Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Acum 2 ore, DIU 46 a spus:

Ai ideee daca exista vreo diferenta, intre 250 si 300 ? pe hirtie le stiu, insa ca ciclistica zic, pt. ca la 300 cadru este modificat.    

Nu m-am dat cu 250, nici nu am vazut de aproape, asa ca nu te pot ajuta. Diferentele le stiu si eu de pe hartie. O schimbare majora insa la 300 e cutia de viteze in 6 trepte. Treapta a 6-a face toti banii. Poti merge lejer la 110-120 km/h fara sa scoti pistonul prin chiulasa de la cit e de turat motorul. Turatia e cam pe la 6500-7000 rpm. La 250 care e in 5 trepte am inteles ca ajungi la turatia asta pe la vreo 80 km/h. In rest nu cred ca e o diferenta majora la ciclistica intre ele, care chiar sa o percepem noi motoristii  amatori,  chiar daca au cadrul un pic diferit. De fapt doar cadrul spate, care la 300 e in sistem sudat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 22 ore, textoru a spus:

Nu m-am dat cu 250, nici nu am vazut de aproape, asa ca nu te pot ajuta. Diferentele le stiu si eu de pe hartie. O schimbare majora insa la 300 e cutia de viteze in 6 trepte. Treapta a 6-a face toti banii. Poti merge lejer la 110-120 km/h fara sa scoti pistonul prin chiulasa de la cit e de turat motorul. Turatia e cam pe la 6500-7000 rpm. La 250 care e in 5 trepte am inteles ca ajungi la turatia asta pe la vreo 80 km/h. In rest nu cred ca e o diferenta majora la ciclistica intre ele, care chiar sa o percepem noi motoristii  amatori,  chiar daca au cadrul un pic diferit. De fapt doar cadrul spate, care la 300 e in sistem sudat. 

La 300 sau schimbat mai multe arborele cotit, cursa pistonului, cadru, bascula, saua iar in cutie treptele sint mult mai apropiate primele 4 am inteles iar dupa 5 si 6 mai lungi sa poti fugi pe sosea. Honda zice ca acum motorul are mai mult cuplu la turatii joase adica treapta 1, 2 pt. chestii tehnice tip enduro taca, paca.  Eu am varianta 250 dar L nu am mers cu cel de 300 si la un moment dat ma gindeam sa l schimb, dar doar in cazul in care as fi avantajat de o agilitate mai buna pe coclau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, arcgotic a spus:

 

Am vazut teste destule, insa daca nu mergi cu una, nu prea ai idee daca schimbarile aduc un + sau nu, fata de modelul mai vechi. Poate reusesc sa fac un test drive la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, DIU 46 a spus:

Am vazut teste destule, insa daca nu mergi cu una, nu prea ai idee daca schimbarile aduc un + sau nu, fata de modelul mai vechi. Poate reusesc sa fac un test drive la primavara.

Astia au mai bagat 5k in motoreta, care costa 8k. de 13 k deja iei direct un 690 sau un 701. Adica mi se pare overkill un pic....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi cel puțin australianu' ăla are deja 701. În "vest" banu' nu contează atât de mult, pentru că se câștigă altfel. Plus că, hai să fim serioși. Diverse modele stârnesc câte o modă, ca să nu zic isterie. Mai e un fapt ca pe CRF nu-l bate niciun alt model dual sport la consum, asta înseamnă greutate mai mică cărată sau autonomie mult mai mare. Pe off-road nu-i de neglijat și nici cu 100 de cai n-ai ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, prafrau a spus:

 

nu

Corect. Am gresit. Si 250 e in 6. Dar se pare ca rapoartele sunt diferite fata de 300 ca am citit ca e mult mai turat pe la viteze mai mari. 

Acum 8 ore, DIU 46 a spus:

.Poate reusesc sa fac un test drive la primavara.

Daca ajungi prin TM claxoneaza-ma si poti sa incerci motorul meu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, textoru a spus:

Corect. Am gresit. Si 250 e in 6. Dar se pare ca rapoartele sunt diferite fata de 300 ca am citit ca e mult mai turat pe la viteze mai mari.

 

https://www.gearingcommander.com/

4% pare diferenta

oricum in general o sa-i pui pinion de 13 ca sa te ajute pe bolovani, si aia e o schimbare de cam 8%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 15 ore, zigzag a spus:

Proaspat posesor. Astept ceva accesorii/protectii si, daca se aliniaza astrele, anul asta iese de un TET. 

Chiar daca are suspensii f slabe si putere mica, sunt ok cu mobra asa cum e ea. 

20230304_143319.jpg

Cum de nu ti-ai luat Rally ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ERU a spus:

Cum de nu ti-ai luat Rally ?

