Sari la conținut

8. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Bine ca s-a resuscitat ala micu ca ajunsesem sa nu mai stiu in ce weekend sunt curse, pierdeam cursele deja.

Nu stiu, fara niciunu din aia mai vechi parca nu are acelasi farmec. Sau poate sunt eu prea batran.

Bine, e Rossi, dar eu zic ca de acum devine jenant, o sa fie ca pe vremea cand era la Duxati. Sper sa fie ultimul an pentru a nu ajunge in derizoriu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 166
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 15 ore, prafrau a spus:

 

nu pare o evolutie.....

 

au cam copiat cadrul perimetral al celorlalti dar l-au facut din fier zicand ca au avantajul modificarilor usoare

 

Asa mi se pare si mie, dar colegul este expertul. 

Oricum, pare ca filosofia lor este foarte potrivita, in contextul pneurilor Michelin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lămurim ceva:

Când MM termina pe jos = retragerea, e praf, etc.

Când câștigă, încă în recuperare = circuit preferat, era de așteptat.

 

 

Haideți sa nu minimizam reușita:

Tot plutonul învins de unul aflat în recuperare.

 

Nu e ca și cum MM a plecat cu avans de 5 minute și da, normal că a câștigat, logic.

 

Tot e greu, chiar și cu 3 viraje de dreapta, chiar și fiind circuit preferat, plus Oliveira care a pus presiune mare pe el.

 

Cum ziceam - Aleix trebuia să rămână cu MM , nu sa se sperie așa de niste picături, tot vrea sa iasă mai mult de 6, nu se poate fara niste riscuri. Știu, îmi e ușor să vorbesc de pe canapea, dar s-a văzut că nu toți s-au speriat de picături.

 

 

Zicea un coleg de Q că a intrat greu in cursă - ziceau englezii că problema yama e când au o moto în fața pe trasă, că nu pot scoate viteza aia mare pe viraj.

Totuși a părut că l-a depășit ușor pe Miller, mie unul așa mi s-a părut.

Cred că dacă nu cădea Zarco apoi parca a mai căzut unul Q scotea iar Pole și dacă pleca primul.

Și dacă pleca primul am mari dubii că mai câștigă MM, pt că nu e 100% fizic. 

 

 

 

 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Sa lămurim ceva:

Când MM termina pe jos = retragerea, e praf, etc.

Când câștigă, încă în recuperare = circuit preferat, era de așteptat.

 

 

Haideți sa nu minimizam reușita:

Tot plutonul învins de unul aflat în recuperare.

 

Nu e ca și cum MM a plecat cu avans de 5 minute și da, normal că a câștigat, logic.

 

Tot e greu, chiar și cu 3 viraje de dreapta, chiar și fiind circuit preferat, plus Oliveira care a pus presiune mare pe el.

 

Cum ziceam - Aleix trebuia să rămână cu MM , nu sa se sperie așa de niste picături, tot vrea sa iasă mai mult de 6, nu se poate fara niste riscuri. Știu, îmi e ușor să vorbesc de pe canapea, dar s-a văzut că nu toți s-au speriat de picături.

 

 

Zicea un coleg de Q că a intrat greu in cursă - ziceau englezii că problema yama e când au o moto în fața pe trasă, că nu pot scoate viteza aia mare pe viraj.

Totuși a părut că l-a depășit ușor pe Miller, mie unul așa mi s-a părut.

Cred că dacă nu cădea Zarco apoi parca a mai căzut unul Q scotea iar Pole și dacă pleca primul.

Și dacă pleca primul am mari dubii că mai câștigă MM, pt că nu e 100% fizic. 

 

 

 

 


de fapt a fost declaratia lui Petrucci parca, cand a zis ca Yamaha e usor de blocat pt ca daca stai in fata pe viraj iesire o are mai buna ktm-ul.

 

nu cred ca Qua a intrat greu in cursa, cred ca atat a putut.... ducati-urile au scazut ritmul dupa ce au distrus guma spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, damager said:

de fapt a fost declaratia lui Petrucci parca, cand a zis ca Yamaha e usor de blocat pt ca daca stai in fata pe viraj iesire o are mai buna ktm-ul.

