Sari la conținut

9. Motul TT Assen


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

asta in plm nu e in stare sa-si traga fermoaru la cizme fara instructiuni.

 

ala era quartararo

vinales e ala care uita sa dea drumul ambreiajului si dupa aia nu intelege de ce patineaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 209
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 minute, prafrau a spus:

 

ala era quartararo

vinales e ala care uita sa dea drumul ambreiajului si dupa aia nu intelege de ce patineaza

 

la quarataro s-a intamplat odata,

 

asta e mai prost decat prevede legea aia incercam sa sugerez - el se crede mai destept decat TC-ul, patineaza roata si ridica din umeri ca nu stie dc.

 

in final performantele lui sunt slabe. nu e constant..

 

NU ESTE PILOT DE MOTOGP!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, damager a spus:

n-are Vinales ritmul si sangele lui Qua sa-l incurce.

da, si uite cum azi Vin a luat puncte de la Mir + Z si toti din spate, Peco etc.

deci daca e bun, dar nu mai bun decat Q poa sa dauneze celorlalti in favoarea lui Q, la fel si MM, daca incepe sa miste (dar sa nu-l prinda pe Q) iar il ajuta pe Q..

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Cred ca este cel mai slab pilot la capitolul depasiri pe care l-am vazut vreodata.

beau pt asta.

si englezii spuneau ca nu poate frate sa deapaseasca.

 

in apararea lui Vin avea soft pe fata, a mizat mult pe start bun si distantare.

soft nu te ajuta la depasiri ca se misca moto pe franare tare...gen?

Acum 6 ore, xt600 a spus:

MM cum era de asteptat. A recuperat bine, insa in situatia data, cam acolo e locul lui. De remarcat ca nu a reusit neam, sa treaca de Bagnaia. Pustiul are o defensiva si niste nervi beton.

la un mom dat parea ca MM ramane in spatele lui Aleix, asa de departe era in spate.

am zis gata, fizicul a zis stop, apoi cum necum a trecut de el.

eu credeam ca ii sufla in ceafa lui Peco sa vada cum merge ca sa-l faca dar i-a facut Aleix lui o bucurie si l-a depasit deci papa sanse sa mai treaca de Peco.

 

Totusi, tu nu simti cand depasesti limitele? 1,2,3 ori? tre sa iti dea aia warning?...cam slab la capitolul asta. a pierdut mult cu long lap ala.

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

Rins e ca maioneza, arata bine pana cand se taie si sanatate...

l-a scos Z larg, apoi nu l-am mai urmarit.

 

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

ai nene, mie imi pare rau de Aprilia daca il iau pe Viniales. asta in plm nu e in stare sa-si traga fermoaru la cizme fara instructiuni.

 

nu e conferinta de prese sa nu-l aud, ca eu nu stiu, habar n-am, tot din gama asta de ridicat din umeri.

:crack:

 

Acum 27 minute, Cavaleru a spus:

@Aurex ia imagineaza-ti ca dezvolti o motoreta pe baza feedbackului lui ..

 

care feedback? :grinbandit:

 

gandeste-te ca initial moto era cu aceleasi setari de la cursa trecuta, lol. Si a mers bine tot weekendul, ok o mai fi schimbat ceva mic ici -colo dar baza e de cursa trecuta LOL.

 

 

am o intrebare buna:

cum mergea Vin la suzuki? ca de acolo parca a venit.

tot la fel? ba "primul" ba ultimul?..sau la yama s-a integrat in absolut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

la suzuki era pe panta ascendenta. rookie of the year in anul de debut. si in anul urmator locul 4.

 

 

 

image.png

parea o alegere buna. intre timp au trecut 5 ani.

 

 

 

acum, pe Z il dadeau multi mort si acum se misca bine.

Vin are ceva skill, poate se regaseste la Aprilia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, frigider a spus:

parea o alegere buna. intre timp au trecut 5 ani.

 

 

 

acum, pe Z il dadeau multi mort si acum se misca bine.

