Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Acum 2 ore, Garcya a spus:

Foarte frumoasa tură! 

Invidia mă mănâncă 😂👌

Nu trebuie sa te manince invidia. Trebuie doar sa te sui pe motor si sa pleci intr-acolo. Daca vrei trackuri gpx din zona trebuie doar sa le ceri. Da-mi adresa ta de email in privat si se rezolva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 minut, textoru a spus:

Nu trebuie sa te manince invidia. Trebuie doar sa te sui pe motor si sa pleci intr-acolo. Daca vrei trackuri gpx din zona trebuie doar sa le ceri. Da-mi adresa ta de email in privat si se rezolva. 

Lasa ca stiu eu despre ce vorbesc :)

Din punct de vedere al timpului care pot sa-l petrec pe motor stau foarte prost. Alte prioritati 

Si oricum aici nu vorbim de invidie rautacioasa ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, frigider a spus:

Îl susțin aici, face comenzi pt oameni.

adică lume :laugh:

Haha! Bună asta! 

Bine ar fi fost sa fie aia "problema". 

Anyway!

Sănătoși sa fim și fericiți cu ce avem și cât timp avem pentru hobby-urile noastre. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca protectia la ploaie e zero; in mai putin de 3 minute (3-4 km alergati) eram ud leoarca, eram plecat sa iau un bax de apa minerala si nu luasem nici un fel de echipament de ploaie: pantalonii erau uzi peste tot (la alte motociclete pe care le-am avut carenajul proteja destul de bine), manusile  de vara complet ude (ma asteptam ca aparatorile alea de vant de fabrica sa aibe ceva efect, dar nu au). Nu e o problema, e doar o chestie pe care sa o tin minte, mai ales ca ploaia era aproape de zero grade.

 

Intrebare: de unde legati tankbag-ul? Am un Givi micut, are 4 corzi de prindere dar nu am gasit nici un loc care sa imi placa, de care sa le leg. Are si magneti, l-am lasat prins in magneti si o singura coarda scurta prin partea superioara a ghidonului, asta doar ca rezerva. Asa il pot bascula usor ca sa alimentez si sunt zero sanse sa zboare din loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, AdrianB1 a spus:

 

Intrebare: de unde legati tankbag-ul? Am un Givi micut, are 4 corzi de prindere dar nu am gasit nici un loc care sa imi placa, de care sa le leg. Are si magneti, l-am lasat prins in magneti si o singura coarda scurta prin partea superioara a ghidonului, asta doar ca rezerva. Asa il pot bascula usor ca sa alimentez si sunt zero sanse sa zboare din loc.

In față faci prinderea în jurul jugului. 

In spate faci un ochi prin care treci prinderea și ai și stânga și dreapta suporții de metal de care sta prinsa carena. 

O sa iti fac poze mai târziu cum am prins eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
On 7/7/2022 at 9:50 AM, AdrianB1 said:

A observat cineva ca reviziile sunt doar recomandate a se face la un dealer, dar nu e obligatoriu, si ca pentru majoritatea e explicit mentionat ca se pot face acasa?

 

In cele 5-6 carti in diverse limbi toate operatiunile se pot face acasa, in cea romaneasca sunt doar 2 care trebuie facute in service.

Eu le-am scris celor de la Honda Romania pe facebook si i-am intrebat daca schimbul de ulei la primii 1000km trebuie sa il fac la Honda sau pot sa il fac oriunde? Pentru ca cea mai apropiata reprezentanta este la 150km de mine. Si mi-au zis ca trebuie sa il fac la Honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Garcya a spus:

Pentru pastrarea garantiei trebuie sa faci service la un dealer Honda.

Eu personal nu am mers la ei, am schimbat acasa uleiul.

Nu exista asa ceva. Exista directiva a Comisiei Europene din 2013 in care se spune clar ca reviziile autovehiculelor pot fi facute la orice servuce autorizat fara pierderea garantiei de producator.

Daca ai extragarantie de dealer e altceva

Oricum, daca intrebi la reprezentanta, ce ai vrea sa zica? Du-te in alta parte? :))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numește tu "service autorizat". 

Autorizat de cine? Rar? Honda? 

Nu știu cum este în România, trăiesc în Austria. 

Daca NU faci service la ei, adica la Honda, pierzi garanția. 

In plus Service "autorizat" sau Honda nu este deloc diferență de preț. 

Adică dacă ma duc la un service moto, sa zicem "toate mărcile" prețul pe manopera este la fel ca la service Honda. 

Eu nu am mers pe principiul ca nu are ce dracu sa se strice în 2 ani de zile cât am eu garanția păcii. 

