Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Acum 21 ore, AdrianB1 a spus:

De unde cumparati consumabile pentru motocicleta asta, in special cei din Romania? In special placute de frana, filtre, ulei, camere, mai e ceva ce se consuma des?

motorush.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 453
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, K2022 a spus:

Aveti vreo recomandare pentru o maneta de ambreiaj pentru 2 degete? Eventual si maneta de frana, dar in special cea de ambreiaj as dori sa o schimb

Eu am luat astea https://www.aliexpress.com/item/1005004285639940.html

Sunt foarte multumit si mai ales la faza cu ambreiajul, il pot trage cu 2 degete fara probleme.

Chiar daca scrie ca-s pentru 250 se potrivesc si la 300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam orice maneta merge cu 2 degete la motocicleta asta, are ambreiajul foarte usor. Eu am luat tot de pe Aliexpress alt model, similar cu cel al lui @Garcya dar cu reglajul diferit ca sistem (nu am gasit ca astea atunci cand am cautat) si sunt ok. Cred ca manetele au fost prima chestie schimbata.

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

motorush.ro

Plin de reg flags:

1. nu au nici o adresa fizica la contact, desi apare una in pagina de GDPR. Stiu ca e magazin online, dar au pus "Locatia noastra" si un numar de telefon - pardon?

2. pretind ca ii doare la basca de legislatia romana. "Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Nu sunt acceptate produse ce au ambalajul distrus, taiat, rupt." - legea spune pe dos, ambalajul nu conteaza la retururi, nici nu face parte din retur. Nu ca am returnat vreodata consumabile moto sau de orice fel, dar cand un magazin pune asta pe site e un semn sa cauti in alta parte.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, AdrianB1 a spus:

Cam orice maneta merge cu 2 degete la motocicleta asta, are ambreiajul foarte usor. Eu am luat tot de pe Aliexpress alt model, similar cu cel al lui @Garcya dar cu reglajul diferit ca sistem (nu am gasit ca astea atunci cand am cautat) si sunt ok. Cred ca manetele au fost prima chestie schimbata.

Plin de reg flags:

1. nu au nici o adresa fizica

2. pretind ca ii doare la basca de legislatia romana. "Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Nu sunt acceptate produse ce au ambalajul distrus, taiat, rupt." - legea spune pe dos, ambalajul nu conteaza la retururi, nici nu face parte din retur. Nu ca am returnat vreodata consumabile moto sau de orice fel, dar cand un magazin pune asta pe site e un semn sa cauti in alta parte.

eu cu el colaborez de ani de zile si nu am avut probleme, iar cand au fost s-au rezolvat.

Nu au adresa fizica pentru ca nu au magazin fizic iar totul se trimite prin curier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Cei de la Acerbis au scos un rezervor de plastic pt Honda CRF 300 L de 14 litri. Pretul am citit pe undeva ca ar fi pe la vreo 200-250€, dar nu sunt foarte sigur. 
 

https://www.acerbis.com/en/motorsport/plastics/fuel-tanks/oversized-fuel-tanks-/honda/0025114
 

Pe Advrider este o postare a unui nenea din State care si-a facut tot felul de modificari la L. A postat si schimbarea pas cu pas a rezervorului original cu cel de la Acerbis. E interesant de citit. 
 


https://www.advrider.com/f/threads/preppa-pig-let-honda-crf300l-adventure-lite-build-x2.1552345/page-12#post-46896731

 

Cu rezervorul āsta se pare ca se mareste brusc raza de actiune la niste oameni. 💪