Vin are ceva skill, poate se regaseste la Aprilia.


vin e un pilot f rapid, cu un stil f bun de pilotaj.

problema e ca tre sa se alinieze prea multe planete ca sa castige. Si azi, dc Bag nu lua long lap si naka nu gresea, nu ii depasea Vinales.

si pb, din declaratiile lui nu a fost guma fost, ci viteza in mijlocul virajului a lui naka.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

in apararea lui Vin avea soft pe fata, a mizat mult pe start bun si distantare.

soft nu te ajuta la depasiri ca se misca moto pe franare tare...gen?

 

Totusi, tu nu simti cand depasesti limitele? 1,2,3 ori? tre sa iti dea aia warning?...cam slab la capitolul asta. a pierdut mult cu long lap ala.

 

l-a scos Z larg, apoi nu l-am mai urmarit.

 

Nu ar fi motive sa nu poti depasi, cu soft pe fata. Nu exista diferente (sau nu ar trebui sa existe) de rigiditate a carcasei, intre un pneu soft, mediu sau hard. Diferentele sunt de compozitie si, in consecinta, de aderenta. Problema este ca un pneu soft, folosit pe franari extreme, se uzeaza mai repede si de aici problemele de stabilitate, feeling, etc. Marele of al Michelinurilor este tocmai aceasta rigiditate, care este mai mica decat la Bridgestone si de aici toate problemele cu care se confrunta pilotii. Si daca mai se si uzeaza prematur, au belit belengherul... 

 

Nu ii intereseaza limitele.. baietii merg blana. Daca ii prinde, bine, daca nu, cu atat mai bine... Adevarul este ca noile reguli le cam dau cu rest pilotilor si, din pacate, asta cam viciaza rezultatul final al curselor... 

 

Pai nu aveai cum sa il mai urmaresti, pentru ca nu l-au mai dat la Tv... :lol:

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

la quarataro s-a intamplat odata,

 

asta e mai prost decat prevede legea aia incercam sa sugerez - el se crede mai destept decat TC-ul, patineaza roata si ridica din umeri ca nu stie dc.

 

in final performantele lui sunt slabe. nu e constant..

:agree:

1 oră în urmă, frigider a spus:

in apararea lui Vin avea soft pe fata, a mizat mult pe start bun si distantare.

soft nu te ajuta la depasiri ca se misca moto pe franare tare...gen?

Da...e idee buna sa mizeze pe stard avand in vedere ce starturi are el...nu mai zic nimic.

In mod normal softul de fata ar fi trebuit sa-l ajute mai ales in prima parte a cursei.

Mir a zis f bine despre depasiri si citez "cred ca cei 2 de langa mine inteleg f bine ce vreau sa zic" : Honda dar mai ales Ducati sunt motorete f greu de depasit pt ca accelereaza f puternic,au viteza mare pe linia dreapta si franeaza tare.Locul unde cei de la suzuki/Yamaha au avantaj - viteza pe viraje - e f greu de depasit cineva pe apex,efectiv imposibil.Prin urmare trebuie sa recurgi la block-pass "desi nu e frumos ceea ce am facut" - iar citez din Mir.Sau sa stai in spatele lui Taka si sa bombani.

1 oră în urmă, frigider a spus:

gandeste-te ca initial moto era cu aceleasi setari de la cursa trecuta, lol. Si a mers bine tot weekendul, ok o mai fi schimbat ceva mic ici -colo dar baza e de cursa trecuta LOL.

 

am o intrebare buna:

cum mergea Vin la suzuki? ca de acolo parca a venit.

tot la fel? ba "primul" ba ultimul?..sau la yama s-a integrat in absolut?

Vinales a subliniat ca a mers cu base settings "n-am schimbat nici macar 1 click la suspensie de frica sa nu patesc iar ca weekendul trecut - stiam ca avem o motoreta care functioneaza f bine aici si am lasat-o total neschimbata".

Vinales a mers la Suzuki cam cum a mers anul trecut Rins anul trecut la Suzuki...

 

Musiu explica in conferinta de presa ca nu e la adevaratul lui potential si ca el vrea sa mearga la adevaratul potential si ca nu crede ca poate sa isi atinga potentialul la Yamaha.Dar infirma zvonurile cu privire la aprilia insa ruptura e eminenta 2022 nu il va mai prinde la Yamaka.

