Sari la conținut

A murit Cristi Predoi...


mihai.i

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 207
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 13 minute, adidas a spus:

Incetati cu cearta sau va ajut eu?

Omul nu a fost cel mai mare motociclist, nici pe departe, dar a contribuit cu ceva, la fel ca si altii dinaintea lui care s-au dus prea devreme. La urma urmei, s-a dus inca un motociclist si asta e trist.

Odihneasca-se in pace!

 ai subliniat perfect ideea.

de accea propun ca sa punem si fotografiile celor cazuti’ pe pagina de fb a motociclism.ro cum este cea de azi ... pana la urma toti suntem egali in fata mortii

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va bateti joc si de astia care au incercat sa faca ceva pentru motociclismul din tara asta, chiar si dupa ce au murit, indiferent cu ce tabara a tinut.

 

Si culmea, va bateti joc fara a fi adus nimic mai bun ca cei raposati, o lipsa de respect totala fata de activitatea lui, in viata si chiar si acum, dupa ce a murit. 

 

Suntem o natie aparte, clar...

Citat

 

Incetati cu cearta sau va ajut eu?

Omul nu a fost cel mai mare motociclist, nici pe departe, dar a contribuit cu ceva, la fel ca si altii dinaintea lui care s-au dus prea devreme. La urma urmei, s-a dus inca un motociclist si asta e trist.

Odihneasca-se in pace!

 

 

Nu ma cert, sincer, sunt dezamagit mai mult...

Asa veti fi priviti si voi, dupa ce muriti, oricare dintre voi. Cu dezgust si lipsa de respect.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, joby_toss a spus:

Daca el a patit asa ceva, eu ce sanse am sa scap? Daca el a gresit la cata experienta avea, cu siguranta voi gresi si eu!


De asta e o zicală populară: fă ce zice popa, nu ce face popa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleanțe familiei și celor apropiați! 

 

Se justifică totuși o întrebare: Cu ce rămânem noi după acest accident cu deznodământ tragic? Oare învățăm ceva?

Eu personal consider că indiferent de cât de experimentat motociclist ești, indiferent de motocicletă și echipamentul folosit (sau nu), avem datoria față de noi în primul rând dar mai ales față de cei dragi nouă, să ne cunoaștem limitele și să evaluăm riscurile înainte de fiecare tură. 

Rar am mai văzut o motocicletă să arate cum arăta GS-ul ăla practic rupt în două, cu siguranță viteza nu pare a fi fost de 50 km/h, cum ar fi fost normal în localitate și pe carosabil umed.... 

 

Nu l-am cunoscut personal pe Cristian, dar m-am uitat cu interes la videoclipurile lui de pe YouTube, chiar dacă erau cam reclamă mascată 😉

 

Odihnește-te în pace! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nici băiatul acesta nu avea experientă de mers pe orice vreme... atunci cine mai are ? A fost omul prin locuri prin care multi mici nu gândesc, dar uite că cu toată experienta si tehnologia tot mori când apare ghinionul 😞

Oricum am rămaș șocat cand am citit... m-am uitat la multe filmulete cu el si aventurile lui . Of 😞

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se învață din asta? Nimic,  procesul de invatare nu o sa sara sase ani ca am aflat noi presupusa cauza a unui accident. Băgați la cap aceleasi lucruri pe care le stiati deja, doar orele parcurse in șaua motocicletei te fac un pilot mai bun, ca vin de la cursuri, mers pe strada, pe circuit, in păduri, etc., nu conteaza.

Practic închipuiți-vă ca si cei mai buni au de învățat in fiecare zi cate ceva nou si ca nu exista bagaj suficient de cunoștințe/experienta.

Drumuri bune pe unde o fi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa il ierte! 

 

De cand am vazut postul despre moarte lui care curge pe retelele de socializare ma tot framanta faptul daca e normal sa ne spunem si o alta parere decat corul admiratorilor.

Frumusetea acestui forum era chiar asta, faptul ca daca nu injurai cu spume la gura pe nimeni, iti puteai spune chiar parerea aia a ta din fundul creierului, fara a tine cont de politically correct, de faptul ca pe o retea de socializare nu mai e demult ok chiar sa spui ce gandesti.

 

Parerea mea despre om este urmatoarea. Am vazut primul videoclip cu el in care facea un review in engleza, absolut execrabil, nu as fi avut curaj sa filmez ceva in engleza daca m-as fi exprimat asa. I-am comentat ca ar putea incepe in romana intai si dupa ce isi face mana sa treaca si la clientii internationali.

