Sari la conținut

A murit Cristi Predoi...


mihai.i

Postări Recomandate

Acum 9 minute, goe 75 a spus:

Alo !...domnii  de la priveghi...daca era moterismul asta chiar asa complicat precum bociti voi, nu cumva trebuia sa fie un club mai exclusivist?  Wiki zice ca suntem 200 meleoane pe planeta asta, uite :

 

200 million motorcycles

About 200 million motorcycles, including mopeds, motor scooters, motorised bicycles, and other powered two and three-wheelers, are in use worldwide, or about 33 motorcycles per 1000 people.

 

In comparatie , mai putin de 1000 de oameni au ajuns cosmonauti sau astronauti. 

 

 

 

Mai usor cu pianu plouat pe scari.

Salutare coane!

Asa din curiozitate: cati din astia 200 meleoane e din China si India? Cred ca or fi 220 de meleoane 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 204
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Pe ploaie e horror indiferent de motocicleta, orice manevra brusca te poate pune pe jos. (accelerare, franare, aplecare) 

Pe ploaie, daca te prinde, trebuie sa mergi ca pe oua sau mai bine nu mergi.

Sa pleci de acasa pe moto cand deja ploua e masochism curat. 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

nici NASA nu mai lanseaza pe ploaie nimic😂😂😂😂

au ajuns la concluzia ca arculetele de la stergatoarele de hublou ruginesc....

 

se moare pe uscat si pe ud BABELOR!!

tine de NOROC, experienta/pregatirea motocicletei si de cat de PUTERNIC’ esti sa ti stapanesti demonul CAND SA ACELEREZI SI CAND NU

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ianachim a spus:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

nici NASA nu mai lanseaza pe ploaie nimic😂😂😂😂

au ajuns la concluzia ca arculetele de la stergatoarele de hublou ruginesc....

 

se moare pe uscat si pe ud BABELOR!!

tine de NOROC, experienta/pregatirea motocicletei si de cat de PUTERNIC’ esti sa ti stapanesti demonul CAND SA ACELEREZI SI CAND NU

 

 

 

Babo, prin 2009 bagam Cehia-Croatia la greu pe moto, am mers odata toata Austria de la un capat la altul doar pe ploaie torențială,am prins si zapada la un moment data, dar nu aveam de ales. 130 pe autostrada constant de vedeam doar luminite rosii de la masinile din față si ma ghidam dupa ele. Asta nu înseamnă ca daca franau aia toti nu ma faceam muci.

Dar nu mi-a facut niciodată placere si nu sunt calatorii pe care sa mi le amintesc cu placere, poate doar asa..vai ce erou eram.

Acum 7 minute, vis-a-vis a spus:

Înseamnă că eu, care am mers două ierni la rând, chiar și pe lapoviță sunt un adevărat paria...

In primii doi trei ani de motociclism am mers si iarna si vara, nici nu aveam masina. Daca nu era gheata pe jos eu eram pe moto, ma duceam cu ea la munca zi de zi pt ca uram transportul in comun.

 

 

1 oră în urmă, ianachim a spus:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

 

Si vezi ca nu e frumos sa razi cu lacrimi pe topicul de priveghi.

Si NU, nici Nasa nu lansează daca nu se indeplinesc toate condițiile... Se amana lansari la greu doar ca s-a (cuvant urat) vrabiuta pe senzor, ca sunt cu 0.5 grade mai mult decat trebuia, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, B.B. a spus:

.

In primii doi trei ani de motociclism am mers si iarna si vara, nici nu aveam masina.

 spilul este sa faci treaba asta cat mai mult

primii 2-3 ani nu mai au valoare daca treci peste ei😜😜😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau bulănos :) cand zic de bulan nu mă refer la abilitatea ta de a conduce agregatul, ci de abilitatea altora. Cred că e pe ploaie și pe zăpadă se întâmplă mult mai multe accidente. Chiar daca tu mergi bine, riscul că altcineva să greșească, ieșind pe contrasens in tine este mai mare. La fel și când pe o secțiune de drum, daca te intersectezi cu 100 de vehicule, șansa de un frontal este mai mare decât dacă mergi pe un forestier unde te intersectezi cu 2 vehicule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

 dar după ce asfaltul este curățat de ploaie, poți merge liniștit, oricât de tare plouă.

Afirmatia asta mi se pare f periculoasa mai ales cand se vrea un fel de sfat pt incepatori.