Zice ca la Sachsen le-a explicat ce nu e ok insa nu s-a rezolvat nimic la setari...

Repet - f interesanta conf de presa.

Acum 21 minute, damager a spus:

vin e un pilot f rapid, cu un stil f bun de pilotaj.

problema e ca tre sa se alinieze prea multe planete ca sa castige.

true.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tot nu inteleg pe cine a fost suparat la sfarsitul cursei.

Pe Q ca i-a luat fata la start si a pierdut locul 1?

Pe Yamaha ca "i-au dat" motocilceta mai buna lui Q si il bate la poponeata gol?

Pe drum spre podium nu a vorbit cu Mario Meregalli, pe podium nu a luat sampania in mana abia la sfarsit. a incercat Mario sa-l traga la o poza de grup impreuna cu Q si nu a vrut. 

 

Comportament de retard. la interviurile de dupa cursa era tot un zambet. I-au dat aia de la PR una peste cap probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Method a spus:

 

Mir a zis f bine despre depasiri si citez "cred ca cei 2 de langa mine inteleg f bine ce vreau sa zic" : Honda dar mai ales Ducati sunt motorete f greu de depasit pt ca accelereaza f puternic,au viteza mare pe linia dreapta si franeaza tare.Locul unde cei de la suzuki/Yamaha au avantaj - viteza pe viraje - e f greu de depasit cineva pe apex,efectiv imposibil.Prin urmare trebuie sa recurgi la block-pass "desi nu e frumos ceea ce am facut" - iar citez din Mir.Sau sa stai in spatele lui Taka si sa bombani.

 

Musiu explica in conferinta de presa ca nu e la adevaratul lui potential si ca el vrea sa mearga la adevaratul potential si ca nu crede ca poate sa isi atinga potentialul la Yamaha.

Stie Mir, ce spune, dar este (sau ar trebui sa fie) valabil mai mult pentru el si Suzuki, decat pentru pilotii Yamaha. Spun "ar trebui sa fie" pentru ca la acelasi Mir am vazut azi depasiri foarte bune si fara prea mult drept de apel. La fel la Quart, in disputa cu Bag.. a incercat de doua ori intr-un loc, a vazut ca Bag revine imediat, l-a depasit in alt viraj si sanatate. Deci cine stie, stie. Vin nu stie sau nu poate, pentru ca nu este capabil sa foloseasca intregul potential al biclei de sub el. Omul traieste cu impresia falsa ca are potential mai mare decat motoreta. Potentialul motocicletei il arata Q, el nu poate decat visa sa il atinga... de aici si frustrarile. Sper sa plece. Tine un loc ocupat degeaba. la Aprilia sper sa ajunga Dovi, totusi. Vin la echipa de client. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

a mizat mult pe start bun si distantare

Socială poate... 

Quartararo a fost magistral, la bătaie dar cu cap, a depășit moto aia greu de depășit (mai ales cu Yamaha), a încercat el de mai multe ori până a găsit manevra potrivită dar nu i-a trebuit prea mult. De-acum pare că e pretendentul principal la titlu. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a placut de Q cum a scapat de Peco, a incercat de cateva ori intr-un loc si apoi a scos din joben alta depasire in alt loc si dus a fost. (parca imi aduce aminte de Rossi in tinerete)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Nu ar fi motive sa nu poti depasi, cu soft pe fata. Nu exista diferente (sau nu ar trebui sa existe) de rigiditate a carcasei, intre un pneu soft, mediu sau hard.

Englezii spun altfel, că fix asta e diferența.

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Pai nu aveai cum sa il mai urmaresti, pentru ca nu l-au mai dat la Tv... :lol:

Clar, dar zici nici nu m am mai uitat sa vad ce face in clasament, lista din stânga.

Acum 7 ore, Method a spus:

Dar infirma zvonurile cu privire la aprilia

Wtf părea surse destul de sigure.

Lin no comment..iar părea sigur.

Acum 7 ore, ioio_viola a spus:

Pe Q ca i-a luat fata la start si a pierdut locul 1?

