Sari la conținut

9. Motul TT Assen


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 209
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 6 ore, Method a spus:

zvonuri pe surse ca Vinales ar merge la VR46 de la anul...

image.thumb.png.ff7ad7e8c18654aab37b2c5c00fcc3b3.png

 

 

Acum 57 minute, Cavaleru a spus:

 

fereasca sfantu

o sa mearga pe ducati deci tineti-va bine :grinbandit:

noul stoner.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, frigider a spus:

....

La yama n-ai ce căuta că nu-l bati pe Q.

in 2020 l-a cam batut pe Q fara drept de apel

si pe deasupra era pe motocicleta de client

 

Acum 7 ore, Method a spus:

zvonuri pe surse ca Vinales ar merge la VR46 de la anul...

atunci inseamna ca Rossi vrea sa-si piarda chiar toti fanii ramasi, vrea sa fie umulit orgasmic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, frigider a spus:

KTM a crescut f mult, mai repede decât Aprilia.

Oamenii sunt puși pe treabă.

Nu mai e KTM de când s-a dus Zarco la ei.

Oamenii baga bani și se vede.

Daca tu vrei sa vezi doar că încă sunt in spate, ceea ce e inca adevărat, atunci doar asta o sa vezi.

 

Oli e lead pilot probabil, se simte bine pe moto, e pentru el, are contract plm. 

Ce haos ar fi daca nimeni n-ar mai respecta nimic.

 

Eu vad o alta problema, cum zice in articol:

La Honda n-ai ce căuta pt că nu îl bati pe MM 

La yama n-ai ce căuta că nu-l bati pe Q.

 

Poate vine Morbi și atunci vedem daca se apropie de Q. Sau poate sa ia unul tânăr vioara 2 care sa fie o surpriză maximă.

Eu nu cred că Morbi se va apropia  de Q, ok loc 2 da. Dar sa l bata?

Da,vor avea aceeași moto deci asta e marea necunoscută. Sa vedem.

 

Dar e ușor de pe canapea sa judeci deciziile celor implicați.

Credeți că ei nu s-au gândit deloc și au refuzat cum refuzi noua oferta Vodafone când te suna cei de la ofertare?

Poate nu s-au înțeles etc.

Habar n-avem dar judecăm.

Da n-a comparat nimeni KTM cu aprilia,normal ca ei cresc mai rpd pt ca baga bani mult mai multi.Nu am haterit KTM,doar pe Birer si declaratiile lui pompoase de demult...care s-au dovedit a fi desigur doar declaratii pompoase.

Da,eu vad ca e inca in spate....si ai dreptate - e inca adevarat.Nu e foarte in spate,progresul e f mare fata de ktm-2019,nu mai reiau de ce - gume sasiu Pedrosa etc,dar ce am spus eu e faptul ca de la a fi o echipa decenta de pluton pana la a-i da lui Oli o moto cu care sa se bata la titlu e cale lunga.

 

La fel ca si Zarco - daca pleaca cu premiza ca alt pilot - in cazul de fata Q - e mai bun decat el,n-are rost sa mai concureze.Dupa cum ziceau si la F1 - toti pilotii din spate sunt convinsi ca ei sunt nr.1 si ca - avand o masina identica cu a liderului - il vor bate.Si e f sanatos sa gandeasca asa.Daca esti angrenat in asemenea competitie si pleci de la premiza ca esti nr.2...(daaca ne mai uitam in jur nu doar la Q ci si la MM sau Mir, ajungem pe la 3,4?),nu mai are rost sa te urci pe motoreta.Si cred ca Oliveira nu e genul care sa nu aiba mentalitate de invingator.

Mda Morbi nu va fi mai rapid decat Q...dar la campionat in the long run...cine stie....

 

Da,pai noi emitem niste pareri.sunt doar pareri.Parerea mea e ca a gresit.La fel cum a fost si la ZArco si am avut dreptate.Nu e o parere spusa in cunostinta de cauza,nici unul nu vorbim in cunostinta de cauza.Dar avem voie sa vorbim despre ei nu?Nu vad problema.

