Sari la conținut

Honda Rebel 500 fob noua - Zgomot Ciudat


Lrdro
 Share

Postări Recomandate

Salutari,

 

am cumparat o Hodna Rebel 500 FOB, noua. Am un zgomot ciudat care poate fi auzit in treapta 1 si a 2-a, in special la relanti, dar care se accentueaza odata cu cresterea de viteza pana cand este intrecut de zgomotul motorului.

 

Zgomotul nu se auzea de la inceput ori nu am bagat de seama, are in jur de 100km. Nu a fost demarata abuziv fiind in prima 1000km.

 

 

Voi ajunge saptamana urmatoare, probabil, la reprezentanta sa si verificam ce se intampla.

 

 

Este vineri, sunt un pic stresat din punctul asta de vedere.

 

Atasez aici si las si un link pentru inregistrarea cu sunetul. Este acel sunet asemanator cu alarma sau cu sunetul facut de marsarier.

 

Link: https://voca.ro/16ov44kOZFTn

 

Multumesc.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la reprezentanta încearcă și pe forumurile internaționale specifice modelului poate au mai fost cazuri și s-au găsit și rezolvări. Oricum ciudat zgomot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratioare, nici tractorul U650 nu suna in halul asta.

 

Nu te mai aventura in plimbari cu ea, si luni dimineata direct la  reprezentanta.

 

Vad ca pe net se povesteste de ceva problema la cutiile de viteze de acuma vreo 2 ani:

1. Gearbox Issue (Solved by Recall)

In 2019, Honda issued a recall on their small motorcycles, including the Rebel line, announcing that 3,898 bikes were prone to issues with their gearbox.

The issue derives from the circlip on the transmission’s main shaft. If the circlip came detached, it could result in gear misalignment.

 

La modele de prin 2018-2019 a existat un recall. Daca or fi rezolvat problema si la fabricatie asta nu spune ....

 

Uite si articolul: https://motorandwheels.com/problems-honda-rebel/

 

Insa ceea ce m-a pus jos a fost aceasta ''inovatie'':

The Rebel does not have an oil filter, but a strainer screen held on with a single screw that pops off to be cleaned and reinstalled. :moron:

 

Sa speram ca nu este ceva nasol. Succes luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, Lucian_M a spus:

E in garanție, dacă îi crapa, nu-l doare capul.

Asta o spui in calitate de privitor de pe margine, neimplicat emotional si mai ales financiar.

 Cand scoti banii din buzunar pe un mobra noua, care se strica in nici 1000 Km, chit ca se va repara in garantie, zic eu ca te apuca durerea de cap.

Ce draqu? Dai banii pe o chestie noua ca sa te bucuri de ea sau ca sa stai cu ea prin service-uri, chiar si in garantie?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, Lucian_M a spus:

E in garanție, dacă îi crapa, nu-l doare capul.

Nu e chiar așa că de multe ori servieurile o tot încearcă cu anumiți oameni: ba că trebuie să o tii la noi vreo luna două, ba că e posibil sa fie de la utilizare necorespunzătoare ba că ai instalat un suport de telefon RAM pe partea dreapta  și de aici problemele la switchgearul de pe partea stângă. Sau și mai frumos te duci, și îți spun că ți se pare, funcționează în parametrii și eu totul in regula. La Versys când s-a înfundat canistra de carbon tot incercat sa îmi zică că e de la mine că am făcut prea plinul de benzina 🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,mai era unu pe youtube caruia i se tot lasa scaunul pe spate in mers ,la un kodiaq ,i-a schimbat pe garantie de vreo 3 ori mecanismul cu unele cu acelasi defect.Nu-i nici o placere sa bati servisurile cu astfel de probleme la vehicule noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar dacă utilizatorul continuă să meargă după apariția unui defect și fărâmă motor, cutie, whatever, vexi că garanția acoperă strict defectul inițial! Exact ca și casco, dai cu ea, spargi radiatorul și mergi după aia până calezi motorul nu o să vezi motor de la asigurător. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea... dupa multa experiente triste cu service-urile:

 

Mergi la service-ul de reprezentanta care ti se pare cel mai serios.

Daca oamenii nu cunosc acest defect, nu-i lasa sa iti desfaca motocicleta ca sa "vada ei de unde este problema".

Orice motor montat in uzina si apoi remontat de un "Mitica", nu mai este ce a fost.

Incearca de asemenea sa stai cu ei pe toata durata lucrarii. Personalul din service nu este interesat sa iti dea motocicleta impecabila inapoi, ci sa nu mai vii cu ea... 

