Sari la conținut

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Postări Recomandate

Si recitind..mi se pare ca te uiti ba la cazane..ba la avioane. Adica nu prea isi au locul in aceeasi propozitie Fz6 din 2008 cu R1250, ultimul racnet. Imi iau fie fz6 din 2008, fie ultima racheta. Mi se pare ca inca visezi cu ochii deschisi.

Care e bugetul, de fapt? Cat te poti intinde cu patura?

VStromul 1050, ala nou, nu arata asa urat ca celelate (stiu, gusturile nu se discuta, dar arata urat cele vechi.). Pret/performanta mi se pare imbatabil. Dar XT, cel care are ultimele smecherii in electronica (in special cornering abs) nu cel "normal" unde au mai taiat din electronica. 

Da, nu e bmw dar e nou si e in jur de 12.000.

Si, daca chiar ai de gand sa o folosesti cum zici, uita-te si la preturile reviziilor, consumabilelor. 

 

Editat de tzunoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_
Acum 5 ore, Emperor a spus:

Batran pe RT? Sper ca glumesti, cel putin la cum arata / se misca modelul nou ... N are rost sa mai zic ca 90 % din parcul moto politie rutiera benelux e format din rt-uri si crede-ma la cum ii vad zilnic in trafic sunt incredibil de manevrabile  (chiar si fara sirene:lumini) , nu mai zic de noul look sportiv . Incearca un RT 1250,2021 , minim 100-150km :D

Numa sa nu testeze azi RT si maine 1290 SAS. Bomba BMW-ul... 😅

 

Poti sa ai confort decent combinat cu manevrabilitate imbatabila pe Gs sau confort extrem combinat cu suficient de multa sportivitate pe 1600GT. 

Eu RT-ul il vad motocicleta pt 50 de ani +. Goldwingul idem. Moartea pasiunii, ca nu o sa stai numai cu partenerul legat ombilical de tine. 

La un moment o mai trimiti la maica-sa. Si atunci e nasol sa realizezi ca ai doar un Gwing in garaj daca ai < 40 de ani. Macar RT are bordul ala tableta super fain, comparativ cu GL-ul care da pe spate numai cunoscatori/prezentatori YT de masini/posesori de Gladius cu mangleala la ei.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu exact ce fel de ture lungi faci, dar experienta mea a fost ca roata de 19 pe fata e un must. Inclusiv in ultima tura in care am facut 5000+ in principal prin Italia am intalnit cel putin o situatie in care cu un tourer veritabil 99% as fi culcat-o. Eram in Slovenia, am vizitat un castel misto care era in drum, iar la coborare GPS m-a bagat printr-o saracie de drum ingust, neasfaltat, inclinat si cu sleauri de la ploaie. Am stans un pic din buci, dar am trecut cu pasager si bagaje fara incidente. La fel si in turele trecute, in fiecare am avut cel putin o situatie mai la limita. Evident un pic de skill ajuta, dar au mai fost tot felul de situatii, de la urcat borduri ca sa o poti lasa intr-un loc mai bun la parcare, la portiuni cu nisip destul de adanc pe langa plajele din Grecia, la drumuri extrem de pitoresti dar ca dupa bombardament prin Albania. Overall, cel putin in cazul meu am ajuns la concluzia ca la vreo 3-4000 km cam apare o situatie unde e bine sa ai 19 pe fata si ceva electronica, mai ales cu pasager (cu o singura exceptie toate turele lungi facute au fost cu pasager).

 

In concluzie cred ca ar trebui sa incerci variantele de middle adventure de la Triumph si Ducati. Un Tiger 900 GT Pro sau o Multistrada 950 ar trebui sa iti satisfaca majoritatea dorintelor. Da, au lant si din cand in cand va trebui sa il ungi, cureti si schimbi, dar sincer nu mi pare deloc cine stie ce mare corvoada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 7 ore, LoveBiciz a spus:

Tracerul de 700 are aceleasi performante cu SVul ... Tracerul de 900 GT sa il aduci cum trebuie il duci la 16k. va trebui sa gasesc ceva de test :) 

 

RT-ul ii place sotiei ca e fotoliu, dar am abia 33-34 de ani...nu vreau sa ma simt batran de acum :D 
Cat despre balene gen GTR - FJR - KS - KGT ... not my cup of tea :D 

 

Imi place cum arata Varadero, are aspectul ala de Africa Twin, doar ca mai pieptoasa si un pic mai lata la sezut.

 

Versys-urile pre 2015 erau urate cu spume, din 2015 arata mai de doamne ajuta. dar 650 nu ar fi nici un upgrade fata de SV la putere deci de 1000, doar ca chel e 16,5k la care mai adaugi una alta si depasesc RS-ul la pret, RS care la 18k MSRP e full full

 

Cand zic ca ma pot juca cu creditarea, ramane sa vad acum in 2 ore ce si cum, dar la bembeu au optiunea sa vi cu un avans de 10% , apoi rate timp de 5 ani pt 48% si apoi 42% valoare reziduala, nu mai stiu exact. Eu sper sa pot veni cu avans de 45%, sa platesc rate timp de 5 ani acolo 15% si sa am valoarea reziduala de 40% pt ca o sa imi fie super usor sa strang in 5 ani diferenta, sau nu mai strang si o dau buyback si iau alta :D 

 

Cat despre Triumph...trebuie sa ma interesez :D nu stiu dece dar nici nu am cautat despre el, cum nu am cautat nici despre MultiStrada, pt ca am 2 prieteni cu Ducati de vechimi diferite si ambele se aud ca 2 galeti de cuie zdranganite :) pe Transalpina a trecut una nou nouta...tot a galaeta de cuie se auzea...deci pas :D 

Revin cu feedback azi ca merg si la MotoHub si la Motorrad Otopeni...incerc sa testez XRul de 900, GSA de 850 si poate mastodontul ala de R1250GS/A...tulai doamne...si vedem la ce dam skip :D

 

Alea vechi urate cu spume, astea noi am vazut live doar unul de 650 din 2017 si nu ma da pe spate aspectul, dar cica isi face treaba. Problema e ca cei de la Motorteam zic ca nu o sa gasesc nicaieri la test-drive ca nu e pe nicaieri pe stoc..vin doar pe comanda. si daca e vre unul pe stoc nu rezista mai mult de cateva zile :) 

 

S-a dus in m..tii iei prima postare asa ca trebuie sa o iau de la capat. 

