Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Multumesc de clarificare. E ciudat ca sunt 2 arcuri fata in poza de la ei de pe site, dar daca au pus poza gresit am inteles si eu gresit. Dar imi pare rau ca apare doar pentru L, ca am comandat suspensie spate de la ei si as fi comandat si arc fata in acelasi pachet, acum daca il comand o sa vina cand sunt eu in concediu, deci pot sa il montez abia cand ma intorc.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la suspensia fata, un prietenar de-al meu care se ocupa cu reconditionare de suspensii de toate felurile si care mi-a modificat suspensia spate originala pt Rally-ul lui fiica-mea, asta pina a venit Hyperpro-ul, mi-a zis sa incerc in prima faza sa folosesc un ulei un pic mai viscos fata de cel original. A zis ca uneori schimbarea viscozitatii uleiului modifica extrem de mult comportamentul suspensiei. Poate sa fie OK, sau poate sa nu fie mai bine, oricum eu dupa ce vin de pe TET-uri, ca tot o sa fie o gramada de kilometri facuti, vreau sa incerc modificarea asta a uleiului din furca fata. Daca da rezultate, am scapat de dat niste bani la Hyperpro. Daca nu, voi considera ca am mai invatat ceva si ma costa doar uleiul si timpul meu de desfacut si montat la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, AdrianB1 a spus:

Si daca nu merge, iei arcul progresiv de la Hyperpro?

Probabil ca da. Mai am totusi o varianta: am in garaj o suspensie fata completa de la un Husaberg FE550. Poate o adaptez pe Rally. Asta are de toate: reglaj compresie, reglaj rebound, aerisitoare. In cazul in care adopt solutia asta, o sa fie un pic de lucru , dar am mai facut chestii de astea asa ca nu ar fi prima data. Nu-i simplu, dar se poate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine suspensia fata nu ma deranjeaza prea tare, nu plonjeaza mult la franari, dar am pus o data o frana mai puternica in curba (Timisul de Sus) cand mi-a iesit o masina in fata pe contrasens (o duduie ...) si a trebuit sa iau mana de pe frana ca motocicleta se ducea in toate directiile. Nu stiu daca un arc progresiv ar face o diferenta in situatia aia, in rest e destul de bine, dar am doar 85kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un arc mai tare pe fata te ajuta la preload. Vascozitatea uleiului te ajuta la rebound si viteza compresie. Idea ca poti sa faci o furca fata sa fie mult mai buna doar prin modifcarea uleiului dar asta daca ai putine kg si arcul cu care vine din fabrica e cat de cat ok. 

Eu am luat arcul de la hiper pro in primul rand pt ca e progresiv. M-am obijnuit sa merg cu asa ceva si pana acum am schimbat la toate motocicletele pe care le-am avut. 

 

 

Referitor la investitii in motor: eu sunt de parere ca piata in momentul de fata e facuta de asa natura ca orice ti-ai cumpara are nevoie de extra stuff. Daca ei o masina noua ai optiuni care pot sa ii dubleze pretul. La moto iti dau minimul si tu dupa vi cu ce vrei. Acum serios vorbind mie imi place sa mesteresc si sa o inbunatatesc asa ca nu ma deranjeaza, din contra imi place. Prevad ca o sa tin mobra asta multa vreme asa ca o sa fie o placere sa vin cu chesti noi pe ea. Plus ca o sa o fac in timp, nu ma grabesc. 

 

Ce are nevoie urgent este de range, asta e problema care ma deranjeaza. Se rezolva cu un rack pe spate si o canistra de benzina de 3l. In rest e super 300l pt ce fac eu si pt ce il folosesc. 

 

Cand o sa livreze astia suspensiile o sa fie si mai tare...dar pana atunci pot sa ma distrez si cu ce are acum pe ea. 😅

 

 

Ps: uleiul trebuie schimbat doar in tubul fara arc. Uleiul din tubul cu arc nu are nici o valoare. E acolo doar sa nu ruginesca chestiile. Poti sa pui si ulei de masline ca tot aia e. 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu range-ul e la voi în cap. Nu stă nimeni 200 de kilometri doar pe off-road, poate doar prin Bandustan. Aveam și eu gărgăunii ăștia cu rezervor mare, dar m-am adaptat la cel de 9 litri. E arhisuficient dacă alimentezi înainte de a intra pe off-road. Abia mai treci pe la benzinărie când ieși, bei o apă rece, stai nițel la răcoare/loc uscat... Trebuie să te adaptezi la mobră, nu invers...