Acum 19 ore, xt600 a spus:

Trebuie sa fi total nerealist, incat sa nu realizezi ca KTM nu poate oferi (cu toate progresele, care nu pot fi negate) in acest moment (cel mai probabil nici in urmatorii ani) o motocicleta cu care pilotii lor sa poata ataca cu succes titlul mondial. La vremea respectiva, Yamaha aia veche de un an, era mai preformanta decat KTM-ul de uzina din sezonul asta. Cu 1-2 victorii pe sezon nu se face primavara si nici nu se ia titlul. Pilotii care ajung la o asemenea echipa isi ingroapa cariera. Raman la parerea ca Oliveira a dat cu piciorul celei mai mari sanse, care i s-a oferit in cariera.  

 

Din punctul meu de vedere, KTM nu prea avea ce cauta in competitia asta. Cum spuneam, multe talente se pierd pentru ca ajung la asemenea constructori/echipe. Si asta nu este bine nici pentru competitie si nici pentru noi spectatorii. 

Si pentru ca ai adus vorba despre adevaruri absolute si pareri personale, cred ca cel mai sintetic raspuns il da, intr-un articol recent, Michael Scott: "Honda and Yamaha are the MotoGP royalty, Suzuki the junior among the Japanese, Ducati and the rest the newcomers."  A cam spus totul.

:agree:

 

Acum 10 ore, frigider a spus:

Cifrele vorbesc, nu doar eu si schizofrenia mea :)

Da,cifrele vorbesc dar nu vrei sa le asculti...cifrele arata ca pt a te bate la campionat iti trebuie o Honda sau o Yamaha - nu un KTM.Fix asta spun cifrele.Gresesc?Fa statistic ce sanse are Oli sa ia campionatul de pe un ktm si ce sanse sunt de pe o Yamaha.Astea sunt cifrele si nu prea ai cum sa le contrazici...aa,poti sa le ignori dar starea de fapt va ramane.

Nu uraste nimeni KTM,vorba colegului - daca ii aduci o critica cuiva nu inseamna ca il urasti.Au si parti bune si parti rele.Repet - am criticat declaratiile lui Birer si abordarea din start a lui ktm care nu suporta ca sa zic asa influente de la alte scoli tehnice.Abordare foarte nationalista (ca sa nu zic fascista) care s-a schimbat aproape cu 180 (mai ales dupa aducerea lui Pedrosa dar nu vreau sa fiu rau si sa subliniez cat de mult calcat au mancat mai ales dl. director cel plin de emfaza).Dar acum abordarea ktm ului e cu totul alta si drept urmare rezultatele se vad.

Personal insa eu sunt de parere ca e un lucru bun faptul ca mai vine inca o echipa de uzina la motogp,insa intradevar ca unii piloti - iata Oliveira - nu beneficiaza de sanse reale pt a se bate la campionat precum ar merita de pe o asemenea moto.

 

Despre asta era vorba - nu am vrut sa hateresc KTM ci am vrut sa subliniez faptul ca Oliveira nu se va putea bate in urmatorii 2 ani (cat mai are contract cu KTM) la campionat de pe aceasta motoreta.DAAR de pe o Yamaha factory probabil se putea bate.A fost o ocazie....unica?Si i-a dat cu piciorul.

Iar faza cu "nu te poti duce la Honda ca e MM si la Yamaha ca e Q"....pai daca ii e frica lui Oli de ei,cum ii poate bate de pe un Ktm?Sa se duca acasa Oliveira daca ii e frica de competitie.Dar nu cred ca e cazul,Oli nu e labil ca si Zarco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, apriliacluj a spus:

in 2020 l-a cam batut pe Q fara drept de apel

si pe deasupra era pe motocicleta de client

stiu, a avut cadere psihica de dama Q in acel an, acum pare ca a trecut peste.

