Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Din ce vad in poze, celelalte 2 motociclete au avut cauciucuri pentru nisip (crampoane transversale), iar tu le-ai avut pe alea de fabrica. E normal ca ti-a fost mult mai greu decat lor.

 

La 100km/h motocicleta merge bine, nimic de comentat. La ture lungi in grup de 3-4 si noi mergeam in zona aia de viteza, chiar 90 pe DN-uri (am luat amenda pentru 91km/h in Franta pe zona de 90), dar urcam la 110-120 pe autostrazi si am mers o bucata mare prin Germania cu 160 constant. CRF-ul nu stiu cum merge mai sus de 100km/h, dar T7 nu are probleme sa tina un 160 constant, asta inseamna ca nu au stat dupa tine de data asta doar pentru ca 100 era ok pentru grup, dar motocicletele lor puteau merge la fel de usor si la 120-130. De curiozitate, cum sta CRF pe sosea la 130? Ar merge cu bagaje la nevoie sau o ia vantul prea tare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, AdrianB1 a spus:

Din ce vad in poze, celelalte 2 motociclete au avut cauciucuri pentru nisip (crampoane transversale), iar tu le-ai avut pe alea de fabrica. E normal ca ti-a fost mult mai greu decat lor.

 

La 100km/h motocicleta merge bine, nimic de comentat. La ture lungi in grup de 3-4 si noi mergeam in zona aia de viteza, chiar 90 pe DN-uri (am luat amenda pentru 91km/h in Franta pe zona de 90), dar urcam la 110-120 pe autostrazi si am mers o bucata mare prin Germania cu 160 constant. CRF-ul nu stiu cum merge mai sus de 100km/h, dar T7 nu are probleme sa tina un 160 constant, asta inseamna ca nu au stat dupa tine de data asta doar pentru ca 100 era ok pentru grup, dar motocicletele lor puteau merge la fel de usor si la 120-130. De curiozitate, cum sta CRF pe sosea la 130? Ar merge cu bagaje la nevoie sau o ia vantul prea tare?

Nu am mers 130 vreodată cu ea și nici nu am de gând sa merg. Nu vad rostul. 

Clar ca ei puteau merge mai tare de 100 kmh dar asta mi se pare normal ca sa mergi dupa cum poate cel mai slab sa meargă. 

 

Nu aveau cauciucuri "speciale" de nisip, pur și simplu asa era modelul lor, cred ca Mitas. 

Dupa ce se termina astea din fabrica o sa pun și eu ceva de genul, astea sunt pur și simplu prea cramponate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis ca aveau cauciucuri speciale de nisip, dar si alea speciale tot crampoane transversale au, ale lor s-au nimerit sa fie potrivite pentru nisip. Crampoanele de pe CRF sunt mai bune de strada, intretesute, dar sunt praf pentru nisip.

 

Eram doar curios cum se comporta la 130. Sunt niste oameni pe Youtube care merg cu viteza aia, inclusiv tipul care a facut vreo 1100 de mile intr-o zi, dar nu au spus nimic despre cum se tine motocicleta, doar am vazut vitezometrul in filmari.

 

Am uitat sa iti spun: frumoase pozele. Bike porn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, AdrianB1 a spus:

Nu am zis ca aveau cauciucuri speciale de nisip, dar si alea speciale tot crampoane transversale au, ale lor s-au nimerit sa fie potrivite pentru nisip. Crampoanele de pe CRF sunt mai bune de strada, intretesute, dar sunt praf pentru nisip.

 

Eram doar curios cum se comporta la 130. Sunt niste oameni pe Youtube care merg cu viteza aia, inclusiv tipul care a facut vreo 1100 de mile intr-o zi, dar nu au spus nimic despre cum se tine motocicleta, doar am vazut vitezometrul in filmari.

 

Am uitat sa iti spun: frumoase pozele. Bike porn.

Or fi bune de asfalt insa eu personal nu le consider ok pentru stilul meu de mers. 

O sa vad ceva mai spre asfalt orientat. 

Mulțumesc de apreciere pentru poze. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, patrick1 a spus:

Cel din față e cauciuc pentru trial și ... domnișoare pe tocuri :)

Îmi pare rău, nu înțeleg gluma. 

Chiar acum, Garcya a spus:

Îmi pare rău, nu înțeleg gluma. 