 

nu cred ca Qua a intrat greu in cursa, cred ca atat a putut.... ducati-urile au scazut ritmul dupa ce au distrus guma spate.

 

Exact.

 

3 hours ago, frigider said:

Aleix trebuia să rămână cu MM , nu sa se sperie așa de niste picături, tot vrea sa iasă mai mult de 6, nu se poate fara niste riscuri.


Cred că celor de la Aprilia și lui Aleix le chiorăie mațele după puncte în momentul de față. Sclipiri au tot avut, dar s-au terminat fie pe jos, fie în fum de motor. Un top 5 sau top 10 solid sună mai bine decât un podium la risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, PzKpfW a spus:

Cred că celor de la Aprilia și lui Aleix le chiorăie mațele după puncte în momentul de față. Sclipiri au tot avut, dar s-au terminat fie pe jos, fie în fum de motor. Un top 5 sau top 10 solid sună mai bine decât un podium la risc.

Trebe și niște riscuri.

 

Acum 23 minute, caracterincompatibil a spus:

MM a avut noroc cu riderul Aprilia și zarco,care au ezitat câteva ture și i au ținut pe ceilalți în spate...suficient cat sa se duca la o secundă.portughezul nu prea mai putea sa recupereze când a simțit marele campion morcovul la o secundă de gaura,s a dus a frica....oricum a mers bine KTM ul.

Pe clovnul catalan să îl văd la "bătaie"

 

Pai l ai văzut, cu Aleix.

Nu l a lăsat în față nici 1 tur, să zică și el că a condus 1 tur de GP.

Crezi că a uitat să depășească?

Ai văzut startul?

Cred că incă știe.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, damager said:

de fapt a fost declaratia lui Petrucci parca, cand a zis ca Yamaha e usor de blocat pt ca daca stai in fata pe viraj iesire o are mai buna ktm-ul.

Foarte bine a zis atunci, doar că pe anumite circuite, mai ales pe virajele de mare viteză trasele sunt complet diferite și Quartararo chiar a dovedit că are oo și se bagă în fața ta într-o clipă dacă lași ușa deschisă.

În ce mă privește, chiar dacă majoritatea de pe aici consideră Sachsenring circuit prost pentru Yamaha, mie nu-mi pare așa. Faptul că motoarele puternice nu pot lua distanță între două viraje ar fi trebuit să avantajeze Yamaha. O fi fost ceva cu anvelopele, că a tras Quarta cât a putut, dar se vedea clar că nu se putea apropia de Marquez și Oliveira. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Method a spus:

..si un motor cu vreo 30 de cai mai puternic.

Oliveira e un pilot extraordinar.Pacat ca e la ktm,altfel era departe.Insa deh...nu ne cheama pe toti Marquez sa beneficiem de moto de uzina la debutul in gp,s-a dus si el pe unde a putut.

Btw erau unii care ma huiduiau cand spuneam anul trecut ca AM e ultima pocnitoare si ca n-are ce cauta in gp....nimeni nimic anul asta?nu-l mai lauda nimeni acum?

True that.Sangele in instalatie a facut diferenta aici,altfel il prindea Oliveira pe final cu gume in conditie mai buna.

Eh,Oliveira e bun,insa nu cred ca va fi constant la bataie pe podium de pe ktm.Pacat insa,pt ca omul se remarca chiar si pe asemenea cioplane.Sper sa schimbe trotineta cat de repede.

 

Morbi saracul....ce sa pretinzi de la el?Si cu moto din 1900 si cu suport de uzina zero si pe Sachsen,sa pastram proportiile...bai frate a iesit vice anul trecut deci omul e stelar,faptul ca a salvat fata Yamaha anul trecut cand Quarta a ars-o pe nesigurante si sedinte la psiholog ar fi trebuit sa fie un motiv suficient pt Jarvis sa il ia la echipa mare in locul marelui maestru Maravilla.Dar nu...

 

Rossi (dupa cum zice si el) nu a avut un sezon 2020 deloc rau.A avut si covid a avut si niste probleme,bai dar a miscat bine.Si normal - a incercat poate 2021 va fi chiar mai bun,insa...

