Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Acum 11 ore, Garcya a spus:

Poate pentru tine sunt întrebări pertinente insa pentru clasa 300 cc nu. 

Fără doar și poate spun clar: cine cauta motocicleta "unicorn" nu exista. 

Cu alte cuvinte asta este buna la toate dar nu este perfecta la nimic. 

Poate fi perfecta pentru enduro cu anumite modificări, în rest la toate celelalte este efectiv o motocicleta de 300cc cu ceva protecție la vânt, service la interval mare de timp și fiabilitate. 

 

Revenind la subiect top speed 130 kmh lejer pentru SCURTA durata, eu nu vad pe nimeni sa meargă constant pe autostrada de exemplu cu 130, imposibil. 

POATE un 120...POATE.

Realist și cu un cât de cât de confort 100 constant este realizabil lejer (my 2 Cent) 

Vorbim aici de 1 cilindru și 300cc...

 

Despre rpm... N-are rost 😂

 

Deci mobra nu poate 130 la ora de la Bucuresti la Ploiesti? Ca asta ma intereseaza, vreau sa stiu, in caz ca mi-o iau, daca pot sa fac asta sau daca trebuie sa o las la Doftana, unde am o casa, si sa o folosesc doar local. Nu ma tine sa merg cu 100 pana acolo.

Cat despre rpm, te intrebam ca sa imi dau seama cat de tare ar fi solicitata, stiind ca plaja de cuplu/putere maxime este intre 6500 si 8500 rpm. La KLE asta e intre  7500 si 8500 rpm si pe autostrazi numai acolo sta, ca sa ma pot misca cat de cat repede pe zonele plictisitoare de drum. Bineinteles ca motoarele difera foarte mult si eu n-am mers pe mono niciodata la drum lung. De-aia si intreb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

 

Pai tocmai că mie îmi place să și merg până la destinație tot pe mobra. Știu că există varianta remorca sau duba și acolo te dai pe ele, dar mie-mi place efectiv și drumul lung până la destinație. 

Și da, mai există și cazuri când nu prea ai ce vedea: prin Turcia pe acolo prin mijlocul pustietății unde zici că e desert, dealuri golașe, drum drept, 40+ grade, 850 de km de făcut până la destinație. In cazuri de genul e ok sa ii dai tare sa ajungi in timp util. 

 

Fiecare cum vrea sa se plimbe / obosească. Asta sau oricare alta cu 1 cilindru nu este o motocicleta de touring, punct. 

Cine rezista 800 km pe autostrada constant la 130 pe o motocicleta cu 1 cilindru are tot respectul meu. 

Însa am argumentat mai sus de ce am trecut de la 1000cc la 300.

Daca te plimbi mai mult distante lungi și acolo local vrei sa explorezi o poți face lejer și cu Africa Twin, Tenere sau orice alta capra mare, nu ai nevoie de 300cc. 

 

Acum 51 minute, Speedy.K a spus:

 

Deci mobra nu poate 130 la ora de la Bucuresti la Ploiesti? Ca asta ma intereseaza, vreau sa stiu, in caz ca mi-o iau, daca pot sa fac asta sau daca trebuie sa o las la Doftana, unde am o casa, si sa o folosesc doar local. Nu ma tine sa merg cu 100 pana acolo.

Cat despre rpm, te intrebam ca sa imi dau seama cat de tare ar fi solicitata, stiind ca plaja de cuplu/putere maxime este intre 6500 si 8500 rpm. La KLE asta e intre  7500 si 8500 rpm si pe autostrazi numai acolo sta, ca sa ma pot misca cat de cat repede pe zonele plictisitoare de drum. Bineinteles ca motoarele difera foarte mult si eu n-am mers pe mono niciodata la drum lung. De-aia si intreb.

Ti-a răspuns colegul mai sus despre rpm. 

Sigur ca poți merge cu ea cu 130 pana la destinatie. 

Este plăcut? Sigur ca nu... Dar aici intervine compromisul cel Mare la o mobra de genul. 