Probabil.

Trebuia să fie cursa lui. În gândul lui asta o fi fost.

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Vin nu stie sau nu poate

Și englezii au zis-o că nu le are cu depășirile.

Nu e nevoie sa fii expert să îți dai seama.

 

Q e opusul.

 

 

Sa recapitulam:

Q se califica bine +

Q știe să depășească +

Q nu prea cade +

= Q campion, cu MM handicapat :)

 

Abia ast la anul.

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor,dar ce rau va facut Vin?Va casunat pe el de zici ca va luat banii la barbut.

Poate nu ati aflat dar nu toti pot fi campioni.Unii ca Zarco se chinuie sa castige o cursa de ani de zile.

Ce vrea Aprilia de la el.Un pilot rapid sa treaca peste faimosul loc 5 al lui Aleix.Progres fara rezultate nu exista.

Iar un pilot rapid de 26-27 de ani,cu  9 victorii si aprope 30 de podiumuri este aur pentru ei.

Pentru dezvoltare este bun unul ca Aleix,baiat cuminte,serios,destept.Pentru podiumuri sau victorii tebuie unul

care sa aiba talentul necesar.

Si ca sa nu o mai dam de gard,Yamaha au pus toate oualele intr-un singur cos,Q.Restul nu-i mai intereseaza.

Poate este bine sau nu,e treaba lor. Honda style.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adiy32 ideea este ca Vin este extrem de inconstant, o fii el rapid, e fost campion de moto2, a venit cu un boost fain de la Suzuki si s-a fasait.. 

 

nu poti sa dai vina pe motoreta cand colegul tau de la echipa e mereu acolo in top.. iar tu ieri erai pe 20, azi esti pe 2.. si maine cine stie pe unde pierdut in pluton..

 

Care sunt sansele ca Vin sa fie rapid pe Aprilia, o moto noua in conditiile in care el nu stie sa-si seteze motoreta? o sa depinda numai de ingineri si Aleix? 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ioio_viola a spus:

eu tot nu inteleg pe cine a fost suparat la sfarsitul cursei.

Pe Yamaka/Jarvis/Galbusera.Asteptam cu nerabdare declaratiile de presa de azi (cel putin asa au spus in conferinta ca azi vor fi niste declaratii din partea Yamaha).

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Stie Mir, ce spune, dar este (sau ar trebui sa fie) valabil mai mult pentru el si Suzuki, decat pentru pilotii Yamaha. Spun "ar trebui sa fie" pentru ca la acelasi Mir am vazut azi depasiri foarte bune si fara prea mult drept de apel. La fel la Quart, in disputa cu Bag.. a incercat de doua ori intr-un loc, a vazut ca Bag revine imediat, l-a depasit in alt viraj si sanatate. Deci cine stie, stie.

Exact.Ok inteleg ce zic ei - nu poti depasi motoretele stop-n-go in felul normal - pe final de linie dreapta pe frane,dar trebuie sa te descurci...Vinales.Pt ca uite ca altii pot,chiar si cu moto mai slabe decat Yamaha.

Mir a fost taios si dur in depasiri (asa e intotdeauna) dar nu meltean (stil MM).Nota 20,omul "stie cu mingea" in ciuda faptului ca e extrem de tanar are o siguranta de sine remarcabila.Q mi se pare totusi mai slabut la depasiri - Q in general are un avantaj de viteza de care profita,dar Q are imaginatie - o ia pe stg pe dr inventeaza trase vorba colegului e pe stilul young Rossi...a zis si el "nu credeam ca o sa-m iasa insa mi-a iesit" :ok:

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Vin nu stie sau nu poate, pentru ca nu este capabil sa foloseasca intregul potential al biclei de sub el. Omul traieste cu impresia falsa ca are potential mai mare decat motoreta. Potentialul motocicletei il arata Q, el nu poate decat visa sa il atinga... de aici si frustrarile. Sper sa plece. Tine un loc ocupat degeaba. la Aprilia sper sa ajunga Dovi, totusi. Vin la echipa de client. 