Nu il blamez pe Rossi pt ca a incercat sa mearga si 2021 dupa cum a mers in 2020,il blamez daca va incerca si in 2022...


esti amuzant☺️... te contrazici singur de multe ori:)

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

Foarte bine a zis atunci, doar că pe anumite circuite, mai ales pe virajele de mare viteză trasele sunt complet diferite și Quartararo chiar a dovedit că are oo și se bagă în fața ta într-o clipă dacă lași ușa deschisă.

În ce mă privește, chiar dacă majoritatea de pe aici consideră Sachsenring circuit prost pentru Yamaha, mie nu-mi pare așa. Faptul că motoarele puternice nu pot lua distanță între două viraje ar fi trebuit să avantajeze Yamaha. O fi fost ceva cu anvelopele, că a tras Quarta cât a putut, dar se vedea clar că nu se putea apropia de Marquez și Oliveira. 


faptul ca are o linie dreapta de 700m este un motiv pt care motoarele puternice nu au pus distanta. 
circuitul nu are prea multe curbe cu trase diferite sa zici ca avantajeaza yamaha pe viteza pe viraj. In plus 8 sau 9 viraje sunt deschise pe iesire, fapt care avantajeaza honda si ktm aici, motoare puternice.

virajele sunt totusi de viteza mai mare, dezavantaj ducati care rupe gumele cand tre sa tii motoreta inclinata mult timp.

 

una peste alta, exista circuite care avantajeaza unele motociclete si altele care avantajeaza alte motociclete. 
ce e amuzant este faptul ca conditiile in care un pilot din 6 performeaza cat de cat, expertii vin sa sustina cat de praf su t pilotii si ca de fapt motoreta e ceva mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, damager a spus:

una peste alta, exista circuite care avantajeaza unele motociclete si altele care avantajeaza alte motociclete. 

alta peste ailalta exista MM care avantajeaza Honda.

in 2019 a terminat pe: 2-1-Ret-1-1-2-1-2-1-1-2-2-1-1-1-1-1-2-1

 

ai crede ca macar cele unde a iesit pe 1 sunt favorabile Honda :D 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Kagemusha a spus:

Marquez este extraterestru

Păi atunci să meargă în campionatul intergalactic, că ăsta mondial e pt pământeni! :crack:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Maverick Vinales last: He expresses harsh criticism of Yamaha for the first time
 The helplessness is accompanied by criticism of the team: Maverick Vinales finds it "disrespectful" that he has to drive with Quartararo's set-up - nobody answers his questions
 by Gerald Dirnbeck 06/21/2021 9:08 AM
 (Motorsport-Total.com) - Maverick Vinales experienced one of his worst MotoGP races at the Sachsenring.  Already in qualifying it was only the 21st and penultimate starting position.  In the Grand Prix, the Yamaha works driver saw the checkered flag as 19th and last.  His team-mate Fabio Quartararo was third on the podium.


 For the first time, Vinales is critical of the Yamaha team

 During the weekend, Vinales was perplexed.  After the race he found clear words that were directed against Yamaha: "Every driver has his own set-up. It can't be that I've had to use my opponent's set-up for two years."


 "Every driver has his own style, but every day they explain to me how I have to drive. How to brake, how to open and close the gas. But I don't want to use Fabio's set-up because I don't drive that way  like him. That doesn't work for me. "

 "I want you to prepare a motorcycle for me. I don't want to be driving someone else's set-up all the time. I'm not here to collect data for anyone or to be the test rider," said Vinales.  "It's starting to get disrespectful."

 Vinales deliberately falls behind in the race
 His crew chief was swapped before Barcelona.  Instead of Esteban Garcia, Silvano Galbusera is now responsible for the number 12 motorcycle.  The swap is said to have been a decision by Yamaha and not Vinales.

 Maverick Vinales has not been able to match his opening win so far

 With the last place on the Sachsenring a low point has been reached.  The Spaniard was never able to match the performance when he won the first race of the season.  "I have the same questions, I can't answer them. Nobody can answer the questions for me," says the 26-year-old.

 "I was 15 laps behind Marini and Bastianini. I couldn't overtake them, that was impossible with this bike. I could just overtake Franco. It's much easier against a Yamaha than against a Ducati."