 

Tracer de 700 e commuter. Noul CB 500 al decadei asteia. Saua de pasager exista acolo pentru printese de 50 de kg si/sau ITP.  Un motor misto, dar uita-l pt mers in doi. Sau pt tine, daca ai sangele in parametrii de presiune.

Tracerul de 900 o sa fie motocicleta cand o sa subcontracteze Yamaha mafia sud americana si o sa rapeasca niste ingineri de la Triumph. 

Este nr 2 in topul meu de trolling, depasita doar de Tenere 700. Ma rog, Nikken nu se pune. Ea este beyond borders. O cumperi doar daca vrei sa te sinucizi si vrei sa para accident in ochii tuturor. A iesit pe piata ca si vaccinurile CoVid - toata lumea stie ca este un proiect plesnit cap coada, dar trebuie sa scapi de stocuri si, cu suficient marketing, gasesti si niste cumparatori pe undeva.  

 

RT am spus deja. In completare - grea si lunga. Stai pe ea, nu in ea. Cutie etajata mai anemic decat la Gs. Daca ai 50 de ani, lucrezi intr-un job la stat/privat de vezi viata numa in turcoaz/ca intr-un film danez si esti deconectat de la realitate (aia vestica, nu jungla din Ro), da, atunci poti sa ti-l iei. Motor pentru 50 de ani si peste.

 

FJR e lame. E ca si RT-ul. Lunga si grea. Motor elastic/fain, suspensii de sinucigasi. Un FJ 1100 cu alte carene, atat de evoluat mi se pare fata de anii 90. Pentru ce ti-ai da banii munciti pe asa ceva este cam dincolo de marginile universului meu plat. KS-KGT-GTR nu am avut bucuria sau nu au avut ele nenorocul sa incapa pe mainile si mintea mea. 

 

Varadero este touringul de buget ideal. Daca esti "cheap" cum zic englezii si vrei un motor dupa care sa nu plangi o secunda, go for it. Versiunea pe injectie. Alea pe carburatie numai daca vrei sa pui motorul pe vreun quad de la tara si locuiesti in Iran. Foarte confortabil si foarte manevrabil. As merge pe generatia 2, cu facelift, dar e de gustibus treaba asta. Am testat una la Ploiesti si mi-a placut ca motor in banii aia. Garantat Varadero nu are habar ce este ala mers sportiv pe serpentine, dar sunt sigur ca este un motor f bun pt concedii cu bagaje si consoarta (bagajul 2).

 

Versys-ul 2005 are acelasi calcai ca si Triumphul 1200 si Crosstourerul meu - grea si cu centru de greutate f sus. F asemanator cu 1000XR ca si feeling de ansamblu. Mai usor XR-ul, mai bun motorul pt zi de zi la Kawa (mai elastic). 

 

Multistrada 2V, din pacate (parerea mea) chiar nu prea se aude desmo-ul la el. La 4V nu mai are ce, ca l-au eliminat. Multi 2V am mers putin. 1290 SAS in alte haine. Doar ca stateam mai in el si parca era ff putin mai elastic feelingul la maneta. Diferente infime la feelingul de ansamblu. Mai degraba diferente de design. Desi, oricat s-ar chinui Ducati, greu sa faci dintr-un adv touring (behemoth-uri costelive prin definitie) opera de arta

 

XR900 - sooomn maxim

 

GSA 850 - cand l-am avut pe mana am preferat sa merg la hotel sa beau o cafea, sa imi fac siesta si apoi sa il duc inapoi. Design superb, confort maxim, dar pierzi minute bune cautandu-i ouale. Nu i le-am gasit. Doar daca vrei sa mergi zen in jurul lumii fara sa dai bani pe pastile. Sau daca vrei sa dai vina pe motor cand te intorci acasa ca un ardelean, luni la pranz, dupa tura de we. 

 

1250 GSA - useless pt EurAsia. Sa fara logica (tot vine pasagerul peste tine) si rezervor incomfortabil.  Cand e plin, dinamica de Tatra. Pentru pose(so)ri ce nu au nici o taina cu motoarele.

In Polonia, fara exagerare, ai benzinarii la, fiecare 10 km. Prin restul EU la maxim 30. In Rusia garantat gasesti cateva in decurs de un plin de Gs normal.

GS - alta treaba. Daca ar mai avea 1/4 de ball ar fi ideala si pt rideri solitari. Adica vreo 30 de cai in plus. Pt rider si pasager, este esenta Bmw dpmdv - sunet, design, confort, eleganta. Na, cum spuneam, cu c...le sta ea mai slab, dar daca este motorul de concedii cu pasager, vrei sa mergi relax, nu sa iti curga spume albe in casca, nu iti trebuie mai mult. O bate la confort si vana doar 1600GT-ul, dar GS este mai fasneata decat ea pe pasuri alpine (nu ca 1600 nu este un monument de dinamica pe mana cui "se" stie). 

 

Aaa, da, si zicea cineva ca sh. 

Well, desi cam nepoliticos, raspund (si) eu (in locul tau):

Vine o vreme cand devine suficient sa tot iei oboselile altora, sa le pui pe linia de plutire pe timpul, nervii si banii tai si apoi sa le vinzi pe minus.  

 

Eu unul as recomanda motor nou. Nu japonez, fiindca de cel putin o decada incoace japonezii nu mai fac decat propulsoare.  

Daca te dai serios si tii la siguranta si comfortul tau, eu consider marcile europene 20 de ani lumina in fata japonezilor (suspensii / adica contactul cu suprafata de rulare, elemente de siguranta/electronica, comfort/ergonomie logica, etc).

In ordinea preturilor - Triumph, Ktm, Bmw, Ducati. Grupul Piaggio (Aprilia, MotoGuzzi) - no comment dpmdv. Marci exotice de cand ma stiu. Tuono este smecherie pentru unii. Pentru mine n-a fost. Ii facea o groapa in padure si punea si licheni peste ea SuperDuke R-ul. Iar MotoGuzzi clasice, na, ar trebui sa imi scurtez toti pantalonii deasupra gleznelor si sa cumpar apa sfintita (aka Dr Martens). Ceea ce nu o sa se intample atata timp cat exista Ducati Diavel. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, _Raul_ a spus:

 

S-a dus in m..tii iei prima postare asa ca trebuie sa o iau de la capat. 