:10:

Asta am spus si eu...cam de prin 2017 1/2 incoace.Numa ca de 3 ani ma injura lumea ca eu bat campii si ca de fapt Yamaha e de mare porc nu pilotii nu stiu sa o exploateze....acelasi lucru am zis si cand a venit Q si pe moto fara suport de uzina mergea mai tare decat cei de la uzina de ii cereau aia telemetriile sa vada ce gresesc...si tot motoreta saraca era de vina.

A trebuit sa vina Q la uzina (finally a luat si Jarvis o decizie buna,speram si la a2a in 2 ani cu Morbi) ca sa isi dea toata lumea seama ca de fapt Vinales e incapabil.Dar e bine ca totusi lucrurile se duc pe fagasul normal si speram sa fie piloti material de campion mondial (si la) Yamaha factory. :ok:

Acum 48 minute, frigider a spus:

Englezii spun altfel, că fix asta e diferența.

Colegul gandeste logic ca nu ar tb sa fie diferenta de rigiditate a carcasei intre gumele soft med si hard insa dupa cum zic englezii - e o mare diferenta.E o mare prostie ca un compound soft sa aiba si carcasa soft,pt ca ii deranjeaza masiv pe franare.Lorenzo avea o mare problema cu asta si MM la fel - mi-a ramas in cap declaratia lui MM care spunea ca de aia nu poate pune el soft pe fata ci mere tot timpul cu hard - pt ca acea carcasa de soft nu suporta franarile pe care le face el si se deformeaza pe franare compromitandu-i feelingul.

Acum 57 minute, frigider a spus:

Q se califica bine +

Q știe să depășească +

Q nu prea cade +

= Q campion, cu MM handicapat :)

Mmm,da - poate.Poate nu.Vezi ca a atras Mir f bine atentia asupra faptului pe care eu tot il subliniez pe aici si nu ma aude nimeni - incep niste circuite f propice pt Ducati,Suzi,chiar si Ktm,si dezavantajoase pt Yamaha - a2a parte a sezonului.

Yamaha va mai fi favorita la Rimini si apoi hat la Philip Island.

Ok,Q are prima sansa,pt ca el a profitat bine de circuitele bune pt Yamaha si a luat f multe victorii,iar pe Saschen a luat un loc 3 extraordinar.Dar acum e randul celorlalti.

Si mai are un avantaj Q - unele circuite s-ar putea sa ia Ducati (care sunt 3 cu sanse),pe RBR poate ia Suzuki sau Ktm,pe silverstone Suzuki samd.Sunt impartite.Daca adversarii isi impart victoriile pana la Melbourne si el iese pe pozitii decente - a invins.Insa se joaca inca,nu e Q campion.Nici pe departe.

Acum 11 minute, Cavaleru a spus:

@adiy32 ideea este ca Vin este extrem de inconstant, o fii el rapid, e fost campion de moto2, a venit cu un boost fain de la Suzuki si s-a fasait.. 

 

nu poti sa dai vina pe motoreta cand colegul tau de la echipa e mereu acolo in top.. iar tu ieri erai pe 20, azi esti pe 2.. si maine cine stie pe unde pierdut in pluton..

 

Care sunt sansele ca Vin sa fie rapid pe Aprilia, o moto noua in conditiile in care el nu stie sa-si seteze motoreta? o sa depinda numai de ingineri si Aleix?

True.

Vin (daca mere la aprilia),dupa juma de an o sa inceapa sa bolboroeasca la fel ca la Yamaha ca el le da feedback dar nu il ajuta nimeni.Iar diferenta e faptul ca la aprilia nu va avea 7-8 tehnicieni in jurul lui si o pleiada de ingineri in japonia care il asculta,ci va avea 2 mecanici si un sef de echipa.Sanse mult mai mari ca sa nu iasa bine setupul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

 

Mmm,da - poate.Poate nu.Vezi ca a atras Mir f bine atentia asupra faptului pe care eu tot il subliniez pe aici si nu ma aude nimeni - incep niste circuite f propice pt Ducati,Suzi,chiar si Ktm,si dezavantajoase pt Yamaha - a2a parte a sezonului.