 "When I saw that my position was around 13th, I told myself I was going to drop back to see how the bike works when you ride alone. I was able to get a low 1:22 towards the end of the race. Behind the  Ducatis were 1: 23.5. "

 All Yamaha riders say: almost impossible to overtake
 Franco Morbidelli crossed the finish line in 18th and didn't collect any World Championship points either.  Valentino Rossi also only finished 14th. Apart from Quartararo, it was not a good weekend for Yamaha overall.

 "I saw that Maverick was having a lot of trouble overtaking someone," said Morbidelli.  "He was faster than me on the straights. He had a slightly better chance of overtaking someone, but he didn't make it."


 Franco Morbidelli did not collect a World Cup point in Germany either

 "Braking a Ducati is never easy. He had the same difficulties as me. We couldn't show our real potential because we were forced to follow the other riders."  Rossi also said that he had almost no chance in a duel.
 Quartararo lays the foundation for his good qualifying results.  It's easier with the Yamaha in the top field than if you're stuck in the middle.  Nevertheless, the Frenchman also says that the M1 was not ideal at the Sachsenring.

 "It's true that we had a different feeling this weekend. The front felt strange. The rear wasn't like usual either," said Quartararo.  "The feeling was generally different than usual. Yamaha tried a lot of things."

 "I prefer to orient myself towards the top riders and not just the Yamaha riders. I concentrate more on myself. Maverick is super fast. He will be at the front again. But it was difficult for him on this circuit.  "

 Assen is on the program for the coming weekend.  There was no driving there in the previous year.  In 2019 Vinales won the TT.  Is the tide turning there?  "I don't know what's going to happen, difficult to say."

 "In Assen I'll do the same thing as here. Work and collect data. My job right now is to collect data. It's sad, but that's how it is. I can't do more than that. I'm sorry," says Vinales.  In the World Cup he is sixth, 56 points behind."

 

https://m.motorsport-total.com/motogp/news/maverick-vinales-letzter-er-aeussert-erstmals-harte-kritik-an-yamaha-21062102

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Altair a spus:

"Every driver has his own set-up. It can't be that I've had to use my opponent's set-up for two years."

suna SF ca e obligat sa mearga cu setarile lui Q. e clar o idee proasta.

de ce i-ar mai fi schimbat mecanicul sef daca doar copiau setarile lui Q?

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul mecanic nu stia sa -i faca copy-paste corect:)))😀 suna SF dar cred ca si cei de la Yamaha nu mai stiu ce sa-i faca lui Vini ca sa inteleaga si el ceva de ce ba este pe 1 ba pe 21 si atunci incearca setarile de pe motorul care merge bine, intr-un fel este logic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.06.2021 la 0:48, Method a spus:

Pai clar e mai greu decat alum si clar nu are aceeiasi elasticitate.De aia plangea Pol cand era la ei nu?Ok nu e ca magaoaia de trellis dar tot e mai greu,cel putin in teorie.Ce nu se poate?nu se poate merge cu el?ba se poate de ce nu?

Eu spuneam ca nu vor fi competitivi cu trellis,care e o solutie antica si invechita samd nu mai reiau.Si am avut dreptate.Nu au fost.Si l-au aruncat.Acest perimetral de otel e alta mancare de peste.

Tu spuneai ca nu pot fi competitivi cu diferentele alea de greutate. Dadeai si densitatile pentru fiecare in parte. Ziceai ca nu o sa castige in veci.
Acum 2 ani a fost discutia cu timpii facuti de ei care erau similari cu cei facuti de MM in sezonul anterior. O chestie pe care nu voiai s-o crezi nici cu timpii in fata.

 

La 21.06.2021 la 0:48, Method a spus:

Sa tinem cont si de niste circumstante …

 

Nu neg meritele si progresul insa exista circumstante.

Viata e un cumul de circumstante. Pentru toate victoriile poti sa gasesti circumstante.
Lorenzo a luat un titlu cand Rossi era accidentat si unul l-a furat. Probabil ca al treilea era stricat, ca in banc.

Rossi a avut adversari slabi la primele 5 titluri.

Hayden - stie toata lumea

Nici MM nu scapa, daca-l analizezi atent

 

Pentru KTM a fost la inceput faptul ca au testat masiv in Austria. Pe urma ca au guma medie facuta pentru ei. Pe urma nu mai stiu ce.