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana asta am facut o revizie generala la motorul meu  si la motorul lui fiica-mea. Am dat jos bascula spate si link-urile de la suspensie si am gresat toti rulmentii. Recomand sa dati jos bascula , fiindca rulmentii de la axul care trece prin cadru sunt uscati din fabrica cred. La ambele motoare era asa, deci probabil ca nu vin unsi. Motoarele astea cam vad balti si noroaie si zona e predispusa sa rugineasca. 
Am desfacut si rulmentii de la jug de la ghidon, dar acolo era la ambele vaselina. Am vazut info pe Advrider ca unii in State au gasit si rulmentii de jug uscati. Ar fi bine de verificat. 
La motorul lui fiica-mea am verificat si filtrul de aer si am gasit acolo cam jumatate din Sahara. Si asta doar la 7000 km. Cartea zice sa schimbam filtrul la vreo 20000 km. N-as sta atit. Al meu a fost schimbat recent. Am facut o "inginerie" si am montat un prefiltru din burete in fata filtrului original si l-am dat cu spray de filtru ca la motorul meu de enduro. Sper sa ajute. 
Chestia e recomandabila mai ales la mersul in grup, pt cei care sunt in spate, fiindca sunt cei mai mari colectionari de praf. 
 

 

00FB4C90-CA18-4A64-A3AE-5CD44E215ECB.jpeg

03104DD6-30E2-4336-846C-DBCD01764D88.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Cavaleru a spus:

imi vine greu sa cred ca honda nu are o recomandare legata de utilizarea in offroad vis a vis de uleiul de motor si filtru de aer

Zice ca la utilizare in off sa verifici si schimbi mai des. Asta am si facut :)

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

deci este o recomandare, ca tu ai nuatat altfel in postarea initiala.

Probabil m-am exprimat eu gresit sau nu am transmis ce trebuie. Ideea e ca in conformitate cu planul de mentenanta din cartea tehnica, uleiul se schimba la 12000 km iar filtrul pe la 20000 km. Este un asterisc care zice in nota de subsol ca la utilizare repetata in mediu umed sau cu praf schimburile ar trebui facute mai des. Dar nu precizeaza cit de des. Nu se spune rxplicit un interval minim sau maxim de kilometri. Eu, oricum fac schimbul de ulei si filtru ulei la 5000 si cel de aer la 10000. Cind am schimbat ultima oara la motorul meu, filtrul de aer era acceptabil. Dar in general eu sunt cel care merge primul cind merg cu cineva.  Cum fiica-mea vine dupa mine, praful pe care il ridic eu se duce in filtrul de la motorul ei. De aia si filtrul ala era durere de murdar. In concluzie, cu sau fara recomandarile fabricii, e foarte sanatos sa se faca o verificare la chestiile astea cit mai des. Iar in ce priveste rulmentii de la bascula, e chiar recomandata revizia acolo, cu toate ca in cartea tehnica nici nu se mentioneaza asa ceva. Cam asta am vrut sa spun in postarea initiala. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as injumatati in cel mai bun caz intervalele de service in conditiile in care faci mult off si odata cu schimbul de ulei, cum ai mentionat la 5000km faci si o inspectie a filtrului de aer si eventual il suflii si tragi cu aspiratoru ce gasesti in carcasa. de curiozitate ce cost are filtru de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Cavaleru a spus:

de curiozitate ce cost are filtru de aer?

Daca bine imi aduc aminte, era aproape 200 de lei. Nu am gasit after-market si am luat OEM. Mi s-a parut usor supaevaluat ca pret. Daca prefiltrul care l-am facut functioneaza, atunci clar se prelungeste mult viata filtrului de hartie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bazat pe ce zic australienii din clip , pot sa confirm ca facind citeva modificari m-am apropiat de un unicorn. Nu am investit la fel de mult ca ei , dar nici nu  am simtit lipsa.   Am montat un shock Hyperpro la suspensia spate si am montat inaltatoare de ghidon de 30 mm pe care mi le-am facut singur. Si m-am bucurat 18000 km pina acum de motorul asta. Intr-un an si jumatate. Am mai facut in iarna asta o modificare la suspensia fata: ulei 15W fata de 10W original. Pare ca e mai bine fata de original dar trebuie sa mai testez. All in all , pot sa zic ca pina acum e spectacol motorul asta. Consum mic, motor fiabil, nu conteaza daca e noroi sau uscat, daca e drum sau nu. Am pus si cauciucuri potrivite pentru scopul asta: spate Mitas C02, fata Mitas Teraforce. Mi s-a largit orizontul de calatorie imens. In sfirsit pot sa fac ce mi-am dorit tot timpul: DESCOPERY. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, textoru a spus:

