Sari la conținut

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Postări Recomandate

In primul rand salutare si long time no see :D 

Dupa aproape 2 ani de Cat. A si 2 ani de SV650S gen 2 am decis ca nu prea mai gasesc distractie in alergatul la ture scurte prin oras noaptea si ca e mai fun la ture lungi cu ceva curbe.
Problema e ca locuind in Bucuresti, orice traseu moto ai alege, incepe dupa minim 100km si se aduna si incepe sa ma rupa de spate/gat/genunchi/incheieturi.

Acum intervin 2-3-4 probleme in alegerea viitoarei moto:
- alegem un SH din piata arhiinundata de cazane si jucam la un fel de loto(la SV am avut bulan si a fost relativ ok) sau mergem pe ceva nou. Daca aleg un SH acum trebuie sa fie maxim 4-4.5k euroi, daca iau SH in iarna ma pot intinde pana pe la 6-8k (cat pot sa mai pun deoparte pana in februarie). Daca merg pe ceva nou, acolo ma mai pot juca cu creditarea pana pe la 14-18k euroi (valoarea totala)

- daca e sa aleg un trocarici nou, cand e cel mai ok sa fac o comanda sa stiu ca am sansele sa primesc o reducere cat mai :D decenta :D 

- daca e sa aleg un trocarici SH, care ar fi cel mai ok pt ture de 500-800km zilnic pentru mai multe zile la rand cu femeie catel purcel la pachet? si nu ma prea coafeaza acele ADV-uri cu roti spitate. Ma gandeam la un Fazer FZ6 2008(dar au motoarele de R6 pretentioase), BMW F800ST/GT(dar primele motoare palalel twin au fost stricacioase rau), CBF600/1000(nu stiu cum e cu ergonomia), V-strom-urile vechi sunt urate cu spume, etc

- daca e sa aleg ceva nou, care ar fi cel mai ok dintre BMW R1250RS(nebunia mea), F900XR, F850GSA (nebunia femeii), R1250GS/A(nu ne-o permitem), R1250RT(inca nu suntem mosari/old farts de 50+ani) no offence pt posesorii de RT-uri :D 

Maine/azi o sa merg la motorrad sa fac ceva test-drive-uri cu F900XR si F850GS sa imi fac asa o mica idee, dar cat de mult te poate ajuta o juma de ora pe drum? O sa revin cu impresii dupa :) 

Multumesc

Si am uitat sa spun desi e f important, pentru SHuri e musai cu ABS :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vezi ca e o mare diferenta intre "peste 100km" si "800km zilnic". Am facut si 1000km intr-o zi si vreo 2500km in 3 zile consecutive, dupa care am avut nevoie de vreo 2 zile de pauza, din care prima ca sa imi treaca ideea de a vine motocicleta :) . Cu pasager e si mai nasol, indiferent de motocicleta, chiar si R1250GS. 

 

Daca vrei ceva nou poti lua in calcul si Yamaha Tracer 900 GT, pretul e decent (vine cu cutii si ceva accesorii touring la pret mai mic decat daca le-ai pune tu pe un Tracer standard) si motorul e decent pentru mers cu pasager. Nu recomand neaparat modelul, e chestie de gust, eu nu merg niciodata cu pasager si prefer moto ceva mai mici si mai usoare.

 

La BMW am mari reticente in privinta fiabilitatii, stiu personal cazuri de motociclete returnate pentru ca in perioada de garantie stateau cu lunile in service si stiu si un caz in care BMW a refuzat returnarea motocicletei cu astfel de probleme desi legal erau obligati. Asta era dupa vreo 3 luni in service reparand aceeasi problema de mai multe ori, o data intoarsa in service in aceeasi zi in care fusese luata ca reparata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria BMW R1250RT ar fi Kawasaki GTR1400 sau Yamaha FJR 1300. Second gasesti la preturi decente in Germania.

Parerea mea, ca pentru drumuri lungi iti trebuie un motor mare si comod. E ft util sa ai protectie la vant si ploaie (ca inevitabil te intalnesti cu ele). Sa ai spatiu suficient in sa, sa nu stea pasagerul peste tine, sa te poti fatai cand amortesti si sa ai spatiu pt bagaje.