Uite ca etapa trecuta Oliveira a castigat iar, pe un circuit care nu e de casa, cu combinatie H+H. Are deja mai multe victorii decat piloti cu state vechi la clasa asta si abia anul asta e la uzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, ilarionciobanu a spus:

Tu spuneai ca nu pot fi competitivi cu diferentele alea de greutate. Dadeai si densitatile pentru fiecare in parte. Ziceai ca nu o sa castige in veci.
Acum 2 ani a fost discutia cu timpii facuti de ei care erau similari cu cei facuti de MM in sezonul anterior. O chestie pe care nu voiai s-o crezi nici cu timpii in fata.

 

Viata e un cumul de circumstante. Pentru toate victoriile poti sa gasesti circumstante.
Lorenzo a luat un titlu cand Rossi era accidentat si unul l-a furat. Probabil ca al treilea era stricat, ca in banc.

Rossi a avut adversari slabi la primele 5 titluri.

Hayden - stie toata lumea

Nici MM nu scapa, daca-l analizezi atent

 

Pentru KTM a fost la inceput faptul ca au testat masiv in Austria. Pe urma ca au guma medie facuta pentru ei. Pe urma nu mai stiu ce.

Uite ca etapa trecuta Oliveira a castigat iar, pe un circuit care nu e de casa, cu combinatie H+H. Are deja mai multe victorii decat piloti cu state vechi la clasa asta si abia anul asta e la uzina.

Da,la acel moment nu puteau fi competitivi.Si n-am spus doar de diferentele de greutate ci si de multe alte lucruri si diferente intre ei.Ktm de atunci nu putea fi competitiva.Toti pilotii spun ca timpul pe 1 tur nu inseamna nimic....avea ktm in teste fastest time ca MM in anul trecut...tot ce se poate...ce a facut ulterior?un calcat.Nu intelegi sau nu vrei sa intelegi,tu vrei sa imi evidentiezi mie ca eu am gresit...cand?a mers bine ktm de la debut pana in 2020?ZERO.Nici in 2020 n-a mers bine,dar a avut niste varfuri de forma si un Oliveira.GG pt ei,chiar ii aplaud.Mai ales pt decizia de a-l coopta pe portughez,altii nu l-au vazut nu mai dam nume ca iar zice lumea ca am ceva cu Jarvis.

Ktm s-a schimbat mult fata de ce era la debut ca sa ajunga aici.Da,Ktm 2021 e (relativ )competitiv.Insa daca vrei sa vezi circumstantele pe care le-am sublinat bine,daca nu,live in dreamworld.

 

Tot ce am zis e ca 1.Trellis'ul e o prostie in aceste timpuri...s-a dovedit asta cu varf si indesat.2.Fierul nu e atat de potrivit ca si alum pt constructia de cadre....doh - iar justificarea ktm ca ei stiu mai bine sa lucreze cu fe mi se pare de-a dreptul penibila.3.EXISTA un vid clar de putere in motogp,am explicat dc,nu mai reiau - 2 Yamaha inexistente,cel putin 2 Honda inexistente,MM cu probleme,Ducati rookies la factory.Asta lasa loc si la alta lume,in mod normal in anii trecuti erau cel putin 6 motorete peste orice Ktm.Daca vrem sa intelegem lucrurile asta ok,daca nu - Ktm king.Iata ca Birer e un nou Totto Wolff.Magnific 🤦‍♂️

1 oră în urmă, frigider a spus:

suna SF ca e obligat sa mearga cu setarile lui Q. e clar o idee proasta.

de ce i-ar mai fi schimbat mecanicul sef daca doar copiau setarile lui Q?

Nu cred asa ceva - nu exista sa mearga sau sa ii impuna lui Vinales setarile lui Q.Aaa,poate base-ul e acelasi ,toti pleaca cu un base.Dar naiba...de acolo Vinales se poate duce unde vrea...nu stiu insa cat stie el sa lucreze acolo.Deh...Forcada stia.Trebuie sa traiesti cu alegerile pe care le faci.

Vinales in loc sa incerce sa gaseasca o solutie pt problemele sale,se comporta ca un copil frustrat si razgaiat - sa drop back in cursa?wtf?

