Sari la conținut

9. Motul TT Assen


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 29 minute, Method a spus:

Retrospectiv vorbind,Poncharal s-a ingropat cu Ktm.Bine,pe partea cealalta LUI Yamaha i-a dat nimic,fata de Petronas.Ani la rand a plans dupa o moto actuala in regim de client precum primeste acum Petronas - no.Dupa ce a plecat el,Yamaha a deschis larga portile.inca mi se par cel putin ciudate deciziile Yamaha in leg cu Poncharal/tech3.Cert e ca are rezultate mult mai slabe in era ktm (chair daca moto factory in regim de client) decat in era Yamaha.PAcat.

 

Cu doua victorii sezonul trecut si zero victorii in celelalte sezoane? Tot sa te ingropi daca asta presupune. Acum Tech3 nu are piloti de talia lui Oliveira.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 209
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, Method a spus:

Pai e normal...Petronas after all e echipa satelit.E o miscare f buna pt Morbi.

 

Gerloff...parerea mea despre pilotii de sbk....pana acum se confirma.Sa-l vedem ce face intr-un sezon intreg.Pun pariu ca nimic (si asta pe cea mai user-friendly bike din paddock).

 

Retrospectiv vorbind,Poncharal s-a ingropat cu Ktm.Bine,pe partea cealalta LUI Yamaha i-a dat nimic,fata de Petronas.Ani la rand a plans dupa o moto actuala in regim de client precum primeste acum Petronas - no.Dupa ce a plecat el,Yamaha a deschis larga portile.inca mi se par cel putin ciudate deciziile Yamaha in leg cu Poncharal/tech3.Cert e ca are rezultate mult mai slabe in era ktm (chair daca moto factory in regim de client) decat in era Yamaha.PAcat.

Așteaptă că e la început.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, therocketscientist1 a spus:

 

Cu doua victorii sezonul trecut si zero victorii in celelalte sezoane? Tot sa te ingropi daca asta presupune. Acum Tech3 nu are piloti de talia lui Oliveira.

Haha lol 

Chiar că, cu yama nu a avut victorie, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da wait wait.Alea au fost one hit wonders pt ca Oliveira.Acum?

La fel cum il aveau si pe Zarco care a fost f aproape de cateva victorii.Doar ca atunci cand erau satelit la Yamaha erau candidati destul de constanti la podium,era o echipa de luat in seama tech3....acum cu nea caisa Petrucci,Lecuona si ktm...tripleta de aur.

Eh,there's no turning back to Yamaha.Poate sa se milogeasca de Suzuki?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Da da wait wait.Alea au fost one hit wonders pt ca Oliveira.Acum?

La fel cum il aveau si pe Zarco care a fost f aproape de cateva victorii.Doar ca atunci cand erau satelit la Yamaha erau candidati destul de constanti la podium,era o echipa de luat in seama tech3....acum cu nea caisa Petrucci,Lecuona si ktm...tripleta de aur.

Eh,there's no turning back to Yamaha.Poate sa se milogeasca de Suzuki?

Man , ai zis ceva greșit, dovedit cu fapte.

Las-o așa.

 

One hit?

Sunt destui piloți care nu au nici 1 hit. 

Acum 4 ore, apriliacluj a spus:

in MotoGP nu

doar locuri 2 si 3

Deci progres clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, frigider a spus:

Man , ai zis ceva greșit, dovedit cu fapte.

Las-o așa.

 

One hit?

Sunt destui piloți care nu au nici 1 hit. 

Deci progres clar.

Deloc.Dar probabil nu ai citit pana la capat.

Nu am zis ca Oliveira e 1 hit wonder,nu i-am minimizat meritele - care au fost in cel putin una din cele 2 victorii 100% ale lui (si cealalta tot cam pe barba lui a fost).Tocmai ca i le-am subliniat - cele 2 victorii au fost DOAR meritul lui.Ktm/tech 3....

In Portimao Oliveira era sef,indiferent de motoreta...pt ca era singurul care stia circuitul,si il stia bine.Ceilalti mielushei,i-a executat fara drept de apel.In 2021 insa s-a schimbat treaba.

