Sari la conținut

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 minute, vis-a-vis a spus:

Fără supărare, dar la 2 ani de mers cu un naked de 70 de cai, tot începător ești. Dacă treci de suta de cai nu te văd bine... Grijă mare cu electronica pe moto. Te bolânzește și când ți-e lumea mai dragă, nu te-ajută sau i-ai trecut de limite. S-au mai văzut cazuri...

Tot ce trece de 200 de kile e balenă. E drept că unele-s exagerat de grase...

Dacă R1250R/RS au cutia și accelerația la fel ca GSul, atunci e super ok.

desi 143Nm, creste liniar cât sa o conștientizezi ca începe sa te depaseasca

Îmi dau seama ca sunt începător și ca mai am cale lunga pana sa pot zice ca am trecut de etapa asta. Nu neg asta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, vis-a-vis a spus:

Grijă mare cu electronica pe moto. Te bolânzește și când ți-e lumea mai dragă, nu te-ajută sau i-ai trecut de limite. S-au mai văzut cazuri...

 

Asta e vrăjeală că te bolanzeste că nu știu ce face. Toate sistemele astea sunt senzaționale și ne ajută de mult mai multe ori decât am credea. In loc sa stai să-ți faci griji că nu știu ce nu ai făcut bine, te bucuri de drum și de peisaje, evident până într-o limita, că dacă îi dai cu 250 nici mama tuturor sistemelor electronice nu te mai salvează

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nicio vrăjeală, sunt sigur c-o face. Începi să prinzi încredere-n ce poate mobra și începi să-i dai, mai o frână târzie-n curbă, mai o accelerație aiurea înainte de apex, etc.. La un moment dat va ploua, vei trage tare să prinzi grupul și într-un "S" care se strânge pui fața jos și te duci în botul mașinii de pe contrasens. GS-ul tău de ultima generație e lipit de un gard și făcut muci. Nu mori imediat, ci după ceva timp. Ai tras tare pentru că te-ai bazat pe motocicletă, pe toate sistemele ei. Nu ai realizat că totul are o limită... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, vis-a-vis a spus:

Nu-i nicio vrăjeală, sunt sigur c-o face. Începi să prinzi încredere-n ce poate mobra și începi să-i dai, mai o frână târzie-n curbă, mai o accelerație aiurea înainte de apex, etc.. La un moment dat va ploua, vei trage tare să prinzi grupul și într-un "S" care se strânge pui fața jos și te duci în botul mașinii de pe contrasens. GS-ul tău de ultima generație e lipit de un gard și făcut muci. Nu mori imediat, ci după ceva timp. Ai tras tare pentru că te-ai bazat pe motocicletă, pe toate sistemele ei. Nu ai realizat că totul are o limită... 

Înțeleg ce zici și de cine zici, dar și eu am zis că în niște limite sunt bune și își fac datoria. După o anumită limită asta ziceam și mai sus nu te mai salvează nici mama sistemelor. Și oricum daca e sa o luam așa la drumurile de pe la noi nu prea ai ce caută cu mai mult de 100, nu de alta dar la ce bizoni sunt pe șosele și la ce trafic.....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, SenorPink a spus:

am zis că în niște limite sunt bune și își fac datoria

Nici eu n-am zis altceva, dar în timp amorțesc simțurile, reacțiile. Mai ales la un începător, ele intervin de fiecare dată când forțează și cu timpul se pot dobândi niște deprinderi greșite, care, posibil, să surprindă până și electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Nici eu n-am zis altceva, dar în timp amorțesc simțurile, reacțiile. Mai ales la un începător, ele intervin de fiecare dată când forțează și cu timpul se pot dobândi niște deprinderi greșite, care, posibil, să surprindă până și electronica.

Deci mai bine iau un SH fără ABS fără nimic 🙂 ca așa învăț meserie.

De 2 ori am căzut cu sh-ul fără ABS și surprinzător nu ca aveam vreo viteza ceva, ci la 5-15/h dintr-o prostie.

Stiu ce înseamnă să iei o curba prea tare, sa se închidă din scurt și sa ieși prea larg si doar bulanul sa facă sa nu fie nici o mașina pe contrasens si sa îți dai seama ca dacă aveai un ABS ai fi frânat mai cu simt. Ca nah, atunci când pierzi fata pe ud la 15-20/h ca ți-a tăiat o vaca(stimabila doamna) calea începi sa prinzi o frica de frânat cu fata si luat viraj in același timp.