 

Aa,ca ii explica faptul ca Q accelereaza de mai devreme pe un viraj samd samd,asta fac si in F1 asta fac si peste tot - Sainz explica acelasi lucru la Ferrari,Pol explica acelasi lucru la Honda : inginerii vin la ei si le arata telemetria si le spun ca pilotul celalalt castiga acolo facand ceva diferit de ei.Asta e procedura si e logic sa fie asa,arata locul unde poate forta,pe sistemul celalalta poate aici mai mult,fa si tu la fel.Nu inteleg ce il deranjeaza adica na - ego'ul sufera niste lovituri aici,dar csf....fii mai rapid decat Q si vin la el cu laptopul sa ii explice unde poate imbunatati fata de timpii tai :bounce:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce incerc sa fac este sa te scot din logica de fanboy/hater pe care o vezi la altii si iti displace. La unii e legata de piloti, la altii de constructori.

 

Acum 2 ore, Method a spus:

Da,la acel moment nu puteau fi competitivi.Si n-am spus doar de diferentele de greutate ci si de multe alte lucruri si diferente intre ei.Ktm de atunci nu putea fi competitiva.Toti pilotii spun ca timpul pe 1 tur nu inseamna nimic....avea ktm in teste fastest time ca MM in anul trecut...tot ce se poate...ce a facut ulterior?

Tot nu vrei sa vezi contradictia intre partiel pe care le-am ingrosat.

 

Acum 2 ore, Method a spus:

...ce a facut ulterior?

A progresat pana a ajuns sa castige curse.

 

 

Acum 2 ore, Method a spus:

Insa daca vrei sa vezi circumstantele pe care le-am sublinat bine,daca nu,live in dreamworld.

Vad circumstantele si nu am impresia ca brusc avem in KTM cea mai buna motomde pe grila.

In acelasi timp vad si alte lucruri. De exemplu:

 - Victoria lui Vin pe Suzuki a avut si ea circumstante, insa uite ca a anuntat un progres al echipei in urmatorii ani.

- De la prima victorie de anul, trecut, au tot aparut in comentarii de aici conditii favorabile pentru care KTM castiga. Le-am enumerat in postul precedent. Facand bilantul, observ ca sunt mereu altele. Si, daca lucrurile continua bine pentru ei, sunt convins ca vor aparea si alte motive.

Editat de ilarionciobanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc ca daca n-ar fi asa cum zice Mavericku i-ar indesa japonezii mobra in fund pe lat.

Yamaha pare sabotata din interior de mult, acuma nu ca asta n-ar fi o treaba care sa nu poata fi organizată direct de Javris. Este peste puterea mea de înțelegere cum de sta ala inca acolo dar pe de alta parte nu m-am lăudat niciodată ca as înțelege cum gândesc japonezii. Probabil e greu sa gândești cand esti tot timpul constipat si jumate din viata te scremi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ilarionciobanu a spus:

 

Viata e un cumul de circumstante. Pentru toate victoriile poti sa gasesti circumstante.

 

Uite ca etapa trecuta Oliveira a castigat iar, pe un circuit care nu e de casa, cu combinatie H+H. Are deja mai multe victorii decat piloti cu state vechi la clasa asta si abia anul asta e la uzina.

Circumstante si circumstante. Numai ca una este sa castigi, asa cum castiga Yamaha intre 2004-2010 (exceptie 2006-2007), cand motocicleta lor era arma totala si  altceva sunt victoriile Ducati (nu mai insist asupra circumstantelor in care a castigat Ducati titlul in 2007) si KTM din sezonul curent. Ducati a obtinut victoria cand Quart a avut arm pump si in conditii mixte, in care frankenstein-ul ala mai recupereaza din handicap, iar KTM a luat victoria in conditiile in care lui Q i s-au deschis izmenele in mers. Ar fi avut victoriile astea Ducati si KTM in conditii normale?? Cel mai probabil nu. Yamaha avea prima sansa, daca nu apareau probleme de sanatate sau balbele de strategie/ echipament. Astea sunt victorii circumstantiale. Ai dat si tu unul sau doua exemple bune mai sus.  In concluzie, motocicletele gen Ducati sau KTm sunt motociclete de rezerva la victorie. Pot lua victorii doar in anumite circumstante, pe greselile/prostiile concurentei sau cand aceeasi concurenta este impiedicata de factori obiectivi sa obtina victoria. Pana la urma, cineva trebuie sa castige, nu? Sa vedem cum vor sta la anul, cand se presupune ca Honda va arata altfel, Yamaha si Suzuki vor imbunatati si sa nu uitam de Aprilia, care deja progreseaza bine, au viziune si disponibilitate pentru dezvoltare. 