 

Tracer de 700 e commuter. Noul CB 500 al decadei asteia. Saua de pasager exista acolo pentru printese de 50 de kg si/sau ITP.  Un motor misto, dar uita-l pt mers in doi. Sau pt tine, daca ai sangele in parametrii de presiune.

Tracerul de 900 o sa fie motocicleta cand o sa subcontracteze Yamaha mafia sud americana si o sa rapeasca niste ingineri de la Triumph. 

Este nr 2 in topul meu de trolling, depasita doar de Tenere 700. Ma rog, Nikken nu se pune. Ea este beyond borders. O cumperi doar daca vrei sa te sinucizi si vrei sa para accident in ochii tuturor. A iesit pe piata ca si vaccinurile CoVid - toata lumea stie ca este un proiect plesnit cap coada, dar trebuie sa scapi de stocuri si, cu suficient marketing, gasesti si niste cumparatori pe undeva.  

 

RT am spus deja. In completare - grea si lunga. Stai pe ea, nu in ea. Cutie etajata mai anemic decat la Gs. Daca ai 50 de ani, lucrezi intr-un job la stat/privat de vezi viata numa in turcoaz/ca intr-un film danez si esti deconectat de la realitate (aia vestica, nu jungla din Ro), da, atunci poti sa ti-l iei. Motor pentru 50 de ani si peste.

 

FJR e lame. E ca si RT-ul. Lunga si grea. Motor elastic/fain, suspensii de sinucigasi. Un FJ 1100 cu alte carene, atat de evoluat mi se pare fata de anii 90. Pentru ce ti-ai da banii munciti pe asa ceva este cam dincolo de marginile universului meu plat. KS-KGT-GTR nu am avut bucuria sau nu au avut ele nenorocul sa incapa pe mainile si mintea mea. 

 

Varadero este touringul de buget ideal. Daca esti "cheap" cum zic englezii si vrei un motor dupa care sa nu plangi o secunda, go for it. Versiunea pe injectie. Alea pe carburatie numai daca vrei sa pui motorul pe vreun quad de la tara si locuiesti in Iran. Foarte confortabil si foarte manevrabil. As merge pe generatia 2, cu facelift, dar e de gustibus treaba asta. Am testat una la Ploiesti si mi-a placut ca motor in banii aia. Garantat Varadero nu are habar ce este ala mers sportiv pe serpentine, dar sunt sigur ca este un motor f bun pt concedii cu bagaje si consoarta (bagajul 2).

 

Versys-ul 2005 are acelasi calcai ca si Triumphul 1200 si Crosstourerul meu - grea si cu centru de greutate f sus. F asemanator cu 1000XR ca si feeling de ansamblu. Mai usor XR-ul, mai bun motorul pt zi de zi la Kawa (mai elastic). 

 

Multistrada 2V, din pacate (parerea mea) chiar nu prea se aude desmo-ul la el. La 4V nu mai are ce, ca l-au eliminat. Multi 2V am mers putin. 1290 SAS in alte haine. Doar ca stateam mai in el si parca era ff putin mai elastic feelingul la maneta. Diferente infime la feelingul de ansamblu. Mai degraba diferente de design. Desi, oricat s-ar chinui Ducati, greu sa faci dintr-un adv touring (behemoth-uri costelive prin definitie) opera de arta

 

XR900 - sooomn maxim

 

GSA 850 - cand l-am avut pe mana am preferat sa merg la hotel sa beau o cafea, sa imi fac siesta si apoi sa il duc inapoi. Design superb, confort maxim, dar pierzi minute bune cautandu-i ouale. Nu i le-am gasit. Doar daca vrei sa mergi zen in jurul lumii fara sa dai bani pe pastile. Sau daca vrei sa dai vina pe motor cand te intorci acasa ca un ardelean, luni la pranz, dupa tura de we. 

 

1250 GSA - useless pt EurAsia. Sa fara logica (tot vine pasagerul peste tine) si rezervor incomfortabil.  Cand e plin, dinamica de Tatra. Pentru pose(so)ri ce nu au nici o taina cu motoarele.

In Polonia, fara exagerare, ai benzinarii la, fiecare 10 km. Prin restul EU la maxim 30. In Rusia garantat gasesti cateva in decurs de un plin de Gs normal.

GS - alta treaba. Daca ar mai avea 1/4 de ball ar fi ideala si pt rideri solitari. Adica vreo 30 de cai in plus. Pt rider si pasager, este esenta Bmw dpmdv - sunet, design, confort, eleganta. Na, cum spuneam, cu c...le sta ea mai slab, dar daca este motorul de concedii cu pasager, vrei sa mergi relax, nu sa iti curga spume albe in casca, nu iti trebuie mai mult. O bate la confort si vana doar 1600GT-ul, dar GS este mai fasneata decat ea pe pasuri alpine (nu ca 1600 nu este un monument de dinamica pe mana cui "se" stie). 

 

Aaa, da, si zicea cineva ca sh. 

Well, desi cam nepoliticos, raspund (si) eu (in locul tau):

Vine o vreme cand devine suficient sa tot iei oboselile altora, sa le pui pe linia de plutire pe timpul, nervii si banii tai si apoi sa le vinzi pe minus.  

 

Eu unul as recomanda motor nou. Nu japonez, fiindca de cel putin o decada incoace japonezii nu mai fac decat propulsoare.  

Daca te dai serios si tii la siguranta si comfortul tau, eu consider marcile europene 20 de ani lumina in fata japonezilor (suspensii / adica contactul cu suprafata de rulare, elemente de siguranta/electronica, comfort/ergonomie logica, etc).

In ordinea preturilor - Triumph, Ktm, Bmw, Ducati. Grupul Piaggio (Aprilia, MotoGuzzi) - no comment dpmdv. Marci exotice de cand ma stiu. Tuono este smecherie pentru unii. Pentru mine n-a fost. Ii facea o groapa in padure si punea si licheni peste ea SuperDuke R-ul. Iar MotoGuzzi clasice, na, ar trebui sa imi scurtez toti pantalonii deasupra gleznelor si sa cumpar apa sfintita (aka Dr Martens). Ceea ce nu o sa se intample atata timp cat exista Ducati Diavel. 