La vale mai oprești motoru', poți merge ca pe bicicletă kilometri-n șir. Scazi și media de consum 😛 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi de 9 litri as fi mai linistit dar la mine e de 7 si intra vreo 6.7....nu e suficient. De exemplu pe partea de obarsia lotrului nu prea poti sa faci nimic. Ma rog poate e doar in capul meu asa ca imi iau canistra sa imi linistesc monstri din cap 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.08.2022 la 10:54, vis-a-vis a spus:

Asta cu range-ul e la voi în cap. Nu stă nimeni 200 de kilometri doar pe off-road, poate doar prin Bandustan. 

No hai sa-ti spun: 

pe TET GR am avut surpriza sa nu gasesc benzinarii deschise sau care sa aiba benzina. Range-ul conteaza. Am ajuns sa alimentez doar cind mai aveam ceva aburi in rezervor. Si in momentul in care am intrat pe off, aveam rezervorul aproape plin la Rally. Plus ca si consumul e mai mare pe genul asta de drumuri de tip Bantustan. Am avut portiuni in care am facut 15 km in 2 ore. Stai sa  vezi cum e in TET MK, ca la un moment dat eram asa de departe de lume ca mai era un pic si picam de pe harta. Deci inca o data: “size matters” ( ma refer la rezervor). 

ECB3C7C7-7AD9-4154-87A6-8DC217CA882A.jpeg

5F7EAAC1-C7B4-4F69-A886-B7AA72460CD1.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista soluții decente pentru a putea căra benzină adițional cu tine. 

Eu am ales asta https://www.asfalt-uscat.ro/genti-si-rucsaci-moto-kriega/suport-pentru-sticle-kriega-os-bottle.html și cu doua sticle de benzină de 1 litru care încap acolo înseamnă lejer 50-75 km in plus in cazul în care chiar se întâmplă să te afli într-o astfel de situație. 

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

butelca de 2.5l fiind de dimensiuni mai mici nu ai nevoie sa ii montezi suport, cu 2 chingi ai prins-o de bagajul soft folosesti gaura aia din canista 

 

zic si eu, tu stii mai bine ca te coafeaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine să ai unde băga un pet de 2 litri decât să te chinui cu panarama aia colțuroasă pe care sigur o vei lăsa acasă de multe ori...

Pe traseul de TET ai pinuri cu benzinăriile din câte știu, la un maxim de 150 de km. Mobrele pe injecție nu consumă mai mult pe off-road.

La 05.08.2022 la 15:40, patrick1 a spus:

pentru cunoscători (nu pentru ”arici-pogonici”).

loameai țepun gură... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Mai bine să ai unde băga un pet de 2 litri decât să te chinui cu panarama aia colțuroasă pe care sigur o vei lăsa acasă de multe ori...

Panarama aia colturoasa de Rotopax e facuta sa o montezi pe placa de pe codita sau pe suport lateral. Eu am gaurile de prindere in placa, chiar daca nu intentionez sa cumpar canistra, dar daca iei o canistra de 5 litri si placa care sa se potriveasca ajungi la 6-700 de lei pentru o canistra sau 2 de 5 litri fiecare. Azi am avut ceva emotii sa ajung la benzinarie (350 km facuti la de ultimul plin), dar eram pe un DN, nu prin creierii muntilor. Cu un L prin munti nu cred ca as cara o sticla de 2 litri de benzina, as da banii pe canistra de 5 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, AdrianB1 a spus:

Panarama aia colturoasa de Rotopax e facuta sa o montezi pe placa de pe codita sau pe suport lateral. Eu am gaurile de prindere in placa, chiar daca nu intentionez sa cumpar canistra, dar daca iei o canistra de 5 litri si placa care sa se potriveasca ajungi la 6-700 de lei pentru o canistra sau 2 de 5 litri fiecare. Azi am avut ceva emotii sa ajung la benzinarie (350 km facuti la de ultimul plin), dar eram pe un DN, nu prin creierii muntilor. Cu un L prin munti nu cred ca as cara o sticla de 2 litri de benzina, as da banii pe canistra de 5 litri.