Bazat pe ce zic australienii din clip , pot sa confirm ca facind citeva modificari m-am apropiat de un unicorn. Nu am investit la fel de mult ca ei , dar nici nu  am simtit lipsa.   Am montat un shock Hyperpro la suspensia spate si am montat inaltatoare de ghidon de 30 mm pe care mi le-am facut singur. Si m-am bucurat 18000 km pina acum de motorul asta. Intr-un an si jumatate. Am mai facut in iarna asta o modificare la suspensia fata: ulei 15W fata de 10W original. Pare ca e mai bine fata de original dar trebuie sa mai testez. All in all , pot sa zic ca pina acum e spectacol motorul asta. Consum mic, motor fiabil, nu conteaza daca e noroi sau uscat, daca e drum sau nu. Am pus si cauciucuri potrivite pentru scopul asta: spate Mitas C02, fata Mitas Teraforce. Mi s-a largit orizontul de calatorie imens. In sfirsit pot sa fac ce mi-am dorit tot timpul: DESCOPERY. 

Pe  care il ai, cel de 250 sau noul 300 ? adica nu este nou dar, na

 

Editat de DIU 46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, textoru a spus:

300 Rally

Ai ideee daca exista vreo diferenta, intre 250 si 300 ? pe hirtie le stiu, insa ca ciclistica zic, pt. ca la 300 cadru este modificat.    

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, DIU 46 a spus:

Ai ideee daca exista vreo diferenta, intre 250 si 300 ? pe hirtie le stiu, insa ca ciclistica zic, pt. ca la 300 cadru este modificat.    

Nu m-am dat cu 250, nici nu am vazut de aproape, asa ca nu te pot ajuta. Diferentele le stiu si eu de pe hartie. O schimbare majora insa la 300 e cutia de viteze in 6 trepte. Treapta a 6-a face toti banii. Poti merge lejer la 110-120 km/h fara sa scoti pistonul prin chiulasa de la cit e de turat motorul. Turatia e cam pe la 6500-7000 rpm. La 250 care e in 5 trepte am inteles ca ajungi la turatia asta pe la vreo 80 km/h. In rest nu cred ca e o diferenta majora la ciclistica intre ele, care chiar sa o percepem noi motoristii  amatori,  chiar daca au cadrul un pic diferit. De fapt doar cadrul spate, care la 300 e in sistem sudat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, textoru a spus:

Nu m-am dat cu 250, nici nu am vazut de aproape, asa ca nu te pot ajuta. Diferentele le stiu si eu de pe hartie. O schimbare majora insa la 300 e cutia de viteze in 6 trepte. Treapta a 6-a face toti banii. Poti merge lejer la 110-120 km/h fara sa scoti pistonul prin chiulasa de la cit e de turat motorul. Turatia e cam pe la 6500-7000 rpm. La 250 care e in 5 trepte am inteles ca ajungi la turatia asta pe la vreo 80 km/h. In rest nu cred ca e o diferenta majora la ciclistica intre ele, care chiar sa o percepem noi motoristii  amatori,  chiar daca au cadrul un pic diferit. De fapt doar cadrul spate, care la 300 e in sistem sudat. 

La 300 sau schimbat mai multe arborele cotit, cursa pistonului, cadru, bascula, saua iar in cutie treptele sint mult mai apropiate primele 4 am inteles iar dupa 5 si 6 mai lungi sa poti fugi pe sosea. Honda zice ca acum motorul are mai mult cuplu la turatii joase adica treapta 1, 2 pt. chestii tehnice tip enduro taca, paca.  Eu am varianta 250 dar L nu am mers cu cel de 300 si la un moment dat ma gindeam sa l schimb, dar doar in cazul in care as fi avantajat de o agilitate mai buna pe coclau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...