Daca esti pregătit sa renunti la confortul asta pentru alte avantaje atunci da. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, textoru a spus:

Maestre, da de stire si daca se poate, de ce nu, balaurim. Iar daca nu se poate, atunci pot sa iti dau track-uri GPS de la turele mele din RO sau de prin vecini si balauresti de unul singur. Ca sa iti faci o idee, am un proiect personal care se numeste ROBT , adicalea Romania off the beaten tracks, si in fiecare an , de prin 2014 imi fac un traseu de vreo 1400 - 1500 de km prin RO pe drumuri cit mai secundare (judetene, comunale) atfel incit sa nu vad masini ci peisaje.  Turele astea le-am facut cu Dakarul impreuna cu sotia mea cu GS-ul ei, sau uneori chiar si cu fiica-mea cu MT-03 ul ei. Acum cu Hiroko, vreau sa fac turele si mai interesante. Sper sa-mi iasa. 

Salutare!

Ai cumva un link cu acest proiect? Sau nu e pus sus?

Poate dam o tura pe langa TM in weekend, daca e cald. Ne auzim pe mesagerie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in legatura cu mersul pe sosea cu capra:

 

Eu am facut in Georgia, cateva mii de km cu Yamaha WR450. Am pus o foaie (pinion) pe spate mai mica, blana de oaie pe sa 🙂 si a mers...

 

Intradevar nu este deloc confortabil, dar nu le poti avea pe toate...

 

Si acum ma deplasez pana la munte pe roti. Daca nu ma ia careva pe remorca 🙂 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce toti posesrii sunteti asa constipati cand va intreb lucruri simple. Chair e asa greu sa raspundeti normal?!

V-am ex0licat ce vreau sa fac cu ea, sa fac 110 km pana la locul de joaca si apoi sa o ard pe coclauri usurele. Si sa ma duc la munca cu ea in fiecare zi prin Bucuresti.

N-am intrebat de confort, stiu ce ofera din punctul asta de vedere; n-am intrebat de touring, 110 km de asfalt nu e touring si nic nu vreau sa fac touring cu ea. Pentru ture lungi cu pasager si bagaje am mobra. 

Nu vreau sa iau Africana pentru ca o sa-mi fie greu cu ea pe coclauri din cauza volumului, greutatii si inaltimii la sa. Plus ca e naspa printre coloane in Bucuresti zi de zi. T7 e prea enduro ca pozitie si prea inalta si grea pentru cei 170 cm si pretentiile mele de chilot offroad.

 

Deci revenind, poate cineva sa-mi spuna daca se pot face 60 km de autostrada si inca vreo 40 de drum expres cu 130 la ora?! Si daca nu, de ce? Strict dpdv al mobrei, nu ca te bate vantu, nu ca te doare curu, nu ca vibreaza, nu alte chestii.

RPM la 130 nu mi-a raspuns nimeni, pe diverse filamari de pe net  mi s-a parut ca e pe la 8500, ceea ce nu inseamna "toate".

 

Daca puteti sa-mi raspundeti punctual si civilizat, va multumesc,daca nu, nu e cu suparare, fireste, dar spuneti-mi ca nu puteti si gata.

Acum 5 ore, cristache a spus:

Salutare, in legatura cu mersul pe sosea cu capra:

 

Eu am facut in Georgia, cateva mii de km cu Yamaha WR450. Am pus o foaie (pinion) pe spate mai mica, blana de oaie pe sa 🙂 si a mers...

 

Intradevar nu este deloc confortabil, dar nu le poti avea pe toate...