La RBR era cursa lui Mir de departe,pana s-a intrerupt.Era inatacabil.A pierdut cursa pt ca nu mai avea un set fresh de gume ca ceilalti.Oli a profitat (si bine a facut) de faptul ca cei 2 magnifici - Pol si Miller s-au dus pe campie in ultimul viraj,ca altfel nu putea castiga.Deci Oli avea cam sansa a 4a la victorie.

 

Asta,repet,nu stirbeste cu nimic meritele lui Oliveira,ba dimpotriva.Eu insa vorbeam de tech3 si de faptul ca ei sunt pe niciunde mai slabi decat cu Yamaha,iar acum cu Petrux si LEcuona,nu mai e Oliveira sa le scoata din joben o victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Method a spus:

Asta,repet,nu stirbeste cu nimic meritele lui Oliveira,ba dimpotriva.Eu insa vorbeam de tech3 si de faptul ca ei sunt pe niciunde mai slabi decat cu Yamaha,iar acum cu Petrux si LEcuona,nu mai e Oliveira sa le scoata din joben o victorie.

Irelevant. Au avut foarte multi piloti buni in perioada de colaborare cu Yamaha. Diferenta e ca Yamaha le dadea material de concurs vechi de cativa ani, in timp ce KTM le da material de concurs vechi de cateva saptamani. Este greu de purtat o discutie argumentata si cu sens daca la final trebuie sa rezulte ca e varza KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.07.2021 la 13:46, therocketscientist1 a spus:

Yamaha le dadea material de concurs vechi de cativa ani, in timp ce KTM le da material de concurs vechi de cateva saptamani.

Numai ca materialul de concurs vechi de cativa ani de la Yamaha era la ani lumina, fata de cel vechi de cateva saptamani de la KTM. Exagerez putin, dar intelegi despre ce este vorba. 

Este drept ca KTM a facut progrese surprinzatoare, dar si treaba asta este destul de relativa, pentru ca inghetarea dezvoltarii pentru 2021 i-a cam lasat in deriva si pe ceilalti constructori: Ducati nu mai stie ce gizmo-uri sa mai puna pe motoreta, Honda isi cauta busola, Suzuki pierde, dupa unele calcule, cca 0,4 s pe tur, doar pentru ca nu au holeshot-ul vietii pe spate, etc, etc... Vom vedea pe unde se afla KTM, cand isi vor reveni ceilalti. 

 

 

https://the-race.com/motogp/oliveira-reveals-yamaha-motogp-approach-after-vinales-exit/

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Numai ca materialul de concurs vechi de cativa ani de la Yamaha era la ani lumina, fata de cel vechi de cateva saptamani de la KTM. Exagerez putin, dar intelegi despre ce este vorba. 

Este drept ca KTM a facut progrese surprinzatoare, dar si treaba asta este destul de relativa, pentru ca inghetarea dezvoltarii pentru 2021 i-a cam lasat in deriva si pe ceilalti constructori: Ducati nu mai stie ce gizmo-uri sa mai puna pe motoreta, Honda isi cauta busola, Suzuki pierde, dupa unele calcule, cca 0,4 s pe tur, doar pentru ca nu au holeshot-ul vietii pe spate, etc, etc... Vom vedea pe unde se afla KTM, cand isi vor reveni ceilalti.

+1

Exact asta vroiam si eu sa subliniez.

Acum 6 ore, xt600 a spus:

Hah,interesant.

Oliveira e domn pe de o parte pt ca nu vrea "sa-si ia cuvantul dat" dupa cum zice,dar pe de alta parte in Yamaha putea avea o motoreta cu posibilitatea reala de a-i da sansa sa se bata la campionat.

Decisions,decisions....

 

Hai Morbi :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca a dat cu piciorul celei mai mari sanse din cariera lui... O oferta de la Honda sau Yamaha nu se refuza. Ma rog, decat daca nu esti suficient de vigilent si ai un Fellon care te lucreaza pe la spate... ;) 

 

 

https://www.speedweek.com/motogp/news/178052/One-Man-Show-Was-Honda-und-Yamaha-gemeinsam-haben.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

 O oferta de la Honda sau Yamaha nu se refuza.

Exactamundo !