Acum 24 minute, Method a spus:

Da,cifrele vorbesc dar nu vrei sa le asculti...cifrele arata ca pt a te bate la campionat iti trebuie o Honda sau o Yamaha

cifrele merg in teorie spre honda, dar succes cu moto aia.

merg spre yama doar pt ca nimeni nu stie sa mearga pe honda.

 

Acum 27 minute, Method a spus:

Da n-a comparat nimeni KTM cu aprilia

pai compar eu, ca am cam obosit sa tot citesc ca KTM e praf cand ia podiumuri si victorie si aprilia se zbat acolo sa sara de top 6, cu pedigree cu tot.

 

totul e circumstantial, dar totusi pentru Aprilia nu e niciodata, au ghinion saracii.

 

 

Poate nici yama aia nu e fantastica.

Q se bate la victorie si podiumuri si restul is vai de capul lor.

Clar e cea mai buna moto de pe grila.

 

S-a ingropat Oli, gata. RIP :rose::rose::rose:

Mai stiu eu vreo 2 ingropati si retrasi de mult: Zarco si MM.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, frigider a spus:

stiu, a avut cadere psihica de dama Q in acel an, acum pare ca a trecut peste.

cifrele merg in teorie spre honda, dar succes cu moto aia.

merg spre yama doar pt ca nimeni nu stie sa mearga pe honda.

 

pai compar eu, ca am cam obosit sa tot citesc ca KTM e praf cand ia podiumuri si victorie si aprilia se zbat acolo sa sara de top 6, cu pedigree cu tot.

 

totul e circumstantial, dar totusi pentru Aprilia nu e niciodata, au ghinion saracii.

 

 

Poate nici yama aia nu e fantastica.

Q se bate la victorie si podiumuri si restul is vai de capul lor.

Clar e cea mai buna moto de pe grila.

 

S-a ingropat Oli, gata. RIP :rose::rose::rose:

Mai stiu eu vreo 2 ingropati si retrasi de mult: Zarco si MM.

 


de ce s-a ingropat Oliveira?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, damager a spus:


de ce s-a ingropat Oliveira?

Cf colegilor că a rămas la kktm in loc să meargă la yama.

Daca vrei sa iei titlul la yama sau Honda tre să fii. Ceea ce nu e deloc fals. Ok nu la Honda, la yama.

Dar își revine MM și nu prea contează la ce echipa ești lol.

Acum 43 minute, caracterincompatibil a spus:

De dovi nu scrieți nimic?

De vreo 2 săptămâni se cere singur la yamaka,de când și a anunțat conu' vin plecarea

las veteranii să pună link uri

Asta vine ca un șoc haha 

Sincer daca nu exista Q cred că trăgea poate yama de el...sau avea macar o șansă.

Acum când ai un prodigy....Nr 2 poa sa fie unu tânăr și ieftin ,care poate se da cu cotul jos și așa mai descoperi un Q v.2

Decât unul "bătrân".

 

 

 

Eu cred că KTM o sa (vorba lu Puya) "bage bani" sa facă o moto să ia titlul. Asta e ambiția lor.

Asta i-or fi promis lui Oli: sa facă istorie.

Primul om care sa ia titlul de gp cu KTM.

 

Ziceți voi daca nu suna tare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, therocketscientist1 a spus:

Pentru ca a castigat curse cu KTM in loc sa fie in pluton cu Yamaha veche.

Colegii îl vroiai Oleg cu 10, că tot pleaca Vin. Deci la uzina.

Nu pot sa ii condamn. Dar nu e nici îngropat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, frigider a spus:

Colegii îl vroiai Oleg cu 10, că tot pleaca Vin. Deci la uzina.

Nu pot sa ii condamn. Dar nu e nici îngropat.