 

Si acum ma deplasez pana la munte pe roti. Daca nu ma ia careva pe remorca 🙂 

Stiu, bre, poti sa ajungi si cu un 2t de 125 pana la Doftana, dar nu-mi place sa merg cu 100 kmh 110 km, de-aia am luat ca reper viteza de 130, e minim ce suport pe autostrada sau dn1.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, poti merge cu 130  cei 60 km pe care ii vrei tu. Eu am facut Pitesti -Bucuresti  cu 130. E turata , dar nu pe rosu. Oricum mai mult de 142 pe bord nu alearga.  Peste 110 mi se pare instabila , mai ales la vant puternic in rafale. Pentru enduro peisagistic si mers la servici in Bucuresti( are consum de scuter), e ideala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Deci revenind, poate cineva sa-mi spuna daca se pot face 60 km de autostrada si inca vreo 40 de drum expres cu 130 la ora?! Si daca nu, de ce? Strict dpdv al mobrei, nu ca te bate vantu, nu ca te doare curu, nu ca vibreaza, nu alte chestii.

RPM la 130 nu mi-a raspuns nimeni, pe diverse filamari de pe net  mi s-a parut ca e pe la 8500, ceea ce nu inseamna "toate".

Clar poti face distanta respectiva si chiar una mult mai mare fara probleme, fara stress si fara sa strici sau sa faci daune la motocicleta.

N-am mers in a 6-a cu 130 ca sa-ti zic concret, aia pe la primavara, dar cu siguranta nu este o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Garcya a spus:

Clar poti face distanta respectiva si chiar una mult mai mare fara probleme, fara stress si fara sa strici sau sa faci daune la motocicleta.

N-am mers in a 6-a cu 130 ca sa-ti zic concret, aia pe la primavara, dar cu siguranta nu este o problema

Asta ma interesa, sa pot sa o fac fara sa crape ceva in ea. Cand poti mi-ar prinde bine si informatia despre rpm, ca una e la 8000 rpm si alta e la 10.000. Daca iti aduci aminte scrie aici.

Merci frumos.

1 oră în urmă, Nooxy a spus:

Da, poti merge cu 130  cei 60 km pe care ii vrei tu. Eu am facut Pitesti -Bucuresti  cu 130. E turata , dar nu pe rosu. Oricum mai mult de 142 pe bord nu alearga.  Peste 110 mi se pare instabila , mai ales la vant puternic in rafale. Pentru enduro peisagistic si mers la servici in Bucuresti( are consum de scuter), e ideala.

Aia e, sa traiesti!

Deci top speed 140, merge cu 130 fara sa fie la limita, deci ar fi perfecta.

O sa incerc sa o iau la un ride test de la un dealer pentru mai mult de o juma de ora. Vroiam sa stiu daca merita sa-mi bat capu.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Speedy.K a spus:

O sa incerc sa o iau la un ride test de la un dealer pentru mai mult de o juma de ora. Vroiam sa stiu daca merita sa-mi bat capu.

Asta oricum ar fi ideal din punctul meu de vedere.

Nu te costa nimic si poti sa vezi pe pielea ta ce poate pentru ceea ce ai tu nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Garcya a spus:

Asta oricum ar fi ideal din punctul meu de vedere.

Nu te costa nimic si poti sa vezi pe pielea ta ce poate pentru ceea ce ai tu nevoie.

Pai clar nu ma apuc sa-mi cumpar mobra fara test. Eu ma refeream ca o sa caut zilele astea, ca in extrasezon poate gasesc un dealer care sa mi-o dea macar o juma' de zi ca sa pot sa o scot si afara de pe asfalt, s-o duc si pe autostrada. Vara sunt reticenti, ca cica e multa cerere de teste.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Speedy.K a spus:

Acum vreo luna aveau 7na de test la Honda Nord. Dar mi-e scarba de ei, ca n-au nicio treaba cu mobrele.

La cit de greu vin motoarele acum pe piata, cu scirba sau fara scirba, daca prinzi una de test, nu mai sta sa te gindesti. Daca o sa iti placa, va trebui sa iei in calcul un timp de asteptare de vreo 3-4 luni pina la livrare. A mea am comandat-o la inceputul lui iunie si am primit-o la finalul lui august. A lui fiica-mea am comandat-o in octombrie si o primesc saptamana asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, De 3 Lei CuiE a spus:

Adevarat!

Drept dovada, fătuca asta.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Qc29TtNUYlU

Pe asta o urmaresc de pe la inceput dar acum de cand si-a luat mobra ca a mea cu mai mult interes. Tot respectul pentru ea, insa na.. ea face sight seeing, drumuri secundare, pe departe "enduro". 