De atunci l-am urmarit absolut ocazional in clipurile puse de altii, pentru ca nu mi-a placut niciodata tonul lui, poate in anii astia o fi capatat aceasta 'mare experienta' de care se vorbeste, dar cand am vazut eu primele filmulete cu el era pilaf.

Omul si-a urmat visul de a face video-clipuri despre moto pe net si probabil in timp a ajuns sa fie si platit pentru asta, de unde si izul de reclama pe care il reclama unii colegi.

Deci a fost un baiat care s-a tinut de drumul lui, i-a placut ce face, chiar daca nu a fost pe placul tuturor.

Am vazut ca de curand facea clipuri impreuna cu un alt baiat, care da, consider ca are o destul de mare experienta in motociclism. Dar el nu m-a convins niciodata ca ar fi un 'mare si experimentat motociclist'.

 

Iar greseala si capcana increderii in tine dupa ce mergi cu zeci de motoare, care mai de care mai tehnologizate, e ca tie nu mai poate sa ti se intample.

Ei bine, gresesti, platesti, la orice nivel de experienta.

 

Probabil se va comenta imediat ca il uram pe baiat si bla-bla. Absolut gresit, chiar imi pare rau ca a mai murit un pasionat de motoare...

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, adidas a spus:

Incetati cu cearta sau va ajut eu?

Fa ceea ce trebuie sa faci si asta cat mai repede. De fiecare data, indiferent de subiect, totul se transforma dintr-o discutie intr-o balacareala cu tente aiuristice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am cunoscut la Roadbook Adventure Challenge. Si anul trecut si anul acesta. Era un baiat de gașcă. Glumet si cu simtul umorului, motociclist si camarad. Chit ca unii il considerau vedeta, comportamentul lui a aratat asta. Cand a trebuit sa ajute, a fost acolo, cand a fost intrebat, a raspuns oricui. In cele 20 de minute de montat roadbook-ul pe motocicleta cu care a fost in Mai, am râs, am cablat, am taiat si injurat impreuna. Venise cu un SWM care se lasa convins cu greu ca trebuie sa faca loc pe bord pentru tot harnașmentul. 
E de regretat ce s-a intamplat si noi trebuie sa invatam din asta. Partea cu caracterizarea lui de catre cei care nu l-au cunoscut e doar o rautate tipica omenirii.  
Sanatate la toata lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, csman a spus:

uitandu-ma la masina si la mobra as zice ca omu mergea tare pe ploaie. k60 scout si heidenau is niste basini de cauciucuri impreuna cu mitas,shinko. scria misto omu da mortii nu-i pasa.

K60 sunt gume geniale pe ud si rece. Exact pentru asta au fost facute si functioneaza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e că tot felul de nimicuri se simt ei inflamați că de ce nu pot să își zică părerea liberi. E simplu : fata de cate a făcut el sunteți nimeni și nu aveți ce să comentați. Bine sau rău omul a făcut multe. E normal sa vă ia lumea la împins vagoane și să vă spună că sunteți niște caractere de cacao.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Izul de reclama vine din faptul ca BMW are niste bani alocati pentru promovare. Sunt atatia producatori si importatori care nu te lasa sa faci un test drive in timp ce BMW este gata sa sponsorizeze oameni care sunt in stare sa puna cap la cap o poveste. Daca asta a fost pasiunea lui ce era sa faca, sa refuze BMW pentru un continut echilibrat, sa-si cumpere un Triumph/Aprilia/Kawasaki/Suzuki/KTM/etc, iar apoi sa-si plateasca o calatorie catre Funafuti? Poate o sa vina ca un soc, dar lucrurile acestea costa bani. Din seria "cea mai buna masina este aia pe care o ai", iar mai buna decat cea mai buna este cea primita de la firma. Prin proiectul sau a ajutat enorm fenomenul moto din Romania. Este un exemplu pozitiv intr-o mare de experti, cunoscatori, tatici, praduitori samd. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 17.07.2021 la 6:55, littlekriminal a spus:

Practic închipuiți-vă ca si cei mai buni au de învățat in fiecare zi cate ceva nou si ca nu exista bagaj suficient de cunoștințe/experienta.

Asta este esența acestei pasiuni!

