieftină la achiziționare. Un topor, o mână de cuie, un ghem de sfoară și aia e. 

* bună pentru sănătate. O iei la tălpi și faci și mușchiu gros. 

f93cd97878f74ffbe0497b17ece418aa.jpg

sefule

tocmai moderatoru sa dea tonu la caterinca, bravo

sunt sigur ca te ai bucurat de basinile sotiei de aagricultor impregnate in pielea ancantara de la celeseu.

cred ca de asta l ai si sunat sa ii spui ca ti e jena de pretul oferit pe rachetă

spor la inlocuit pele, facut detailing sa scoti mirosul de brânză de capra ca sa o aduci la starea de noua când doar cunoscătorii întorc capul dupa tine pe stradă.

sa fii iubit

Link to comment
Share on other sites

Esti tu prea sensibil, dar omul n-a zis rau ce a zis.

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, adidas a spus:

Esti tu prea sensibil, dar omul n-a zis rau ce a zis.

pai dupa ce trage.concluziile.eronat din start la.ce folos ca vb frumos pe urma.

fiecare judeca prin prisma experientelor.

stiu ca jn Romania.doar prostii iau masini noi, restul full fara piele din jermania

chill

Link to comment
Share on other sites

pai si Kia sportage fara mild hybrid nu e disponibila? Dc nu vrei o motorizare pe benzina daca nu vrei 4x4? cati km ai in plan sa faci anual ca sa merite investitia intr-un diesel?

Motorul ala capsulat care l-ai mentionat nu e cine stie ce feature, e doar un capac de plastic cu ceva bureti pt a reduce un pic din sunetul motorului si pt a arata mai bine cand deschizi capota :)

La 23k am configurat un 4x2 benzina automat cu o gramada de optiuni. - Sportage 1.6 T-GDi 6MT 4x2 CLASSIC

 

PS m-am uitat la Skoda Octavia Scout trece de 30-33k Eur. dar si dotarile sunt pe masura.

Edited by Cavaleru
Link to comment
Share on other sites

Acum 13 ore, throttle a spus:

chiar am ramas surprins ca pret de 5 pag nu a fost caterinca.

sunt atatea lucruri frumoase pe pământul asta de facut in loc sa faci doar presupuneri eronate despre un nickname throttle pe un forum.

 

Mestere, caterinca o faci tu. Trebuie sa te miri ca dupa 5 pagini de pareri, sfaturi si dezbateri iti dai seama ca e greu la struguri, asa ca  mai bine spunem ca is acrii.

Eu ti-am dat un sfat pe baza conditiilor si criteriilor tale. Asta daca vrei cu adevarat sa-ti cumperi masina.

Daca vrei sfaturi de la "o gloata", mai bine strange-ti prietenii/familia la o bere si discuta cu ei subiectul si vezi ce parare au ei. 

 

Acum 13 ore, throttle a spus:

stiu ca jn Romania.doar prostii iau masini noi, restul full fara piele din jermania

 

Uite ca iara faci caterinca si te crezi mai "rotund" ca restu. Habar nu ai fiecare cum procedeaza.

Eu dupa cateva masini noi, dar si second din jermania...acuma iau doar masini de reprezentanta. Aprox 6-9 luni vechime, 15-25k km, garantie etc. aprox. 20-30% mai ieftine decat pretul de lista.

Is masini ca noi, atata doar ca nu is primu care se beseste in ea. Dar poate si in alea noi, se besesc soferii care le transporta

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, cuki a spus:

 

..... e greu la struguri, asa ca  mai bine spunem ca is acrii.

 

 

si sunt si la inaltime mare... ;)

PS. in fine fiecare face ce vrea cu banii lui...

dar si eu personal, la 20k, prefer sa iau un european  de vreo 2-3 ani decat un corean nou...