 

 

Deși eu sunt fan al japonezilor, aici trebuie să-ți dau dreptate 😔 , parca nimic nu inspira de la ei in ultimul timp. 

Singura care într-adevăr se merita din astea adv e Multi V4 asta ultima creație 2021. Alta liga fata de orice la cum merge, motor, electronică, suspensii, design, ciclistica, dar și preț 26k euro full option (mai puțin piele 🤭)

Referitor la k1600 - e foarte foarte sportivă dar și ăla care e la manșoane trebuie să știe ce face. Eu cred că sunt pe la un 30% din ce știe să facă pe curbe, în mâinile unui meseriaș ar rupe asfaltul și curbele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Acum 16 minute, SenorPink a spus:

Deși eu sunt fan al japonezilor, aici trebuie să-ți dau dreptate 😔 , parca nimic nu inspira de la ei in ultimul timp. 

Singura care într-adevăr se merita din astea adv e Multi V4 asta ultima creație 2021. Alta liga fata de orice la cum merge, motor, electronică, suspensii, design, ciclistica, dar și preț 26k euro full option (mai puțin piele 🤭)

Referitor la k1600 - e foarte foarte sportivă dar și ăla care e la manșoane trebuie să știe ce face. Eu cred că sunt pe la un 30% din ce știe să facă pe curbe, în mâinile unui meseriaș ar rupe asfaltul și curbele. 

 

Misto daca ai apucat sa te dai cu V4. 

In Madrid nu am putut sa ma lipesc de ea, era full calendarul de programari cand puteam eu.

Am programat insa un test cu 1290 SAS in primele zile din Sept. 

Cand vine saptamana de telecommute orientez eu cumva pauza de pranz si merg si la Ducati sa o iau 3 ore la inchiriat.

De-abia astept sa ma dau cu ele si sa imi fac o idee. 

Lumea care conteaza in cartile mele zice ca SAS-ul nou e un SMT 990 la zi. De-abia astept. Sper sa nu imi placa Ducati mai mult, fiindca o sa fie nasol 😆 

@op: Pan America nu te tenteaza? Doi cunoscuti s-au dat cu el si au ramas usor impresionati (asa, mai mult).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, _Raul_ a spus:

 

 

Misto daca ai apucat sa te dai cu V4. 

In Madrid nu am putut sa ma lipesc de ea, era full calendarul de programari cand puteam eu.

Am programat insa un test cu 1290 SAS in primele zile din Sept. 

Cand vine saptamana de telecommute orientez eu cumva pauza de pranz si merg si la Ducati sa o iau 3 ore la inchiriat.

De-abia astept sa ma dau cu ele si sa imi fac o idee. 

Lumea care conteaza in cartile mele zice ca SAS-ul nou e un SMT 990 la zi. De-abia astept. Sper sa nu imi placa Ducati mai mult, fiindca o sa fie nasol 😆 

@op: Pan America nu te tenteaza? Doi cunoscuti s-au dat cu el si au ramas usor impresionati (asa, mai mult).

Panamerica e o gluma comparativ cu astea. M-am dat și pe el. E frumos că prima tentativa a HD in lumea advurilor. Dar nu e la nivelul GS, KTM, Ducati. Buna imcercare dar poate următoarea iterație 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, LoveBiciz a spus:

 Daca aleg un SH acum trebuie sa fie maxim 4-4.5k euroi, daca iau SH in iarna ma pot intinde pana pe la 6-8k (cat pot sa mai pun deoparte pana in februarie). Daca merg pe ceva nou, acolo ma mai pot juca cu creditarea pana pe la 14-18k euroi (valoarea totala)

Am ratat asta la prima citire, se schimba mult datele problemei: nu recomand nici o motocicleta pe credit, iar sh nu as da mai mult decat salariul pe o luna, maxim 2. Motocicleta e ori un mijloc de transport pe distante scurte, sti atunci nu conteaza prea tare ce este, sau o jucarie scumpa si o iei cand pretul e suficient de mic raportat la venituri. Am luat moto in leasing, am luat apoi moto sh cu banii jos, apoi moto noua cu banii jos si stiu ce a insemnat fiecare la vremea ei, de acolo am ajuns la regula de mai sus. Pentru moto noua, regula mea e pretul motocicletei sa nu depaseasca 40-50% din disponibilul in contul curent, fara sa ma ating de economii sau alte disponibilitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, frigider a spus:

Beau pentru asta.

Scuze proprietarilor :grinbandit:

Nu-i bai, când trag la hotel, mă orientez să-l parchez lângă vreun gees, de preferat unul spălat, bibilit. Sau lângă vreo sportivă. Șansele să dispară jegul meu scad exponențial. Până acum a funcționat, dar oricum nu prea îmi fac griji, e destul de urât încât să nu facă la cineva cu ochiul (chior). 🤣

IMG-20210827-WA0001.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Lucian_M a spus:

Nu-i bai, când trag la hotel, mă orientez să-l parchez lângă vreun gees, de preferat unul spălat, bibilit. Sau lângă vreo sportivă. Șansele să dispară jegul meu scad exponențial. Până acum a funcționat, dar oricum nu prea îmi fac griji, e destul de urât încât să nu facă la cineva cu ochiul (chior). 🤣

IMG-20210827-WA0001.jpg

Man fara supărare dar daca în momentul în care te dai jos de pe agregat după ce ai parcat-o și nu te uiți la ea ai luat-o degeaba. Trebuie sa placă și ochiului și să încânte sufletul. La fel și la mașini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă uit, să văd dacă nu s-a dat pe o parte. 🤣 Mi-e dragă in special că nu face mofturi, deși îmi toacă banii. A trecut de 104000 și nu mi-a făcut nicio figură prin excursii. Pentru mine e cea mai bună în special datorită fiabilității.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Lucian_M a spus:

Mă uit, să văd dacă nu s-a dat pe o parte. 🤣 Mi-e dragă in special că nu face mofturi, deși îmi toacă banii. A trecut de 104000 și nu mi-a făcut nicio figură prin excursii. Pentru mine e cea mai bună în special datorită fiabilității.