 

Am un amic bun care a fost șofer, acum are peste 65 ani și este pensionar. Odată, cred că sunt 20 ani de atunci, l-am întrebat admirativ ceva de genul " la câtă experiență ai, trebuie să fii tare relaxat pe șosea". 

Nu am să uit vorbele lui niciodată, "să știi că merg la fel de atent ca și tine, pentru că fiecare metru de drum este altfel decât cel pe care tocmai l-ai lăsat în urma!" 

 

Revenind la subiect, nu l-am cunoscut pe cel care a murit, am văzut la un moment dat un film pe YouTube, dar cum nu mă dau în vânt după astfel de materiale, nu l-am urmărit. 

Am ascultat însă ieri un interviu cu el. Pe la minutul 07.20 mi-a atras atenția o afirmație de-a lui vis a vis de pericol, "dacă mergi cu capul pe umeri nu are ce să ți se întâmple.." 

Din păcate sunt situații când uitam ce gândim și ne luam la întrecere cu soarta, iar cursa asta nu are decât o câștigătoare, de fiecare dată aceeași! 

O dovadă în plus este și acel martor citat foarte bine de către @Kosh  

Este și o vorbă, "dacă vrei să-l faci pe Dumnezeu să râdă, fă-ți niște planuri!" 

 

Păcat de el! 

 

Cât despre învolburarea iscată de moartea sa, într-un fel este normal. 

Generațiile noi de motocicliști își trag seva din online și devorează youtube și genul ăsta de expunere.

Pentru ei un nume de genul este ceva iconic. 

 

În încheiere vreau să mai punctez ceva. 

Mă refer la multe reacții pe care le-am citit, în genul "dacă lui i s-a întâmplat asta, cu atâta experiență, care a mers și pe ploaie și pe frig etc" 

Poate părea paradoxal, dar de multe ori tocmai experiența ne joacă feste. 

Mai exact, încrederea aia oarbă pe care-o capătăm în noi și fierul de sub noi, fără să ținem cont de faptul că fiecare metru de drum este altfel. 

Adică exact ce mi-a spus amicul șofer acum mulți ani!

Ca tușă personală, aș spune că cele mai mari șanse să te țină în viață este frica.

Mă refer la frica aia pozitivă, dar prezentă atunci când încercăm să ne depășim limitele.

Și gândul că oricând și în orice moment se poate întâmpla ceva. În clipa în care uitam aceste lucruri și nu mai simțim frica, suntem ca și trecuți dincolo. 

 

Dumnezeu să-i ierte păcatele!

 

La 17.07.2021 la 8:54, The Mentalist a spus:

Frumusetea acestui forum este chiar asta, faptul ca daca nu injurai cu spume la gura pe nimeni, iti puteai spune chiar parerea aia a ta din fundul creierului, fara a tine cont de politically correct, de faptul ca pe o retea de socializare nu mai e demult ok chiar sa spui ce gandesti.

Așa va și rămâne. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, AparTe a spus:

Dacă nici băiatul acesta nu avea experientă de mers pe orice vreme... atunci cine mai are ? A fost omul prin locuri prin care multi mici nu gândesc, dar uite că cu toată experienta si tehnologia tot mori când apare ghinionul 😞

Oricum am rămaș șocat cand am citit... m-am uitat la multe filmulete cu el si aventurile lui . Of 😞

Este evident ca nu se invata nimica din nici un accident.

In general comentariile pe marginea accidentelor sunt pe urmatoarele paliere:

- un prost, habar nu are sa mearga pe moto

- a avut ghinion

- starea proasta a asfaltului

- s-au aliniat planetele

- moarte conservarilor

De asemenea daca motociclistul accudentat face parte din "pulime" toata lumea il face muci la unison.

Daca insa este un fel de cineva, stai asa ca sa fim piosi, sa nu dam cu noroi, se poate intampla etc.

 

Colegul nostru din pacate nu a respectat regulile pe care probabil chiar el le promova la cursuri si a platit un pret mult prea mare.

 

Motocilcleta este o arma letala, si trebuie tratata cu respect. Indiferent de experienta, abilitati sau performante ale motorului.

Da, pare stupid si exagerat cacde fiecare data cand apare o situatie sau o modificare a conditiilor (de vreme, trafic etc) sa procedezi precum pilotii de avioane si sa bifezi rand cu rand un "check list", dar poate uneori ajuta.