 

Editat de zo10000
completare info
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Venind de pe SV, pasul firesc e V-Strom fără discuție. Ca (nou) proprietar de BMW și fost de V-Strom, costurile sunt exagerat de mari, mai ales la piese, dar și la achiziție. Pentru touring aș alege V-Stromul de 1000. XT-ul din ultimii ani e ce trebuie, are chiar și suspensie :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau ar mai fi Honda Varadero 1000. Am avut timp de aproape 10 ani si pe carburatie si pe injectie. E un motor minunat pt touring. Poate nu e cel mai frumos dar la ture lungi e impecabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa vezi cum se simte un CBF1000, te astept pe la mine. PM pt detalii. 

 

Ca si moto noua, Tracer900 rullz. Mai ales un GT. De asemenea, fiind inalt poti arunca un ochi si la Versys 1000. Nici F900XR nu-i de lasat, trebuie vazut cum te simti pe el. Pe asta din urma sigur il gasesti la test. 

Ca si SH, arunca un ochi la Kawa Z1000SX. Chiar era unul de vanzare pe aici.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca omul isi permite o moto noua, mai bine veniti cu sugestii pentru o moto noua si sa lasam SHurile in pace

 

in bugetul asta mai gasesti nou si Kawasaky Versys cu o gramada de electronica super utila pe ea, poate chiar modelul SE cu suspensie electronica. tot la Kawa gasesti dar nu stiu care pretul Z 1000 SX daca vrei un sport tourer.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vei scoate capul un pic din granitele romaniei

poti observa

ducati

bmw

honda

motoare incarcate si cu pasager

pe austria predomina bmw

pe italia ducati si ktm

elvetia ducati si bmw

iti spun asta ca de cateva zile

invart rotile prin zona

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hola,

 

Cum a zis zo10000 in categoria sport tourere ai GTR1400 și FJR1300. Sunt singurele variante care se  incadreaza in buget. Ar mai fi RT-ul și K-ul dar sunt mult mai scumpe iar restul de motorete gen Versys, Tracer sunt o combinație de ADV cu sport touring. Eu am avut Versys 1000 modelul 2020 și e foarte bun pentru drum lung, confortabil și pentru pasager și tot ce vrei. Singurul minus pentru mine - transmisia pe lanț care e un stres. Daca nu te deranjează lanțul atunci asta e o varianta foarte buna, dar ia în calcul numai varianta SE cu toate briz brizurile pe ea. Tracer 9 nu cunosc dar presupun că e aceeași gamă cu Versys așa că merită încercat. Iar dacă câștigi la loto recomand Multistrada V4S care este cea mai cea din parcare 😁😁, și motor, și dotări și poziție și estetic, dar la fel transmisie lanț. Iar dacă ai cum sa te storci un pic mai mult te poți uita și la K1600 care e suprema pe gama de sport touring, doar că marele minus va fi mentenanța care e foarte scumpă la BMW. Mie o revizie intermediara mi-au luat 750 de lei pentru ulei și filtru..... adică foarte mult.

Editat de SenorPink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cateva sfaturi si idei din partea mea la ce ai zis initial:

- "SH din piata arhiinundata de cazane si jucam la un fel de loto" - aici gresesti. Am vandut sapt trecuta F800GS-ul, 2014, 37k km, mobra cu toata mentenanta facuta la service autorizat BMW (Mototehnica) incepand de la 0 km (si proprietarul anterior care a cumparat-o de noua tot acolo a dus-o pt revizii). Am dat-o cu 7k €. Se gaseau cu preturi ceva mai mici prin tara (vazusem una identica cu a mea pe la Tg Mures la 6.5k €), dar cel care a cumparat-o a preferat sa ia una cu istoric cunoscut, chiar daca a insemnat cateva sute de euro in plus. In ultimii ani, diversi colegi de la munca si-au cumparat si ei SH_uri, i-am mai ajutat cu un sfat cand a fost cazul (gen sa se fereasca de Motomus :)) ), fiecare a gasit mobra potrivita (unul a luat naked, altul chopper, altul adv) in bugetul lui, indiferent de brand-ul ales. Nu compara piata SH de moto cu cea auto. Ai sanse infinit mai mari sa gasesti o mobra buna second-hand decat o masina.

- "daca e sa aleg un trocarici nou, cand e cel mai ok sa fac o comanda sa stiu ca am sansele sa primesc o reducere cat mai  decenta" - nu stiu de unde e asta, din experienta mea atat la auto cat si la moto, discount-uri f bune primesti pt ce este deja in stoc, gen modele de anul trecut care nu au fost vandute. Sau modele de drive-test.