Yamaha va mai fi favorita la Rimini si apoi hat la Philip Island.

Ok,Q are prima sansa,pt ca el a profitat bine de circuitele bune pt Yamaha si a luat f multe victorii,iar pe Saschen a luat un loc 3 extraordinar.Dar acum e randul celorlalti.

Si mai are un avantaj Q - unele circuite s-ar putea sa ia Ducati (care sunt 3 cu sanse),pe RBR poate ia Suzuki sau Ktm,pe silverstone Suzuki samd.Sunt impartite.Daca adversarii isi impart victoriile pana la Melbourne si el iese pe pozitii decente - a invins.Insa se joaca inca,nu e Q campion.Nici pe departe.

 

eu unul ma astept sa vad si alte victorii Yamaha in afara de circuitele "propice"

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,asta ar fi o dovada de putere.M-as mira dar nu e exclus.

Si sper da dupa toate aceste chestii nu voi mai auzi placa cu Yamaha cea problematica...se vede ca problemele sunt altundeva nu la motoreta....de fapt nu va mai fi om care sa planga la Yamaha daca il iau pe Morbi ca el saracul lauda si motoreta pe care o are...Rossi si Vinales numa "probleme" identificau...dar ei erau flawless...

 

Official: Maverick Vinales to leave Yamaha MotoGP team at end of 2021

 

Vinales : "In these seasons together, we experienced both great achievements and tough times. However, the underlying feeling is of mutual respect and appreciation. I am fully committed and will strive to achieve the best results for the rest of the season."

 

Jarvis : "It is with sadness that we will say farewell to Maverick at the end of the year. We are in the middle of our fifth season together and over the years we have achieved many highs but also had to manage many lows,"

"After the German GP, which was the most difficult weekend of our partnership, we had important discussions in Assen and came to the conclusion that it would be in the interest of both parties to go our separate ways in the future."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

DA !

Inteligent pilot.Primul lucru pe care l-am remarcat la el atunci cand l-am auzit vorbind prima data - baiatul asta nu e prost deloc.Si de aia are stofa de campion - e inteligent si intelege cu ce se confrunta,isi intelege adversarii si isi intelege si punctele sale slabe.Si mai stie si sa se exprime coerent.

0.5-0.6s pe un viraj rapid?The fuuuck...ce inseamna totusi viteza pe viraj....

 

Intradevar e o diferenta de atitudine...iar Vinales in loc sa fie frustrat , sa caute sa isi vada greselile lui (care sunt destule),arunca (ca si legenda) orice lipsa de performanta in spatele motoretei.Vrajeala tine pana cand iata vine un baiat (fara mare exp) care rupe norma cu respectiva motoreta pe care o tot scuipi tu pilotul consacrat.Atunci isi da toata lumea seama ca problema nu e de fapt motoreta.

E pacat pt ca intradevar Vinales e un pilot extrem de rapid si cu f mult potential.Dar...daca in 6?7? ani de GP nu ai invatat nu te-ai slefuit...l-ai dat afara si pe Forcada (caruia Morbi ii pupa picioarele)...pai Forcada e de vina ?E pacat pt ca daca si-ar intelege problemele si ar vrea cu adevarat sa le remedieze,s-ar focusa si ar lucra 4real la asta fara sa dea vina pe oricine altcineva decat el,cred ca ar fi un pilot formidabil.Pt ca de rapid e al naibii de rapid...atunci cand se aliniaza stelele.Dar pt asta trebuie sa fie f inteligent....ceea ce el nu prea imi face impresia a fi.Actiunile lui o dovedesc.

 

Si va face ce a facut Zarco (alt pilot rapid dar slabut cred ca si mental) - va fugi de la Yamaha pt ca il rupe Q pe genunchi si se va duce la echipa cucu...pe o trotineta.Si brusc isi va da seama ca nu a rezolvat nimic asa ba dimpotriva si-a creat mult mai multe probleme...insa (spre deosebire de Zarco care a aratat o adaptabilitate extraordinara reusind sa fie rapid aproape instant pe toate motoretele aruncate sub el si care a beneficiat de o providentiala a2a sansa la Pramac),lui Vinales nu ii va mai da nimeni o a 2a sansa la o echipa de top cum e Yamaha.

