Sari la conținut

Cum se vad motociclistii intre ei?


ionutpm
 Share

Postări Recomandate

Acum 23 ore, ionutpm a spus:

Mersi frumos, da, asta ma incanta si pe mine (pozitia de turing si aerul de sportiva), abia astept! 

 

Cu placere, app. de intrebarea ta cu privire la placerea de a iesi in weekend versus mersul cu motorul la munca ..... n-are nici o legatura una cu cealalta, cind te duci la munca ...... ajungi la munca, cind pleci la relaxare ..... citiva "colegi" ok, o masa si drumuri frumoase ...... o alta poveste. :)

Ps. Masa este o parte interesanta, acolo socializezi, schimbi impresii, pe scurt iti cunosti colegii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 170
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am crezut ca am stabilit deja ca acea frana "degresiva"nu exista si ca este exact "trail braking". Si in linkul pus de tine tot asta spune. Ca zica sa franezi mai pare la inceput si apoi sa dai drumul usor pana te apropii de apex, asta nu inseamna ca nu mai e trail braking ci altceva. E tot trail braking.

 

Tu banuiesc ca vrei sa zici ca pe strada e bine sa franezi tare pana la intrarea in viraj, apoi sa parcugi virajul cu viteza constanta si dupa apex sa accelerezi. Cu care sunt perfect de acord, asa ar trebui mers pe strada.

 

Doar ca eu zic ca cine merge in felul asta dar este surprins de un viraj , poate are raza descrescatoare - vezi cateva viraje urate pe Lepsa, poate sa faca un pic de ''trail braking'si sa nu iasa larg, sa stranga trasa, daca are experienta de pe circuit. Pe cand daca este incepator caruia e frica si sa o incline mai mult si sa franeze in viraj singura cale e iesitul larg - daca vine ceva pe contrasens e game-over.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
1 hour ago, einstein1984 said:

 

   Cand zici trail braking eu inteleg folosirea franei spate ca sa inchizi virajul dupa turn in,

  

 

Muhahahahahaha !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Uneori , pe strada , eu folosesc frana pentru " dejavrare". 

Hai sa va vad care stie ce inseamna?

Si cum se executa corect ?

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, goe 75 a spus:

folosesc frana pentru dejavrare

Adică pt a scăpa de câinii care te latră și urmăresc, recte javre! :crack:

Cred că accelerația e mai indicată. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
10 hours ago, ENEOS said:

Adică pt a scăpa de câinii care te latră și urmăresc, recte javre! :crack:

Cred că accelerația e mai indicată. 

 

E cum vrei tu . Doar ma radeam de injineru miop , cu franarile lui pompoase...cand el nu intelege un termen de baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.06.2021 la 17:43, ionutpm a spus:

Salut, nu stiu daca s-a mai discutat dar am 2 curiozitati.

 

1. Ce pareri exista in functie de motocicleta detinuta? Exista cumva un fel de preconceptii referitoare la tipul de motor? Sunt vazuti cei cu sportive "mai rau"? De cei cu Harley vad peste tot ca sunt mai "speciali" si sunt doar cu ai lor, asa e? Daca esti "Gixer" (GSX-R) esti vazut ca unul care merge fara echipament si cu viteza? Stiu ca majoritatea motociclistilor sunt OK si ca exista "problematici" in fiecare astfel de grup dar sunt curios cum vedeti voi alti motociclisti. Cu totii cred ca generalizam in general...  

 

2. Similar cu ideea de mai sus, exista preconceptii referitoare la brand-urile de echipament purtate? Daca e Dainese e cine stie cum, daca e Alpine stars e prea "comun", la astfel de lucruri ma refer. Nu ii includ pe cei care nu poarta echipament aici.

 

Cum e la intalnirile dintre motociclisti? Se fac si acolo astfel de grupuri? Daca as merge cu o sportiva la un grup Harley cum ar fi? :D 

Stiu ca par intrebari idioate, probabil chiar sunt, dar mi-ar placea sa inteleg mai bine si aceste aspecte "sociale". 

 

Iti dai seama ca cel putin pe timp de vara, un "squid" (cum ii zic americanii), adica unu care merge in maneca scurta si pantaloni scurti pe motocicleta, fara echipament in afara de casca, va fi vazut destul de rau de unu care este echipat full si se topeste la 40 de grade. Din cate am vazut, exista 3 categorii de motociclisti care merg fara echipament: 

1. Cei tineri, incepatori, pe sportive

2. Cei batrani, cu experienta, care deobicei au motocilcete vechi , choppere sau cafe racer-uri

3. Oameni de 40-50 de ani care au criza varstei mijlocii si si-au luat motocicleta pentru a-si gasi pacea interioara :)

Eu salut pe toata lumea care merge pe 2 roti, inclusiv scutere sau biciclete. Salut ori cu 2 degete, ori dau din cap, depinde de situatie. De multe ori, daca un motociclist nu te saluta inapoi inseamna ca ori nu te a vazut, ori are harley.

 

 

Referitor la brand-uri, nu am vazut sa fie preconceptii in randul motociclistilor. Echipamentul e echipament, desigur sunt diferente intre branduri cand vine vorba de calitate dar, dupa mine , nu conteaza ce echipament ai, daca te protejeaza e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.06.2021 la 11:31, Rares2005 a spus:

Iti dai seama ca cel putin pe timp de vara, un "squid" (cum ii zic americanii), adica unu care merge in maneca scurta si pantaloni scurti pe motocicleta, fara echipament in afara de casca, va fi vazut destul de rau de unu care este echipat full si se topeste la 40 de grade. Din cate am vazut, exista 3 categorii de motociclisti care merg fara echipament: 

1. Cei tineri, incepatori, pe sportive

2. Cei batrani, cu experienta, care deobicei au motocilcete vechi , choppere sau cafe racer-uri

3. Oameni de 40-50 de ani care au criza varstei mijlocii si si-au luat motocicleta pentru a-si gasi pacea interioara :)

Eu salut pe toata lumea care merge pe 2 roti, inclusiv scutere sau biciclete. Salut ori cu 2 degete, ori dau din cap, depinde de situatie. De multe ori, daca un motociclist nu te saluta inapoi inseamna ca ori nu te a vazut, ori are harley.