Link to comment
Share on other sites

Ai 20K dispo pt auto nou iti iei ce vrei / ce iti place si  mai important ce poti in banii aia .  Ca sant variante mai bune cu 5000 eur mai mult sau la 30-32K e clar . Tot asa gasesti varianta le 50000 eur mai bune. Si telenovela poate continua.  Iar valorosii care isi iau  mertan/bmw de 15 ani+ care iti spun ca ei aia isi doresc  ca nu se mai fac masini ca atunci bla bla bla ,  i strange de fapt buzunarul .  Daca ar avea +100000eur sa dea pe o masina sa i vezi cum si-ar lua un S nou asa prost , putin antifonat  si naspa fata de minunea tehnicii  de acum 15 ani .

Acum 34 minute, cuki a spus:

Eu dupa cateva masini noi, dar si second din jermania...acuma iau doar masini de reprezentanta. Aprox 6-9 luni vechime, 15-25k km, garantie etc. aprox. 20-30% mai ieftine decat pretul de lista.

Is masini ca noi, atata doar ca nu is primu care se beseste in ea. Dar poate si in alea noi, se besesc soferii care le transporta

👍 Asa da !

Link to comment
Share on other sites

Acum 39 minute, cuki a spus:

se besesc soferii care le transporta

jur cu mana pe carnetul de membru ca urmatorul job o sa fie acela care imi da ocazi asa fac cele mentionate mai sus.

ma pregatesc de pe acuma! varza murata all day long! :lool:

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, hora09 a spus:

jur cu mana pe carnetul de membru ca urmatorul job o sa fie acela care imi da ocazi asa fac cele mentionate mai sus.

ma pregatesc de pe acuma! varza murata all day long! :lool:

 

Tre si un vlog/insta etc. - cum ma besesc eu in masina oameniilor - dupa care sa-i filmezi cat is de happy cand iau masina "tzipla" din showroom. 

Million Dollar Idea

Link to comment
Share on other sites

  • Admin
1 oră în urmă, JUST4TNT a spus:

  Iar valorosii care isi iau  mertan/bmw de 15 ani+ care iti spun ca ei aia isi doresc  ca nu se mai fac masini ca atunci bla bla bla ,  i strange de fapt buzunarul .  Daca ar avea +100000eur sa dea pe o masina sa i vezi cum si-ar lua un S nou asa prost , putin antifonat  si naspa fata de minunea tehnicii  de acum 15 ani .

Este un lucru pe care tu și cei cu mentalitate ca a ta nu-l înțeleg, deși este un lucru simplu. 

Dar o să ți-l explic. 

Nu este nicio șmecherie să faci sau să cumperi ceva scump dacă ai bani mulți. Orice prost, analfabet sau flăcău cu "banii lui munciți de tata" poate cumpăra orice, atâta timp cât numărul banilor nu este o problemă. 

Complicat este să faci ceva cu bani sau resurse mai puține, alea sunt lucruri cu adevărat importante. 

De pildă frumusețea este când la un stop ți se spune de către un domn aflat într-un jeep de 60.000 "admir de fiecare data mașina dvs, o văd deseori parcată în zona cutare. Mi-aș dori să arate și a mea la fel nu peste 17 ani, ci doar 5!"

Sau când una dintre vechituri este parcată în mijlocul unora din astea de "100.000 euro" și lucește și arată la interior fix ca alea. 

Până la urmă este vorba de respectul pe care trebuie să-l acorzi unor mașini făcute de ingineri, nu de finanțiști. 😏

 

La final, un lucru este cert. Nu toți suntem la fel, mulțumesc lui Dumnezeu! 

Unii preferă să dea +100.000 pe un fier care iese în mii de exemplare la fiecare jumătate de oră pe poarta fabricii, alții să scoată la lumină, să întrețină și să redea noblețea unui lucru vechi și făcut cum trebuie. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

20210602_192345.thumb.jpg.e867705ffb3e73b357268e76401449b8.jpg

 

20210520_164845.thumb.jpg.681bd8c4653bea3ee8565deaebd78583.jpg

 

Astea sunt trei dintre bijuteriile pe care lângă trec spre locul meu.

Mai sunt pe etaj un 911 din 94, un Talbot si o alfa Spyder.

 

Cand m-am mutat aicea cea mai populară (in numere) de pe etajul asta era Panamera, acuma este Quattroporte si amg cls... sa ne inteleg ca restul sunt oricum tot felul de alte avioane "standard".