Ai mers vreodată pe nisip până la glezne?.? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e o exprimare cam artistica si uneori greu de inteles, dar e corect, cauciucurile de pe fata nu sunt grozave. Insa Garcya se plangea de tractiune, cauciucurile spate ale coechipierilor lui erau foarte ok pentru nisip fata de ce are el pe CRF.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As veni cu o corectie, nici T7 nici 690 nu au latime 160 pe spate, iar anvelopele foarte late nu aduc un real avantaj in afara asfaltului, de aceea toti cei care merg la rally isi schimba jantele cu unele mai inguste.

In ceea ce priveste scaunul cred ca era un apropo subtil, cum ca ar fi bine sa-l lasi acasa. Asta e o dicutie foarte lunga cu partizani inraiti de ambele parti. Uitandu-ma la motoreta ta in poze insa, constat ca s-ar mai putea reduce din bagaj. O alta posibila problema este tank-bag-ul ala care in conjuctie cu roll-bag-ul de pe spate te lasa fara spatiu de manevra pe sa.

Cand am inceput sa merg cu mobre mici, mi-am dat seama ca ma incomodeaza tank-bag-ul si l-am dat jos. Acum ma gandesc serios sa renunt si la roll-bag inlocuindul cu un rucsac, insa nu sunt complet hotarat, are si minusuri varianta asta.

Fara legatura cu topicul cred ca T7 are pe fata E13. Anul asta asta testez si eu E09 Dakar spate si E13 fata, dar in Bosnia :).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ERU sa sti ca tank bag-ul nu ma incurca cu nimic, este pus sus de tot si deloc nu am ajuns la el, adica felul in care-i construit rezervorul la Rally, foarte ridicat / bombat face ca acest tank bag sa nu ajunga pe saua.

Rollbag-ul m-a incomodat doar in prima zi, ca l-am pus eu aiurea, adica pe lungime. Apoi l-am pus pe lateral in a doua zi. In zilele urmatoare l-am dat si mai in spate si nu l-am mai simtit deloc.

Sa sti ca la scaun ai dreptate, l-am carat degeaba. Scaunul si "bucataria" am luat-o degeaba cu mine, in rest nu am avut haine deloc decat pantaloni scurti si un tricou.

Cortul si sacul de dormit ocupa cel mai mult loc, defapt alea erau in rollbag + geaca subtire de ploaie.

Acum mi-am luat alt cort de 1 persoana care ocupa jumatate din cat era cel din poze. Chiar ieri am fost in proba cu el. 

Cat despre cauciucuri, T7 avea 100% pe 160 pe spate, asa a vrut el sa-si puna, nu asa venea din fabrica. Iar KTM-ul avea 140. Cred totusi ca strict pe nisip, cu cat este mai lat cu atat este mai ok, de aia sunt si bicicletele alea de plaja cu roti imense, nu ? 

Sambata noapte am fost la job si la 6 dimineata cand am terminat am plecat direct intr-o tura in zona la mine.

Cu ajutorul navigatiei dedicate moto de la TomTom Rider imi fac traseele. Pot sa recomand oricui vrea sa gaseasca trasee epice pentru motocicleta. Pur si simplu dai o destinatie finala sau "round trip" si alegi ca traseul sa fie cel mai virajat si cu cele mai multe urcusuri in altitudine si in cateva secunde iti gaseste un traseu ideal pentru moto. 

Cel putin pana acum am ramas cu gura casca pe ce drumuri m-a bagat. Trafic auto spre 0, rar ma intalnesc cu vreo masina. Te baga pe alocuri si pe drum forestier, daca este legal, in tura de azi chiar a fost o bucata de vreo 5 km de forestier.

Ca si exemplu de tura a fost mai in detaliu planuita pe aplicatia web https://plan.tomtom.com/ si apoi exportata pe GPS (cred ca in cazul asta merge pe orice GPS pusa, ca vad ca pot exporta GPX) 

Tura a fost de 218 km si timpul "estimat" de TomTom 5 ore!! Din astea 5 ore evident ca se fac cel putin 6 sau 7 cu opriri la poze, peisaje, pauza de cafea, etc. Asadar o tura zilnica de 200-300 km sunt arhi-suficienti.

Am vrut neaparat sa testez si noul cort de o persoana Hyke & Byke (am mai multe produse de la ei si sunt de calitate) si a fost singurul cort la un pret DECENT care sa fie de 1.1 kg ulra light sau 1.7 kg cu acoperis ploaie (https://www.amazon.de/Leichtes-Kuppel-Camping-Rucksackreisen-Zelt-1-2-Personen-Mit-Zeltunterlage/dp/B07H5SMHD3) iar la pretul de 100 euro eu zic ca-i imbatabil. In categoria asta n-am gasit nimic sub 300 euro (gen MSR and co). Se monteaza extrem de usor si rapid si interiorul este foarte incapator, mie personal imi place maxim si sunt multumit.