So in concluzie....hai Morbi :) Sper ca Jarvis sa mai ia o decizie buna si in 2021,dupa cea din 2020...si sa vedem taganu' braziliano-italian la factory.Omul chiar merita o sansa dupa anul trecut.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Ok inteleg ce zic ei - nu poti depasi motoretele stop-n-go in felul normal - pe final de linie dreapta pe frane,dar trebuie sa te descurci...

 

Asta am spus si eu...cam de prin 2017 1/2 incoace.Numa ca de 3 ani ma injura lumea ca eu bat campii si ca de fapt Yamaha e de mare porc nu pilotii nu stiu sa o exploateze...

Pai exact acolo trebuie sa depaseasca, profitand de marele atu al capacitatii de franare. Yamaha este la ora actuala cam cea mai stabila motoreta pe franarile extreme si asta ii confera o foarte buna intrare pe viraj. Quart exact asta stie sa exploateze maxim. la care se adauga viteza pe viraj. Pe palierele de acceleratie si de viteza, este clar ca nu are nici o sansa si s-a vazut bine asta in dog fight-urile Q vs. Bagn. 

 

Sa fiu bine inteles! Nu am spus ca Yamaha este o motocicleta stralucita. Nu este o motocicleta facatoare de campioni. Am spus doar ca M1/'21 este o motoreta buna (fata de specificatiile anterioare), cu care un pilot cu stofa, poate sa se angreneze in lupta pentru titlu. In rest, este inca o motoreta cu multe lipsuri: lipsa de putere, uzura prematura a pneurlilor, sensibila la factorul climatic, etc. Ca nu este o motoreta completa o arata si faptul ca nu prea este capabila sa castige si pe circuite mai putin favorabile. O motoreta totala, nu are asemenea probleme. Sa ne aducem aminte de Yamaha din  epoca de gloria a lui Rossi sau de Honda cu care acelasi Rossi a cam rupt totul. Asta inteleg eu printr-o motocicleta completa. M1/'21 este departe de asa ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Method a spus:

incep niste circuite f propice pt Ducati,Suzi,chiar si Ktm,si dezavantajoase pt Yamaha - a2a parte a sezonului.

Yamaha va mai fi favorita la Rimini si apoi hat la Philip Island.

Ok,Q are prima sansa,pt ca el a profitat bine de circuitele bune pt Yamaha si a luat f multe victorii,iar pe Saschen a luat un loc 3 extraordinar.Dar acum e randul celorlalti.

Si mai are un avantaj Q - unele circuite s-ar putea sa ia Ducati (care sunt 3 cu sanse),pe RBR poate ia Suzuki sau Ktm,pe silverstone Suzuki samd.Sunt impartite.Daca adversarii isi impart victoriile pana la Melbourne si el iese pe pozitii decente - a invins.Insa se joaca inca,nu e Q campion.Nici pe departe.

chiar ma faci curios.

MM stim ca poate scoate 1-2 pe orice circuit. 

sa vedem Q, eu incep sa am incredere in el ca poate face la fel.

Acum 6 ore, Cavaleru a spus:

 

eu unul ma astept sa vad si alte victorii Yamaha in afara de circuitele "propice"

 

dap, e prea bun Q.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Yamaha este la ora actuala cam cea mai stabila motoreta pe franarile extreme

nu era ducati cea mai stabila ca e cea mai lunga?

 

 

eu nu cred ca vine Morbi la echipa mare..

desi yama stie ca-l pierd daca nu il aduc. vedem.

morbi pana cand are contract? poate face mutarea la anul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, frigider a spus:

nu era ducati cea mai stabila ca e cea mai lunga?

 

 

eu nu cred ca vine Morbi la echipa mare..

desi yama stie ca-l pierd daca nu il aduc. vedem.

morbi pana cand are contract? poate face mutarea la anul?

ba da, ducati e aia stabila si buna pe franare

 

Morbi nu are contract pt anu viitor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...