Sari la conținut

Marcaje noi in Bucuresti


The_Sin_Eater
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Acum 30 minute, SenorPink a spus:

Pai tocmai ca s-au mai facut ceva benzi specile pentru STB si ghici ce? Tot maimutele cu cazane tdi s-au gasit sa mearga pe banda aia. Exemplu in Bucuresti pe bvd Nicolae Balcescu exista banda speciala pentru transportul in comun, banda care de multe ori e folosita ca sa parcheze (cu avariile puse) cate un meltean care are putina treaba.

Si interzici masinile pentru ca oamenii pe care ii platim decid sa nu aplice legea? Imi interzici mie accesul pentru ca alti participanti la trafic nu respecta legea? Practic tu de duci la stat si ii zici: observ ca nu esti in stare sa aplici legea pe care tot tu ai dat-o motiv pentru care iti propun sa-mi restrangi drepturile. 

Multumesc, dar nope. 

Editat de therocketscientist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Starcream a spus:

cei mai hateri masinisti pe aici 😀. Lumea se misca spre cat mai multe doua roti curate. Unii mai repede si cu masuri mai bune, altii mai greu si cu masuri mai incomplete (noi). Fie ca va place voua sa mergeti cu bicicleta sau nu, sunt unii care o folosesc ca mijloc principal de locomotie. Si pentru ei sunt marcajele alea, voi doar trebuie sa stati un pic deoparte de ele si garantez ca nu o sa pateasca niciun masinist nimic si nici nu o sa intarzie la munca din cauza acelor 4 m2 ocupati de saracii fara masina sau motor.

babele la oparta :))

pai eu doar la semafor pot sa fiu "primul" la ceva in viata, iar ei vor sa-mi ia acest drept strabun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa se faca, domne, evacuarea orientata in fata, si, bineinteles, burlan. Ii si spulberi pe biciclistii/trotinetistii de-ti iau fata la semafor, se dau si masinile la o parte cand vii ca Mig-ul din spate, iese si lumea la ferestre sa te salute. Ma rog, daca e burlan, iese oricum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, SenorPink a spus:

Culmea ca pe aici pe forum de motociclisti ar fi trebuit sa fie cat mai intelese si apreciate formele astea de deplasare alternativa pe 2 roti, dar minune mare, se pare ca nu e asa. Si dupa ne mai intrebam de ce masinistii ne iau la ochi pe noi care suntem tot pe 2 roti.

Pai probabil e frustrarea mare ca nu e voie sa avanseze si motociclistii/scuteristii in careul ala. Daca ar fi dupa mine, da, as da cat mai multe drepturi biciclistilor/trotinetistilor, poate in felul asta se decid unii carutasi sa schimbe tabara. Ideea e ca deja la traficul normal din Bucuresti nu se mai pune problema ca bicicleta inurca masina, ci e invers. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, therocketscientist1 a spus:

Si interzici masinile pentru ca oamenii pe care ii platim decid sa nu aplice legea? Imi interzici mie accesul pentru ca alti participanti la trafic nu respecta legea? Practic tu de duci la stat si ii zici: observ ca nu esti in stare sa aplici legea pe care tot tu ai dat-o motiv pentru care iti propun sa-mi restrangi drepturile. 

Multumesc, dar nope. 

Pai nu despre asta e vorba mai nou? despre dictatura minoritatii? Eu pun pariu si ca daca am avea transport in comun bine pus la punct, si piste de biciclete peste tot si locuri de parcare tot s-ar gasi taranetii sa parcheze pe mijlocul strazii, pe pista de bicicilete sau sa mearga pe contrasens pe autostrada. Ce faci in cazuri d-astea? Aplici legea 1 data , de 2 ori , de 3 ori de 50 de mii de ori pana la un punct cand vezi ca nu mai merge cu maimutele si atunci le iei obiectul distractiei. Bine si eu sper sa nu ajungem in punctul ala dar la cum merg lucrurile si cum e traficul pe la noi.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, SenorPink a spus:

Pai nu despre asta e vorba mai nou? despre dictatura minoritatii? Eu pun pariu si ca daca am avea transport in comun bine pus la punct, si piste de biciclete peste tot si locuri de parcare tot s-ar gasi taranetii sa parcheze pe mijlocul strazii, pe pista de bicicilete sau sa mearga pe contrasens pe autostrada. Ce faci in cazuri d-astea? Aplici legea 1 data , de 2 ori , de 3 ori de 50 de mii de ori pana la un punct cand vezi ca nu mai merge cu maimutele si atunci le iei obiectul distractiei. Bine si eu sper sa nu ajungem in punctul ala dar la cum merg lucrurile si cum e traficul pe la noi.......