 

 

Referitor la brand-uri, nu am vazut sa fie preconceptii in randul motociclistilor. Echipamentul e echipament, desigur sunt diferente intre branduri cand vine vorba de calitate dar, dupa mine , nu conteaza ce echipament ai, daca te protejeaza e perfect.

Și mai e o a 4-a categorie, aia pe care ii doare la banana de restul categoriilor și de părerile lor 🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Eu apreciez întotdeauna pasiunea pt motociclism , un fier bine îngrijit indiferent de marca lui , exprima multe .. iar un pasionat adevărat are grija de motocicleta/ scuterul lui .Asta caut sa găsesc prin jurul meu și asta apreciez , partea financiară a fiecăruia nu exprima întotdeauna pasiunea ... cei ce fac diferențe in funcție de model , echipament ... sa nu uite ca ne leagă o pasiune comuna și aceia ar trebui sa conteze ... restul care își aleg partenerii de drum in funcție de motorul avut , echipament , din punctul meu de vedere 🤡🤡

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 23.06.2021 la 11:31, Rares2005 a spus:

Iti dai seama ca cel putin pe timp de vara, un "squid" (cum ii zic americanii), adica unu care merge in maneca scurta si pantaloni scurti pe motocicleta, fara echipament in afara de casca, va fi vazut destul de rau de unu care este echipat full si se topeste la 40 de grade. Din cate am vazut, exista 3 categorii de motociclisti care merg fara echipament: 

1. Cei tineri, incepatori, pe sportive

2. Cei batrani, cu experienta, care deobicei au motocilcete vechi , choppere sau cafe racer-uri

3. Oameni de 40-50 de ani care au criza varstei mijlocii si si-au luat motocicleta pentru a-si gasi pacea interioara :)

Eu salut pe toata lumea care merge pe 2 roti, inclusiv scutere sau biciclete. Salut ori cu 2 degete, ori dau din cap, depinde de situatie. De multe ori, daca un motociclist nu te saluta inapoi inseamna ca ori nu te a vazut, ori are harley.

 

 

Referitor la brand-uri, nu am vazut sa fie preconceptii in randul motociclistilor. Echipamentul e echipament, desigur sunt diferente intre branduri cand vine vorba de calitate dar, dupa mine , nu conteaza ce echipament ai, daca te protejeaza e perfect.

 

Iar discutia despre echipamente... De ce dracului imi mai iau motocicleta, daca nu pentru a ma simti liber si in bataia vantului? S-a umplut de cosmonauti in trafic, pe care curg apele vara. Mai ales in oras... Sunteti masochisti!

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și mai sigur.

Echipamentul e pentru ăia "show-off", să se vadă Clover, Klim, AS etc. Ceilalți care poartă echipament ieftin îs "uanabe", se descurcă și ei. Până la urmă, fiecare decide dacă donează, dacă vor grefe (nu citrice), dacă le trebuie tije sau cine știe ce intervenții. Cam ca la accidentele auto: ¢°@¥€, dacă aveam centura pusă, eram mort! Noroc că am zburat prin parbriz. Da, mare noroc. Mulți o ard in costumație de carnaval, până într-o zi. (Știu, mobra de stunt etc....... E înmatriculată.)

IMG_20220126_193112.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Asimplu a spus:

Da' mergi cojs...

 

Pai merg... De aproape 25 de ani, pe toate tipurile de motociclete, in toate conditiile meteo, aproape 100% din timp cu pasager, bifand niste ani de mers in grupuri mari, avand o medie de 12.000 - 14.000km/sezon, cu niste varfuri la viata mea de 18 - 19.000km/sezon.

- Niciodata cu echipament

- Niciodata cu ultimul model de cauciucuri

- NICIODATA FRANAND DOAR CU FAȚA

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, categoria"A" a spus:

 

Pai merg... De aproape 25 de ani, pe toate tipurile de motociclete, in toate conditiile meteo, aproape 100% din timp cu pasager, bifand niste ani de mers in grupuri mari, avand o medie de 12.000 - 14.000km/sezon, cu niste varfuri la viata mea de 18 - 19.000km/sezon.

- NICIODATA FRANAND DOAR CU FAȚA

 

Fixed :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, categoria"A" a spus:

 

De la nimicuri, cum ar fi: echipament, cauciucuri, setari suspensie, culminand cu discutia despre counter steering.

Ca tine ești doar tu. Nu vad de ce ti-ar păsa de opinia altora...

Nu prea am înțeles ideea asta de asociere, grupuri, copiat comportamente și alte prostii.

De ce ți-ar păsa de cum te percep ceilalți, dacă ești autosuficient?

Văd des nevoia asta a oamenilor cu idei prefabricate de a fi validați.

Poți să mergi 30 de ani pe mobră în tricou și să nu pățești nimic, sau să te blindezi și să dea un camionagiu beat peste tine când stai pe loc la semafor.

E loterie, ti-o asumi când ieși din casă. 

Îți faci o idee, bună, proastă și ieși pe strada să cauți alții cu idei asemănătoare ca să nu te simți singur și să îți confirme convingerile.

Dacă vine unu cu alte convingeri și te contrazice, n-are dreptate nici dacă are.

Bine, și eu tâmpit că stau să scriu așa ceva la 12 noaptea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...