Sari la conținut

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, Metal Heart a spus:

@cuki

Ai ditamai dealerul Ducati in Cluj. Triumph ai la o aruncatura de bat, la Sebes. Asta ca sa nu zic ca ai mai toate brandurile la dealerii locali de acolo. 

 

stiu pe un baiat care a trebuit sa trebuit sa puna motocicleta pe platforma ca sa faca revizia in Bulgaria ca nu s-a mai inteles cu unul de la reprezentata de pe aici. cam asa e treaba cu ditamai dealerul :)  (si nu ma refer la Triumph si nici la Cluj :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, cuki a spus:

cu siguranta nu e monument, dar ai retea de service si un brand in spate. Asta vine cu costuri mai mari in ceea ce priveste achizitia si serice-ul (ca doar showroom-urile, mecanicii si dotarea tehnica nu is gratis), dar macar sti ca in eventualitatea unei probleme, sa nu ai mari batai de cap.

Da, am comandat in martie 2015 o janta fata la R1200RT. Fix in octombrie sau noiembrie a venit din Deutschland.

Stiu ca o fost un imbecil de MBA-ist in Jermania care a luat o decizie inteleapta in privinta furnizorului de jante. Oare o mai fi pe acolo? Sau mai sunt si altii ca el (asta e problema mai importanta)?

Noroc cu oamenii de la BMW Otopeni care si-au facut o pomana si mi-au dat cu imprumut o janta fata ca sa am cu ce sa ma plimb. Asadar in privinta service-ului loco si mai ales a celor care lucreaza acolo, este de apreciat atitudinea fata de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Silver Arrow a spus:

Noroc cu oamenii de la BMW Otopeni care si-au facut o pomana si mi-au dat cu imprumut o janta fata ca sa am cu ce sa ma plimb. Asadar in privinta service-ului loco si mai ales a celor care lucreaza acolo, este de apreciat atitudinea fata de client.

Lasa ca pot eu sa iti dau contraexemplu cu BMW Otopeni , cu aceeasi moto luata de la tine. Sau  na, pe mine m-au vazut mai sarac probabil :))))) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

7.

Pai ar fi motor de young adults daca ar exista conditii sa il exploatezi in Ro. Aka autostrazi si europene serioase, trasee de distanta lunga (TF si TA sunt trasee de 2h si pana acolo nu ai ce face, defileul Dunarii sa tina 4 h cu pauze?, samd)

 

cred ca voi folositi young adults ca "mai are cativa ani pana la impotenta"

categoria aia ar fi aia care mai baga o golaneala cu genunchi pe jos, un circuit, un wheelie, toate cam grele cu autobuzul

 

poate va referiti la faptul ca copiii posesorilor sunt "young adults"

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, _Raul_ a spus:

7.

Pai ar fi motor de young adults daca ar exista conditii sa il exploatezi in Ro. Aka autostrazi si europene serioase, trasee de distanta lunga (TF si TA sunt trasee de 2h si pana acolo nu ai ce face, defileul Dunarii sa tina 4 h cu pauze?, samd)

Dpmdv, comportamentul GT-ului nu este unul pentru 65+.

Este un motor prea puternic pentru cineva care are reflexele din ce in ce mai incete si forta fizica din ce in ce mai slaba.

Adica, daca il iei sa te dai cu el cum a fost el gandit, nu pentru poze.

8.

Fiindca sunt total deconectati de elementul uman in Europa.

Si asta se vede la cum le mananca din ce in ce mai mult din segment fabricantii europeni (continental vorbind, incluzand si Triumph).

Eu consider ca pe o motocicleta, ca sa nu mori, iti trebuie o conexiune buna cu asflaltul.

Adica in primul rand suspensii ideale si apoi electronica (abs, cornering abs, TC, samd).

Dupa care, fiindca motociclismul este o placere imens de scumpa (un rand de echipamente bune costa 1000 de euro si uneori este ideal sa ai minim 2 randuri) se prezuma ca eu dau niste foarte multi bani ca sa ma simt bine, fiindca asta este singura mea supapa.

Si cand dau 15-20k de euro pe o motocicleta noua sau 5-10k pe un sh vreau o experienta de banii aia.

O experienta cu un vehicul care ma astept sa fie conceput de indivizi care gandesc, nu doar perpetueaza.