- "acolo ma mai pot juca cu creditarea pana pe la 14-18k euroi " - daca zici ca ai 6-8k euro banii tai, asta inseama ca vrei sa imprumuti mai mult de 50% din valoarea achizitiei. Nu recomand asa ceva. Nu pt moto. Mai bine iei 2-3k euro credit scurt sau ii imprumuti de la prieteni, iar cu 10-11k euro ai ceva optiuni, mai ales SH. 

 

Apoi:

- din start, iti recomand ca nu are rost sa iei acum la 4.5k euro (nici nu stiu ce poti gasi), mai bine astepti iarna/primavara sa duci bugetul la 6-8k cum spuneai. La acel buget incepe deja sa fie o "lupta" mentala intre [nou din clasa medie, non-premium] si [sh, premium]. La mine a fost V-Strom 650XT nou vs F800GS sh. Am ales a doua varianta si nu am avut nici un regret.

- daca vrei touring pe sosea uita de orice model cu roata de 21" pe fata (ziceai ceva de F850GS). Mai ales ca unele vin cu roti tubed (gen Africa Twin, F800GS). Combo 17"/19" este ideal pt touring in zona noastra (Romania, Bulgaria, Grecia).

- nu te speria de costurile de intretinere pt brand-uri premium. @vis-a-vis Nu stiu unde faceai tu mentenanta la V-Strom si unde faci acum la BMW, dar eu cand aveam Yamaha ma duceam doar la reprezentanta (Motodynamics), cu GS_ul am fost la Mototehnica, iar costurile pt revizie sunt cu ~15%-20% mai mari la BMW decat la Yamaha. Cat despre piese, singurul lucru care s-a stricat la GS a fost incalzirea in manerul acceleratiei, am schimbat tot mansonul, cost 550 ron piesa + 120 ron manopera (parca). Cat e un maner incalzit OEM de exemplu la Africa Twin (stiam ceva de 1700-1800 ron perechea) ?

- dintre Tracer 900GT ce ti s-a recomandat mai sus si Tiger 900GT, as alege ultimul. E mult mai spatios, sei mai late, intre saua pasagerului si cea a pilotului nu este o treapta asa mare ca la Tracer, totul se simte mai posh, de la switchgear, display, etc. Cred ca in 10-11k euro gasesti una de 1 an vechime (ori pe la dealeri, ori la privat - dar in Germania, la noi sunt rare). Macar in calcul modelul, cu ambele (Tracer si Tiger) poti face ride-test in Bucuresti.

- la KTM, daca nu mergi pe ceva gen 12xx Adventure, restul modelelor nu au nici o treaba cu touring-ul. Aviz daca te tenteaza 790 Adv S, e la ani lumina de inconfortabil fata de 800GS-ul pe care l-am avut.

- personal, pt touring in doi as merge pe R1200GS model dupa 2014. Adica asta l-as si lua si maine. Faptul ca poti regla electronic preload-ul la o apasare de buton (pt mersi in doi, doi cu bagaje, etc) iti va face viata mult mai usoara, e ultra comfy din toate punctele de vedere, saua e foarte joasa, se simte ca un scuter cand il ridici de pe cric si la manevre. Mai e si cardanul, eu dupa 5 ani curatat si uns lanturi m-am cam saturat. As zice ca in 10-12k euro gasesti un R1200GS bine intretinut. La Bavaria au la test. In afara de cele pe care zici ca vrei sa le testezi la ei, ia si un model cu motor boxer pt o tura. E chiar wow.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai liniștit că o să cadă și chestii importante, să vezi prețuri... eu le-am luat mărunt și m-am speriat :D

mentenanța mi-o fac singur de prin 95, inclusiv mecanica, segmentarea, instalația electrică și alte nebunii la care nu te gândești. Mă mai duc pe la vulcanizare, că au echilibrare dinamică, la o revizie de furcă, dar mai mult din comoditate.

Am rupt aripa față într-un accident și costa 350 €, mai dă-o-n morții ei :D 

Contactul e 250€ și e o panaramă. Am găsit similar cu 150 de lei, de scuter Honda...

Fiind model făcut în colaborare, piesele identice de Aprilia sau Husqvarna sunt de 2-3 ori mai ieftine, cel puțin...