Dar cu alte cuvinte arata clar ca poti sa mergi oriunde cu motorul asta, fie ca-i asfalt sau enduro.

 

Acum 41 minute, textoru a spus:

La cit de greu vin motoarele acum pe piata, cu scirba sau fara scirba, daca prinzi una de test, nu mai sta sa te gindesti. Daca o sa iti placa, va trebui sa iei in calcul un timp de asteptare de vreo 3-4 luni pina la livrare. A mea am comandat-o la inceputul lui iunie si am primit-o la finalul lui august. A lui fiica-mea am comandat-o in octombrie si o primesc saptamana asta. 

Si eu l-am comandat pe 1 Septembrie si primit de Craciun in Decembrie, asta in Austria.

Sunt pe niste grupuri pe facebook si toti au cam aceleasi timpuri de asteptare peste tot in lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Speedy.Kcred că problema principală e la tine. CRF-ul de 300 e un agregat pentru off-road. Motorul duce viteza de autostradă, dar dacă-l iei doar pentru criteriul ăsta, înseamnă că ai greșit fieru'. Ca să scoți ce poate mai bine din el, trebuie să ai gume cramponate pe roți. Nu știu câți merg constant cu 130 km/h preț de 60 de kilometri cu cramponate. În primul rând mobra devine instabilă cu ele, mai ales că e un țânțar. În al doilea, se tocesc văzând cu ochii. "Naveta" pentru noi, ăștia mai hârșâiți cu coclaul, e de 100-110.  În ritmul ăsta @ggobi a mers cu XR650R pe crampoane până la Viena, că tot voia Garcya să felicite pe cineva :D

Dacă nu-i pui cramponate, nu văd sensul să iei un motor mic, de off-road. Poți lua orice altceva, cu 10-20 de kile mai greu, dar mai potent pe asfalt. 

Eu am pornit pe Supertenere 750 aventura off-road. Trece bine de 250 de kile și are rezervor de 30 de litri (poți îndesa chiar 31, probat). O autonomine de aproape 600 de kilometri. Când am trecut la XR650R (135 de kile toată la 60 de cai) cu rezervor de 9 litri, m-a luat panica. Mergeam si eu cu bidonul după mine. În timp mi-am dat seama că e o mare prostie să faci asta. Trebuie să-ți calculezi mai bine traseul și să alimentezi cât mai la baza muntelui, la început de traseu, practic. 

Acum am un XChallenge de aceeași greutate cu CRF300 Rally. Dar cai la dublu. Vă zic tot din experiență, chiar dacă sunt ditamai omu' și nu mă sperie 150-200 de kile să le ridic, aș prefera o mobră cât mai ușoară. în jur de 100 de kilograme ar fi perfect. Nu le împovărați cu tot felul de accesorii, genți, top caseuri. Luați-va doar strictul necesar. Pe off-road, gumele cramponate și călcatura scurtă (pinion mai mic, foaie mai mare) fac diferența. E bună și protecția la vânt, dar nu e neapărat necesară în segmentul ăsta. Eu aș lua CRF300L dacă ar fi de ales. 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ture mixte o gramada la activ. Cu mobra de 190de kile. Cu niste coclauri de speriat pentru nivelul mobrei.

CRF-ul Rally are cam 150 de kile. Zi-mi si mie mobra mai potenta pe asfalt si cu veleitati off apropiate sub 170 de kile. Ca peste ma apropii de a mea si degeaba o mai iau. Tu nu intelegi ca nu vrea nimeni sa faca hard enduro cu asa ceva?! Pentru hard enduro s-au inventat mobre de 100 de kile.

Pe mine ma intereseaza sa fie cat mai usoara dar sa mearga si pe asfalt asa cum am zis. Pe de alta parte nu vreau sa scot tot ce poate din ea pe coclau. Vreau doar sa scot tot ce poate cu niste gume mixte. Mixte insemnand TKC80 sau Scorpion Rally (NU Rally STR). 