Eu nu pot pune pariuri de genul acesta, dar o crestere exponentiala a amenzii in functie de numarul de evenimente care pica sub acelasi articol de lege ii linisteste si pe cei mai bombardieri dintre bombardieri. Cand te va costa 1500 de euro sa iti iei inapoi masina ridicata a treia oara pentru acelasi tip de abatere o vei lasa in parcare sau vei merge cu metroul - dar acel metrou trebuie sa existe mai intai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Starcream a spus:

Si ei zic ca te va costa 725 de lei si 30 zile suspendare permis daca ocupi cei 3 m de langa semafor. Mai precis, care este problema? Efectul generat? Piedica pentru tine care mergi zilnic cu masina?

Ne inteleg intrebarea. Probabil din cauza ca discutam despre altceva decat intrebi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, florinelu07 a spus:

Utopic, suna bine, realist iti maximizezi sansele sa te ia pe sus unul care forteaza trecerea pe galben/rosu.

 

Acum 3 ore, florinelu07 a spus:

nu marcajul pune in pericol - plecand primul risti sa te intalnesti cu smecherii de pe alte sensuri

 

Te contrazici.  Era vorba de marcaj, nu de plecat primul racheta, ca asta poti s-o faci si acum fara niciun marcaj.

1 oră în urmă, SenorPink a spus:

Culmea ca pe aici pe forum de motociclisti ar fi trebuit sa fie cat mai intelese si apreciate formele astea de deplasare alternativa pe 2 roti, dar minune mare, se pare ca nu e asa. Si dupa ne mai intrebam de ce masinistii ne iau la ochi pe noi care suntem tot pe 2 roti.

 

Da, surprinzator.  Sau nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, SenorPink a spus:

Culmea ca pe aici pe forum de motociclisti ar fi trebuit sa fie cat mai intelese si apreciate formele astea de deplasare alternativa pe 2 roti, dar minune mare, se pare ca nu e asa. Si dupa ne mai intrebam de ce masinistii ne iau la ochi pe noi care suntem tot pe 2 roti.

la cati imbecili pe bicicleta si trotineta am gasit pe drum zilnic .......NU VAD OK DEPLASARE ALTERNATIVA" la tu i masa....fara lumini, fara oprit la rosu, fara a cunoaste o minima legislatie de bun simt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa indice cineva ce articol din ce lege reglementeaza marcajul asta si amenzile?

 

Articolul spune "Potrivit Codului Rutier, cei care vor opri pe marcajul destinat bicicliștilor și celor cu trotinetă vor putea fi amendați cu 725 de lei și le va fi suspendat permisul pentru 30 de zile.", dar nu am auzit de o asemenea prevedere in CR si nici marcajul nu e reglementat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mulțime de intersecții idioate în care intră 3 benzi și ies 2 nu au o preselecție reglementată cu semn și marcaje, apare acum o firmă care are activitate cu lipitul linoleului ăla colorat și se face legea pentru ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, AdrianB1 a spus:

Poate sa indice cineva ce articol din ce lege reglementeaza marcajul asta si amenzile?

 

Articolul spune "Potrivit Codului Rutier, cei care vor opri pe marcajul destinat bicicliștilor și celor cu trotinetă vor putea fi amendați cu 725 de lei și le va fi suspendat permisul pentru 30 de zile.", dar nu am auzit de o asemenea prevedere in CR si nici marcajul nu e reglementat.

