Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, 3.14 a spus:

Poate nu toata lumea are timpul tau liber , dar multi au probabil aceiasi dorinta de a se scalambaia prin noroaie 😇

Pai noi vorbim despre mine, nu?!

Ma duc sambata pana colo calare, ma dau toata ziua, seara raman acolo, beau "o bere" la un foc, dorm, ma spal si pe mine si pe mobra si duminica ma intorc acasa. E destul de simplu, nu e vreoaroganta de milionar fara serviciu, nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man ...nu a fost absolut nimic despre tine . ...

Eu am dat exemplul meu unde de cele mai multe ori nu-mi permit si a doua zi , chiar daca ar fi mai elegant ! ca sa folosesc termenul tau .

Apoi ....mai tine si de la om la om ....mie totusi pe asfalt imi place sa o mai gadil oleaca nu sa stau cu impresia ca merg pe jos . ....aia e ...

 

Revenind la CRF 300 ...m-am dat cu el ...si mi se pare un compromis aproape ideal . DAca ar fi fost mai usurica ( macar cu 15 kg ) ...ca un 2T ....cred ca era modelul suprem .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, 3.14 a spus:

Man ...nu a fost absolut nimic despre tine . ...

Eu am dat exemplul meu unde de cele mai multe ori nu-mi permit si a doua zi , chiar daca ar fi mai elegant ! ca sa folosesc termenul tau .

Apoi ....mai tine si de la om la om ....mie totusi pe asfalt imi place sa o mai gadil oleaca nu sa stau cu impresia ca merg pe jos . ....aia e ...

 

Revenind la CRF 300 ...m-am dat cu el ...si mi se pare un compromis aproape ideal . DAca ar fi fost mai usurica ( macar cu 15 kg ) ...ca un 2T ....cred ca era modelul suprem .

 

OK, scuze daca am inteles gresit!

Si da, asta zic si eu, nu imi place sa ma tarai spre si dinspre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost sa iau de la dealer motorul nou al lui fiica- mea. Tot 300 Rally ca al meu. Mi-a zis omul ca timpul de asteptare e de vreo 4 luni acum. Daca comanzi azi ai sanse sa primesti jucaria in mai. Cica se vind in disperare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, textoru a spus:

Azi am fost sa iau de la dealer motorul nou al lui fiica- mea. Tot 300 Rally ca al meu. Mi-a zis omul ca timpul de asteptare e de vreo 4 luni acum. Daca comanzi azi ai sanse sa primesti jucaria in mai. Cica se vind in disperare. 

🤘

Să-l folosească și ea cu placere și fără evenimente pe asfalt 🤣🤘

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuuu n-am mai bagat capul pe aici de ceva vreme, aparent s-au incins spiritele si pe aici, dar, partea buna e ca s-a marit si numarul posesorilor.

Aparent mobra asta e mult mai misto decat pare la prima vedere. Partea mai putin misto e ca e facuta de buget si pentru aia mai pretentiosi trebuie sa te apuci sa schimbi chestii la ea. 

Poate, avand in vedere succesul asteia se hotarasc bosorogii aia autisti de la 'onda sa ii faca un frate mai mare, sa zicem un 500 care sa scoata un 45 de cai, sa fie mai scump si daca se poate mai usor si cu suspensii bune nu d'astea de buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta e buna, la 100kmh sunt vibratii mai putine decat la monocilindre mari. Imi place si pozitia mai mult decat pe xt660r, dr350, ktm lc4. Singurul monocilindru mai confortabil ca pozitie a fost xl600 dar ala vibra mai mult. Cu asta poti face distante mari zilnic, cumva au nimerit triunghiul sa-ghidon-scarite.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am dat si eu o tura cu o CRF300L (nu Rally) si e distractiva, dar mi se pare cam joasa, se lasa foarte jos in suspensii (am 85kg, nu 150) si mi se pare ciudat pentru o asa motocicleta. Am intrebat de 2 ori, era modelul stock, fara modificari, fara kit de coborare. Are sens sa dau inca o caciula de bani in plus pe Rally pentru aia 2 cm in plus inaltime? Rezervorul mai mare si plasticele imi sunt inutile, farul led suna fantastic dar cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu pentru turul Europei, am alta motocicleta cu care fac asta din cand in cand. Dual-purpose:

1. offroad lejer, gen forestiere si poteci alpine (am o zona pe unde ma plimb departe, in nord)

2. cate o tura prin oras pana la birou si inapoi cand vreau sa ma distrez mai mult decat cu FZ6-S.

 

Daca as fi vrut sa combin cu turul Europei era evident (pentru mine) ca mergeam pe Tenere 700. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, AdrianB1 a spus:

Sigur nu pentru turul Europei, am alta motocicleta cu care fac asta din cand in cand. Dual-purpose:

1. offroad lejer, gen forestiere si poteci alpine (am o zona pe unde ma plimb departe, in nord)

2. cate o tura prin oras pana la birou si inapoi cand vreau sa ma distrez mai mult decat cu FZ6-S.

