Jump to content

Cumpar masina - buget maxim 4000 Euro


Papa_Bear
 Share

Recommended Posts

Buna seara,

 

Sunt in cautarea unei masini pentru utilizare in Bucuresti dar cu portbagaj destul de incapator, avand un buget maxim de 4000 euro.

 

Masina ideala ar fi un Logan cu motor cu benzina cu ABS, AC si geamuri electrice fata si spate cu maxim 60000 km. (am gasit cetave exemplare in stare foarte buna insa s-au vandut repede).

 

Sunt deschis si catre alte marci... poate mai imi dati voi idei.

Nu m-as baga la masini de afara cu 200K+ chiar daca sunt BMW sau Mercedes (dar nu refuz categoric nici aceasta optiune), prefer ceva mai modest insa in stare ff buna.

Astept cu interes sugestii... 

 

Link to comment
Share on other sites

O japoneza pe benzina. Mazda 6, Accord, avensis. Oricum cam orice mașină ai conduce , bara la bara tot se apropie de 10l la sută sau poate chiar trece. Mie Mazda 6, 1.8 benzina, consuma în Tm ~10, 11, mers bara la bara predominant.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, Cavaleru a spus:

chiar ca nu pare scumpa

 

 

de curiozitate, motoarele astea de 0.9-1.0 au poansonate seria pe ele, sau se considera piese de schimb ca si orice altceva??

...nu de alta, dar am vazut deja si 3.0 fara serie....

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, apriliacluj a spus:

chiar ca nu pare scumpa

 

 

de curiozitate, motoarele astea de 0.9-1.0 au poansonate seria pe ele, sau se considera piese de schimb ca si orice altceva??

...nu de alta, dar am vazut deja si 3.0 fara serie....

cu sau fara, este piesa de schimb.

schimbatul cu piese din dezmembrari este loterie... nou cu nou este balamuc de scump.

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, apriliacluj a spus:

chiar ca nu pare scumpa

 

 

de curiozitate, motoarele astea de 0.9-1.0 au poansonate seria pe ele, sau se considera piese de schimb ca si orice altceva??

...nu de alta, dar am vazut deja si 3.0 fara serie....

 

eu il am de 40.000km acest 0.9 tce pe un MCV Stepway si imi fac foarte bine treaba cu el. nu merg la curse, ma deplasez de la A la B si nu-mi pasa de cat de prost e drumul. Spatiu de bagaje este excelent.

 

stiu un baiat care are peste 260.000km cu 0.9tce, mers sportiv, schimbat mereu sus in ture, multa fataiala prin oras. motorul merge excelent dar a schimbat 2 lanturi de distributie deja undeva la 120.000km parcursi.

 

Link to comment
Share on other sites

mda..., si lanturile de distributie sunt subtiri ca cele de bicla....

pe vremuri in Dacii si Lada, erau lanturi duble la 50-60CP :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, apriliacluj a spus:

mda..., si lanturile de distributie sunt subtiri ca cele de bicla....

pe vremuri in Dacii si Lada, erau lanturi duble la 50-60CP :)

 

si in aceleasi vremuri nu aveai injectie, abs, airbaga, AC sau geamuri electrice, etc.. 

 

mai ai vreo placere sa mergi cu o masina asa veche ca vehicol de zi cu zi?

 

nu cred ca exista producator care sa nu aibe o chichita pe undeva de unde sa castige ceva in plus pe partea de service..

 

Loganul a fost tot timpul construit sa reziste pe drumuri proaste iar bucsaraia lui este foarte rezistenta.

Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, Cavaleru a spus:

 

si in aceleasi vremuri nu aveai injectie, abs, airbaga, AC sau geamuri electrice, etc.. 

corect!!

 

mai ai vreo placere sa mergi cu o masina asa veche ca vehicol de zi cu zi?

nici vorba, hahahaha!

 

nu cred ca exista producator care sa nu aibe o chichita pe undeva de unde sa castige ceva in plus pe partea de service..

bineinteles, traim in societate de consum si fiecare subansamblu trebuie sa tina cam cu 10% mai mult decat perioada de garantie.....

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Poti gasi si Opel Astra G sau Opel Astra H break la super preturi. Sau Ford Focus break. Si chiar Ford Mondeo... dar nu facelift. Sigur sunt mai ok decat un Logan, iar in Mondeo stai super bine.

Indiferent de masina, mergi cu cineva care se pricepe la modelul respectiv si fa-i o verificare intr-un service dedicat firmei respective. Toate masinile astea au probleme mai mici cu rugina decat Dacia, iar reviziile la reprezentata sunt mai ieftine ca la Dacia. 