Apropos, Honda chiar pune IRC pe ea din fabrica?! WTF?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 51 minute, vis-a-vis a spus:

@Speedy.Kcred că problema principală e la tine. CRF-ul de 300 e un agregat pentru off-road. Motorul duce viteza de autostradă, dar dacă-l iei doar pentru criteriul ăsta, înseamnă că ai greșit fieru'. Ca să scoți ce poate mai bine din el, trebuie să ai gume cramponate pe roți. Nu știu câți merg constant cu 130 km/h preț de 60 de kilometri cu cramponate. În primul rând mobra devine instabilă cu ele, mai ales că e un țânțar. În al doilea, se tocesc văzând cu ochii. "Naveta" pentru noi, ăștia mai hârșâiți cu coclaul, e de 100-110.  În ritmul ăsta @ggobi a mers cu XR650R pe crampoane până la Viena, că tot voia Garcya să felicite pe cineva :D

Dacă nu-i pui cramponate, nu văd sensul să iei un motor mic, de off-road. Poți lua orice altceva, cu 10-20 de kile mai greu, dar mai potent pe asfalt. 

Eu am pornit pe Supertenere 750 aventura off-road. Trece bine de 250 de kile și are rezervor de 30 de litri (poți îndesa chiar 31, probat). O autonomine de aproape 600 de kilometri. Când am trecut la XR650R (135 de kile toată la 60 de cai) cu rezervor de 9 litri, m-a luat panica. Mergeam si eu cu bidonul după mine. În timp mi-am dat seama că e o mare prostie să faci asta. Trebuie să-ți calculezi mai bine traseul și să alimentezi cât mai la baza muntelui, la început de traseu, practic. 

Acum am un XChallenge de aceeași greutate cu CRF300 Rally. Dar cai la dublu. Vă zic tot din experiență, chiar dacă sunt ditamai omu' și nu mă sperie 150-200 de kile să le ridic, aș prefera o mobră cât mai ușoară. în jur de 100 de kilograme ar fi perfect. Nu le împovărați cu tot felul de accesorii, genți, top caseuri. Luați-va doar strictul necesar. Pe off-road, gumele cramponate și călcatura scurtă (pinion mai mic, foaie mai mare) fac diferența. E bună și protecția la vânt, dar nu e neapărat necesară în segmentul ăsta. Eu aș lua CRF300L dacă ar fi de ales. 

Trebuie sa tinem cont ca 300L este un motor DUAL-SPORT. Asta inseamna cu alte cuvinte "bun la toate" adica bun la enduro / off-road dar si bun pe asfalt pentru drumul de acasa pana la off-road ca nu toti sunt norocosi sa scoata mobra din garaj si sa urce pe deal. La fel si @Speedy.K are aceeasi situatie, trebuie sa faca naveta 60 km pana la drumurile lui de off-road si aici revin iar: motorul dual-sport este cel mai potrivit, precum CRF 300 Rally.

Nu este strict necesar sa umblii cu cramponate dupa tine, asta depinde bineinteles UNDE urmeaza sa faci off-road-ul acela. Pentru ca niste cauciucuri 50/50 sunt la fel de bune pentru mers pe coclauri ca si fun / explorat.

Acum 1 minut, Speedy.K a spus:

Apropos, Honda chiar pune IRC pe ea din fabrica?! WTF?!

Ce mi se pare mie cel mai trist, daca pot spune asa, este dimensiunea din fabrica, respectiv in acte, pentru cauciucul de fata 120/80-21 ceea ce ma dispera efectiv pentru ca eu personal NU vreau sa umblu doar cu cramponate 100% vreau un 50/50 si nu exista pe dimensiunea asta nimic, decat full cross. Asa ca trebuie sa pui 90/90/21 dar ilegal....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 2 minute, Garcya a spus:

La fel si @Speedy.K are aceeasi situatie, trebuie sa faca naveta 60 km pana la drumurile lui de off-road