Tu ori nu ai prins ploi serioase pe drumurile patriei ori prin "linistit" intelegi defapt viteze f mici , caz in care ar fi trebuit sa mentionezi ca sa nu creezi confuzii, ori esti foarte norocos.

Chiar si la o ploaie moderata pot aparea balti pe care poti acvaplana "linistit" , indiferent de cat de bune sunt gumele sau cat de grea e motocicleta.

Pe A2 se formeaza astfel de balti f periculoase, mici ca adancime ( cativa cm) dar lungi, sunt greu de vazut de la distanta, mai ales noaptea. Daca dai intr-una deasta cu viteze normale pe autostrada (120-130 e suficient) ai toate sansele sa te faci praf, si nu numai cu moto se intampla ci si cu masina. 

Daca tu ai mers ok cu 150km/h pe ploaie cu motor de 300kg + pilot de 100kg , cu gume noi si o experienta considerabila, n-ar trebui sa lasi impresia ca acelasi lucru e safe pt oricine, mai ales pt un eventual incepator care-ti urmareste sfaturile dar nu realizeaza ca el are motor de 180-200kg si poate doar 70kg echipat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca am patit eu sapt trecuta sa imi fuga spatele pe ploaie tare pe gsa cu scorpion trail 2 la 30 la ora in oras de 2 ori pe asfalt normal fara sa ii fac nimic special. Nu am bruscat, nu am accelerat. Mergeam deja pe ploaie de o ora. 

In buc am mers zilnic toata iarna atata timp cat nu a fost zapada sau inghetat. Imi alunecau ghetele pe mazga aia seara cand erau 0 grade dar niciodata nu am simtit ca pierd controlul pe motor, au stat gumele super ok

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia acestui topic pe lângă RIP este că:

Pe ploaie nu este ca pe uscat.

 

 

 

 

 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, B.B. a spus:

Concluzia acestui topic pe lângă RIP este că:

Pe ploaie nu este ca pe uscat.

 

 

 

 

 

Și că 90% nu știu să meargă pe ploaie...

Auzi, 120 când baltește apa pe autostradă 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 5 ore, l.u.v a spus:

Am și scris într-un topic, poate părea paradoxal, dar după ce asfaltul este curățat de ploaie, poți merge liniștit, oricât de tare plouă.

 

Acum 31 minute, binox a spus:

Afirmatia asta mi se pare f periculoasa mai ales cand se vrea un fel de sfat pt incepatori.

Din moment ce am scris-o, crede-mă că am și testat-o. 

Una la mână, topicul la care faci referire nu este numai pentru începători.

Sunt foarte mulți motocicliști cu experiența care nu au știut și nu cunosc anumite ponturi de acolo. Cum nu le-am știut nici eu și le-am aflat de la unul / altul sau din experiența proprie de-a lungul anilor.

Revenind, eu nu am scris nicăieri ca un începător să meargă tare pe ploaie.

Ci doar că un asfalt curățat de ploaie este mult mai safe decât unul pe care mâzga și clisa este prezentă. 

Iar faptul că am dat exemplul personal întărește afirmația. 

Iar mers liniștit la mine înseamnă mers normal în condiții de ploaie, nici nu mă târăsc, nici nu trag să fiu primul. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, gata, daca a cazut un experimntat pe ud nu mai merge nimeni de pe forum pe ploaie.

Eu insist pe treaba aia despre cunoasterea mobrei. A mea nu mi-a servit absolut nicio surpriza in ultimii 7-8 ani. Nici pe ud, nici pe uscat, nici in oras, nic afara, nici iarna, nici vara, nici pe asfalt, nici pe coclauri. O fi oare din cauza ca au fost 7-8 ani din totalul de 12 de cand mergem impreuna? 

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

27 minutes ago, DiarM said:

Nu am bruscat, nu am accelerat. Mergeam deja pe ploaie de o ora. 

 


Sunt anumite aspecte pe care riderii pro-ploaie ori nu vor sa le ia in seama, ori le baga sub pres ca sa minimizeze riscurile. In special treaba cu  rugozitatea care de fapt nu exista la noi, mai ales in oras si pe drumurile intens circulate, neasfaltate de ceva vreme unde s-a ajuns sa te bronzezi de la sosea. 

Drumurile noastre sunt tabacite vai mama lor, apa nu se mai scurge, baltile persista mult mai mult decat pe sosele normale la cap, alea de mai merge lumea prin vestul europei si se mira ca la aia tine blanao, ba chiar te poate prinde si inceputul ploii acolo si totusi asfatul e foarte bun, matuit, poros, nu balteste.