Nu e vorba despre produs premium, că e același drac, e vorba de japcă, de nebunia care întoarce mințile oamenilor, BMW=statut. Cine îl ia nou, îl ține cât garanția și nu bagă bani în el, bravo lui, dar la SH nu e combinație. Nu mă poate convinge nimeni de altceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cavaleru a spus:

tracer 700 nou, e in bugetul tau de moto SH. ai pozitie mai buna decat pe SV.

tracer 900 motorul mai porno, fiabil

Tracerul de 700 are aceleasi performante cu SVul ... Tracerul de 900 GT sa il aduci cum trebuie il duci la 16k. va trebui sa gasesc ceva de test :) 

 

Acum 3 ore, zo10000 a spus:

Din categoria BMW R1250RT ar fi Kawasaki GTR1400 sau Yamaha FJR 1300. Second gasesti la preturi decente in Germania.

Parerea mea, ca pentru drumuri lungi iti trebuie un motor mare si comod. E ft util sa ai protectie la vant si ploaie (ca inevitabil te intalnesti cu ele). Sa ai spatiu suficient in sa, sa nu stea pasagerul peste tine, sa te poti fatai cand amortesti si sa ai spatiu pt bagaje.

 

RT-ul ii place sotiei ca e fotoliu, dar am abia 33-34 de ani...nu vreau sa ma simt batran de acum :D 
Cat despre balene gen GTR - FJR - KS - KGT ... not my cup of tea :D 

 

Acum 3 ore, zo10000 a spus:

Sau ar mai fi Honda Varadero 1000. Am avut timp de aproape 10 ani si pe carburatie si pe injectie. E un motor minunat pt touring. Poate nu e cel mai frumos dar la ture lungi e impecabil.

Imi place cum arata Varadero, are aspectul ala de Africa Twin, doar ca mai pieptoasa si un pic mai lata la sezut.

 

Acum 3 ore, Cavaleru a spus:

Daca omul isi permite o moto noua, mai bine veniti cu sugestii pentru o moto noua si sa lasam SHurile in pace

 

in bugetul asta mai gasesti nou si Kawasaky Versys cu o gramada de electronica super utila pe ea, poate chiar modelul SE cu suspensie electronica. tot la Kawa gasesti dar nu stiu care pretul Z 1000 SX daca vrei un sport tourer.

Versys-urile pre 2015 erau urate cu spume, din 2015 arata mai de doamne ajuta. dar 650 nu ar fi nici un upgrade fata de SV la putere deci de 1000, doar ca chel e 16,5k la care mai adaugi una alta si depasesc RS-ul la pret, RS care la 18k MSRP e full full

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Salut!

 

Cateva sfaturi si idei din partea mea la ce ai zis initial:

- "SH din piata arhiinundata de cazane si jucam la un fel de loto" - aici gresesti. Am vandut sapt trecuta F800GS-ul, 2014, 37k km, mobra cu toata mentenanta facuta la service autorizat BMW (Mototehnica) incepand de la 0 km (si proprietarul anterior care a cumparat-o de noua tot acolo a dus-o pt revizii). Am dat-o cu 7k €. Se gaseau cu preturi ceva mai mici prin tara (vazusem una identica cu a mea pe la Tg Mures la 6.5k €), dar cel care a cumparat-o a preferat sa ia una cu istoric cunoscut, chiar daca a insemnat cateva sute de euro in plus. In ultimii ani, diversi colegi de la munca si-au cumparat si ei SH_uri, i-am mai ajutat cu un sfat cand a fost cazul (gen sa se fereasca de Motomus :)) ), fiecare a gasit mobra potrivita (unul a luat naked, altul chopper, altul adv) in bugetul lui, indiferent de brand-ul ales. Nu compara piata SH de moto cu cea auto. Ai sanse infinit mai mari sa gasesti o mobra buna second-hand decat o masina.

- "daca e sa aleg un trocarici nou, cand e cel mai ok sa fac o comanda sa stiu ca am sansele sa primesc o reducere cat mai  decenta" - nu stiu de unde e asta, din experienta mea atat la auto cat si la moto, discount-uri f bune primesti pt ce este deja in stoc, gen modele de anul trecut care nu au fost vandute. Sau modele de drive-test.

- "acolo ma mai pot juca cu creditarea pana pe la 14-18k euroi " - daca zici ca ai 6-8k euro banii tai, asta inseama ca vrei sa imprumuti mai mult de 50% din valoarea achizitiei. Nu recomand asa ceva. Nu pt moto. Mai bine iei 2-3k euro credit scurt sau ii imprumuti de la prieteni, iar cu 10-11k euro ai ceva optiuni, mai ales SH. 