 

Nu l-am cunoscut pe om. Am cumparat cartea lui (de fapt mai multe), pe care am dat-o cadou pe la prieteni din Germania si Austria.

 

Cine stie unde era cu mintea cand a inceput ploaia. Cu siguranta nu la pilotat motocicleta.

 

Concluzia mea: de vina pentru ceea ce ni se intampla pe motor suntem in general noi, cei care le pilotam.

Nu exista neaparat ghinion, cat exista noroc sa scapi din accidente fara nici o zgarietura.

Si sunt convins ca foarte multi ati trait pe propria piele Norocul.

 

Cand sunteti pe motor gandul si atentia trebuie sa fie doar la pilotat. Si foarte important: sa fiti odihniti. 

 

Pacat de tineretea lui.

 

Condoleante familiei si putere sa treaca peste incercare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu la-am cunoscut insa ocazional i-am urmaril activitatea. 
Pacat, un om tanar si cu experienta, nu avea voie sa pateasca asa ceva. Dar cum s-a spus mai sus, uneori prea multa incredere in tine face mai mult rau decat bine. 

Condoleante familiei, iar lui drumuri bune unde se afla!

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ionutpm a spus:

 

Destul de "dureros" pentru un incepator care urmeaza sa isi ia motor... 

aveai impresia ca experienta te scapa de la moarte ? 

 

de la forever noob scriitor de carti care isi ia flashuri de la tiruri pe serpentine calarind hayabusa pana la Rossi toti isi asuma un risc cand se urca pe motocicleta 

 

ce-l mai frica mi-e de momentul ala cand iti zici in casca .. plm uite cum ma fac praf .. si crede-ma ca o sa ai destule pana in ziua in care te lasi sau mori.

 

daca citesti subforumul de accidente vei vedea ca se moare de la 30 km/h din greseala ta sau la 50 cand iti intra un retardat din contrasens pe banda ... riscul exista si e tot timpul acolo indiferent de motocicleta sau experienta .

 

p.s  gs-urile astea iti dau o incredere fantastica in orice conditii 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa i fie tarina usoara si condoleante familiei!!

RESPECT pentru tot ce ai facut ptr comunitatea moto din tara noastra!

drum bun frate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, DiarM a spus:

Deşi a supravieţuit impactului, Predoi a început să acuze stări de rău, în drum spre spital. A murit din cauza leziunilor interne. 

 

Am gasit asta intr un articol

similar cu accidentul Sabinei....

iesire pe contrasens..... impact cu auto.....supravietuit impactului..... luat de savare.... decedat pe drum spre spital.... leziuni interne???

aici carosabil umed la sabina carosabil uscat

ea venise dintr o tura din alpi ..... el venise dintr o tura din alpi

incredere totala in motocicletele pilotate de ambii!!!!

inca o data ma gandesc daca acele geci /veste cu airbag ar fi putut salva motociclistul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, GoodKat said:

Am lucrat cu el si cu Bogdan aproape 3 ani. Ei in redactie, eu la IT, iar apoi cand am inceput sa insir si eu niscaiva cuvinte despre fenomenul custom, am avut contact mai des. Baiat de gasca, glumet, mai ales in team buildinguri se lasa cu rasete de te durea burta, incapatanat cateodata.

 

Kilometri avea foarte multi, in toate conditiile de teren si meteo, nu se pune problema experientei, nu la el. Nici a echipamentului, nici a motocicletei. Totul era cum trebuia sa fie din punctele acestea de vedere.

 

Da, nu era cel mai bun din lume, nu vorbea engleza ca un nativ cum de altfel toti criticii o fac, insa era foarte perseverent si a reusit sa faca ceva pe cont propriu. Nu oferea content de care ofera motovloggerii mioritici care sar la scandal in trafic. Nu, el oferea content de calitate. Facea calatorii lungi, prin tot felul de 'stan-uri' asiatice, America de Sud si Europa.

 

Faptul ca avea o relatie buna cu BMW nu poate fi de condamnat. El facea ceva bine, BMW ii oferea mijloacele. Nu traiesti doar din invartit roata ci si din sponsorizari.

 

Din ce am inteles de la cineva, ziua de ieri a fost una obositoare pe ceva coclauri. Probabil in cazul lui a fost vorba de oboseala care a dus la neatentie, un mers mai sprinten si ceva ghinion ca si in cazul Sabinei.

 

Dumnezeu sa il ierte!

+1 👏

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...