Bine pe mine mă și scuzi acum, vorbește șprițul din mine. Drumuri line și fără incidente și pentru OP: daca bugetul  ev cum e , mergi pe Suzi 1050 XT e foarte corecta la banii ei 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, SenorPink a spus:

Man fara supărare dar daca în momentul în care te dai jos de pe agregat după ce ai parcat-o și nu te uiți la ea ai luat-o degeaba. Trebuie sa placă și ochiului și să încânte sufletul. La fel și la mașini.

Asta-i valabilă la femei. Pe fiare nu dau nici eu 2 bani cum arată, important e să nu te lase-n drum și să înghită bani cu nemiluita... 

Dar uitându-mă la nickul tău, e clar că ești mai spre fetițe, așa :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, vis-a-vis a spus:

Asta-i valabilă la femei. Pe fiare nu dau nici eu 2 bani cum arată, important e să nu te lase-n drum și să înghită bani cu nemiluita... 

Dar uitându-mă la nickul tău, e clar că ești mai spre fetițe, așa :D 

De la 18 ani in sus 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum m-am intors, m-am dusat, am mancat :D va si raspund la comms si zic cum a fost la teste :D 

 

Acum 8 ore, Silver Arrow a spus:

Acesta este un fotoliu pentru pasager.

Restul sunt sei mai mult sau mai putin comode.

20170329_194036.thumb.jpg.b466a47ba0092e26413e79e88da4e396.jpg

Cu asa ceva faci 600-1000 Km/zi fara sa fie obositor pentru tine dar mai ales pentru pasager.

GW ca si RT-ul le consider pentru oameni trecuti de o varsta, poate cu o hernie si chiar au nevoie de ceva "comfy" la superlativ. Totusi GW-urile sunt niste namile de 400+ kg ce necesita skill, skill pe care eu nu il detin. Am permis de numa 2 ani si in toti astia 2 ani eu nu m-am urcat pe alte motoare de frica sa nu le dau pe jos :) 

Imi dau seama ca am avut o abordare gresita, dar asta e si acum incep sa schimb abordarea. Fara sa deranjez pe cineva, dar nu imi plac balenele, imi plac mai cu forme :D

 

Acum 6 ore, Silver Arrow a spus:

Daca vrea musai si sport atunci K1600.

Sincer nu stiu ce intelege el prin sport. Vrea 200 km/h cu pasager?

Cu SV650S-ul cu pasager si box full, faceam Bucuresti-Pitesti in 35-40 de minute pe ceas, pentru ca preferam sa scap mai repede de autostrada si sa stau chircit sub parbriz.
Prin Sport Touring eu inteleg una cu care sa pot parcurge km multi fara ca abia sa astept sa ma dau jos de pe ea sa imi reglez coloana cu cheia, dar cu care totusi sa ma simt bine pe curbe (asa la max 30% inclinatie ca noobii, sper sa ajung vreodata sa consum cauciucul si pe laterale ca momentan inca nu am ajuns in acel punct).
Cu toate astea desi am primit recomandari ca Sport Tourer un FZ1 Fazer, asa ceva nu e de mine :) 

 

Acum 6 ore, tzunoi a spus:

"Daca merg pe ceva nou, acolo ma mai pot juca cu creditarea pana pe la 14-18k euroi (valoarea totala)".

 

Intrebare - de ce esti dispus a dai atat pentru una noua dar nu pentru una SH? Si cand zic SH ma refer la una de unu, hai maxim doi ani vechime? Aici e deprecierea cea mai mare si e aproape noua. BMW are garantie intre 3-5 ani..deci mare treaba nu pierzi, KTM are 2 ani, expandabila, in afara, pana la 4. La noi nu o poti prelungi. Dar daca e cumparata din afara poti...

Creditarea oferita de firme moto e o gluma proasta daca nu esti firma, in sensul ca iesi mai ok cu credit de nevoie personale decat cu ceea ce ofera ei.

Vechi de un an gasesti R1250 sa nu mai zic de R1200GS care a fost luat pe sus de 1250. Sunt doua persoane care sunt axati pe motociclete SH unu in italia unu in germania. E ca noua cu tot cu garantie.

L.E. - pe lista ta nu vad KTM 1290 SAS. Pentru pilot - mie imi este mai comoda. Pt pasager..nu stiu.

Am 1.87 si am avut R1200GS.  Are saua mai joasa decat 1290. Din cauza asta eu stateam cu picioarele mai stranse. Pe 1290 am ridicat saua sus..iar la drumuri intinse mi se pare mult mai comod. Stai cu picioarele mai intinse. E adevarat ca astui din 2021 i-au lasat un pic saua..deci s-ar putea sa nu mai fie acelasi lucru.

Aici e putin de dezvoltat :)
Sunt dispus sa ma intind pana la 18k (pret total mobra) in conditiile in care acum am disponibil 3k si imi e usor sa mai strang inca 6k pana in martie si sa vin cu avans de aproape 9k(50% din pret), un 10% (credit pe 5 ani...penibil nu? dar e super) si apoi dupa 5 ani sa platesc valoarea reziduala de 40% care iara o sa imi fie simplu sa o pun deoparte, sau pur si simplu vand motorul si gata. SI apoi o luam de la zero cu alta. Din ce am intrebat azi la MotorRad e f posibil aceasta optiune de plata, dar avansul nu trebuie sa depaseasca 50% iar valoarea creditata sub 8%...deci all gucci :D
Poate KTMul sa fie mama SportTourerelor, mi se par urate, dar am zis ca imi pun tot forumul in cap...

 

Acum 6 ore, Lucian_M a spus:

Man, de 1050 vorbesc, nu de modelele anterioare.

https://m.youtube.com/watch?v=K2itwMTO5gk

Not bad, e chiar decent ca aspect, o sa ii sun pe baietii de la Est Bike sa vad daca il au la testdrive, si poate imi fac drum intr-un weekend. In Buc nu l-am gasit la teste. Fara sa ma urc pe el si sa vad cum se comporta nu iau nimic in considerare...zic mai jos si de ce :) 

 

Acum 5 ore, tzunoi a spus:

Si recitind..mi se pare ca te uiti ba la cazane..ba la avioane. Adica nu prea isi au locul in aceeasi propozitie Fz6 din 2008 cu R1250, ultimul racnet. Imi iau fie fz6 din 2008, fie ultima racheta. Mi se pare ca inca visezi cu ochii deschisi.