Sotia are un Opel Astra G si revizia la service Opel este cam 360 ron cu totul de la ei (ulei+filtre ulei, motorina, aer si polen) iar eu am un Ford Mondeo si revizia a fost 379 la reprezentata cu totul inclus (ulei, filtru ulei si filtru aer)

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 ore, apriliacluj a spus:

mda..., si lanturile de distributie sunt subtiri ca cele de bicla....

pe vremuri in Dacii si Lada, erau lanturi duble la 50-60CP :)

Dacia n-a avut veci lanț dublu. Și nu cp sunt problema, că nu e lanț de tracțiune! 😉

Link to comment
Share on other sites

my bad atunci cu Dacia, stiu ca in copilarie vedeam prin garaj lanturi duble de la masini

nu e lant de tractiune, dar totusi as zice ca are legatura si cu puterea motorului...., in fine, oricum nu conteaza, era doar o remarca la durabilitatea componentelor

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 ore, mony a spus:

Poti gasi si Opel Astra G sau Opel Astra H break la super preturi. Sau Ford Focus break. Si chiar Ford Mondeo... dar nu facelift. Sigur sunt mai ok decat un Logan, iar in Mondeo stai super bine.

Indiferent de masina, mergi cu cineva care se pricepe la modelul respectiv si fa-i o verificare intr-un service dedicat firmei respective. Toate masinile astea au probleme mai mici cu rugina decat Dacia, iar reviziile la reprezentata sunt mai ieftine ca la Dacia. 

Sotia are un Opel Astra G si revizia la service Opel este cam 360 ron cu totul de la ei (ulei+filtre ulei, motorina, aer si polen) iar eu am un Ford Mondeo si revizia a fost 379 la reprezentata cu totul inclus (ulei, filtru ulei si filtru aer)

Am avut Astra H (5ani) - cea mai proasta masina germana (dar cinstita). De laudat consumul mic si rezistenta la drumuri proaste. Si cam atat.

Tot ce era posibil sa pice (specific modelului) a picat...

Alternator - cam la 1,5-2 ani

EGR - il curatam anual/il stiam si pe intuneric

Pivoti - anual

Pompa ambreiaj - la 2 ani (nu mai facea presiune); chiar si dupa ce am schimbat tot ambreiajul (incl. volanta si rulment) facea la fel.

Protectie anticoroziva slaba.

 

Nu recomand - as alege Dacia din motive de pret/an fabricatie.

Link to comment
Share on other sites

Aii fiecare recomanda ce a avut, daca a fost multumit.

Asa ca si eu recomand......Prius.

 

Generatia 2 (2004-2009) e OK si se cam incadreaza in pret. Motor de 1,5, consum mic (eu am 6% cu generatia urmatoare, motor de 1,8, in Bucuresti). Locuri de parcare cu nemiluita in centru (nu platesti parcarea cu hibride). Si, cel mai important, scapi la semafor de bagat si scos din viteze. Cutia aia automata, CVT, e un vis in Bucuresti.

Multa lume se fereste de Prius-uri ca multe au fost taxi-uri in vest. Insa smecheria e sa nu iei alb sau negru (alea sunt culorile de taxi la spanioli si la olandezi). Daca gasesti ceva gri, rosu, alta culoare, aproape sigur nu a fost taxi. Si cu o verificare temeinica, ai o masina legendara ca si fiabilitate, dotari, etc.

 

Apropos, a mea are, reali, 270.00 km, si se comporta exemplar. Si am avut renault-uri care la 220.000 km erau muci, peugeot-uri sau suzuki-uri care la ub 200.000 erau de fier vechi (probleme nerezolvabile la electrica, calcualtoare, chestii din astea), Opel-uri care au tinut cu brio pana la 330.000 km dar li se cunostea varsta. La Prius, nu se cunoaste varsta, merge perfect.

Link to comment
Share on other sites

Astra G a sotiei are pivotii si bucsile originale (si nu dau semne de oboseala - oricum le verifica la reprezentanta la fiecare revizie), are cam 260.000 km si am schimbat doar radiator AC (primise o pietricica de la vreo masina din fata si s-a inteptat) si alternator (i-a picat puntea... dar era si colectorul uzat plus ca ar fi urmat si rulmetii la un moment dat). O masina super buna din punctul meu de vedere.

Intr-adevar, Prius e interesanta ca masina.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

Astazi am fost sa vad un Logan din 2009. Avea nivelul maxim de echipare + toate optionalele si cel mai puternic motor disponibil pe gama.

Masina avea 59000 km. Mergea ceas, nu avea pic de rugina, interior ca nou...

Problema mare era ca absolut toate elementele de caroserie erau lovite, zgariate, infundate... nici macar plafonul nu scapase...

Mai caut...

Ma voi uita si dupa modelele recomandate de voi...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...