 

Daca as fi vrut sa combin cu turul Europei era evident (pentru mine) ca mergeam pe Tenere 700. 

T7 nu e in niciun caz mobra de "turul Europei". Asata asa, daca chiar te bate gandul vreodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 12 ore, AdrianB1 a spus:

Daca as fi vrut sa combin cu turul Europei era evident (pentru mine) ca mergeam pe Tenere 700. 

Sau nu.

Am testat-o (a treia oara, ca sa nu mai am nici cel mai mic dubiu) acum 2 saptamani. Am avut-o pe post de mobra taxi cat imi servisam Honda.

Africa Twin este 10 ani peste. Mult mai buna si pe sosea si pe off. Pentru mine alegerea este evidenta din avion.

T7 e utila ca si jucariile alea gen maini de plastic de le au la Jumbo in zona aia din care nu cumpara nimeni nimic.

My 2c.

 

Revenind la topic:

Pana voi putea testa un CRF300 - cum se simt cei sub 30 de cai putere? In conditiile in care WR-ul 450F are 60.

Da, stiu, compar mere cu kaki, dar nu e moartea pasiunii/anemica?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am testat și eu jucăria asta și este un gunoi sinistru . Păcat.  Pusesem botul la milionul de review-uri pozitive... Tăiată de pe lista pentru totdeauna. 

Totul este prost pe ea ,dar cea mai proasta este etajarea cutiei de viteze.

Suspensia este în asa hal de mizerabila ca nu poți pune crinul dacă îți sprijini numai o frantura de greutate pe sea,  cu o singura mana. Pur și simplu se lasă în asa hal ca nu mai ai spațiu unde sa să plieze cricul.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cam asa mi-a parut si mie la Paul Moto in TM - anemica si overall build quality la nivel de China, dar ma gandeam ca este buna de dual sport macar.

 

Anyway, parerile mele din privite si citite, dar cei 30 de cai (nici aia) mi se par anemici rau si pt dual sport.

E un vlogger in Ro care are una si o lauda cat in luna si stele, dar omul pare nevinovat din ziua in care a primit certificat de nastere, deci greu sa te uiti in gura lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, _Raul_ a spus:

Pana voi putea testa un CRF300 - cum se simt cei sub 30 de cai putere? In conditiile in care WR-ul 450F are 60.

Am mers cativa km pe sosea, top speed cam 70km/h din cauza de trafic intens, moto noua cu cauciucuri si frane inca prea noi ca sa am incredere in ele. E ok. Am mers si offroad, puterea e suficienta. Cutia e extrem de scurta in primele 2-3 trepte, de treapta 1 nu au nevoie in oras, daca pleci cu ea schimbi imediat a 2-a, daca pleci de pe loc cu a 2-a se simte ca are doar ~ 25CP. Treaba e ca se simte atat de ciudat, pentru mine, pe sosea incat la 60km/h ma simt pe ea ca a mea la 120km/h si cam ala e top speed in Romania pentru mine. La 70km/h vantul se simte ca a mea la peste 160.

 

Deci: in offroad puterea mi se pare suficienta, mai ales ca eram obisnuit cu 125cc in 2T cu powervalve care dezvolta puterea foarte aiurea, Honda asta nu are nici un fel de surprize. Pe sosea e o motocicleta de 25CP cu cutie scurta, cine e de acord cu asta e bine, cui nu ii place atunci nu e moto potrivita pentru el. Pentru mers prin Bucuresti pana la birou are mai mult decat am nevoie, pana unde vroia @Speedy.K sa mearga repede nu e adecvata. Poate varianta Rally sa tina mai bine la 120km/h, nu am de unde sa stiu, eu personal nu as face asta cu cauciucurile cu care vine. Ieri vorbeam cu taica-meu de ideea de a merge pe ea pana in Bucovina pe unde ma dau de obicei si si-a exprimat si el indoiala ca va fi o calatorie placuta pe cei ~ 550km. El nu mai merge cu motociclete de ceva vreme, dar cand avea 20-30 de ani era pasionat si stie ce e aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Inclin sa cred ca motorul asta, la cat de firav pare in putere, cuplu și suspensii este dezavantajat din fașă la prima urcare serioasa în pădure pe nămol.

Stiu ca lumea zice ca e dual sport, ca îl ia pt pădure, șamd, dar niciodată pădurea nu este toată uscata și cu drumuri pietruite după x km cum era la intrare. În sensul ca în offroad lucrurile se complica mai mereu. Și când se întâmplă chestia asta, parca e mai bine sa ai pe ce pune baza. 