Care e bugetul, de fapt? Cat te poti intinde cu patura?

VStromul 1050, ala nou, nu arata asa urat ca celelate (stiu, gusturile nu se discuta, dar arata urat cele vechi.). Pret/performanta mi se pare imbatabil. Dar XT, cel care are ultimele smecherii in electronica (in special cornering abs) nu cel "normal" unde au mai taiat din electronica. 

Da, nu e bmw dar e nou si e in jur de 12.000.

Si, daca chiar ai de gand sa o folosesti cum zici, uita-te si la preturile reviziilor, consumabilelor. 

 

Un pic rautacios commentul, dar inteleg.
Eu ziceam de SHurile pana in 4k, sa iau acum ceva rapid cu gandul sa nu pierd fix perioada cea mai misto din sezonul moto, acum cand e racoare si frumos. Dar cum zicea cineva mai jos, eu iau cazaturi, sa le fac decente si apoi sa le vand in pierdere grav.
Intre timp m-am cam hotarat ca fie iau ceva SH pana in 7-8k(give or take) undeva prin februarie martie, fie dau comanda in februarie si in aprilie sa imi ajunga motorul nou...easy peasy.
 

 

Acum 5 ore, _Raul_ a spus:

Numa sa nu testeze azi RT si maine 1290 SAS. Bomba BMW-ul... 😅

 

Poti sa ai confort decent combinat cu manevrabilitate imbatabila pe Gs sau confort extrem combinat cu suficient de multa sportivitate pe 1600GT. 

Eu RT-ul il vad motocicleta pt 50 de ani +. Goldwingul idem. Moartea pasiunii, ca nu o sa stai numai cu partenerul legat ombilical de tine. 

La un moment o mai trimiti la maica-sa. Si atunci e nasol sa realizezi ca ai doar un Gwing in garaj daca ai < 40 de ani. Macar RT are bordul ala tableta super fain, comparativ cu GL-ul care da pe spate numai cunoscatori/prezentatori YT de masini/posesori de Gladius cu mangleala la ei.

M-am urcat pe RT-ul nou dar nu l-am luat la ture, 1. pt ca stiu din start ca imi depaseste bugetul grav, 2. ca era macel pe DN si nu aveam unde sa ma plimb cu el, dar l-am vazut si e OZN :D jmekerie, dar inca nu am ajuns sa imi iau RT, nici ca varsta nici ca portofel, mai am laptic de baut :))

 

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

 

S-a dus in m..tii iei prima postare asa ca trebuie sa o iau de la capat. 

 

Tracer de 700 e commuter. Noul CB 500 al decadei asteia. Saua de pasager exista acolo pentru printese de 50 de kg si/sau ITP.  Un motor misto, dar uita-l pt mers in doi. Sau pt tine, daca ai sangele in parametrii de presiune.

Tracerul de 900 o sa fie motocicleta cand o sa subcontracteze Yamaha mafia sud americana si o sa rapeasca niste ingineri de la Triumph. 

Este nr 2 in topul meu de trolling, depasita doar de Tenere 700. Ma rog, Nikken nu se pune. Ea este beyond borders. O cumperi doar daca vrei sa te sinucizi si vrei sa para accident in ochii tuturor. A iesit pe piata ca si vaccinurile CoVid - toata lumea stie ca este un proiect plesnit cap coada, dar trebuie sa scapi de stocuri si, cu suficient marketing, gasesti si niste cumparatori pe undeva.  

 

RT am spus deja. In completare - grea si lunga. Stai pe ea, nu in ea. Cutie etajata mai anemic decat la Gs. Daca ai 50 de ani, lucrezi intr-un job la stat/privat de vezi viata numa in turcoaz/ca intr-un film danez si esti deconectat de la realitate (aia vestica, nu jungla din Ro), da, atunci poti sa ti-l iei. Motor pentru 50 de ani si peste.

 

FJR e lame. E ca si RT-ul. Lunga si grea. Motor elastic/fain, suspensii de sinucigasi. Un FJ 1100 cu alte carene, atat de evoluat mi se pare fata de anii 90. Pentru ce ti-ai da banii munciti pe asa ceva este cam dincolo de marginile universului meu plat. KS-KGT-GTR nu am avut bucuria sau nu au avut ele nenorocul sa incapa pe mainile si mintea mea. 

 

Varadero este touringul de buget ideal. Daca esti "cheap" cum zic englezii si vrei un motor dupa care sa nu plangi o secunda, go for it. Versiunea pe injectie. Alea pe carburatie numai daca vrei sa pui motorul pe vreun quad de la tara si locuiesti in Iran. Foarte confortabil si foarte manevrabil. As merge pe generatia 2, cu facelift, dar e de gustibus treaba asta. Am testat una la Ploiesti si mi-a placut ca motor in banii aia. Garantat Varadero nu are habar ce este ala mers sportiv pe serpentine, dar sunt sigur ca este un motor f bun pt concedii cu bagaje si consoarta (bagajul 2).

 

Versys-ul 2005 are acelasi calcai ca si Triumphul 1200 si Crosstourerul meu - grea si cu centru de greutate f sus. F asemanator cu 1000XR ca si feeling de ansamblu. Mai usor XR-ul, mai bun motorul pt zi de zi la Kawa (mai elastic). 

 

Multistrada 2V, din pacate (parerea mea) chiar nu prea se aude desmo-ul la el. La 4V nu mai are ce, ca l-au eliminat. Multi 2V am mers putin. 1290 SAS in alte haine. Doar ca stateam mai in el si parca era ff putin mai elastic feelingul la maneta. Diferente infime la feelingul de ansamblu. Mai degraba diferente de design. Desi, oricat s-ar chinui Ducati, greu sa faci dintr-un adv touring (behemoth-uri costelive prin definitie) opera de arta

 

XR900 - sooomn maxim

 

GSA 850 - cand l-am avut pe mana am preferat sa merg la hotel sa beau o cafea, sa imi fac siesta si apoi sa il duc inapoi. Design superb, confort maxim, dar pierzi minute bune cautandu-i ouale. Nu i le-am gasit. Doar daca vrei sa mergi zen in jurul lumii fara sa dai bani pe pastile. Sau daca vrei sa dai vina pe motor cand te intorci acasa ca un ardelean, luni la pranz, dupa tura de we. 