 

 

Apropo de evolutii, mi se pare mie ca Honda a venit cu alte winglet-uri, care aduc mai mult cu cele de la Yamaha? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Again, nu sustin ca cei de la KTM au cea mai buna moto. Mai au paine de mancat pana sa ajunga sa se mentina sus si pe urma sa domine in stil Honda/Yamaha. Insa nu este nici o moto de 2 lei pentru ca are fier pe ea si nu se face asa ceva. Uite ca se face, uite ca se bate in fata. Anul trecut, pe langa cele 3 victorii, a avut si 5 locuri 3, pe circuite diferite, doar unul a coincis cu circuit de victorie. Acum, dupa un inceput mai slab, au serie 2-1-2. Sa refuzi sa vezi asta, sa refuzi sa vezi progresul si sa gasesti mereu circumstante intra in categoria fanboy/hater.

 

Ce a impiedicat celelalte motociclete Yamaha/Honda sa iasa in fata atunci cand Quart era dupa operatie? Sau cand i s-a deschis costumul (care, fie vorba intre noi, s-a intamplat pe final de cursa si el se batea in grupul 2-4, nu conducea detasat)?


Am spus-o si anul trecut. KTM a castigat pentru ca a fost acolo in fata sa poata profita de ocazie cand ea apare. De pe locul 14-17 nu poti sa profiti de ocazii. Iar daca era in fata, inseamna ca diferenta dintre fier si aluminiu (sau carbon), in competitia asta, nu e asa mare pe cat vor sa creada sau lasa sa se inteleaga unii care citesc articole tehnice si cad pe spate in admiratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, xt600 a spus:

In concluzie, motocicletele gen Ducati sau KTm sunt motociclete de rezerva la victorie. Pot lua victorii doar in anumite circumstante, pe greselile/prostiile concurentei sau cand aceeasi concurenta este impiedicata de factori obiectivi sa obtina victoria.

 

aia e o definitie foarte lunga pentru un concept simplu: a fi competitiv

cu ceea ce par a fi piloti mai slabi pot profita de greseala adversarilor

 

greu de zis care motocicleta e mai buna, quartararo pare sa se inteleaga cu yamaha ca mm cu honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, prafrau a spus:

greu de zis care motocicleta e mai buna, quartararo pare sa se inteleaga cu yamaha ca mm cu honda

O chestie care se potriveste aici: cea mai recenta victorie Honda obtinuta de altcineva e in Argentina 2018.

De atunci pana acum, Ducati, Yamaha, Suzuki si KTM au obtinut victorii cu 2 sau mai multi piloti.

Liber la concluzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi comparati performantele de acum un an sau 2 pentru niste motociclete care sunt PROTOTIP-uri, la care la cateva curse se schimba cate o componenta care de obicei aduce imbunatati.

 

va dati seama de absurditatea situatiei?

 

singurul lucru care trebuie luat in calcul si in seama e sezonul actual.

 

Cine are cele mai multe victorii de etapa ca producator? Yamaha? atunci clar aia e motoreta de batut.

 

Cine are cele mai multe victorii de etapa ca pilot? Quarta? Atunci clar el e pilotul de batut.

 

e simplu dar voi va complicati in calculatii, ca trelissu e pilaf si ca permetralu e mai usor si ca bla bla bla.

 

victoriile sunt aduse de un cumul de factori mai mari sau mai mici: motoreta, pilot, setari, calificari, start, configuratia traseului, cauciucurile alese, conditiile meteo, temperatura pistei... etc.

 

curand MM va ajunge inapoi la forma care l-a consacrat si tare mi-e ca o sa ne uitam la dogfights de la locul 2 in jos.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...