Din ce am inteles, mutand mai inapoi marcajul transversal care te obliga sa opresti, amenda se da in baza articol 100, alin. 3. (3.nerespectarea semnificației indicatoarelor și marcajelor de obligare;)

 

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o masura menita sa "fluidizeze" traficul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Și când se face verde aștepți să dea din buci bicicliștii și după aia pleci? A, pardon, până demarează hoarda se face roșu din nou. 🤬

Pana una, alta, in Bucuresti e ceva daca se întâlnesc doi biciclisti la semafor. Asa ca scenariul despre care scrii mai sus, nu stiu daca o sa il apuci in viata asta 😄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea unui spatiu in fata masinilor dedicat vehiculelor cu doua roti nu e rea, numai ca la noi, ca in multe alte situatii, implementarea este proasta.

In tarile care au si gandit solutia asta si nu doar au copiat-o fara s-o inteleaga, exista si o banda de biciclete din care intri in acel spatiu (si eventual banda de moto inspre axul drumului - parca prin Londra am vazut, nu mai sunt sigur), iar toate strazile din intersectia aia au benzi de biciclete pe care sa se intre dupa ce strabati intersectia (plus semaforul de biciclete care se inverzeste cu cateva secunde inaintea celui de auto). Altfel, cutia aia este absolut inutila si te poti trezi cu biciclete impinse de masini la verde, care fac la stanga si se incadreaza pe banda a 2-a sau a 3-a si alte situatii aiurea in trafic.

In ceea ce priveste accesul moto acolo, tot in tarile care s-au gandit un pic la treaba asta, am observat trei solutii care cred ca sunt folosite in principiu in functie de densitatea urbana si/sau numarul de biciclisti in trafic (am vazut un mix de dintr-astea in UK, Spania si in Buenos Aires):

1. Spatiul e impartit cu motocicletele si scuterele;

2. Spatiul ala este impartit in 2: prima jumatate, cea mai aproape de intersectie, este pentru biciclisti. A doua, mai aproape de masini, este pentru moto si scutere;
3. Nu exista spatiu dedicat pentru moto si scutere, doar pentru biciclete (in Cambridge era asa, cred ca din cauza ca erau multe biciclete in trafic).


Pentru Romania, solutia #1 cred ca ar fi cea mai ok pentru ca inca sunt putini biciclisti.

Scopul nu e sa ajute masinile sa circule mai fluent, scopul este sa ii protejeze pe cei pe doua roti de toate rahaturile pe care stiti ca le intalnim in trafic.
 

Din perspectiva de biciclist, spatiul ala e foarte util si ma ajuta extraordinar de mult cand vreau sa ma incadrez sa fac la stanga, altfel este foarte dificil si periculos sa schimb benzile prin trafic.

 

Din perspectiva de motociclist, oricum plec mai repede de la semafor decat toate masinile, asa ca nu incurc cu absolut nimic si e ok sa am un loc in care sa stau fara sa ma inghesui cu masinile la semafor.

 

Din perspectiva de automobilist, nu ma afecteaza nici motociclistii si nici biciclistii pentru ca oricum nu-s asa de multi si ambele categorii pleaca de la semafor, de cele mai multe ori, mai repede decat masinile. Si chiar daca stai uneori un pic mai mult, fuck it, la cat de putine biciclete sunt in trafic avem alte probleme care conteaza mai mult, nu spatiul dedicat lor la semafoare.

Amenda 700-si-ceva-de-lei si 30 de zile fara permis. Bun, dar tot in Romania exista acea lege care spune ca nu ai voie se blochezi intersectia si/sau trecerea de pietoni daca vezi ca nu ai unde sa te duci mai incolo, chiar daca ai verde la semafor. Stim toti cum (nu) se respecta si cum (nu) se aplica amenzile pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, danutu_m a spus:

Pana una, alta, in Bucuresti e ceva daca se întâlnesc doi biciclisti la semafor. Asa ca scenariul despre care scrii mai sus, nu stiu daca o sa il apuci in viata asta 😄

Păi e suficient 1 biciclist mai pi șentrul drumului! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spatiile astea erau puse deja de ceva timp in intersectiile din zona eroilor. Intotdeauna depasesc coloana pe pista de biciclisti cu motorul cand merg spre pod basarab si ma bag pe spatiul ala. Restul e cancan

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...