Asta fac de cel puțin 15 ani și d-aia m-am băgat în vorbă. Avantajul CRF-ului de 300 e că e accesibilă la preț de nouă, e de generație nouă, consumă puțin, dar e foarte grea pentru caii ăia. Dacă vrei viteză, treci pe adventure, suta de cai dar 200 de kile. Am făcut și asta cu V-Strom. Se poate merge off-road și cu vacile, chiar mai bine decât alți cu duale d-astea pseudo ușoare :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gumele mixte sunt de mai multe feluri in functie de cat de agresiv este profilul

 

as pune niste Karoo 3 pe el dar nu as merge cu 130km/h cu ea, uzezi prea tare cauciucurile, plus ca nu cred ca e atat de comfortabil cu cat cresti viteza peste 90

 

am avut pt TDM850 Metzeler Karoo T (Traveller) pe spate, au avut profil decent cam 10000km astfel incat sa fie inca utile pe offroad.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Garcya a spus:

Trebuie sa tinem cont ca 300L este un motor DUAL-SPORT. Asta inseamna cu alte cuvinte "bun la toate" adica bun la enduro / off-road dar si bun pe asfalt pentru drumul de acasa pana la off-road ca nu toti sunt norocosi sa scoata mobra din garaj si sa urce pe deal. La fel si @Speedy.K are aceeasi situatie, trebuie sa faca naveta 60 km pana la drumurile lui de off-road si aici revin iar: motorul dual-sport este cel mai potrivit, precum CRF 300 Rally.

Nu este strict necesar sa umblii cu cramponate dupa tine, asta depinde bineinteles UNDE urmeaza sa faci off-road-ul acela. Pentru ca niste cauciucuri 50/50 sunt la fel de bune pentru mers pe coclauri ca si fun / explorat.

Ce mi se pare mie cel mai trist, daca pot spune asa, este dimensiunea din fabrica, respectiv in acte, pentru cauciucul de fata 120/80-21 ceea ce ma dispera efectiv pentru ca eu personal NU vreau sa umblu doar cu cramponate 100% vreau un 50/50 si nu exista pe dimensiunea asta nimic, decat full cross. Asa ca trebuie sa pui 90/90/21 dar ilegal....

Pe siteul importatorului apare fata ca fiind 80/100-21.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Speedy.K a spus:

Pe siteul importatorului apare fata ca fiind 80/100-21.

Scuza-ma, am scris gresit. 80/100-21 corect. Dar tot nu gasesti decat de full cross la dimensiunea aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, vis-a-vis a spus:

 

Asta fac de cel puțin 15 ani și d-aia m-am băgat în vorbă. Avantajul CRF-ului de 300 e că e accesibilă la preț de nouă, e de generație nouă, consumă puțin, dar e foarte grea pentru caii ăia. Dacă vrei viteză, treci pe adventure, suta de cai dar 200 de kile. Am făcut și asta cu V-Strom. Se poate merge off-road și cu vacile, chiar mai bine decât alți cu duale d-astea pseudo ușoare :) 

Pai am adventure, tu nu intelegi?! SI merge! Doar ca as vrea coclau un pic mai greutz decat pot face cu asta. Si pentru asta imi trebuie monocilindru si greutate simtitor mai mica.

Ca sa intelegi am facut cu KLE Lacul Vulturilor, Tabla Butii (inclusiv sleaurile dinspre Boncuta), Creasta Baiului si altele, toate cu pasager si bagaje de cort. 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Speedy.K a spus:

Pe siteul importatorului apare fata ca fiind 80/100-21.

De exemplu mie imi plac Mitas E-07 si E-07+ https://www.reifen.at/mitas-e-07-90-90-d21-54t__8159322 si nu am de ales decat sa pun 90/90/21 pe fata

Eu nu am gasit cauciuc dual-sport pe 80/100-21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Garcya a spus:

Scuza-ma, am scris gresit. 80/100-21 corect. Dar tot nu gasesti decat de full cross la dimensiunea aia

Heidenau K60. Ieftin si bun. Eu merg cu K60 Scout pe KLE de vreo 10 ani.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...