 

Hell,pana la urma asta desparte campionii de pilotii foarte foarte buni - ambitia nemasurata."Vreau sa-i bat pe toti si cat mai mult si cat mai repede - si sunt dispus sa fac orice pt a realiza asta".Definitia lui Nr.1.E motto'ul lui Marquez as zice daca as fi hater :)

Oliveira e prea domn - ti se ofera niste sanse - niciodata nu vin cand te astepti - dar trebuie sa profiti de ele.Deciziile astea fac diferenta dintre "a fost un pilot ff bun insa n-a avut noroc" si "campion mondial".That's life.

La fel cum am zis si atunci cand Zarco nu i-a mai raspuns la telefon lui Puig - e o decizie gresita,care ii va marca toata cariera....la fel voi spune si pt Oliveira - cred ca e o decizie gresita.Trebuia sa se gandeasca indelung si sa nu respinga rapid o oferta venita din partea Yamaha.

 

Ok,ok - e pe val cu Ktm...intrebarea insa era alta : va putea KTM in urmatorii 2 ani sa ii dea o motocicleta (+ echipa,sa nu uitam echipa oamenii din jurul lui) capabila sa il puna in postura de a a se bate la campionatul mondial? Eu cred ca NU.Mai ales avand in vedere faptul ca,dupa cum bine a zis colegul,in 2021 sunt niste circumstante mai speciale (in 2020 au fost si mai speciale),dar cand toti constructorii (dimpreuna cu pilotii ) vor fi la aproape de 100% potential precum erau in 2019...sa nu fie minim 6 motorete in fata Ktm'ului la fiecare cursa.

Tre sa gandesti bine si sa calculezi nu sa respingi din start - e fuckin'Yamaha si fuckin'Honda - pai astia intre ei au dat in era moderna aproape TOTI campionii mondiali.Statistic ce sanse ai sa iesi campion de la alta echipa (daca nu esti geniul neinteles numit Stoner)? Zero virgula cat? - (scotand din discutie Mir/no-money Suzuki si anul cel razna 2020).

A nu se intelge gresit - Imi place maxim de Oliveira si sper sa se poata bate vreodata la campionat,insa aici cred ca a gresit-o.Nu e ca Zarco - e inca la inceput de cariera,dar sper sa mai aiba si pe viitor oferte din astea.Si sa se gandeasca de 2 ori inainte de a le da cu piciorul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

Hah,interesant.

Oliveira e domn pe de o parte pt ca nu vrea "sa-si ia cuvantul dat" dupa cum zice,dar pe de alta parte in Yamaha putea avea o motoreta cu posibilitatea reala de a-i da sansa sa se bata la campionat.

Decisions,decisions....

 

Hai Morbi :)

Eu credeam că e Done deal cu Morbi dar se pare că nu.

 

KTM a crescut f mult, mai repede decât Aprilia.

Oamenii sunt puși pe treabă.

Nu mai e KTM de când s-a dus Zarco la ei.

Oamenii baga bani și se vede.

Daca tu vrei sa vezi doar că încă sunt in spate, ceea ce e inca adevărat, atunci doar asta o sa vezi.

 

Oli e lead pilot probabil, se simte bine pe moto, e pentru el, are contract plm. 

Ce haos ar fi daca nimeni n-ar mai respecta nimic.

 

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Ma tem ca a dat cu piciorul celei mai mari sanse din cariera lui... O oferta de la Honda sau Yamaha nu se refuza. Ma rog, decat daca nu esti suficient de vigilent si ai un Fellon care te lucreaza pe la spate... ;) 

 

 

https://www.speedweek.com/motogp/news/178052/One-Man-Show-Was-Honda-und-Yamaha-gemeinsam-haben.html

Eu vad o alta problema, cum zice in articol:

La Honda n-ai ce căuta pt că nu îl bati pe MM 

La yama n-ai ce căuta că nu-l bati pe Q.

 

Poate vine Morbi și atunci vedem daca se apropie de Q. Sau poate sa ia unul tânăr vioara 2 care sa fie o surpriză maximă.

Eu nu cred că Morbi se va apropia  de Q, ok loc 2 da. Dar sa l bata?

Da,vor avea aceeași moto deci asta e marea necunoscută. Sa vedem.

 

Dar e ușor de pe canapea sa judeci deciziile celor implicați.

Credeți că ei nu s-au gândit deloc și au refuzat cum refuzi noua oferta Vodafone când te suna cei de la ofertare?