Stiu ca dacă ești bou nici mama sistemelor de siguranta nu te mai scot din rahat.

Si de obicei ii dau tare doar când am super vizibilitate, in rest abordez curbele la nivelul la care ma stiu 😬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Silver Arrow a spus:

ABS -ul nu lucreaza sub o anumita limita de viteza. 10 km/h cu sau fara ABS este aceeasi treaba. 😉

Mda, ne abatem de la subiect :) nu am nevoie de ABS sa franez la 10/h ci sa pot frana mai cu simt si incredere cand poate nu am anticipat o curba cum trebuie, sau poate cand o sa imi mai taie calea vreo vaca, dar am o viteza mai maricica :) 
Nu am nevoie de electronice ca sa ii dau tare si sa imi aprind o tigara si sa las motorul sa se conduca singur.

 

Revenind la subiectul threadului, o sa incerc sa imi fac timp sa ajung prin CT pt VStrom si Tracer sa vedem cum ne simtim pe ele.

Daca vad pe cineva cu un RS, sa vad daca il conving macar sa ma lase sa o incalec sa vad pozitia.

La Ducati si KTM zic pas.
Si o sa vad cum sta treaba si cu Triumphul Tiger ca arata binisor si vad ca e laudat :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu nu sunt deloc de acord cu ce spuneți voi. O sa încerc sa sintetizez de pe telefon. 

M-am dat ca un scăpat de la ospiciu pe SDuke R gen 2. A fost cel mai blast motor al vieții mele. Gen 3 sucked big time pt. mine. Gen 2 este din alta lume, peste orice am testat eu. Versiunea GT e scalpată iar SAS-ul fără un ou, prin comparatie cu bestia, fiindcă am tras și de alea serios, ca să vad ce și cum. 

 

Dupa care (am căzut din pat și) mi-am cumpărat și pt mine Crosstourer cu gume din vara lui 2020 si nici 3000 de km, dar state desumflate peste iarna. Era mai rapid tovarășul de drum cu mașina banala pe drumul de retur acasă. 

Bineînțeles ca am descoperit motivul peste vreo 3000 de km când am văzut cum le mănâncă inegal asfaltul super grunjos. Eu tot dădeam vine pe roti nespitate si juguri descentrate de o groapa serioasa. Pana sa ma ocup de ele mergeam tare cât se putea. La 180 vibra ghidonul de numai și știam ca acolo trebuie sa tai gazul (frustrant maxim). 

 

Dacă știi sa citești un motor, înțelegi ca ai o nava spatiala sub tine și ca poți mai mult și mai bine, la fel cum înțelegi și ca ești pe un 1600GT de 400 de kg sau pe un 500 cmc anemic din anii 80.

Daca înțelegi "motoare", o iei ușor, ca doar nu pui genunchiul jos din prima curbă. Vezi ce frane ai, ce gume, ce suspensii, ce (,) centru de greutate, cum schimba, cum întra abs-ul și unde, electronica, etc etc etc. 

Dacă te dai jos de pe 790 R, urci pe T7 și te aștepți sa te dai ca și cu portocala, îți meriți soarta. 

 

Acum, când vine vorba de fiarele noastre cu care ne știm de o viata, oameni fiind, greșim. 

Ne dam 2 săptămâni cu niște gume pe uscat și sunt geniale. În amok-ul sau panica respectiva uitam ca am citit undeva ca sunt de 2 lei pe ploaie. Și atunci 1 la miele se întâmplă. 

 

Ca să trag linie - cu cât mai multa electronica și cu cât mai noua, cu atât mai bine.

Părerea mea, salvat de 2 ori de la side-uri instante, cu pasager, pe ploaie, cu a doua în relanti. Habar nu aveam de unde m lor au venit. Am văzut abia pe filmări - marcaje. Dooh. Nu eram megaincrezator sau ceva de genul. Din contra, mergeam încet fiindcă ploua. Doar "uitasem" de treaba cu marcajele. 

M-a salvat electronica de nava spatiala? M-a salvat. 