E nașpa rău cu 5 kile de balast în consolă, pe codiță. Și chiar dacă n-ai alte bagaje, te bâțâie ca toți dracii pe urcările mai tehnice. 350 de kilometri e arhisuficient. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e rau cu 5 kg de balast (3.5 kg de benzina si restul e canistra si placa), dar poti sa ai consum mult mai mare decat 3.3 l/100km, cat am avut eu. Si poti sa muti benzina din canistra in rezervor pe masura ce mergi si sa pastrezi eventual 1 litru ca ultima rezerva.

 

Acum fiecare face cum crede mai bine pentru el,  optiuni exista.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, vis-a-vis a spus:

E nașpa rău cu 5 kile de balast în consolă, pe codiță. Și chiar dacă n-ai alte bagaje, te bâțâie ca toți dracii pe urcările mai tehnice. 350 de kilometri e arhisuficient. 

 

da, la 350km range nu ai neovie dar la L nu esti nici pe aproape. Eu la L am range 170-180 in conditii normale (asfalt si off). Stiu asta sigur pt ca la ultima plimbare, s-a aprins becul la 170KM si am alimentat la 180KM. Am avut curaj sa o las asta de aproape de gol pt ca aveam petul in spate (nu l-am lasat in padure si nici nu am aprins focul cu el), dar fara ala sunt super crispat, alimentez la fiecare benzinarie ca daca nu gasesc la urmatoarea. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, vis-a-vis a spus:

 

Pe traseul de TET ai pinuri cu benzinăriile din câte știu, la un maxim de 150 de km. Mobrele pe injecție nu consumă mai mult pe off-road.

No, hai sa-ti spun din nou: pe TET RO, n-ai treaba cu benzinariile. Merge sa o lalai cu alimentatul ca in general gasesti zama cam peste tot. Sau cel putin asa era cind l-am alergat eu. Pe TET GR si TET MK esti uneori atit departe de civilizatie ca ti se face frica doar cind te gindesti la chestia asta. Nu stiu daca ai fost pe acolo, dar nu prea sunt convins ca ai vizitat traseele alea din ce sustii. In ce priveste pin-urile cu benzinariile de pe TET, ai dreptate. Ele sunt puse acolo, arata extrem de frumos si imbucurator, insa nu e musai ca fintina sa mai existe in locatia respectiva, sa fie deschisa , sau sa aibe zama. Crede-ma ca am experimentat toate alea de mai sus. Alta chestie: nu stiu cum te orientezi tu pe un track. Eu de exemplu folosesc Osmand pe telefon. Am track-ul trasat si incerc sa-l urmez. Nu-i dau navigatie pt ca, daca te uiti atent , cind esti in teren se intimpla de multe ori ca linia trasata de “linesman”-ul care a facut track-ul de TET in tara respectiva sa fie destul de aproximativa. De multe ori e facuta din pat nu din prezenta acolo. Am experimentat treaba asta si in RO si in GR, MK sau BIH. S-a uitat probabil omul pe Google maps , a vazut ceva acolo, a trasat si el , si ce e in teren o sa afle altii. Adica de multe ori parea ca poteca din stinga e buna , dar de fapt dupa vreo 20 de metri realizezi ca trebuia in dreapta. Daca mergi cu navigatie, softul o sa se tot zbata sa te duci in stinga, ca acolo pare track-ul ca merge. Eu de aia merg doar vizual si folosesc o rezolutie cam de 200 de metri. Asa am facut cam toate turele mele si a fost bine, cel putin in marea majoritate a celor 150000 km care i-am facut cu motorul. Ei, cind mergi vizual, nu prea ai timp sa te uiti si dupa benzinarii, ca ele nu sunt intotdeauna pe TET. Urmaresti linia care o ai pe ecran. Asa ca atunci cind zama scade, esti uneori fortat sa te mai abati de la traseu, chiar destul de mult. Eu la un moment dat am avut de ales intre o benzinarie de la 14 km si una de la 26 km. Una in stinga traseului si una in dreapta. Am ales-o pe prima. Eram destul de jos cu zama. Am ajuns si mesterul ala de acolo mi-a zis sa vin peste 2 zile ca nu are benzina sa-mi dea ca nu a venit inca cisterna. Deci ia-o inapoi, mergi la urmatoarea locatie si constata ca stabilimentul nu mai exista. Per total 80 km abatere din traseu, fara benzina cumparata si cu morcovul cit varza si cu frunzele pe jos. Dar eram fericit ca exista pin-urile pe traseu. Yuppie!!!

