Sari la conținut

Atv aeon cobra


Ionel413
 Share

Postări Recomandate

Salut, până să nu mai pornească a dat vreun semn de mers necorespunzător sau pornire grea?

Dacă zici că îți dă benzina afară pe gura unde intră aerul se poate ca plutitorul să nu îți mai închidă și să vină prea multă benzină, se umple "paharul'' de la carburator și în loc să închidă plutitorul vine benzină în continuare și dă pe afară, dar are și un furtun de surplus pe care teoretic ar fi trebuit să pice benzină în cazul ăsta.

Dacă te pricepi cât de cât, dă jos carburatorul, demontează-i partea asta și acolo o să găsești un plutitor similar cu ce ți-am lăsat mai jos în poză.

Când "paharul" ăla se umple cu benzina el se ridică și trebuie să etanșeze ca să nu iasă pe sus.

Întoarce carburatorul cu susul în jos și suflă pe unde vine furtunul de benzina , o să iasă aer pe o gaură unde vine alt furtun, astup-o cu degetul și suflă în continuare.

Dacă apoi observi că iese aer pe lângă plutitor înseamnă că nu etanșează perfect și benzina urcă sus pe lângă el.

În caz că nu te pricepi cât de cât, caută un mecanic să îl verifice.

Mai explicit de atât nu am putut să fiu, eu altă idee nu am :)

k-s-technologies-plutitor-technologies-carburator-honda-cu-bolt_04e7ae.jpg

Editat de Daviddd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am pus pedala , am verificat scanteia si carburator plutitorul am cautat si pe net si e bine pus , deci dau la pedala scanteie are , benzina ii intra in capul pistonul deoarece bujia cand o scot e uda , benzina e de calitate nu de aia din peco  cu apa , nu stiu ce sa ii mai fac , poate sa fie de la compresie sau de la carburator , compresia nu o pot masura ca nu am acel aparat si nici nu pot ajunge la sevice ca sunt departe de oras ... 

Editat de Ionel413
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,ai de unde sa cumperi 2 prezervative? Unu-l tragi pe carburator,in locul filtrului de aer,celalalt pe evacuare(teava de esapament).Dai la automat,cu bujia pusa,dar dai scurt,reprize de 1 secunda.Daca cel de pe carburator,se umflă,...compresia se intoarce in carburator(nu e bine).Daca acelasi prezervativ de pe carburator,tinde sa o ia catre cilindru,si cel de pe evacuare se umflă,...compresia(segmentii,supapele,ar trebui sa fie bune.Inseamna ca e altceva baiu🤪.

Motoarele nu sunt altceva,....doar niște pompe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci fratilor o noutate am aflat azi , nush cum a reusit dupa ce i am schimbat lantul de distributie , nu mai era pus la punct , cred ca nu e lantu exact acelasi pas , l am pus pe cel vechi si am incercat si nu mai arunca pe carburator benzina dar tot nu porneste , scanteie are benzina are... acum zau ca nu mai stiu ce sa fac ...

Compresia e buna , nu stiu ce model exact de motor e stiu ca e gy6 dar nu gasesc pe aici prin tara nimic... de 180cc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...