De Bucuresti nu mai zic, ca e un fel de linoleum, nu se poate numi asfalt. La fel si la bulgari, sa vezi ce misto e sa te prinda ploaia pe drumul ala de Veliko si tu sa vrei sa iei curba iar motoreta sa se duca unde vrea ea :D Sau la noi pe serpentinele tabacite de camioane unde iti fug ambele roti juma' de metru mai incolo pentru ca de ce nu, cu aceleasi gume cu care pe alte drumuri(alea normale la cap) poti face stoppie pe aceeasi ploaie. 

Baiatul a murit intr-o curba, pe un drum judetean, dintr-un sat. Contraexemplele ar trebui sa fie tot din acelasi film, altfel comparam mere cu pere.

tot ce-ar trebui de invatat din tipicul asta e ca, din nou, trebuie sa te adaptezi la conditiile de drum indiferent cat de incet te forteaza situatia sa te deplasezi. 
Te prinde ploaia, asta e, bineinteles ca se poate merge, doar ca nu se poate merge fluierand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-a inteles ca imi place pe ploaie, imi cer scuze, nu asta am vrut sa spun. Am vrut sa spun ca si pe ploaie se poate merge in siguranta. Inclusiv pe mizerabilele strazi ale Bucurestilor. 

Am venit odata, acum multi ani, de la Brasov peste Bratocea. Exact in varful pasului era o dunga pe jos, uscat vs. ud, ud spre Bucale. N-am avut nicio emotie, cu toate ca erau vreo 10 grade. Dar am schimbat stilul de mers. Si nu, nu m-a depasit nimeni pana acasa, nu in asta a constat schimbarea stilului de mers.

Ce vroiam sa spun era ca nu udatura a cauzat accidentul. Omul asta cred ca mersese pe ud destul de mult. Nu mai aprofundez discutia, sunt prea multi experti pe aic dar si prea multi prieteni ai lui pe care nu vreau sa-i irit. Mi-am spus parerea despre cauzele accidentului, consider ca e suficient, cine vrea sa ia in considerare, ia, cine nu, o sa ramana cu impresia ca alea erau niste Heidenau care n-au cum sa fie niste gume bune, la cat de ieftine sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti ca am mai observat o chestie, la noi in tara daca mergi pe ploaie, gasesti numai urme de pamant pe motor dupa ce se usuca. M a prins de vreo 3 ori ploaia sapt trecuta in Slovenia, inclusiv cand am zis mai sus ca mi a fugit roata in oras. A 2a zi era motocicleta aproape curata, fara jeg dala pe ea. Ba chiar imi daduse jegul jos de pe bascula de il aveam din arad

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, l.u.v a spus:

...dar după ce asfaltul este curățat de ploaie, poți merge liniștit, oricât de tare plouă. ..

 

Ce zici tu e corect pana la partea asta cu "oricat de tare ploua". Se poate sa ploua atat de tare incat sa se adune apa pe sosea incat sa simti ca esti cu barca, se face acvaplanare si cu moto, inca grav. Am prins anul trecut, a trebuit sa opresc sa astept sa scada intensitatea ploii si sa se dreneze apa...

Acum 9 ore, Adrian M. a spus:

Gata, am rezolvat gumele, acum ploaia e de vina. Continuați, continuați. Oooof.... 

Si totusi da, intai ploaia, apoi gumele, au fost cei doi factori pe care ii stim. Or mai fi fost si alti factori, putem doar presupune. Nu am rezolvat nimic, incercam sa intelegem ce s-o fi intamplat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Evident, mă refer la asfaltul curățat, nu la un drum cu bălți de apă.

Am spus asta în contextul în care mersesem o bucată tare pe ploaie torențială pe A3, care este cea mai bună dintre cele 3. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, The Mentalist a spus:

 

Si totusi da, intai ploaia, apoi gumele, au fost cei doi factori pe care ii stim. Or mai fi fost si alti factori, putem doar presupune. Nu am rezolvat nimic, incercam sa intelegem ce s-o fi intamplat...

Sauuu poate poate viteza mult prea mare pentru condițiile de drum. Motoreta era totuși făcută acordeon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, lacroyx a spus:

Sauuu poate poate viteza mult prea mare pentru condițiile de drum. Motoreta era totuși făcută acordeon

 

motoretele tind sa se faca asa cand au impact frontal cu o masina si apoi un gard..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...