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, apriliacluj a spus:

Busa e mai ceva ca balena ucigasa ;) 

dar inca nu esti pregatit de asa ceva..., 

De ce nu ar fi pregatit? Busa gen 3 are toate sistemele pe ea, si pana mai prinde experienta poate merge pe modul Rain unde ii taie din putere si e destul de mielusel motoreta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost aseara sa fac un test drive si cu Triumph Tiger 850(singurul disponibil din categoria 900cc), eu fiind interesat de Tiget 900 GT.
La design super ok, saua stock este foarte confortabila...am ramas surprins placut, preia denivelarile foarte bine, dar vine cu un downside ca atunci cand franezi mai tare se lasa foarte mult de fata :)
Incep sa imi dau seama ca ce inseamna ghidon lat nu prea imi place pentru oras cel putin, ca atunci cand trebuie sa iau viraje din scurt de pe loc, trebuie sa ma intind putin dupa ghidon si imi creeaza o senzatie ciudata :D (dar cu experienta cred ca o sa dispara si as sti sa o tin mai bine).

Cat despre motor...nu prea imi inspira nimic, si parca nu are acel je ne sais quoi, un quelque chose care sa iti gadile simturile in vreu fel.
E ok, isi face treaba, dar cam atat...nu m-ar face sa astept cu nerabdare sa o calaresc :D 

...

Am tot cautat peste tot prin tara...
Nu au Vstrom la test drive pe nicaieri.
Abia am gasit un Tracer 900 in Cluj, dar mai dureaza o saptamana inmatricularea.
Nu gasesc pe nicaieri R1250RS la teste si nici sanse foarte mari sa aduca pana prin februarie ...
Nici macar Multistrada 950S nu gasesc la test(desi nu sunt un fan) ca se pare ca in octombrie-noiembrie apare generatia noua si abia atunci o sa o aduca. Cu toate astea cei de acolo ne-au invitat la o cafea, daca avem timp doar asa sa discutam despre model :) un thumbs up din punctul asta de vedere, fiind foarte pro client :)
Kawasaki Ninja 1000SX...nowhere to be found

Versys 1000 au la ATVROM dar doar expusa.
Intelesesem ca weekendul asta ar fi KTM days la ATVROM unde poti sa testezi. not a big fan, poate merg, poate nu :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-au mai spus colegii, repet si eu: tinand cont de ce ai scris, cerinte, eu zic ca Tracer 9 GT e e cauti. Modelul exista la teste, motodynamics il au. Ma rog, a fost trimis temporar la Cluj pentru teste, si era vorba ca l aduc inapoi. Ia legatura cu ei, si vezi ce cum. 

Versys 1000, este o motocicleta ceva mai grea, 258 kg, si se simte asta pe loc/la manevre la viteza foarte mica. Se cam incalzeste in oras/vara. Daca vrei sa vezi una, sa te sui, sa o auzi, sa vorbim, vii pe la mine si vezi. Apare tiger 1200 2021, curand, cred ca o voi vinde la anul :)))))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, LoveBiciz a spus:

Am fost aseara sa fac un test drive si cu Triumph Tiger 850(singurul disponibil din categoria 900cc), eu fiind interesat de Tiget 900 GT.
La design super ok, saua stock este foarte confortabila...am ramas surprins placut, preia denivelarile foarte bine, dar vine cu un downside ca atunci cand franezi mai tare se lasa foarte mult de fata :)

Incep sa imi dau seama ca ce inseamna ghidon lat nu prea imi place pentru oras cel putin, ca atunci cand trebuie sa iau viraje din scurt de pe loc, trebuie sa ma intind putin dupa ghidon si imi creeaza o senzatie ciudata  (dar cu experienta cred ca o sa dispara si as sti sa o tin mai bine).

Se cheamă dive, nu-i mare filozofie, te obișnuiești. E un compromis, deranjant pentru unii.

Cât despre ghidon lat... Îți place, dar încă nu ți-ai dat seama. Sau de fapt cauți mașină, să nu depui efort la manevre. Sigur nu-ți dai seama ce presupune acest tip/stil de mobra.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, SenorPink a spus:

Ia vezi si HD Panamerica poate iti place

E cam love or hate, ma uitai acum la un review de la Revzilla. Merita macar sa dau o fuga la ei sa o vad live.