 

Apoi:

- din start, iti recomand ca nu are rost sa iei acum la 4.5k euro (nici nu stiu ce poti gasi), mai bine astepti iarna/primavara sa duci bugetul la 6-8k cum spuneai. La acel buget incepe deja sa fie o "lupta" mentala intre [nou din clasa medie, non-premium] si [sh, premium]. La mine a fost V-Strom 650XT nou vs F800GS sh. Am ales a doua varianta si nu am avut nici un regret.

- daca vrei touring pe sosea uita de orice model cu roata de 21" pe fata (ziceai ceva de F850GS). Mai ales ca unele vin cu roti tubed (gen Africa Twin, F800GS). Combo 17"/19" este ideal pt touring in zona noastra (Romania, Bulgaria, Grecia).

- nu te speria de costurile de intretinere pt brand-uri premium. @vis-a-vis Nu stiu unde faceai tu mentenanta la V-Strom si unde faci acum la BMW, dar eu cand aveam Yamaha ma duceam doar la reprezentanta (Motodynamics), cu GS_ul am fost la Mototehnica, iar costurile pt revizie sunt cu ~15%-20% mai mari la BMW decat la Yamaha. Cat despre piese, singurul lucru care s-a stricat la GS a fost incalzirea in manerul acceleratiei, am schimbat tot mansonul, cost 550 ron piesa + 120 ron manopera (parca). Cat e un maner incalzit OEM de exemplu la Africa Twin (stiam ceva de 1700-1800 ron perechea) ?

- dintre Tracer 900GT ce ti s-a recomandat mai sus si Tiger 900GT, as alege ultimul. E mult mai spatios, sei mai late, intre saua pasagerului si cea a pilotului nu este o treapta asa mare ca la Tracer, totul se simte mai posh, de la switchgear, display, etc. Cred ca in 10-11k euro gasesti una de 1 an vechime (ori pe la dealeri, ori la privat - dar in Germania, la noi sunt rare). Macar in calcul modelul, cu ambele (Tracer si Tiger) poti face ride-test in Bucuresti.

- la KTM, daca nu mergi pe ceva gen 12xx Adventure, restul modelelor nu au nici o treaba cu touring-ul. Aviz daca te tenteaza 790 Adv S, e la ani lumina de inconfortabil fata de 800GS-ul pe care l-am avut.

- personal, pt touring in doi as merge pe R1200GS model dupa 2014. Adica asta l-as si lua si maine. Faptul ca poti regla electronic preload-ul la o apasare de buton (pt mersi in doi, doi cu bagaje, etc) iti va face viata mult mai usoara, e ultra comfy din toate punctele de vedere, saua e foarte joasa, se simte ca un scuter cand il ridici de pe cric si la manevre. Mai e si cardanul, eu dupa 5 ani curatat si uns lanturi m-am cam saturat. As zice ca in 10-12k euro gasesti un R1200GS bine intretinut. La Bavaria au la test. In afara de cele pe care zici ca vrei sa le testezi la ei, ia si un model cu motor boxer pt o tura. E chiar wow.

Cand zic ca ma pot juca cu creditarea, ramane sa vad acum in 2 ore ce si cum, dar la bembeu au optiunea sa vi cu un avans de 10% , apoi rate timp de 5 ani pt 48% si apoi 42% valoare reziduala, nu mai stiu exact. Eu sper sa pot veni cu avans de 45%, sa platesc rate timp de 5 ani acolo 15% si sa am valoarea reziduala de 40% pt ca o sa imi fie super usor sa strang in 5 ani diferenta, sau nu mai strang si o dau buyback si iau alta :D 

 

Cat despre Triumph...trebuie sa ma interesez :D nu stiu dece dar nici nu am cautat despre el, cum nu am cautat nici despre MultiStrada, pt ca am 2 prieteni cu Ducati de vechimi diferite si ambele se aud ca 2 galeti de cuie zdranganite :) pe Transalpina a trecut una nou nouta...tot a galaeta de cuie se auzea...deci pas :D 

Revin cu feedback azi ca merg si la MotoHub si la Motorrad Otopeni...incerc sa testez XRul de 900, GSA de 850 si poate mastodontul ala de R1250GS/A...tulai doamne...si vedem la ce dam skip :D

Acum 1 minut, Lucian_M a spus:

Bag bățul prin gard: V-strom 1050 cum sună?