 

am inteles. 
cred ca, spre deosebire de Zarco, Oliveira a inteles mai bine ktm-ul si scoate tot ce poate din el.

un pilot care face ce face el cu ktm-ul, si care nu da cu bata in balta in declaratii, nu are cum sa se ingroape.

sa nu uitam, Zarco a dat cu bata in balta de cateva ori(cel putin 2) si nu mi-i se pare ingropat.

e pe locul 2 in campionat nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, damager a spus:

 

am inteles. 
cred ca, spre deosebire de Zarco, Oliveira a inteles mai bine ktm-ul si scoate tot ce poate din el.

un pilot care face ce face el cu ktm-ul, si care nu da cu bata in balta in declaratii, nu are cum sa se ingroape.

sa nu uitam, Zarco a dat cu bata in balta de cateva ori(cel putin 2) si nu mi-i se pare ingropat.

e pe locul 2 in campionat nu?

Total de acord.

Oli e rece când e pe felie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce văd pe aici,ar trebui organizate două serii monomarcă,una Yamaha,și una Honda.Primii 5 se califică în playoff.Așa au toți piloții șanse egale și nu se mai îngroapă nimeni...Restu de constructori,în loc de moto 2 🤣🤣🤣...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Le Mertois a spus:

Din ce văd pe aici,ar trebui organizate două serii monomarcă,una Yamaha,și una Honda.Primii 5 se califică în playoff.Așa au toți piloții șanse egale și nu se mai îngroapă nimeni...Restu de constructori,în loc de moto 2 🤣🤣🤣...

Mi ai luat vorba din gura.

Cu monomarca.

Pt Honda n-are sens.

 

Tocmai diversitatea e mișto.

Admir ktm că merg cu suspensia lor. Pe fata cel puțin, de spate nu știu.

Nici de frane :D

 

 

 

Nu poate nimeni sa conteste că un loc la yama vine cu șanse mult mai mari la campionat dar îl admir pe Oli că își respectă contractul.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, frigider a spus:

Mi ai luat vorba din gura.

Cu monomarca.

Pt Honda n-are sens.

 

Tocmai diversitatea e mișto.

Admir ktm că merg cu suspensia lor. Pe fata cel puțin, de spate nu știu.

Nici de frane :D

 

 

 

Nu poate nimeni sa conteste că un loc la yama vine cu șanse mult mai mari la campionat dar îl admir pe Oli că își respectă contractul.

Ai dreptate,honda direct în playoff🤣🤣🤣

 

Ai șanse mai mari cu Yamaha,sau nu,că te bate Marquez, și dacă nu e Marquez,te ard unii din liga 2,vezi anu' trecut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Le Mertois a spus:

și dacă nu e Marquez,te ard unii din liga 2,vezi anu' trecut.

Haha da chiar.

Bine că nu i-am spus nimeni lui Mir că tre să fie la yama să aibă șanse mai mari la campionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

Haha da chiar.

Bine că nu i-am spus nimeni lui Mir că tre să fie la yama să aibă șanse mai mari la campionat.

Mi-am dat seama,că Marquez nu a bătut pe nimeni de la Yamaha în ultimul timp,l-a bătut pe Dovi...😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Le Mertois a spus:

Mi-am dat seama,că Marquez nu a bătut pe nimeni de la Yamaha în ultimul timp,l-a bătut pe Dovi...😅

Ei, i-a bătut pe toți acum 2 curse.

Și dacă nu cădea la le mans ii mai bătea o dată.

Clar se retrage :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, damager a spus:

am inteles. 
cred ca, spre deosebire de Zarco, Oliveira a inteles mai bine ktm-ul si scoate tot ce poate din el.

un pilot care face ce face el cu ktm-ul, si care nu da cu bata in balta in declaratii, nu are cum sa se ingroape.

sa nu uitam, Zarco a dat cu bata in balta de cateva ori(cel putin 2) si nu mi-i se pare ingropat.

e pe locul 2 in campionat nu?

Nu a zis nimeni ca Oliveira se va ingropa.Talentul se vede,chiar si la ktm,zici bine ce zici - scoate tot ce poate din el.

Discutia - inainte sa o ia lumea razna - era f simpla de fapt :

1.Contactat de cei de la Yamaha - a facut Oliveira bine ca i-a refuzat?