Cand o sa vina vremea sa facă alte intervenții la motor o sa merg la service, ca nu ma pricep. Dar uleiul, filtre, plăcuțe, lichid frână etc le schimb eu. 

Iti dau exemplul de ce nu ar accepta service făcut în alte locuri :

Nu faci service la ei, îl faci acasă sau deloc și peste 1.5 ani se strica motorul. 

Mergi la Nea Ion, pe care îl cunoști și care are service moto, îl rogi sa pună semnătura și stampila ca acum 1 an ți-a schimbat uleiul and Co. 

Te duci la Honda și beneficiezi de garanție. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca Honda iti conditioneaza garantia de producator de efectuarea reviziilor in reprezentanta Honda, atunci e clar un abuz. Din cate stiu eu Austria e in UE, nu?

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ec.europa.eu/competition/sectors/motor_vehicles/legislation/mv_faq_ro.pdf&ved=2ahUKEwi86uOIxor6AhXKKewKHeH4AL0QFnoECAkQAQ&usg=AOvVaw2OvebMz3VSY-mlJCAoBNYW

 

Iar cu pretul manoperei, nu stiu in alta parte dar in Romania de obicei e mult mai mare in reprezentanta decat in service independent.

 

Oricum japonezele.nu se strica in garantie asa ca nu conteaza! :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut revizia de 1000 km la Motorteam, reprezentanta Honda. Nu a fost o avere, s-au miscat elegant, si am primit si o reducere pentru manopera. Garantia e de fapt de 4 ani, daca faci reviziile la ei. Ca nu acopera toata motocicleta asta e alta treaba.Urmatoarea revizie, cea de la 11000 km parca, o sa fac tot la ei, dar la maxim 7000 km, sau cat o sa am cand fac anul ( nu sunt motociclist decat de weekend, nici macar toate weekendurile cu vreme buna), deoarece la nici 2l de ulei, nu am incredere sa tin uleiul mai mult de 6000 km. Daca faceam revizia singur, nu as fi economisit mai mult de 50 de euro .......poate castigam timp....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Nooxy a spus:

Eu am facut revizia de 1000 km la Motorteam, reprezentanta Honda. Nu a fost o avere, s-au miscat elegant, si am primit si o reducere pentru manopera.

Ba cam este o avere: pentru 15 minute de la intrarea in cladire si pana la iesire, cu tot cu plata facturii, au pus 300 de lei fara TVA ca manopera. 1200 de lei ora de manopera e cam mult, nu? Si tot ce e in revizia de 1000 km e un schimb de ulei si filtru, nimic in plus, chiar e treaba de cateva minute.

 

Eu am intrebat la dealer si au raspuns asa: trebuie facute reviziile la ei (dealer, oricare) pentru garantia extinsa, nu pentru cea standard. Fix ce scrie si prin manuale si carticelele furnizate cu motocicleta, inclusiv hartiile de garantie extinsa.

Acum 3 ore, Nooxy a spus:

Daca faceam revizia singur, nu as fi economisit mai mult de 50 de euro .......poate castigam timp....

Dupa calculele mele economiseai peste 50 de euro, iar daca mai pui si drumul precum @Nooxy, si mai mult. Iar timpul costa si ala bani, pentru unii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, DesertEagle a spus:

Daca Honda iti conditioneaza garantia de producator de efectuarea reviziilor in reprezentanta Honda, atunci e clar un abuz. Din cate stiu eu Austria e in UE, nu?

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ec.europa.eu/competition/sectors/motor_vehicles/legislation/mv_faq_ro.pdf&ved=2ahUKEwi86uOIxor6AhXKKewKHeH4AL0QFnoECAkQAQ&usg=AOvVaw2OvebMz3VSY-mlJCAoBNYW

 

Iar cu pretul manoperei, nu stiu in alta parte dar in Romania de obicei e mult mai mare in reprezentanta decat in service independent.

 

Oricum japonezele.nu se strica in garantie asa ca nu conteaza! :)))

Pretul pe manopera este la fel aici în orice service. 

La motoare începe de la 100 euro pe ora. 

Pe lângă asta, Pretul pe ulei și piese este enorm față de cele de pe net. 

Adică eu am dat pe ulei 30 euro iar la ei este cel puțin dublu. 

Rămân la părerea ca trebuie sa ai mare ghinion sa se întâmple ceva la motor ca sa beneficiezi de garanție. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
17 minutes ago, Garcya said:

Crash bars sunt cel mai probabil astea, pe care le recomand si eu https://outbackmotortek.net/product/honda-crf-300rally-crash-bars/

da. Toate de acolo.

Dar prinderea din fata, de sus, nu este foarte solida. Insa altceva mai bun deocamdata nu am gasit

Editat de K2022
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...