Vreau o ergonomie buna in sa, vreau butoane logice, protectie ok la vant (adica parbrize testate, nu aruncate), as vrea ca fabricantul respectiv sa se fi gandit ca motocicleta respectiva va merge in Europa unde este frig si ca manerele sau saua incalzita ar fi de bun augur, ca aici multi facem turism cu partenere si ca un suport de topcase macar ar fi de dorit.

Si da, vreau si un statement. Vrei ca motocicleta ta sa fie cumva. Mie japonezele mi se par un copy/paste perpetuu.

Da, marcile europene sunt 10 ani in fata japonezilor la design. Si ma gandesc doar la ultimul MT07 sau la ultimul CBF (parca, patru in linie-le ce trebuie sa apara in 2022 si care a preluat fata de de la X-Adv; adica cat de moarta sa fie imaginatia ta de manager ca sa faci asa ceva si sa vrei sa fii cumparat in Eu? )

9.

A trecut acum o saptamana un Elantra pe langa mine si am ramas ca la dentist. Eu care nu am nici o treaba cu masinile, am zis in gandul meu ca mi se pare la fel de elegant si sleek ca un Mercedes sau Volvo premium. Si in mintea mea s-a declansat ideea asta, ca daca Sym si Kymco se misca precum Hyundai sau Kia sper sa ii bage pe japonezi in buzunar in vreo 10 ani.

Am citit cu mare atentie discursul tau fluviu si recunosc ca aici te-am pierdut:

''Si da, vreau si un statement''

Ce puii mei trebuie sa inteleg din asta?

 

Pentru tine ca sa nu dai coltul pe moto ai nevoie de conexiune buna cu asfaltul?!? 🤔

Sau mai degraba o conexiune buna cu realitatea in care traiesti si prin care circuli.

Dupa ce am facut pana asta vara in BG, am pus pe Goldwing ce am gasit: o anvelopa spate cu DOT2011. Cum de nu oi fi dat coltul? Ca am mai umblat cu ea, si conexiunea iti garantez ca este plapanda. Am verificat-o.

 

Iar pentru intelegerea nostra, sau cel putin a mea: cum a fost gandit GT-ul sa te dai?

 

Nu o sa iti vina sa crezi ca exista posesori de Goldwing exista in RO care nici pe departe nu sunt seniori. Ma rog asta daca nu cumva pentru tine cei pe la  40 sau 45 de ani nu sunt si ei tot seniori....

 

Tu esti in categoria celor care sunt interesati de motor, mai putin de motociclism (asa cum il intelegem unii dintre noi), ceea ce nu este rau, e foarte bine.  Tu vrei ''statement'', vrei ''o experienta'' de banii pe care ii dai pe moto. Te intereseaza cum arata, cum zboara si asa mai departe.

 

Pentru faptul ca nu toti sunt ca tine, si si mai  bine ca nu sunt ca mine :crack:, de aceea nu au disparut japonezele. Si nici nu vor disparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

Sa stii ca generatia moderna de boxer -2015 2019-pana au pus shitft cam, pare nimerita

Nu la asta angrenează butucul discului de ambreiaj doar pe 1/2 din lungimea canelurilor cu priza? 🤔 Că atunci au nimerit bine....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost in situatia asta in Iulie . Am oscilat intre GS si Multistrada V4s .  In final am ramas la GS .

La un pret de lista, la data respectiva, de 21.671 euro ( azi aceeasi configuratie costa cu aprox 800 eur mai mult , parca nu era deja destul de scump ) am obtinut un discount de 1.371 euro + 20 % discount la orice accesorii as fi cumparat in ziua in care am ridicat motocicleta + numere rosii platite de dealer. Asta cu discountul la accesorii este cam frectie pentru ca oricum le gasesti online cu aproximativ 20 % mai ieftin decat in magazinul dealer-ului. 

Motocicleta era  pe stoc .

 

Editat de marchand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si design imi place mai mult Multistrada , dar faptul ca nu am reusit sa fac un ride test ,plus pretul mai mare , plus atitudinea dealerului ,plus garantia de 5 ani la BMW vs 4 la Ducati , etc ... . 

 

Dar dintre toate cred ca cel mai mult a contat atitudinea dealerului , modul in care a pus problema . Concluzia mea a fost ca nu sunt interesati sau pur si simplu nu stiu sa vanda . 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, marchand a spus:

Ca si design imi place mai mult Multistrada , dar faptul ca nu am reusit sa fac un ride test ,plus pretul mai mare , plus atitudinea dealerului ,plus garantia de 5 ani la BMW vs 4 la Ducati , etc ... . 