2.In urmatorii 2-3 ani (cat tine actualul contract nu?),ii poate oferi Ktm o motoreta cu care poate ataca titlul?

Raspunsul meu la aceste 2 intrebari a fost clar NU.E atat de simplu.

 

Zarco era pa.In ciuda talentului.Sa ne aducem aminte ce a facut la sfarsit de an 2019.Bye-bye.Si fara manager si fara rezultate si total debusolat,fara nici un contract....Sa le pupe picioarele celor de la Pramac ca i-au mai dat o sansa.

Acum 1 oră, frigider a spus:

Haha da chiar.

Bine că nu i-am spus nimeni lui Mir că tre să fie la yama să aibă șanse mai mari la campionat.

Deja o dati din fanta in cola.Acum 2 posturi imi invocai "cifrele".Cand ti-am zis ca de fapt cifrele imi dau totala dreptate (si anume ai ZERO sanse sa iei titlul daca nu esti calare pe Yamaha sau Honda),ai uitat brusc de ele.

 

Repet ca si pt colegul (care macar n-a participat la discutie) - treaba era simpla : se va putea bate Oliveira la titlu de pe un Ktm in urmatorii 2-3 ani?Raspunde....Mhmm.

 

Lasa vrajeala cu Mir.2020 nu a fost un an normal din enspe mii de motive - covid Marquez Quarta Dovi samd.

Sunt fan Mir inca de cand a venit in moto3 insa Mir nu mai pupa nici vice anul asta.Nu din vina lui desigur,ci pt ca nu mai exista circumstantele din 2020....cu alte cuvinte nu mai pupa titlul pt ca nu e la Yamaha sau Honda.

De ce?C-asa e in tenis.Welcome to motogp.

 

Iar Marquez nu a mai batut pe cei de la Yamaha in ultimii ani pt ca n-a mai avut cu cine sa se bata,nu pt ca Yamaha a murit.Cu cine sa te bati?Pe Rossi nu il condamn pt ca el isi facea targetul de 42 de ani pana anul trecut.Dar in rest cine sa-i tina piept lui MM?Locul 1 la Yamaha factory are probleme cu ambreiajul,cu rezervorul ca e plin,cu setarile,cu psihicul cu seful de echipa cu....

De cand a plecat Lorenzo si pana a venit Q (perioada 2017-2019) brusc Yamaha "nu a mai facut motorete bune".Bai ce coincidenta draqlui hmmm....Yamaha n-a facut motorete bune cand n-a avut piloti buni.Detectam aici o anomalie?Si brusc in 2020 cand Q si-a revenit cu psihicul e si motoreta Yamaha buna.Concluzii?DA.

Dovi degeaba se invita ca nu-l baga nimeni in seama.2017....atat.

Hai Morbi.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În momentul ăsta Yamaha are și la Motogp,și la Worldsbk,piloții pe primul loc,e în formă. Totuși distanța față de urmăritori e mică.La motogp,MM a început să "amestece" cărțile,orice se poate întâmpla...

 Ca să câștigi campionatul ,trebuie combinația perfectă pilot-motoretă-echipă,altfel nu ai cum...Om vedea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Method a spus:

Nu a zis nimeni ca Oliveira se va ingropa.

 

Sunt fan Mir inca de cand a venit in moto3 insa Mir nu mai pupa nici vice anul asta.Nu din vina lui desigur,ci pt ca nu mai exista circumstantele din 2020....cu alte cuvinte nu mai pupa titlul pt ca nu e la Yamaha sau Honda.

De ce?C-asa e in tenis.Welcome to motogp.

 

Eu am zis si sutin ideea. Oliveira si orice aspirant de perspectiva, care se va incapatana sa tina de contractul cu KTM, isi anuleaza sansele de a se bate la titlu. Echivalent cu a-si ingropa cariera. 