Tot nu pricep de ce 300-le vs omorât proiectul 450L ca dual sport cu cadru mai bun, putere mai mare și ceva abilități serioase de off-road. 

In afara de euro 5 (?) nu găsesc motivul. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, AdrianB1 a spus:

@Speedy.K , de ce? Doar nu faci turul Europei cu motocicleta doar pe autostrazi (ar fi cam stupid) si cu 180km/h (asta ar fi imposibil). Daca vrei sa il faci poti si cu scuterul, chiar si cu CRF300L, dar te chinui, in schimb cu T7 nu te chinui deloc.

Mergi cu T7 200 km fara sa te dai jos din sa si o sa vez de ce. Bine, daca "turul Europei" la tin nseamna sa faci 200 km/ zi, da, poti sa-l faci si pe role.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dacă avea o cutie de viteze dintre cele mai banale, de tip wr,cum a produs Yamaha din preistorie și pana în prezent ,motoreta era de considerat ,cu tot feeling-ul de chinezărie ordinara ,prin prisma prețului.

 

Dar are 6 viteze grupate pe trei nivele , 1 cu 2 , separat 3-4-5 și separat 6.

Prima e asa de scurta ca este ridicola din start . Dacă mai te bagi la un -1 pe fata ca să o faci mai de pădure,  deja nu mai are rost deloc sa folosești prima treapta.

 

De strada e ok pentru super începători, de de off e ok doar  pentru super începători dar și  puțin mai cu nevoi speciale.

 

Putere nu are deloc , dar are suficient cuplu sa fi fost faina cu o cutie clasica ca sa ai o șansă mai buna sa o rezolvi din pinioane cum vrei tu.

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Mergi cu T7 200 km fara sa te dai jos din sa si o sa vez de ce. Bine, daca "turul Europei" la tin nseamna sa faci 200 km/ zi, da, poti sa-l faci si pe role.

😃 Lol.

 

1 oră în urmă, goe 75 a spus:

Dacă avea o cutie de viteze dintre cele mai banale, de tip wr,cum a produs Yamaha din preistorie și pana în prezent ,motoreta era de considerat ,cu tot feeling-ul de chinezărie ordinara ,prin prisma prețului.

Dar are 6 viteze grupate pe trei nivele , 1 cu 2 , separat 3-4-5 și separat 6.

Prima e asa de scurta ca este ridicola din start . Dacă mai te bagi la un -1 pe fata ca să o faci mai de pădure,  deja nu mai are rost deloc sa folosești prima treapta.

De strada e ok pentru super începători, de de off e ok doar  pentru super începători dar și  puțin mai cu nevoi speciale.

Putere nu are deloc , dar are suficient cuplu sa fi fost faina cu o cutie clasica ca sa ai o șansă mai buna sa o rezolvi din pinioane cum vrei tu.

 

Capisci. Multam.

Astept totusi sa vad pe unde agat una sa ii rup fasul.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, goe 75 said:

De strada e ok pentru super începători

Cred ca e cea mai potrivita pentru incepatori,fete si cei mai mici de inaltime;probabil ca au gindit sa acopere un segment mai mare (asiaticii mici etc).

Si pare mai fiabila decit WR-urile,si o poti lua de noua.

Pina la urma nu prea exista mobra de offroad sa nu o personalizezi,asa ca sa nu dam cu pietre,si daca e imperfecta sa vina concurenta sa umple golul,ca nu imi place deloc monopolul ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi fac griji in privinta puterii motorului prin padure pe namol. Dupa cum ziceam, de obicei merg cu o vechitura (de prin 1995) de 125cc 2T care are vreo 15CP in talon, or mai fi ramas 10 reali. Asta are peste dublu, deci pe unde merg cu aia nu as avea probleme cu asta. L-am vazut pe varu-meu cu aia veche urcand versanti pe care nu as fi avut curaj nici sa incerc, nu e nevoie de 40CP pentru asta decat daca vrei sa mergi la ceva competitii sau poate te fugareste ursul si e campion la sprint la 400m.

 

In afara de inaltime (mi se pare cam joasa), suspensia cam moale (se mai regleaza un pic), manete (oribile, dar se schimba) si oglinzi nu prea am de comentat negativ. Per total mie imi place suficient de mult ca a doua motocicleta incat sa consider achizitia.

 

@Speedy.K, de obicei fac intre 400 si 600 km/zi in ture, maxim 1000km, dar as dori sa pot sa fac sub 500 de fiecare data. Daca seaua e prea tare si nu se rezolva cu retapitare atunci e un motiv destul de bun sa fac sub 500 :) Diferenta e ca pe T7 poti merge lejer cu 120km/h, pe CRF300L nu poti merge cu 120km/h aia 500km, e prea obositor din cauza vantului si cred ca si prea riscant cu cauciucurile de fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...