 

Ce vroiam sa zic cu asta, aceste bijuterii clasice restaurate la marea acuratețe, sunt singurele care ies in evidență și contează!

Am crescut cu postere cu alfa pe ușă cand eram mic, apoi pe desktop.. sar peste toate detaliile, ideea e ca ma bucura enorm sa vad masinile astea in fiecare zi!

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, hora09 a spus:

20210602_192345.thumb.jpg.e867705ffb3e73b357268e76401449b8.jpg

 

20210520_164845.thumb.jpg.681bd8c4653bea3ee8565deaebd78583.jpg

 

Astea sunt trei dintre bijuteriile pe care lângă trec spre locul meu.

Mai sunt pe etaj un 911 din 94, un Talbot si o alfa Spyder.

 

Cand m-am mutat aicea cea mai populară (in numere) de pe etajul asta era Panamera, acuma este Quattroporte si amg cls... sa ne inteleg ca restul sunt oricum tot felul de alte avioane "standard".

 

Ce vroiam sa zic cu asta, aceste bijuterii clasice restaurate la marea acuratețe, sunt singurele care ies in evidență și contează!

Am crescut cu postere cu alfa pe ușă cand eram mic, apoi pe desktop.. sar peste toate detaliile, ideea e ca ma bucura enorm sa vad masinile astea in fiecare zi!

Tu vorbesti de clasice

Baietii astia se cearta pe nou.... sh care nu vor ajunge niciodata clasice

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Este vorba despre altceva. Eu văd banalitate în toate mașinile noi de serie. Toate sunt fix la fel, toți producătorii scot modele pe bandă rulantă, variațiuni pe aceeași temă. 

Unii aleg să iasă din banal purtând culori vesele, conducând mașini și motoare vechi în care s-a investit mult și care atrag toate privirile. 

Alții preferă lucrurile noi, dar banale. 

Este loc pentru toți sub soare, atâta timp cât înțelegi și partea cealaltă, fără să categorisești gratuit.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Este un lucru pe care tu și cei cu mentalitate ca a ta nu-l înțeleg, deși este un lucru simplu. 

Dar o să ți-l explic. 

 

 

Multumesc , am citit primul rand ( inca o dovada ca esti cel mai destept si detii adevarul absolut ) .

Link to comment
Share on other sites

Acum 46 minute, l.u.v a spus:

Este vorba despre altceva. Eu văd banalitate în toate mașinile noi de serie. Toate sunt fix la fel, toți producătorii scot modele pe bandă rulantă, variațiuni pe aceeași temă. 

Unii aleg să iasă din banal purtând culori vesele și conducând mașini și motoare vechi. 

Alții preferă lucrurile noi, banale. 

Este loc pentru toți sub soare, atâta timp cât înțelegi și partea cealaltă, fără să categorisești gratuit.

 

Vorbeai de inginerie, in modelele noi este mult mai multa inginerie decat in modelele vechi. Motoarele, transmissile, dotariile fie ele de siguranta, fie de confort, au mult mai mult brainpower bagat.

Faptul ca nu are tabla mai groasa se datoreaza progresului in dezvoltarea sasiuriilor, a structuriilor de siguranta si a disiparii energiei. Mai pui si sistemele de siguranta activa si pasiva si constati ca...in masiniile noi mor mai putini oameni decat in cele vechi "cu tabla groasa".

 

Ce rost mai are sa montezi tabla groasa? Ca sa cari tone de fier dupa tine...scazand performanta motorului si crescand consumu si noxele inutil?

Cat despre motoare si transmisii, nici nu vreau sa deschid subiectul.

 

Faptul ca multi aleg sa conduca masini "vechi" pe care le intretin nu inseamna ca "iasa din banal". Inseamna ca oamenii aceia au timp, bani si chef sa intretina o vechitura. Am vazut zeciile si sutele de operatiuni pe care le faci masiniilor tale si apreciez asta, oricine cu timp, ambitie si bani poate sa faca asta.

Dar multi nu avem nici timpul si poate nici ambitia de a reusicita sau tine in viata o vechitura. Mai ales ca banii bagati nu-i mai vezi niciodata inapoi.