 

Si acum pozele facute pe traseu

 

P1200139.jpg

P1200140.jpg

P1200143.jpg

P1200145.jpg

P1200149.jpg

P1200150.jpg

P1200153.jpg

P1200157.jpg

P1200158.jpg

P1200159.jpg

P1200164.jpg

P1200167.jpg

P1200168.jpg

P1200171.jpg

P1200172.jpg

P1200174.jpg

WhatsApp Image 2022-07-17 at 3.35.32 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-17 at 3.49.23 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-17 at 3.49.24 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-07-17 at 3.49.24 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-17 at 6.04.21 PM.jpeg

Nu stiu cum de s-au pus asa una sub alta pozele 😐 

Nici nu pot edita, poate un admin sa le ordoneze putin ? @l.u.v

1185453154_ScreenShot2022-07-19at00_27_27.thumb.jpg.cb1309d786ec3291db8a752e904b3879.jpg

Traseul ales

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste bucataria uite mai jos in poza [pentru ca tocmai ma pregatesc de plecare] cu portocaliu, este bucataria mea.:)

IMG_20220718_203242.thumb.jpg.67ee8c40595b13c207e94d2b7e795684.jpg

In ceea ce prvieste coryul este si el in poza dar nu prea se vede, actualmente folosesc pentru moto la haiduceala un naturehike Vik1 sub 1kg, care ar putea fi prea mic pentru multi, dar exista si un VIK2, iar in loc de sac de dormit : https://www.aliexpress.com/item/1005004494193724.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.76136ba1cChIg9&algo_pvid=93981e71-88a8-4b37-a607-a766a6f162aa&algo_exp_id=93981e71-88a8-4b37-a607-a766a6f162aa-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000029354002923"}&pdp_npi=2%40dis!RON!!574.28!!!!!%40210318c216582132387673008e68ae!12000029354002923!sea

Nu apre in poza pentru ca fiind cu puf il comprim doar inainte de plecare.

Ca idee, bucataria are 350g in care intra oala cu tot cu husa, aragaz cu tot cu husa, bricheta, laveta precum si butelia [plina :)] iar partea de camping cantareste 2.35 kg in care intra cort [cu tot cu o protectie pentru fundul cortului],saltea si quilt in greutatea asta intra si cateva huse care vor ramane acasa, dar nu suntem chiar la farmacie.

Scuze pentru offtopic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu in sfarsit sa fiu posesor de CRF, sunt asa de prospat ca nici nu a ajuns acasa motoreta :) . Mi-as fi dorit Rally dar am gasit un 300L la reducere si am zis sa merg pe asta. Am facut azi vreo 2km cu el si e altceva ... pana acum am condus doar vaci de 250kg+ si asta e prima motocicleta mica pe care pun mana. 

Motivul pentru care am mers pe CRFul mic este legat de noua pasiune pt Off. Anul trecut am rupt rulmentul de jug si vreo 2 carene la o vaca prin padurile din romania si am zis ca trebuie sa merg unpic mai specializat. O sa pastrez si vacuta dar cu roti de strada, pentru ture lungi.

Problema pe care o intampin este ca nu gasesc mai nimic pentru ea. Clar are nevoie de suspensie noua, crash bar, scarite noi si ceva sa ma ajute sa leg 2 genti textil pe spate. Probabil ca in viitor si ghidon nou dar momentan e ok. Voi ce ati luat si de unde?  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stăpânești sănătos. 

Exista de toate deja și pentru rally și pentru L. 

Majoritatea sunt compatibile cu amândouă. 

Bikerbitz pe google și vezi la ei pe site, ca și idee cam ei au tot ce exista ca și aftermarket pentru cele doua. 

Suspensii fata și spate exista pentru toate buzunarele. 