 

Dar dintre toate cred ca cel mai mult a contat atitudinea dealerului , modul in care a pus problema . Concluzia mea a fost ca nu sunt interesati sau pur si simplu nu stiu sa vanda . 

 

In București? Eu am fost și am făcut și drive test. Fără nici un fel de stres mi-a dat-o la testat Fabio și m-a invitat să trec și cu pasagera să vadă și ea cum e. Ok nu e la nivelul BMW de customer skills dar oricum e peste alte reprezentante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reusit sa fac drive test nu pentru ca am fost refuzat de dealer , nu am reusit din cauza ca sunt la 500 km distanta de Bucuresti . La noi sa faci 500 km iti ia cam 9-10 ore , pe sens . Prea mare deranjul .

 

Nu am vrut sa sugerez ca persoana cu care am vorbit la dealer ar fi fost nepoliticoasa sau sa fi avut vreun comportament nepotrivit. 

Reformulez , pur si simplu nu au reusit sa ma convinga sa cumpar de la ei in conditiile in care nu pretul a fost cel mai important criteriu atunci cand am cumparat mobra .

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, marchand a spus:

Nu am reusit sa fac drive test nu pentru ca am fost refuzat de dealer , nu am reusit din cauza ca sunt la 500 km distanta de Bucuresti . La noi sa faci 500 km iti ia cam 9-10 ore , pe sens . Prea mare deranjul .

 

Nu am vrut sa sugerez ca persoana cu care am vorbit la dealer ar fi fost nepoliticoasa sau sa fi avut vreun comportament nepotrivit. 

Reformulez , pur si simplu nu au reusit sa ma convinga sa cumpar de la ei in conditiile in care nu pretul a fost cel mai important criteriu atunci cand am cumparat mobra .

 

 

 

Nu mă înțelege greșit, sunt de acord cu tine, adică când vine vorba de o astfel de achizitie contează și experiența și felul în care ești tratat de dealer. Nu de alta dar nu îți cumperi o pereche de tenisi de 260 de lei, iei o moto de 26k euro. Din punctul ăsta al experientei sunt de acord că cei de la beamer sunt peste restul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, SenorPink a spus:

@LoveBicizia baga un ochi aici, de abia a iesit si e sport tourer. Poate merita sa astepti sa iasa: 

 

 

Acum imi aparuse si mie la feed pe youtube :) si nu arata rau.

E un competitor pentru Kawasexy Ninja 1000SX...sunt aproape identice la cc, cp, ergonomie, aspect, dotari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce se vede in poze, pozitia este mai indreptata , vs z1000sx. Chiar interesanta motocicleta, chiar daca arata cumva a r1 :))

Daca ar scoate si o versiune cu suspensie electronica, sa vina mai spre 2022...n ar fi rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well guys,

C'est fini 😀

 

Dupa ceva analizat optiunile de creditare/leasing, am decis ca leasingul e hotie la drumul mare si ca o voi lua in primavara cu banul jos.

Optiune finala R1250RS

Azi de dimineata am platit avansul pentru lansarea comenzii si teoretic va ajunge pe la inceputul lunii ianuarie :D si sper sa ma pasuiasca pana in februarie 😁

Am mers ca dotari:

- Stil Sport: culoare alba + spoiler motor

- Pachet Touring: Dinamic ESA, Keyless, pregatirea pt Navi, Cruise Control, Cric central si suport bagaje laterale

- Pachet Dinamic: DTC, MSR, Daylights, QuickShifter, Ride modes, Semnalizari led, ABS Pro(Cornering ABS)

- RDC + Mansoane incalzite

- suport topbox

- garantia de 5 ani

 

Si dupa ceva ping-pong am reusit si o reducere care sa ma coafeze :) Ca s-ar fi putut mai mult, cel mai probabil. Ca poate in primavara vor fi ceva extra reduceri/promotii, tot ce e posibil, doar ca apoi ar fi intarziat foarte mult livrarea si ... meh :) 

Pofta ce-am poftit 🥰

 

 

In ceea ce priveste optionalele/accesoriile, vad apoi ce iau dupa ce o sa am si o serie de sasiu :) 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, LoveBiciz a spus:

Well guys,

C'est fini 😀

 

Sa fie cu noroc alegerea!

3 luni termen de livrare, uhaaaaa! :D

Cat a ajuns cu toate cele? Si cat a fost discountul oferit, procentual? La care vanzator de bavareze? MOtohub, Centura, Iasi, Oradea? :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...