 

N-am luat-o de noua. Asa s-a nimerit. A aparut anuntul pe olx, mi-a placut si am luat-o. E ok si asta. Daca plec in Mongolia :) si o sa am nevoie de benzina mai multa pot sa iau de la fratii chinezi rezervorul suplimentar de 5L facut special pentru crf si ajung la aceeasi cantitate de benzina pe care o are rally. Pentru tet-ul de anul asta o sa am o canistra de 2.5 L care o sa stea pe locul pasagerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, zigzag a spus:

 

N-am luat-o de noua. Asa s-a nimerit. A aparut anuntul pe olx, mi-a placut si am luat-o. E ok si asta. Daca plec in Mongolia :) si o sa am nevoie de benzina mai multa pot sa iau de la fratii chinezi rezervorul suplimentar de 5L facut special pentru crf si ajung la aceeasi cantitate de benzina pe care o are rally. Pentru tet-ul de anul asta o sa am o canistra de 2.5 L care o sa stea pe locul pasagerului.

Pentru TET -RO cu 300L nu ai neaparata nevoie de benzina suplimentar. Ai autonomie de vreo 200-250 km. Eventual poti folosi un PET de 2 litri agatat pe undeva pe bagaj. Pentru TET-MK, GR sau BiH , se schimba un pic treaba. Referitor la suspensia spate, am citit pe AdvRider ca s-ar potrivi shock-ul de la KTM LC4.  Daca gasesti unul din vreo dezmembrare, la un pret decent, merita sa faci un upgrade. In ce priveste furca fata, eu am schimbat la Rally uleiul din 10W in 15W si e o diferenta majora. In bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, textoru a spus:

Pentru TET -RO cu 300L nu ai neaparata nevoie de benzina suplimentar. Ai autonomie de vreo 200-250 km. Eventual poti folosi un PET de 2 litri agatat pe undeva pe bagaj. Pentru TET-MK, GR sau BiH , se schimba un pic treaba. Referitor la suspensia spate, am citit pe AdvRider ca s-ar potrivi shock-ul de la KTM LC4.  Daca gasesti unul din vreo dezmembrare, la un pret decent, merita sa faci un upgrade. In ce priveste furca fata, eu am schimbat la Rally uleiul din 10W in 15W si e o diferenta majora. In bine. 

 

Tet ro am facut acum vreo 3 ani. Anul asta o sa fie tet grecia si cred ca voi avea nevoie de benzina suplimentara pe anumite portiuni.

Pentru furca am cumparat 20w dar mi-a fost lene sa-l schimb. Urmeaza.

Cat despre shock, momentan am strans preload-ul la maxim si nu se mai lasa asa rau cand ma asez pe ea. Acum sa vedem comportamentul la coclau. N-am apucat sa ma dau cu ea prea mult. Daca nu e dezastru, posibil sa nu-l schimb. In general sunt omul care se adapteaza la ce are.

 

Ma intreba un coleg de forum despre rezervorul suplimentar. Pun aici link-ul poate ajuta si pe altii.

 

https://www.aliexpress.com/item/1005005178973764.html?spm=a2g0o.productlist.main.5.6b9d79f7ihA8cT&algo_pvid=d715590f-0461-45f7-9beb-8b9f66d2ab27&algo_exp_id=d715590f-0461-45f7-9beb-8b9f66d2ab27-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000031990070557"}&pdp_npi=3%40dis!RON!2064.66!1651.74!!!!!%4021021d7b16804517781582743d06d0!12000031990070557!sea!RO!806635262&curPageLogUid=cKI9LOVHnS52

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, zigzag a spus:

 

Tet ro am facut acum vreo 3 ani. Anul asta o sa fie tet grecia si cred ca voi avea nevoie de benzina suplimentara pe anumite portiuni.

Pe portiunea de nord-vest in zona Konitsa - Metsovo, vezi ca e cam strâmtă treaba cu benzinariile. In sensul ca nu intotdeauna mai exista in locurile specificate sau am patit sa nu aiba benzina. De loc, de nici un fel, de nici o culoare. Cel putin asa a fost anul trecut. Asa ca daca dai de una deschisa si cu zeama disponibila, alimenteaza. Si daca bagi un litru. 😁

1 oră în urmă, zigzag a spus:

Ma intreba un coleg de forum despre rezervorul suplimentar. Pun aici link-ul poate ajuta si pe altii.

Vezi ca au cei de la Acerbis un rezervor marit pt 300L. Nu cred ca merita sa te complici sa atasezi un rezervor lateral. Poti utiliza mai bine spatiul ala pt o cutie de scule, eventual. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fara top case si alte bagaje, genunchii sunt flexati. Cum? Am pus kit de coborare! Dar a  trebuit sa tai cricul lateral. Astfel se rastoarna usor daca esti pe scarita stanga! O folosesc zilnic f. bine prin Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Constantin a spus:

Fara top case si alte bagaje, genunchii sunt flexati. Cum? Am pus kit de coborare! Dar a  trebuit sa tai cricul lateral. Astfel se rastoarna usor daca esti pe scarita stanga! O folosesc zilnic f. bine prin Bucuresti.

N-ai nevoie de kit de coborâre lol

Cu suspensia din fabrica și cu 70+ kg se lasă atâta de jos încât și cu 160cm ajungi pe jos 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...