 

1250 GSA - useless pt EurAsia. Sa fara logica (tot vine pasagerul peste tine) si rezervor incomfortabil.  Cand e plin, dinamica de Tatra. Pentru pose(so)ri ce nu au nici o taina cu motoarele.

In Polonia, fara exagerare, ai benzinarii la, fiecare 10 km. Prin restul EU la maxim 30. In Rusia garantat gasesti cateva in decurs de un plin de Gs normal.

GS - alta treaba. Daca ar mai avea 1/4 de ball ar fi ideala si pt rideri solitari. Adica vreo 30 de cai in plus. Pt rider si pasager, este esenta Bmw dpmdv - sunet, design, confort, eleganta. Na, cum spuneam, cu c...le sta ea mai slab, dar daca este motorul de concedii cu pasager, vrei sa mergi relax, nu sa iti curga spume albe in casca, nu iti trebuie mai mult. O bate la confort si vana doar 1600GT-ul, dar GS este mai fasneata decat ea pe pasuri alpine (nu ca 1600 nu este un monument de dinamica pe mana cui "se" stie). 

 

Aaa, da, si zicea cineva ca sh. 

Well, desi cam nepoliticos, raspund (si) eu (in locul tau):

Vine o vreme cand devine suficient sa tot iei oboselile altora, sa le pui pe linia de plutire pe timpul, nervii si banii tai si apoi sa le vinzi pe minus.  

 

Eu unul as recomanda motor nou. Nu japonez, fiindca de cel putin o decada incoace japonezii nu mai fac decat propulsoare.  

Daca te dai serios si tii la siguranta si comfortul tau, eu consider marcile europene 20 de ani lumina in fata japonezilor (suspensii / adica contactul cu suprafata de rulare, elemente de siguranta/electronica, comfort/ergonomie logica, etc).

In ordinea preturilor - Triumph, Ktm, Bmw, Ducati. Grupul Piaggio (Aprilia, MotoGuzzi) - no comment dpmdv. Marci exotice de cand ma stiu. Tuono este smecherie pentru unii. Pentru mine n-a fost. Ii facea o groapa in padure si punea si licheni peste ea SuperDuke R-ul. Iar MotoGuzzi clasice, na, ar trebui sa imi scurtez toti pantalonii deasupra gleznelor si sa cumpar apa sfintita (aka Dr Martens). Ceea ce nu o sa se intample atata timp cat exista Ducati Diavel. 

 

 

Cel mai cel comment...spot on ;) 
Tracer 700 e mic, Tracer de 900 urmeaza sa il testez, sa vad pe unde il gasesc...aplicam legea lui Om, Om trai si Om vedea :) 

Varadero cred ca mai e doar SH si va trebui sa gasesc un vanzator care sa ma lase sa il testez doar cu sotia in spate :)) vedem
Versysul doar de 1000 si sa ma interesez, ca timp sunt limitat pt teste, dar e timp pana in primavara sa le iau pe toate :D 

Ducatistele, f f f frumoase MultiStrada astea, dar nu imi plac :D sunt urate ca sunt scumpe si nu ma gadila frumos la ureche

 

Si legat de SH, ai cea mai mare dreptate.
Cand mi-am cumparat SV-ul sh eram ca acum dupa ce l-am vandut, aveam disponibil fix banii astia 2,5k si am vrut sa iau ceva rapid, begginer friendly sa imi placa cum arata, dar nu aveam idee de ergonomie, de dureri de incheieturi, de gat, fund, spate...nebunia iti zice ca ai luat permisul de o saptamana...deja tre sa ai si motor de acum 2 saptamani. Zis si facut, iau la 2k un motor...dar incepi sa bagi bani in el, treptat, nu tot deodata...si incepi cu o revizie, ca nah, apoi cu cauciucurile ca nu ai verificat(noob fiind) si l-ai cumparat cu plastice in loc de gume si te-a dat jos la 4 zile dupa ce l-ai cumparat :D apoi schimbi si aia, si aia, dar mananca ulei, schimbi si aia, dar lantul ala parca ar merge nou, dar aia, dar aia, hai si directia, hai si suspensia, hai si etc..trec 2 ani, si dupa cateva ture mai lungi iti dai seama ca iti ia 3 zile sa iti revii dupa o zi cu motorul...te superi, pui anuntul pe OLX, faci filmulez cu fiecare zgarietura, cu ce ai bagat in el, ce ai schimbat la el, ce mai trebuie facut sa fie tipla, il vinzi de pe o zi pe alta( ca romanul nu e prost sa nu vada o oferta buna) si apoi tragi linie si vezi ca esti pe minus cu aproape 1.5k...si cu dureri de spate :))
Doar prosti ca mine cumpara motoare intr-o stare indoielnica si le vand numa bune...detalii...noi sa fim sanatosi ca banul se vine si se duce...ramai cu amintirile faine :D 

Prin urmare cam tind la unul nou, de care o fi...inca nu stiu...mai am de testat.

 

Acum 3 ore, AdrianB1 a spus:

Am ratat asta la prima citire, se schimba mult datele problemei: nu recomand nici o motocicleta pe credit, iar sh nu as da mai mult decat salariul pe o luna, maxim 2. Motocicleta e ori un mijloc de transport pe distante scurte, sti atunci nu conteaza prea tare ce este, sau o jucarie scumpa si o iei cand pretul e suficient de mic raportat la venituri. Am luat moto in leasing, am luat apoi moto sh cu banii jos, apoi moto noua cu banii jos si stiu ce a insemnat fiecare la vremea ei, de acolo am ajuns la regula de mai sus. Pentru moto noua, regula mea e pretul motocicletei sa nu depaseasca 40-50% din disponibilul in contul curent, fara sa ma ating de economii sau alte disponibilitati.

Foarte corect, insa ochii vad inima cere, peste tot numa placere :D fac un efort juma de an sa ma bucur 5 dupa :) 

 

Acum 2 ore, SenorPink a spus:

Man fara supărare dar daca în momentul în care te dai jos de pe agregat după ce ai parcat-o și nu te uiți la ea ai luat-o degeaba. Trebuie sa placă și ochiului și să încânte sufletul. La fel și la mașini.