Poate nu s-au înțeles etc.

Habar n-avem dar judecăm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, xt600 a spus:

Numai ca materialul de concurs vechi de cativa ani de la Yamaha era la ani lumina, fata de cel vechi de cateva saptamani de la KTM. Exagerez putin, dar intelegi despre ce este vorba. 

Este drept ca KTM a facut progrese surprinzatoare, dar si treaba asta este destul de relativa, pentru ca inghetarea dezvoltarii pentru 2021 i-a cam lasat in deriva si pe ceilalti constructori: Ducati nu mai stie ce gizmo-uri sa mai puna pe motoreta, Honda isi cauta busola, Suzuki pierde, dupa unele calcule, cca 0,4 s pe tur, doar pentru ca nu au holeshot-ul vietii pe spate, etc, etc... Vom vedea pe unde se afla KTM, cand isi vor reveni ceilalti. 

 

 

https://the-race.com/motogp/oliveira-reveals-yamaha-motogp-approach-after-vinales-exit/

 

 

Nu, nu inteleg despre ce e vorba. Zici ca era Yamaha de client "la ani lumina" fata de KTM-ul la zi ca o parere personala sau ca un adevar absolut? Si chiar daca era "la ani lumina", desi ma indoiesc de acest lucru, cu ce ajuta faptul acesta daca tot nu au avut victorii? Nu e nevoie sa imi raspunzi, ca stiu, astrele, pisica neagra, norocul incepatorului etc etc. Sa dea unul dintre voi un telefon in Austria si sa le spuna celor de la KTM ca se chinuie degeaba, sa se opreascsa din dezvoltare ca poate nu isi dau seama ca dupa 2021 urmeaza 2022.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, therocketscientist1 a spus:

 Zici ca era Yamaha de client "la ani lumina" fata de KTM-ul la zi ca o parere personala sau ca un adevar absolut?

 

 Sa dea unul dintre voi un telefon in Austria si sa le spuna celor de la KTM ca se chinuie degeaba, sa se opreascsa din dezvoltare ca poate nu isi dau seama ca dupa 2021 urmeaza 2022.

 

Pentru cine urmareste de ceva vreme competitia asta, este evident faptul ca motocicletele Honda sau Yamaha, chiar si cand au momente proaste, tot livreaza performante la un anumit nivel ( ca facem noi, chibitii, mofturi si ii criticam, este alta poveste) asa ca poti considera afirmatia mea ca pe un adevar absolut. Trebuie sa fi total nerealist, incat sa nu realizezi ca KTM nu poate oferi (cu toate progresele, care nu pot fi negate) in acest moment (cel mai probabil nici in urmatorii ani) o motocicleta cu care pilotii lor sa poata ataca cu succes titlul mondial. La vremea respectiva, Yamaha aia veche de un an, era mai preformanta decat KTM-ul de uzina din sezonul asta. Cu 1-2 victorii pe sezon nu se face primavara si nici nu se ia titlul. Pilotii care ajung la o asemenea echipa isi ingroapa cariera. Raman la parerea ca Oliveira a dat cu piciorul celei mai mari sanse, care i s-a oferit in cariera.  

 

Din punctul meu de vedere, KTM nu prea avea ce cauta in competitia asta. Cum spuneam, multe talente se pierd pentru ca ajung la asemenea constructori/echipe. Si asta nu este bine nici pentru competitie si nici pentru noi spectatorii. 

Si pentru ca ai adus vorba despre adevaruri absolute si pareri personale, cred ca cel mai sintetic raspuns il da, intr-un articol recent, Michael Scott: "Honda and Yamaha are the MotoGP royalty, Suzuki the junior among the Japanese, Ducati and the rest the newcomers."  A cam spus totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, xt600 a spus:

 

Pentru cine urmareste de ceva vreme competitia asta, este evident faptul ca motocicletele Honda sau Yamaha, chiar si cand au momente proaste, tot livreaza performante la un anumit nivel ( ca facem noi, chibitii, mofturi si ii criticam, este alta poveste) asa ca poti considera afirmatia mea ca pe un adevar absolut. Trebuie sa fi total nerealist, incat sa nu realizezi ca KTM nu poate oferi (cu toate progresele, care nu pot fi negate) in acest moment (cel mai probabil nici in urmatorii ani) o motocicleta cu care pilotii lor sa poata ataca cu succes titlul mondial. La vremea respectiva, Yamaha aia veche de un an, era mai preformanta decat KTM-ul de uzina din sezonul asta. Cu 1-2 victorii pe sezon nu se face primavara si nici nu se ia titlul. Pilotii care ajung la o asemenea echipa isi ingroapa cariera. Raman la parerea ca Oliveira a dat cu piciorul celei mai mari sanse, care i s-a oferit in cariera.  

