Sari la conținut

După baterie epuizata nu pornește


Postări Recomandate

Salut baieți și fete,

 

Am și eu o mică dilemă și am zis să întreb aici înainte să ajung in service. Am un Kawasaki z750s din 2006. Ieri am uitat sa scot cheia din contact și mi-am golit bateria de tot. Am pornit-o din ambreiaj la vale și am mers cu ea circa 20 de minute. Azi când am incercat să o pornesc din cheie, nu a vrut. Nu face nimic când apas butonul de pornit. Am pornit-o din nou la vale, am mers 20 minute. Deci teoretic ar fi trebuit să fie încărcată cat de cat bateria. Acum am curent pentru lumini. Ce cred eu, este că are vreun sistem antifurt. Aseară statea un bec din bord aprins, dar azi nu. Deasupra lui este poza unei chei. 

In final, întrebarea mea: aveți cumva vreo idee ce ar putea fi? Eventual cum se repară? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, clauditu2002 a spus:

Am pornit-o din nou la vale, am mers 20 minute. Deci teoretic ar fi trebuit să fie încărcată cat de cat bateria.

Cele 20 minute incarcare in mers nu sunt suficiente pentru a acoperi tot ce a pierdut bateria.

 

Acum 19 minute, clauditu2002 a spus:

In final, întrebarea mea: aveți cumva vreo idee ce ar putea fi? Eventual cum se repară? 

Prima data cu bateria pe redresor suficiemt timp. Daca ai noroc, se repara.

A doua incercare, care poate fi direct prima, e cu baterie noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, bateriile cu plumb, odata ce au coborat sub 10,4V si au stat acolo ceva timp, nu isi mai revin niciodata.

A se intelege ca ii scade capacitatea, nu ca e buna neaparat de aruncat.

Daca avea 12Ah, o sa mai aiba 10...9...7 si cu ocazia asta ii scade si curentul la rupere.

Cum zice colegul mai sus, daca ai o baterie de 12Ah, curentul maxim de incarcare la Pb este de 10% din capacitatea bateriei, adica 1,2Ah.

Insemnand ca daca ai descarcat-o de tot, ar avea nevoie de minim 10 ore sa se incarce 90%, ca mai are si ea saraca pierderi :)

Aceste cifre sunt orientative, pentru ca diferiti fabricanti folosesc diferite tehnologii, aditivi, etc.

Nicio baterie nu a fost ranita in acest comentariu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, clauditu2002 a spus:

Salut baieți și fete,

 

Am și eu o mică dilemă și am zis să întreb aici înainte să ajung in service. Am un Kawasaki z750s din 2006. Ieri am uitat sa scot cheia din contact și mi-am golit bateria de tot. Am pornit-o din ambreiaj la vale și am mers cu ea circa 20 de minute. Azi când am incercat să o pornesc din cheie, nu a vrut. Nu face nimic când apas butonul de pornit. Am pornit-o din nou la vale, am mers 20 minute. Deci teoretic ar fi trebuit să fie încărcată cat de cat bateria. Acum am curent pentru lumini. Ce cred eu, este că are vreun sistem antifurt. Aseară statea un bec din bord aprins, dar azi nu. Deasupra lui este poza unei chei. 

In final, întrebarea mea: aveți cumva vreo idee ce ar putea fi? Eventual cum se repară? 

Salut! Îmi place deja de tine că saluți fără discriminare și băieți și fete.

Nu știu dacă pot să te ajut dar eu aș încerca în primă fază să încarc bateria și să văd dacă merge. Mai apoi m-aș gândi să cumpăr alta. My5cents. Nu sunt experta, nu am pățit-o nici cu motorul nici cu mașina, încă.😂

Apropo, de când o ai...poate e gata oricum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Floricica le zice bine, asta e soluţia de început.  Acum bateriile moderne nu-s aşa de sensibile la descărcări adânci şi prelungite, tehnologia plumb-calciu le fereşte în mare măsură de fenomenul de sulfatare.

Pentru recuperare e sănătoasă o încărcare lentă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu ma pricep dar imi dau cu parerea ca esti simpatic.

 

Si acum mai serios, ca ma pricep un pic: nu incarci o baterie in 20 de minute de mers, deci e normal sa nu porneasca daca a fost goala. Incarca bateria, vezi ce iese. Bateriile nu se sulfateaza peste noapte, sansele sa se fi facut praf sunt minime, dar nu complet nule. Vezi ca exista si redresoare cu program de refacere a bateriei, in caz ca nu merge din prima. O baterie se incarca complet in 6-8 ore daca redresorul are capacitate pe masura, dar dupa vreo 4 ore poti deja sa faci o proba a bateriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Dacă nu ai un redresor bun sau să ceri de undeva, o poți duce la un centru baterii auto gen Caranda sau Rombat. Au testere și redresoare și contra unei sume modice ți-o lasă ei la încărcat. 

Ps: dacă ești din București te pot ajuta să ți-o încarc cu un redresor bun. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...