 

Acum 12 minute, Adrian M. a spus:

Ti-au mai spus colegii, repet si eu: tinand cont de ce ai scris, cerinte, eu zic ca Tracer 9 GT e e cauti. Modelul exista la teste, motodynamics il au. Ma rog, a fost trimis temporar la Cluj pentru teste, si era vorba ca l aduc inapoi. Ia legatura cu ei, si vezi ce cum. 

Versys 1000, este o motocicleta ceva mai grea, 258 kg, si se simte asta pe loc/la manevre la viteza foarte mica. Se cam incalzeste in oras/vara. Daca vrei sa vezi una, sa te sui, sa o auzi, sa vorbim, vii pe la mine si vezi. Apare tiger 1200 2021, curand, cred ca o voi vinde la anul :)))))

 

Tigerul de 1200 depaseste bugetul. daca as avea bugetul pentru ala as merge poate pe R1250GS(ca sotia numa GS viseaza).
Daca Versys are centrul de greutate jos, ma gandesc ca nu ar fi panica mare, ca GSul are 270kg+ si se simtea mult mai usor ca F850GS...

Cat despre Tracer 9 GT...sa-ti dea Dumnezeu sanatate :)) mi-ai scutit 1000ron cu drumul pana la Cluj...merg maine seara la Motodynamics pt test :) 
 

Acum 21 minute, tzunoi a spus:

Du-te..si mai vorbim dupa :)

Merg si la asta :D doar sa vad sigur ca au sambata teste :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LEgat de dive, este normal pana la un punct. Apoi, intervine problema reglajelor, daca are asa ceva furca. Rebound dampening este din fabrica reglat mult mai moale decat ar fi cazul, la fel si preloadul. Faci setari, si se mai domoleste si picatul in nas al suspensiei fata.

Acum 35 minute, LoveBiciz a spus:

 

Buna asa, mergi la test si apui revino cu impresii. Eu zic ca e ce cauti, raportat la ce spui de pret/ce asteptari ai de la moto. O moto usoara, fiabila, comoda, cu destul zvac, fun. Buna si prin oras, si la drum. La un buget mai mult decat decent-mi se pare ca efectiv nu are concurenta, raportat la ce oferta. Da ,este in clasa cu tiger 900 gt si f900 xr, dar ambele sunt mai scumpe.

Tigerul de 1200, ziceam pentru mine, modelul nou urmeaza sa fie prezentat-cel mai probabil la eicma. Il am in vedere ca urmatoarea achizitie in 2022...dar sa vedem daca ramane  ca si pret sub gs. Gs am probat, pe mine nu a reusit sa ma convinga. Este misto, dar  te costa 21k euro. Si nu, nu imi pare ca face banii astia. Dar este o parere subiectiva, nu vreau sa sara toti posesorii de gs acu in sus :D

Versysul de 1000 modelul 2019, este ce am eu acum. De asta iti spuneam de el, daca vrei sa vezi cum e. SI nu prea are centrul de greutate jos, nu il compara cu gs ca nu e asa. Eu ma gandesc sa l schimb, doar fiindca mereu am vrut sa tot incerc alt si alt model. Si parca as vrea ceva mai vanjos, cand vine vorba de cuplu/cai, si poate cardan-de aici ideea de gs ori tiger 1200. 

Legat de ktm, pai au sigur sambata sesiune de teste la atvrom, doar sa nu ploua. 1290 adv s, pe hartie, este deja in alta liga, performante. E un salt mare de tot, fata de ce ai avut anterior-poate prea mare, dupa doar 2 ani. Si eu sunt tare curios sa vad cum e modelul 2021, care ar fi cica mai asezat, mai usor de pilotat. Asa ca voi da buna ziua, sa l incerc.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Adrian M. a spus:

LEgat de dive, este normal pana la un punct. Apoi, intervine problema reglajelor, daca are asa ceva furca. Rebound dampening este din fabrica reglat mult mai moale decat ar fi cazul, la fel si preloadul. Faci setari, si se mai domoleste si picatul in nas al suspensiei fata.

La o motocicleta gandita din fabrica ca fiind adventure touring si implicit cu o cursa mai generoasa la suspensii, poti sa ii faci tu ce vrei, insa nu cred ca vei gasi un compromis bun intre a diminua efectul de picat in bot pe franare si in acelasi timp sa isi pastreze confort la rulatul peste denivelari. Asta daca are furca reglaj la compresie, ca altfel din  reglaj la preincarcare si revenire nu faci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...