Amen to that...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, LoveBiciz a spus:

 

Suzuki Bandit 1250.
Versiunea Tourer o gasesti semi-carenata ca GSF, (pre-full) carenata ca GSF-GT sau full-carenata ca GSX-FA.
O poti echipa cu top-case, side-cases, diverse versiuni de parbriz, inaltator de ghidon, modificare suspensie etc.
Detalii in PM, poate gasim o modalitate sa o vezi pe a mea.
P.S. Sunt dispus sa fac un upgrade la ce am :), asa ca poate ne iese de-o ciorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum sa revenim la test-drive-uri :D

 

Merg la MotoHub sa testez F900XR...eu de cand am luat permisul conducand doar SV-ul si atat.
Pt numa 900cc pare maricica insa are cam 105cp si 92 Nm cuplu, deci oricum as da-o are +50% la tot vs SVul. Cand ma urc pe ea pozitia initiala pare ok, la brate pare relaxat insa se schimba cu pasager toata povestea.
O sa fac o comparatie mai ciudatica, insa F900XR e ca o cu..va beata in dress, clasa bussiness, dornica de s.x :D Adica vrei sa ii dai tare, vrea tare, vrei mai incet, ii place si mai incet, vrei asa aplecat pe o parte...da sa traiti, nu zice nu la nimic...

Insa, daca o iei la ture si dai in gropi, te arunca de pe sa, saua stoc e ciudata rau, o pozitie confortabila o gasesti in spatele sezutului soferului langa saua pasagerului, insa la prima groapa te arunca in fata in rezervor.
Si se pare ca nu ii place threesome, nu prea vrea cu pasager, adica ii face viata un calvar pasagerului. Nu are de ce sa se tina, nu are cum sa o stranga cu picioarele pt stabilitate, nu ajunge la rezervor cu mainile la frane.


Poate cu o sa confort se schimba ecuatia, insa doar pentru solo riding unde e super fun si flickable si cam atat.

Apoi merg la Motorrad Otopeni cu gandul sa vad F850GS Adventure si sa vad pozitia pe el, sa testez F850GS si R1250GS, care desi imi depaseste bugetul e cel mai aproape de R1250R/RS avand acelasi motor de 136cp si 143Nm cuplu.

Ma urc pe F850GS, deja imi vine sa renunt la test.
Are centrul de greutate super sus vs cu ce sunt eu obisnuit si mi se pare f dificila de manevrat.
Ma urc pe F850GS Adventure, mai grea dar si mai lata, sa nu ai nici o sansa sa te strecori prin oras :D 

Ies la test cu F850GS si nu mi-a placut mai nimic la ea. Din reviewuri, vai ce confortabila e, ce x ce y. Saua era ok si cam atat dpmdv neavand vreo experienta cu alte motoare. Motorul se gatuia intr-a 1a si a 2a daca nu era turat, ambreiajul era f f tare si avea cursa luna si prindea numai jos de tot(la showroom au zis ca e posibil sa trebuiasca intins cablul). Motorul nu parea deloc rafinat si cutia agata f rau(poate era legat de acel cablu...dar nici cu quickshifterul nu mi-a dat alta senzatie. Apoi DNul fiind foarte aglomerat ca vinerea dupa amiaza, s-a incalzit motorul f rau de nu mai puteam tine piciorul drept pe scarita.
Luat un giratoriu lat mai vitejeste, roata aia subtire pe fata nu mi-a dat incredere prea mare. Cu F850GS de la 110 in sus nu ma mai simteam confortabil...mental :) si sotia nu a gasit saua stock sa fie comfy deloc, dar pozitia mult peste XR pt pasager spate.

Merg inapoi, iau R1250GS si din start alta poveste...motorul ala boxer e din alta liga, trage frumos si se aude frumos. Are cuplu de jos si trage liniar, si oricat am tras de ea nu mi-a inspirat teama 😮 ceea ce m-a surprins. La capitolul confort, jos palaria, am luat canale din adins si doar am facut un pic balans.
Parca vrea pe curbe si ii place si la cat de mult o aplec eu, nu ating cu protectiile cilindrilor :))
Ce mi-a displacut e ghidonul foarte lat care atunci cand eram pe loc si voiam sa intorc mai de pe loc directia parea foarte grea, ma intindea prea mult peste motor si parca mi-o culca pe o parte, un pic dubios la viteza f f mica, insa cand treci de 5-10/h gata, e super usoara.

Vad in showroom si R1250R, ma urc si imi place f tare si pozitia si centrul de greutate f jos si aspectul si tot :D si ma face sa rad asa a prost pe ea, dar parca tot tind la carenata de RS.

Urmeaza alte teste, cand imi mai eliberez programul la scarbici :D e timp pana la inceput de decembrie :D 

 

Tineti aproape :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar o întrebare către inițiatorul topicului: Vstrom ți se par urate cu spume dar GS ți se pare frumos? E una din cele mai urâte motociclete create vreodată, urâtă cu spume, clăbuci, flăcări și alte alea. 

PS: daca cumva te bate gândul până la urmă de GS du-te și închiriază unul pentru un weekend și după cumperi. De abia atunci vei vedea daca e ce trebuie sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, SenorPink a spus:

Dar o întrebare către inițiatorul topicului: Vstrom ți se par urate cu spume dar GS ți se pare frumos? E una din cele mai urâte motociclete create vreodată, urâtă cu spume, clăbuci, flăcări și alte alea. 

PS: daca cumva te bate gândul până la urmă de GS du-te și închiriază unul pentru un weekend și după cumperi. De abia atunci vei vedea daca e ce trebuie sau nu.

GSul de 1250 arată binișor, însă nu ma coafează fiindcă îmi depășește bugetul.

l-am testat doar sa văd cum e motorul boxer de 1250, fiindcă nu au R1250RS/R de test.

 

Acum 3 ore, MirceaB a spus:

Salut, gasesti Tracer si Tracer GT la Est Bike Constanta. Le-am vazut personal saptamana trecuta.

Va trebui sa merg acolo și pt Vstrom…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fără supărare, dar la 2 ani de mers cu un naked de 70 de cai, tot începător ești. Dacă treci de suta de cai nu te văd bine... Grijă mare cu electronica pe moto. Te bolânzește și când ți-e lumea mai dragă, nu te-ajută sau i-ai trecut de limite. S-au mai văzut cazuri...

Tot ce trece de 200 de kile e balenă. E drept că unele-s exagerat de grase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...