Sari la conținut

Problema ambreiaj Honda CBR 125


Daviddd
 Share

Postări Recomandate

Vă salut, abia ce am luat permisul A1 și ca oricare mi-am luat și o mobră. 

Am un CBR 125 2006, are 20.000km și abia i-am schimbat uleiul, i-am pus motul 10w30 7100, corespunde cu ce zice manualul. I-am dat 400g de ulei din motor jos, nu știu cum a mers cu atât săraca, ăsta era tot... necesita si ea vreo 1l. 

Problema e ca acum dupa ce i-am pus uleiul nou, pe la 105 in a 6-a începe sa patineze ambreiajul, si pe la 90-95 dacă am pasager, în a 1-a când trag maneta de ambreiaj la maxim motocicleta pleacă ușor în fata, nu debraiaza complet cred, și ca să intre pe liber trebuie turată. În restul treptelor intra mult mai lin ca înainte, nu smucește, nimic. Ieri i-am dat 110 singur și era ok, azi de când am mers 2 a început sa patineze și acum o face și cu unul, precizez ca motocicleta tremura din toate oasele la turație. 

Ce părere aveți, să fie dus ambreiajul de la 20k sau să fie de la ulei, dar de la ulei nu cred ca are cum, voi ce ziceți? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

regleaza cablul de ambreiaj cu jocul corect - asta e primul pas. 2006 și 20k km e foarte puțin probabil...de obicei motoretele de 125 sunt chinuite de toți și date mai departe. Ia în calcul și un kit de ambreiaj

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 w 30, pe 35 de grade cate sunt acum afara? Esti sigur ca asa iti zice in manual? ma asteptam la un 40 macar. Cele 2 valori iti dau vascozitate vs temperatura, prima la temperatura minima , a doua maxima. Mai pe scurt, cred ca uleiul pus de tine cu w 30 in coada, la 35 de grade cate avem acum la umbra, e cam "fleasca". Cel mai sigur ar fi sa discuti cu un mecanic totusi ,sau, tinand cont ca nu ai o cantitate atat de mare de ulei, sa l schimbi cu 10 w 40. Vad ca si pe site ul motul, la oil selector, dau ca varianta si 10w 40. Eu unul as pune bel ray 10 w 40 echivalent motul 7100 , sintetic, sau semi sintetic, synt sau semisynt parca ii zice la belray.

In cel mai rau caz, pierzi 50 60 lei, cat e 1l de ulei.

Asta mai ales ca inainte nu iti facea asa, din ce inteleg. 

Cam atat ma duce capul , in calitate de habarnist cand vine vorba de mecanica... Dar poate te ajuta.

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Daviddd a spus:

să fie dus ambreiajul

Da. 

Acum 16 ore, Daviddd a spus:

de la 20k

Nu. De la mai mulți km + abuzuri + tasarea în timp a arcurilor. 

Acum 16 ore, Daviddd a spus:

să fie de la ulei

Sigur nu! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind să cred că ăia 20k sunt reali când văd asta, dar tot parcă a mers prea puțin, la 70k au mai bătut ei un 0 presupun:))

Am dat mesaj la toți care au cbr 125 de vânzare pe olx doar de curiozitate să văd ce uleiuri folosesc, de la 10w30 până la 20w50 și toți sunt mulțumiți

Cred că o să îi pun ceva mai gros doar să văd cum se comportă, apoi să o duc și la un service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Daviddd a spus:

Tind să cred că ăia 20k sunt reali când văd asta, dar tot parcă a mers prea puțin, la 70k au mai bătut ei un 0 presupun:))

Am dat mesaj la toți care au cbr 125 de vânzare pe olx doar de curiozitate să văd ce uleiuri folosesc, de la 10w30 până la 20w50 și toți sunt mulțumiți

Cred că o să îi pun ceva mai gros doar să văd cum se comportă, apoi să o duc și la un service

Pai de ce n-ai spus de la inceput asta. NU mai schimba nici un ulei, nu are rost!

Daca a fost moto de scoala, e clar terminat ambreiajul ala. Nu mai irosi aiurea bani si nervi, cauta kitul de ambreiaj sa vezi cat costa, cauta mecanic care sa ti l faca. E 99% pa...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știam nici eu, ieri m-am gândit să bag seria de sașiu pe aplicația de la rar, e bine ca în afara de ambreiaj si furca ce curge n-am găsit alte defecte în 700km făcuți, daca-s doar astea scap destul de ieftin 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.08.2021 la 11:41, Daviddd a spus:

Nu știam nici eu, ieri m-am gândit să bag seria de sașiu pe aplicația de la rar, e bine ca în afara de ambreiaj si furca ce curge n-am găsit alte defecte în 700km făcuți, daca-s doar astea scap destul de ieftin 

Aha :)

Se rezolva ambele, la mecanic cu ea! Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar era de la ulei, mi-a zis mecanicul sa il schimb și am făcut-o, cu repsol 10w40 nu mai face asa, i-am dat maxim 120, de acolo nu mai urca, nici nu mai patinează ambreiajul, tremura ea rau dupa 100 dar cica ar fi normal, e bine ca acum merge perfect, cu repsolul schimba mult mai lin, înainte agata si trebuia turata sa intre pe liber, parca are cutia noua acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...