 

Din punctul meu de vedere, KTM nu prea avea ce cauta in competitia asta. Cum spuneam, multe talente se pierd pentru ca ajung la asemenea constructori/echipe. Si asta nu este bine nici pentru competitie si nici pentru noi spectatorii. 

Si pentru ca ai adus vorba despre adevaruri absolute si pareri personale, cred ca cel mai sintetic raspuns il da, intr-un articol recent, Michael Scott: "Honda and Yamaha are the MotoGP royalty, Suzuki the junior among the Japanese, Ducati and the rest the newcomers."  A cam spus totul.

Pentru cine urmareste de ceva vreme competitii, inclusiv MotoGP, amintirile sunt despre victorii, nu despre podiumuri sau top 10. 

Discutam despre echipe de client, discutam despre Tech3 care "s-a ingropat" cu KTM. Discutam despre material de concurs care ofera in mod real sansa de a obtine victorii. Ce legatura are raspunsul tau cu ce am scris eu? Exact. Nu are.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, therocketscientist1 a spus:

Pentru cine urmareste de ceva vreme competitii, inclusiv MotoGP, amintirile sunt despre victorii, nu despre podiumuri sau top 10. 

Problema ta este ca nu vezi mediocritatea ascunsa dupa 1-2 victorii. Despre asta este raspunsul meu. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Din punctul meu de vedere, KTM nu prea avea ce cauta in competitia asta. Cum spuneam, multe talente se pierd pentru ca ajung la asemenea constructori/echipe. Si asta nu este bine nici pentru competitie si nici pentru noi spectatorii

Nu e bine pt spectatori că mai e o echipa care uneori se bate la victorie și mai amesteca în cărțile campionatului?

Ori îmi scapă mie ceva ori ție.

 

Nu știu ce ai cu echipa asta.

De ce nu se ia nimeni de Aprilia care e dinaintea KTM în competiție și nu au victorie.

 

Nu înțeleg ce are lumea buna de pe forum cu KTM. Nici nu îmi pasă, doar incerc să înțeleg lucruri care nu au sens pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

Nu e bine pt spectatori că mai e o echipa care uneori se bate la victorie și mai amesteca în cărțile campionatului?

Ori îmi scapă mie ceva ori ție.

 

Nu știu ce ai cu echipa asta.

De ce nu se ia nimeni de Aprilia care e dinaintea KTM în competiție și nu au victorie.

 

Nu înțeleg ce are lumea buna de pe forum cu KTM. Nici nu îmi pasă, doar incerc să înțeleg lucruri care nu au sens pt mine.

Pai iti scapa exact ceea ce scriam in citatul postat de tine. Este bine pentru campionat si pentru noi, ca piloti precum Oliveira, care are toate ingredientele pentru a fi campion, isi anuleaza toate sansele de a castiga un titlu? Ce sa mai vorbim de aspiranti precum R. Fernandez, R. Gardner, P. Acosta. Toti baietii astia sunt rezultatul unei selectii care i-a adus in elita mondiala a pilotilor si ajung sa concureze la clasa mare pentru... KTM, un brand care nu este in stare sa faca un sbk ca lumea. Nu ti se pare ca vorbim de talente irosite? Ce valoare aduce KTM in competitia asta?? E ca si cum un corigent la matematica se inscrie la olimpiada de profil. Da mai multa valoare acelei olimpiade, prin participarea lui? 

 

Ceea ce spun acum despre KTM as spune si despre BMW, HD, Zontes, CFMoto, si orice brand care ar veni in aceasta competitie, fara sa aibe o experienta solida in racing, pentru a castiga titluri, nu doar pentru a umple grila. Acelasi lucru l-am spus la vremea respectiva si despre clasa CRT. O clasa menita doar sa umple grila, nu sa adauge plus-valoare competitiei. KTM face bine ce face in campionatul mondial de motocross, enduro, rally raid. Nu au ce cauta acolo HD sau Ducati. Pur si simplu nu au nici o treaba cu genul ala de competitii. 