Imi place sa am modelul cel mai nou, sa calc 1 data pe an intr-un service...si that´s it. Cand implineste 6 ani masina si iese din garantie, on to the new model. Iar masina mea veche, poate ajunge pe mana unuia care s-o bilileasca ani de zile ulterior. 

Nu acelasi lucru pot spune de motociclete 🤩, motoru din 2001 arata tzipla si primeste tot ce-i mai bun. :rock:

 

Hai sa nu-i pocim omului topicu...

 

Edited by cuki
Link to comment
Share on other sites

  • Admin

@cuki, tocmai ai descris cu lux de amănunte ce înseamnă "banalitate" 😊

Restul este pasiune 😏

 

1 oră în urmă, cuki a spus:

Hai sa nu-i pocim omului topicu...

Asta nu mie trebuie să mi-o spui, ci flăcăului înverșunat de mai sus care a deschis subiectul 👍

 

Link to comment
Share on other sites

Fiecare are dreptatea lui. Nu o zic eu ci altii mai destepti, materialele folosite in trecut erau ori mai calitative ori la fel fata de cele folosite in prezent. Vorbim de masini de la 40K in sus, nu masini de consumerism. Si azi se fac masini calitative dar costa peste 70K. Motoarele (alea bune) au ramas aceleasi, cutiile in schimb au fost rafinate. Motoarele alea bune incep usor sa dispara pentru ca..Greta Thunberg.

Eu personal nu va mare diferenta intre o masina scumpa de acum 10-15 ani si una scumpa de acum. Ceva sisteme electronice in plus si ceva ambient lightning.

1 hour ago, cuki said:

Ce rost mai are sa montezi tabla groasa? Ca sa cari tone de fier dupa tine...scazand performanta motorului si crescand consumu si noxele inutil?

Cat despre motoare si transmisii, nici nu vreau sa deschid subiectul.

 

 

Tabla pe langa faptul ca era oleaca mai groasa, era si zincata, grunduita cum trebuie si vopsita top. Azi nu prea mai e asa. Carai tone de fier dupa tine pentru ca motoarele alea duceau lejer greutatea aia si nu se punea problema noxelor. In ziua de azi, motoarele au ajuns la apogeu, nu mai ai ce sa le mai faci sa se inscrie in norma euro 6/7 si de aia scazi din greutate, detunezi motorul, adaugi motoare electrice..

Un lucru e cert, umbli la greutate..umbli la calitate.

Edited by adidas
Link to comment
Share on other sites

am citit cateva pagini ... sfaturi nu pot sa-ti dau pentru ca e inutil, eu as lasa nefasta sa-si cumpere ce masina doreste ... dar nu e sfat e doar o parere

 

nu cred ca ai cum sa gasesti ce cauti (cauta nefasta defapt) , nu exista nici acum si nici pe viitor, sulva  noua la 20k cu bibilici si fara rugina pe downpipe 

 

e bine ca nu te pasioneaza masinile  pentru ca la ce te-ai uitat tu ... nu sunt masini, sunt niste chestii cu 4 roti 

 

la ce pretentii ai/are 20k sunt doar avansul la o masina OK 

Link to comment
Share on other sites

Asa ca un Logan nou costa 12000 euro si garantie 5 ani, mai tragi de el cativa ani dupa aceea si iti iei altul tot nou etc.

Topic closed.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, megamotoreta a spus:

Asa ca un Logan nou costa 12000 euro si garantie 5 ani, mai tragi de el cativa ani dupa aceea si iti iei altul tot nou etc.

Topic closed.

 

My man! :)

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, megamotoreta a spus:

Asa ca un Logan nou costa 12000 euro si garantie 5 ani, mai tragi de el cativa ani dupa aceea si iti iei altul tot nou etc.

Topic closed.

Asta daca Logan-ul cel nou mai porneste. La dealer in curte 🤣

Se chinuiau niste prieteni sa porneasca un Prafos nou nout, 0 Km, si nu pornea nici de-a draqu. Nu de alta, dar ca sa poata sa il vanda clientului🤦‍♂️

 

Asa ca eu zic ca daca Loganu' merge si nu ai ce sa ii reprosezi,  il tii pana se face oale si ulcele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...