 

Alea vechi urate cu spume, astea noi am vazut live doar unul de 650 din 2017 si nu ma da pe spate aspectul, dar cica isi face treaba. Problema e ca cei de la Motorteam zic ca nu o sa gasesc nicaieri la test-drive ca nu e pe nicaieri pe stoc..vin doar pe comanda. si daca e vre unul pe stoc nu rezista mai mult de cateva zile :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Emperor a spus:

Batran pe RT? Sper ca glumesti, cel putin la cum arata / se misca modelul nou ... N are rost sa mai zic ca 90 % din parcul moto politie rutiera benelux e format din rt-uri si crede-ma la cum ii vad zilnic in trafic sunt incredibil de manevrabile  (chiar si fara sirene:lumini) , nu mai zic de noul look sportiv . Incearca un RT 1250,2021 , minim 100-150km :D

ala si depaseste bugetul ...e 24k :) apoi mai am un pic si ajung sa dau pe motor cat am dat pe masina :))
Speranta mea e ca cu reducere de la dealer sa nu depasesc 16-17k...
Adica nu dau, daca nu lasa la pret, si mie imi place modelul X care costa mai mult... fug cu ea :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, LoveBiciz a spus:

RT-ul ii place sotiei ca e fotoliu, dar am abia 33-34 de ani...nu vreau sa ma simt batran de acum :D 
Cat despre balene gen GTR - FJR - KS - KGT ... not my cup of tea :D 

 

Sunt considerate pentru batrani pentru ca nu mai aia peste 50 cam au posibilitatea sa si le ia dar in rest vezi ca sunt bombe pe 2 roti toate astea. Sotia o sa aprecieze fololiile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, LoveBiciz a spus:

RT-ul ii place sotiei ca e fotoliu,

 

Acesta este un fotoliu pentru pasager.

Restul sunt sei mai mult sau mai putin comode.

20170329_194036.thumb.jpg.b466a47ba0092e26413e79e88da4e396.jpg

Cu asa ceva faci 600-1000 Km/zi fara sa fie obositor pentru tine dar mai ales pentru pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Silver Arrow a spus:

Acesta este un fotoliu pentru pasager.

Restul sunt sei mai mult sau mai putin comode.

20170329_194036.thumb.jpg.b466a47ba0092e26413e79e88da4e396.jpg

Cu asa ceva faci 600-1000 Km/zi fara sa fie obositor pentru tine dar mai ales pentru pasager.

Da, dar asta chiar e pentru oameni care merg mai "docil" sa zic. Omul a intrebat totusi de sport touring 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

Daca vrea musai si sport atunci K1600.

Sincer nu stiu ce intelege el prin sport. Vrea 200 km/h cu pasager?

Cred si 200 km/h cu pasager dar si ceva distractie pe curbe cred. Doar ca si GW si K1600 ies din buget

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Daca merg pe ceva nou, acolo ma mai pot juca cu creditarea pana pe la 14-18k euroi (valoarea totala)".

 

Intrebare - de ce esti dispus a dai atat pentru una noua dar nu pentru una SH? Si cand zic SH ma refer la una de unu, hai maxim doi ani vechime? Aici e deprecierea cea mai mare si e aproape noua. BMW are garantie intre 3-5 ani..deci mare treaba nu pierzi, KTM are 2 ani, expandabila, in afara, pana la 4. La noi nu o poti prelungi. Dar daca e cumparata din afara poti...

Creditarea oferita de firme moto e o gluma proasta daca nu esti firma, in sensul ca iesi mai ok cu credit de nevoie personale decat cu ceea ce ofera ei.

Vechi de un an gasesti R1250 sa nu mai zic de R1200GS care a fost luat pe sus de 1250. Sunt doua persoane care sunt axati pe motociclete SH unu in italia unu in germania. E ca noua cu tot cu garantie.

L.E. - pe lista ta nu vad KTM 1290 SAS. Pentru pilot - mie imi este mai comoda. Pt pasager..nu stiu.

Am 1.87 si am avut R1200GS.  Are saua mai joasa decat 1290. Din cauza asta eu stateam cu picioarele mai stranse. Pe 1290 am ridicat saua sus..iar la drumuri intinse mi se pare mult mai comod. Stai cu picioarele mai intinse. E adevarat ca astui din 2021 i-au lasat un pic saua..deci s-ar putea sa nu mai fie acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...