Sari la conținut

Probleme racire scuter 4t


Postări Recomandate

În principiu pot fi două cauze : pompa de apă sau radiatorul.

 

La pompa de apă cea mai comună defecțiune este distrugerea paletelor rotorului.

De obicei pompa de apă la scuterele răcite cu apă se găsește pe carcasa magnetoului, care de altfel o și antrenează (magnetoul).

Nu este greu de demontat iar un chit de reparare pompă de apă este ieftin, undeva sub o sută de lei.

 

Radiatorul poate să fie înfundat sau celulele de răcire pot fi îmbâcsite cu mizerie.

Se demontează, se inspectează vizual în lumină și dacă are celulele îmbâcsite se curăță cu jet de aer (atenție, nu cu presiune prea mare).

Dacă este înfundat se curăță cu soluții speciale care dizolvă depunerile.

 

Spor la treabă !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, Bizonu rosu a spus:

 

Da, dacă temperatura s-ar ridica la roșu cu motorul funcționând pe loc, dar băiatul a precizat că asta se întâmplă în mers.

Pai nu cred ca l-a verificat in stationare... :)

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...