 

Aprilia este alta poveste. Aprilia are pedigree, fata de KTM, in racingul de viteza. Aprilia are suficient know how pentru a face o motocicleta competitiva, totul este sa bage bani in dezvoltare si in piloti de top.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, therocketscientist1 a spus:

Discutam despre echipe de client, discutam despre Tech3 care "s-a ingropat" cu KTM. Discutam despre material de concurs care ofera in mod real sansa de a obtine victorii.

 

momentan tech3 e pe ultimul loc in clasamentul pe echipe, si inca exista avintia pe ducati-uri din 2019

n-au vrut sa le dea bani alora de la yamaha pentru motoare noi, au vrut sa primeasca gratis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Pai iti scapa exact ceea ce scriam in citatul postat de tine. Este bine pentru campionat si pentru noi, ca piloti precum Oliveira, care are toate ingredientele pentru a fi campion, isi anuleaza toate sansele de a castiga un titlu? Ce sa mai vorbim de aspiranti precum R. Fernandez, R. Gardner, P. Acosta. Toti baietii astia sunt rezultatul unei selectii care i-a adus in elita mondiala a pilotilor si ajung sa concureze la clasa mare pentru... KTM, un brand care nu este in stare sa faca un sbk ca lumea. Nu ti se pare ca vorbim de talente irosite? Ce valoare aduce KTM in competitia asta??

ok, dar in loc de KTM poti scrie Ducati satelit, suzuki, aprilia.

nu? serios, nu inteleg ura asta gratuita.

e treaba lui Oli ca nu s-a dus la yama si cu asta basta. nu e vina KTM pentru ca exista.

Daca Oli a mers cu KTM si Binder la fel, asta au vrut ei sa faca.

 

KTM aduce victorii de etapa si podiumuri. 

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Aprilia este alta poveste. Aprilia are pedigree, fata de KTM, in racingul de viteza. Aprilia are suficient know how pentru a face o motocicleta competitiva, totul este sa bage bani in dezvoltare si in piloti de top.  

Pedigreeul nu ajuta Aprilia cu nimic, anul asta au inceput sa miste.

KTM e peste ei, cu zero pedigree. 

 

 

 

Asa hai sa ramana HRC si Yama de uzina. Care yama a luat ultimul titlu in 2015?

Se pare ca nici petronasul cu material vechi nu se descurca fantastic anul asta. Si morbi e un pilot bun.

Si el s-a cam ingropat, nu?

Acum 2 ore, prafrau a spus:

 

momentan tech3 e pe ultimul loc in clasamentul pe echipe, si inca exista avintia pe ducati-uri din 2019

n-au vrut sa le dea bani alora de la yamaha pentru motoare noi, au vrut sa primeasca gratis

momentan tech 3 e cu petrux si iker care merg cum merg.

si dupa ce au primit update parca au inceput sa miste putin spre top 10 dar tot merg prost.

 

cand Oli castiga si ia podium restul nu au scuza.

 

Asa zice lumea si de yamaha cu Q.

Q castiga, Vin iese ultimul, rossi cade si Morbi nush ce face si termina prost rau.

 

V-a casunat pe KTM din senin pt ca ce? Ca n-a facut Oli mutarea? 

 

A, stai, ca n-are ce cauta in competitie ca n-are pedigree.

Sa fim seriosi.

 

 

Cand moto castiga pe uscat si ia podium pe uscat e stop-joc. Inchide gura satului. Dar nu si a forumului :) 

 

A, ca nu au experienta zecilor de ani, sutelor de foste curse, date etc. asta e altceva.

 

 

Ca nu au furca de carbon? Asa si? Au castigat pe uscat, furca lor merge, soc. Cadrul lor care e subiect de scandal si discutii interminabile - merge. Oau, nu merge mereu. Asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, frigider a spus:

ok, dar in loc de KTM poti scrie Ducati satelit, suzuki, aprilia.

nu? serios, nu inteleg ura asta gratuita.

 

KTM aduce victorii de etapa si podiumuri. 