Pentru suporți genți iti recomand cele de la Kriega. Eu am suportul "universal" și acum la mijlocul lui August scot și varianta speciala pentru rally și L. Dintre toate cele speciale de off-road sunt cele mai ieftine. Exista în România distribuitor autorizat asfalt-uscat.ro vezi acolo kriega OS base și gentile OS 12 sau OS 18 

Ghidonul ar fi indicat primul să-l schimbi cu unul gros, ala din fabrica este relativ subțire și la trante îl îndoi 

Câteva discuții mai înainte s-au discutat despre upgrades 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt toate linkurile. o sa am de citit in urmatoarele saptamani si o sa ma apuc sa comand. Pe partea de luggage am deja niste enduristanuri si nu as vrea sa mai bag cateva sute de euro in altele. Maine cand aduc motorul acasa o sa ma uit mai bine la ea si vad ce ar mai fi nevoie. O chestie pe care am remarcat-o azi spre exemplu este ca nu are pe coada maner de unde sa o apuci. De vreo 2 ori am dat asa in gol cautand manerul. e clar ca acolo imi trebuie ceva pt ca e super aiurea fara. 

Referitor la aia din tailanda nu prea am rabdare sa le aduc de acolo. Cred ca o sa le comand din UK si sa le aduc cu ajutorul lui Garcya :). Vad ca e din Resita asa ca o sa ma duc sa le ridic personal de la el. 

Inca nu imi e clar ce o sa fac cu amortizorul spate. ala sigur sigur trebuie sa il schimb. Desi in scadere, am inca mult prea multe kg pentru ce poate amortizorul curent. si la vstrom l-am schimbat si a fost mult mai bine dupa. 

Vineri plec cu stroama la ceva plimbare asa ca nu prea o sa am timp de CRF, dar saptamana viitoare sper sa ii fac rodajul pe sosea si sa pot sa il bag pe ceva off. In functie de asta o sa vad cat de urgent e partea cu amortizorul.  

 

Garcya: chestia asta s-a potrivit la al tau? pe asta l-ai cumparat? https://www.asfalt-uscat.ro/sisteme-de-prindere/prinderi-suport-scarita-os-base.html

 

arcgotic: oricand ai timp da un semn si ne putem auzi. Plec din oras cam in fiecare weekend dar in timpul saptamanii sunt in zona de obicei. Saptamana viitoare o sa fie mult asfalt cu CRFul (macar 1k km) dar dupa daca ai pofta de o plimbare pe Timis cu mare drag. Oricum noi (eu si un mic grup de prieteni) mergem destul de mult in plimbari pt CRF. Nu le pot numi enduro dar nici asfaltul nu prea ne place 😀. Anul trecut am facut cu vstromul cam 18k km din care mai mult de jumate a fost pe drum fara asfalt si in multe cazuri nu era nici drum 😀. Hai sa ne cunoastem si daca vrei, poti sa vi cu noi fara probleme. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai deja genti de la Enduristan trebuie sa vezi cum se prind ele.

Eu am suportul asta https://www.asfalt-uscat.ro/sisteme-de-prindere/baza-pentru-gentile-os.html + 2 genti de 12 l fiecare https://www.asfalt-uscat.ro/genti-laterale-moto-textile/geanta-moto-de-bagaje-adventure-kriega-os-12.html

Nu stiu sa-ti dau mai multe detalii cum sa le prinzi pe ale tale ca habar nu am ce sistem de prindere au.

 

Nu exista la coada manere pentru ca motoarele de enduro au pe saua de unde sa le prinzi :) adica acea bucata de piele undeva spre finalul scaunului.

Eu n-am simtit nevoie sa pun un rack in spate, pentru ca pe langa gentile actuale folosesc in cel mai rau caz un rollbag si nu am nevoie de acel rack in spate.

Daca esti greu, adica peste 90 kg + echipament + bagaje din start pe partea de off-road o sa simti probleme, o sa dai de fiecare data in limita amortizorului spate si o sa ai impresia ca esti cu barca pe valuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi prima 100km cu CRFul. am bagat si ceva off cu toate ca nu prea e bine in rodaj dar am vrut sa vad ce poate. 

Am urmatoarele concluzii:

1. URASC furtunul de frama pe fata...e groaznic. nu stiu cum e la voi dar la mine iese aiurea si nu vad ecranul din cauza lui. cred ca e ceva aiurea la CRFul meu pt ca nu cred ca e posibil sa fie asa din design. e total aiurea daca asa l-au gandit. 

2. nu am nici un fel de suspenisie pe spate. La kg mele e clar ca e comprimat la max si nu mai face nimic. Am luat legatura cu Hyperpro. am pe vstrom de la ei si sunt super multumit. O sa imi faca un shock special pt kg mele. sper sa il schimb cat mai repede. O sa iau si progresive pe fata tot de la ei. 

3. imi e greu sa ma obijnuiesc cu saua aia ingusta. asta e o chestie cu care trebuie sa ma invat. 