Repet, cu riscul ca sa fiu enervant: size matters. Iar cine se da in off stie ca indiferent de carburator, injectie sau propulsie atomica, consumul e diferit. Ca o freci in turatii mari la viteze mici. 
Pt ture cu motoare cu autonomie scazuta, varianta cea mai ieftina e cu PET-ul de 2 litri. Noi, solutia asta o folosim in ture de endureala mai aspra si departata. O sticla merge prinsa pe ghidon si una pe aripa fata. Nu e estetic, nu e extrem de safe, la bâtâialā, aripa aia fata se zbate de zici ca decoleaza, dar ai o rezerva de fericire la purtator. Exista in manualul de utilizare a calitatii de motociclist si alte metode de prindere. Fiecare foloseste ce crede. Parerea mea de 0,02$. 

Acum 11 ore, patrick1 a spus:

 

….altfel între Făget și Oțelul Roșu /Voislova) nu ai nicio benzinărie permanentă.

 

 

 

Vezi ca mai nou este una cind vii dinspre Fârdea la intrare in Gladna Montana. Eu de fiecare data cind o dau spre Taul Ursului si mai departe, fac plinul acolo, ca nu se stie niciodata daca mai ajung la “pin-urile” de pe traseu. 

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Întrebare de amator : nu există rezervor aftermarket mai mare pentru mobrele astea? Sau nu se poate mări cumva cel existent?

Acum 3 ore, textoru a spus:

Am experimentat treaba asta si in RO si in GR, MK sau BIH.

Întâmplarea face că sunt în concediu acum cu mașina prin Balcani.

Necunoscând drumul și bazându-mă doar pe Waze, la venire acesta m-a aruncat din Serbia în BIH în drum spre MN.

Din Cacak (SRB) până la destinație au fost ~ 400 km.

Asfalt de calitate, dar efectiv numai curbe gen Transfăgărășan în tot acest timp și drum îngust.

10 ore cu tot cu 2 la vamă a durat tot drumul!

 

În fine, paranteza am făcut-o doar pentru a spune că în acest drum de 10 ore am oprit de câte a ori pentru peisaj sau pișu în natură.

Eram efectiv singur pe acel drum de munte și rar mă intersectam cu câte o mașină.

Și vorbesc de un drum național la ei în plin sezon, în August!

Nu mă gândesc ce ar fi însemnat să merg pe coclauri de macadam cu mobra!

Nu mai amintesc de 44 grade la nivelul solului, că în conserva cu AC nu se pune!

IMG_20220807_164132.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

Întrebare de amator : nu există rezervor aftermarket mai mare pentru mobrele astea? Sau nu se poate mări cumva cel existent?

 

Subiectul acestei discutii e de fapt compararea capacitatilor rezervoarelor dintre L si Rally si utilitatea acestor capacitati. Eu sustin ca Rally e ce trebuie,  ca ai autonomie, ca are un rezervor incapator si motorul e usor si manevrabil cam peste tot. Altii spun ca nici vorba , nu adaptezi tu motorul la tine ci te adaptezi tu la motor, daca le ai cu sportul, asa ca si cu 7 litri poti face ce doreste muschii tai, ca infrastructura exista si o ai la dispozitie, doar sa vrei si sa stii sa o folosesti. Corecte ambele variante. Dar asta e valabil in conditii ideale. Numai ca cine a fost pe coclauri stie ca nu intodeauna sunt conditiile ideale. Si atunci stai si râzi sau plângi, in functie de situatie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...