Pedigreeul nu ajuta Aprilia cu nimic, anul asta au inceput sa miste.

KTM e peste ei, cu zero pedigree. 

 

Colegu' , intelegi gresit, nu este vorba de ura (pfff.. in tara asta daca spui ceva impotriva cuiva, gata, este ura), ci o realitate.  Cand spui Ducati, spui superbike-uri, au experienta in racing, au castigat titluri in SBK, nu au nimerit la MotoGp din gresala. Si tot se chinuie si ei.  Spui Suzuki, spui GSXR o legenda in lumea superbike-urilor, titluri garla in competitii mondiale si regionale, inclusiv in motomondial. Aprilia? Ca si Ducati, produce superbike-uri, au titluri mondiale la clasele inferioare, au titluri in SBK, au tot ce le trebuie sa faca performanta si aici. Pana acum (inclusiv anul asta) Aprilia este reprezentata de o echipa de client. Este drept ca in ultimii doi -trei ani uzina s-a implicat cu noul proiect, dar echipa a ramas una de client. Abia de la anul vor avea echipa oficiala. Si deja fac treaba buna. Motocicleta incepe sa arate bine. KTM unde este in peisajul asta? In ce circumstante au luat victoriile si podiumurile? O sa vorbim despre victorii si podiumuri cand isi rezolva problemele Honda, Suzuki, Yamaha.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, xt600 a spus:

Colegu' , intelegi gresit, nu este vorba de ura (pfff.. in tara asta daca spui ceva impotriva cuiva, gata, este ura), ci o realitate.  Cand spui Ducati, spui superbike-uri, au experienta in racing, au castigat titluri in SBK, nu au nimerit la MotoGp din gresala. Si tot se chinuie si ei.  Spui Suzuki, spui GSXR o legenda in lumea superbike-urilor, titluri garla in competitii mondiale si regionale, inclusiv in motomondial. Aprilia? Ca si Ducati, produce superbike-uri, au titluri mondiale la clasele inferioare, au titluri in SBK, au tot ce le trebuie sa faca performanta si aici. Pana acum (inclusiv anul asta) Aprilia este reprezentata de o echipa de client. Este drept ca in ultimii doi -trei ani uzina s-a implicat cu noul proiect, dar echipa a ramas una de client. Abia de la anul vor avea echipa oficiala. Si deja fac treaba buna. Motocicleta incepe sa arate bine. KTM unde este in peisajul asta? In ce circumstante au luat victoriile si podiumurile? O sa vorbim despre victorii si podiumuri cand isi rezolva problemele Honda, Suzuki, Yamaha.. 

Eu am inteles ca unii au istorie si altii nu. dar intelege si tu ca asta nu e  de f mare ajutor, vezi Aprilia. Vezi ducati cu titlul cu stoner apoi nimic. 

KTM e peste Aprilia, a fost si anul trecut la modul - victorie si probabil podiumuri.
Cifrele vorbesc, nu doar eu si schizofrenia mea :) 

 

Acum 21 minute, xt600 a spus:

O sa vorbim despre victorii si podiumuri cand isi rezolva problemele Honda, Suzuki, Yamaha.. 

Pai si ceilalti stau degeaba cat astia-si rezolva problemele?

 

 

 

Mereu se vb de circumstanțe.

Pai și Rins când l-a făcut pe MM atunci în ultimul viraj putem spune MM a fost slab în ziua aia, neinspirat in momentul ăla.

Nu înseamnă că Suzi a fost peste Honda.

Nu înseamnă că Rins e peste MM.

 

Doar că în ziua aia,in momentul ăla critic au fost peste Honda și MM.

 

Nu mai zic de Pol când putea să câștige cu KTM dar de la pitwall i au dat info aiurea și a mers defensiv și papa victorie.

 

Mereu se întâmplă ceva, unu tre să ia o decizie greșita și altul pe cea bună. Mereu e "circumstanțial".

 

Înțeleg o victorie "nemeritată" când cu arm pump la q și chestii evidente.

Dar când o moto pe uscat ia podiumuri și victorie nu are cum sa fie total din întâmplare.

 

Moto are merit,pilotul,echipa și aia e, ceilalți au fost poate mai slabi în ziua aia.

Ori e unu prea bun ori ceilalți insuficient de buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...