4. cureaua aia de pe sea o sa dispara imediat ce o sa montez manere pe codita :) 

5. am zis ca sunteti voi carcotasi si ca nu trebuie sa schimb ghidonul ... e groaznic si o sa fie nevoie sa fie si mai inalt. E greu in picioare cu el asa de jos. 

pozitive: 

1. e bestiala ... parca sunt pe bicicleta.

2. cand ma uit la ea pare mare. pe ea parca sunt pe o frunza. 

3. la un semafor in oras am ridicat-o pe o roata fara sa vreau. Are ceva putere.

4. la 90-100 e super ok. poti sa ajungi pe ea, fara remorca la partea de off. 

5. consumul e super ok. cu oras, off si mers relativ putin inafara orasului a scos 3.5. probabil ca peste 3-4 luni o sa prind mai mult curaj si o sa creasca consumul ca o sa incep sa ma dau la ea, dar daca vrei sa mergi economic poti. 

 

WhatsApp Image 2022-07-21 at 12.29.33 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-21 at 9.25.56 PM.jpeg

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Mihaif2000 a spus:

Am facut azi prima 100km cu CRFul. am bagat si ceva off cu toate ca nu prea e bine in rodaj dar am vrut sa vad ce poate. 

Am urmatoarele concluzii:

1. URASC furtunul de frama pe fata...e groaznic. nu stiu cum e la voi dar la mine iese aiurea si nu vad ecranul din cauza lui. cred ca e ceva aiurea la CRFul meu pt ca nu cred ca e posibil sa fie asa din design. e total aiurea daca asa l-au gandit. 

2. nu am nici un fel de suspenisie pe spate. La kg mele e clar ca e comprimat la max si nu mai face nimic. Am luat legatura cu Hyperpro. am pe vstrom de la ei si sunt super multumit. O sa imi faca un shock special pt kg mele. sper sa il schimb cat mai repede. O sa iau si progresive pe fata tot de la ei. 

3. imi e greu sa ma obijnuiesc cu saua aia ingusta. asta e o chestie cu care trebuie sa ma invat. 

4. cureaua aia de pe sea o sa dispara imediat ce o sa montez manere pe codita :) 

5. am zis ca sunteti voi carcotasi si ca nu trebuie sa schimb ghidonul ... e groaznic si o sa fie nevoie sa fie si mai inalt. E greu in picioare cu el asa de jos. 

pozitive: 

1. e bestiala ... parca sunt pe bicicleta.

2. cand ma uit la ea pare mare. pe ea parca sunt pe o frunza. 

3. la un semafor in oras am ridicat-o pe o roata fara sa vreau. Are ceva putere.

4. la 90-100 e super ok. poti sa ajungi pe ea, fara remorca la partea de off. 

5. consumul e super ok. cu oras, off si mers relativ putin inafara orasului a scos 3.5. probabil ca peste 3-4 luni o sa prind mai mult curaj si o sa creasca consumul ca o sa incep sa ma dau la ea, dar daca vrei sa mergi economic poti. 

 

WhatsApp Image 2022-07-21 at 12.29.33 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-21 at 9.25.56 PM.jpeg

Partea cu furtunul este "o problema" la toate L și mulți au remediat prin relocate oarecum, găsești sigur pe youtube cum sa faci. La Rally nu este problema asta. 

 

La partea cu cureaua de pe șaua nu știu cum este în România, adica dacă se uită cineva, insa cureaua aia este obligatorie ca sa primesti ITP-UL. Așa că ține-o pentru vremurile când ai nevoie. În Austria de exemplu nu primesti itp dacă nu ai cureaua, sau dacă ai vreun motor ce are mânere din fabrica și tu le dai jos. 

 

Ghidonul ca sa fie mai înalt ai nevoie de înălțătoare + ghidon gros. 

 

Sa anunți aici cât te-a costat upgrade-ul la suspensie 

 

Mai mult de 4 nu iti consuma, orice stil de condus ai avea. 

 

 

Eu azi am dezbrăcat-o complet.

O pregătesc de make-up 😂👌

 

IMG_20220721_202209.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata partea spate si arcuri pt fata o sa coste 700 eur cu tot cu livrare si taxe. Nu stiu daca se poate scapa de taxele alea dar si asa mi se pare decent. Dupa frane si anvelope partea de suspensii e cea mai importanta. Mai ma gandesc pana luni si o sa iau o decizie. Cel mai probabil ca o sa cumpar de la ei. 

 

Pana atunci sunt la plimbare cu stroama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...