 

Nu zi! Suzuki are o motocicleta buna, care poate evolua inca mult si bine. In multe privinte este o Yamaha, atat in ceea ce priveste atuurile, cat si limitele. Dupa vacanta (a doua cursa din Austria?) vor veni cu device-ul vietii si pe spate si s-ar putea sa vedem un alt Suzuki. Cea mai mare problema pe care o are Suzuki, este aceea ca nu il mai au pe Brivio... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Le Mertois a spus:

În momentul ăsta Yamaha are și la Motogp,și la Worldsbk,piloții pe primul loc,e în formă. Totuși distanța față de urmăritori e mică.La motogp,MM a început să "amestece" cărțile,orice se poate întâmpla...

Pilotul,nu pilotii....celalalt pilot (care trebuia sa fie de fapt nr.1....e la gara)

MM n-are ce amesteca anul asta,mai poate pune pretentii doar la niste podiumuri sau poate poate victorie de etapa.Nu prea are cum se amesteca in lupta pt titlu sau sa il incomodeze pe Q,decat poate sa ii smulga 5 puncte - nu neaparat lui...va juca mind games cu oricine daca va putea pe vreun circuit sa emita pretentii la victorie,dar atat.

Urmeaza insa circuite impropice pt Yamaha,Q trebuie sa fie puternic acum.Iar ceilalti sa profite maxim,pt ca Q si-a strans punctele ce tineau de el pana acum,a facut ff bine :ok:

Acum 9 ore, Le Mertois a spus:

Ca să câștigi campionatul ,trebuie combinația perfectă pilot-motoretă-echipă,altfel nu ai cum...Om vedea...

True...de aia nu prea are cum lua un ktm titlul.Pt ca e nevoie de mult mai mult decat un pilot bun.

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Un mm întreg ia titlul și cu ktm. 

Nu e imposibil.Extrem de dificil,dar nu imposibil.Si in locul constructorului austriac poti pune si aprilia sau suzuki samd.

Dar asta subliniaza skillul "suprem" daca pot spune asa al lui MM...nu altceva.

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Eu am zis si sutin ideea. Oliveira si orice aspirant de perspectiva, care se va incapatana sa tina de contractul cu KTM, isi anuleaza sansele de a se bate la titlu. Echivalent cu a-si ingropa cariera.

Eh,da...si eu sunt de parere ca nu prea are cum ataca titlul de la ktm - cel putin nu in urmatorii 2-3 ani.

Si da....daca tot insista poate ramane o speranta perpetua...dar speram ca,fiind tanar si f bun,va mai avea asemenea ocazii - i se vor mai ivi sanse de a semna cu alt constructor...si ca le va lua.

Sa speram ca ce a facut acum "eu am contract cu ktm,nu ma intereseaza oferta Yamaha" - ii va fi o invatatura de minte si va invata din asta.Si next time,cand vede oportunitatea,o va apuca cu amandoua mainile.

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Nu zi! Suzuki are o motocicleta buna, care poate evolua inca mult si bine. In multe privinte este o Yamaha, atat in ceea ce priveste atuurile, cat si limitele. Dupa vacanta (a doua cursa din Austria?) vor veni cu device-ul vietii si pe spate si s-ar putea sa vedem un alt Suzuki. Cea mai mare problema pe care o are Suzuki, este aceea ca nu il mai au pe Brivio... 

Nuu,deloc.Cea mai mare problema pe care o au Suzuki - sunt contabilii.

Suzuki sunt convins ca are niste ingineri fantastici - din 2015 de cand a (re)venit Suzuki in gp a venit cu "the right ideea" zic eu - a adoptat filosofia Yamaha (si nu filosofia Honda care rupea cu MM atunci) de ce?Pt ca cineva de acolo a studiat si a inteles ca pe termen lung filosofia Yamaha va da roade probabil.Si acum se vad rezultatele.

Au plecat bine din start -fundatia perfecta.Piloti....au luat tinere sperante.Nu s-au bazat pe piloti pt a dezvolta motoreta,ci (cum e si corect zic eu),pe ingineri.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...