Asigura-te ca au toata documentatia tehnica si sculele specializate necesare... sa nu permiti sa lucreze rudimentar la un motor nou...

Si cel mai important, inainte sa se apuce de orice, roaga-i sa verifice simptomatologia cu serviciul tehnic Honda si sa intervina la motocicleta dupa ce au primit toate guideline-urile tehnice de la producator... in cunostinta de cauza.

 

 

Ca idee... de unde ai cumparat motocicleta si la ce service vrei sa mergi...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2021 la 13:25, Lucian_M a spus:

E in garanție, dacă îi crapa, nu-l doare capul.

Si daca il lasa cutia sau motoru intr-o curba sau intr-o depasire si-si rupe gatu' ii da asiguratoru' o viata noua?! Cum sa sfatuiesti pe cineva sa mearga cu o mobra care clar are ceva?!

Sau doar glumeai? Sper.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre, când am probleme cu agregatul- eu îl repar. Dacă e in garanție, fac scandal până e agregatul iar în regulă. Ce nu-i clar? Dai o căruță de bani ca să îți repari tot tu fierul? Păi de ce mai e garanție?

La una dintre mașini făceau figuri amortizoarele spate. Și cele de la hayon. Ăia de la service au zis că e ok, că așa face la toate, sefu'. Am vorbit "la București" și au trimis un inginer care a dispus înlocuirea imediată a reperelor, s-a rezolvat în aceeași zi. Simplu? Nu prea, dar a mers.

La cealaltă mașină a pleznit radiatorul, chemat platforma lor, rezolvat prin înlocuire în aceeași zi. Altă dată am uitat frâna de mână trasă iarna și s-au blocat tamburii. Platformă și rezolvat instant. Cu toate că era vina mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Si daca il lasa cutia sau motoru intr-o curba sau intr-o depasire si-si rupe gatu' ii da asiguratoru' o viata noua?! Cum sa sfatuiesti pe cineva sa mearga cu o mobra care clar are ceva?!

Sau doar glumeai? Sper.

Lucica e glumetul forumului,se stie.Rezolva totul prin reclamatii.pile.relatii.A venit inginer tocmai din Capitala ca sa-i rezolve lui problema la amortizoare si hayon.

Buna gluma.Buna rau.

Pe aia cu sabotii o bag la relatii,pile nu la reclamatii.Pentru aia nu a trebuit sa vina nici un inginer de la Bucharest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2021 la 13:04, Silver Arrow a spus:

Insa ceea ce m-a pus jos a fost aceasta ''inovatie'':

The Rebel does not have an oil filter, but a strainer screen held on with a single screw that pops off to be cleaned and reinstalled. :moron:

CMX500 , cel putin cel din 2019 are filtru de ulei.

Problema la cutie din cate vad pe site-ul ala pare sa fi fost la CMX300, probabil si lipsa filtrului e tot la acel model.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e teama ca dupa succesul de la 300 sa nu fi extins solutia si la 500.

Mai ales ca in articol spune ca "printre cele rechemate" se afla modelul de 300. Asadar au fost si altele cu probleme la cutie.

Sa vedem ce ii spun cei de la reprezentanta.

Nici Honda nu mai este ce a fost 😪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, adiy32 a spus:

Lucica e glumetul forumului,se stie.Rezolva totul prin reclamatii.pile.relatii.A venit inginer tocmai din Capitala ca sa-i rezolve lui problema la amortizoare si hayon.

Buna gluma.Buna rau.

Pe aia cu sabotii o bag la relatii,pile nu la reclamatii.Pentru aia nu a trebuit sa vina nici un inginer de la Bucharest.

Crezi ce vrei, mi se rupe de părerea ta despre mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.07.2021 la 13:54, lacroyx a spus:

când s-a înfundat canistra de carbon tot incercat sa îmi zică că e de la mine că am făcut prea plinul de benzina

Aveau 100% dreptate! 

Canistra recuperează vapori de benzină, alimentând "cu vârf" ajunge lichid (benzină) în ea și kaputt. Altfel nu are cu ce să se infunde. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e pusă acolo sa îndeplinească normele Euro 5. Pe modelele ore Euro 5 nu exista, și oricum orice motoreta are protecție la supra plin așa că e vrăjeală

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok că să nu rămânem agățați in termeni, fix despre ce vorbesc eu este pe  Versys 1000 modelul 2020 cu euro 5 și nu mai era modelele anterioare. Cei de la service au zis "canistra de carbon", acum dacă îi zice altfel sau alta era problema nu mai știu, știu doar că s-a rezolvat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...