Sari la conținut

Kawasaki Ninja 650


ionutpm
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 10.09.2021 la 12:07, l.u.v a spus:

Zi-mi că nu ești IT-ist! 

 

La 10.09.2021 la 14:01, ionutpm a spus:

 

Ba sunt, e ceva rau in asta? :D 

 

Poate fi, inainte corporatistii erau ciuca bataii printre motociclisti, acum sunt it-istii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ENEOS said:

Importantă e atitudinea pe care o ai stând LÂNGĂ moto la Victoriei, dă-le draq de curbe! 

Dar e musai outfit de chiele cu cocoașă! 

 

Atat! Sunt pe drumul cel bun, stiu ce am de facut! 

 

40 minutes ago, Nguyen said:

Poate fi, inainte corporatistii erau ciuca bataii printre motociclisti, acum sunt it-istii.

 

In ce sens? Ce merserie ar trebui sa am ca sa fiu "acceptat" (nu urmaresc asta)?  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 hours ago, l.u.v said:

Mecanic moto bun? 

 

Cred ca sunt destul de putini mecanici buni. Dar imi place partea de mecanica si daca am ocazia sa discut cu cineva despre astfel de lucruri imi face placere.

 

41 minutes ago, Dan_06 said:

  Clar tu ne trollezi. 😀

 

Glumesc si eu, din cate am inteles sa faci un wheelie e al doilea cel mai greu lucru de facut pe un motor, dupa agatat fete. :D 

 

Cateva intrebari daca m-ati putea ajuta:

 

1. Dupa vreo 50 de km incepe sa ma doara "partea de jos". Oare stau prea aplecat? Ce as putea sa fac? Saua ar trebui sa fie in regula ca e totusi un sport-tourer.

2. La cati km ar trebui sa curat si lubrifiez lantul? Eu ma gandeam la 700, mi-am luat solutii de la Ipone cu perie. Apoi, o sa fac asta in spatele blocului, e de ajuns daca pun niste hartii pe jos ca sa nu fac mizerie? 

3. Mobra e in rodaj, eu o tin in principiu pana in 4000 trecand uneori peste. Am citit intr-o carte si am vazut si pe Youtube ca ar trebui sa o duc si in ture mai mari (ca producatorii nu recomanda asta pentru a preveni eventuale accidente doar) - E in regula daca o duc in 8000? 

 

Am uitat sa mentionez ca sunt incantat cand ma saluta alti motociclisti si ii salut si eu, desigur. Se mai intampla mai ales prin oras sa stau cu mana pe ambreiaj dar salut din cap. 

Oprisem la un moment dat la o tigara si un coleg cu mobra m-a intrebat daca e totul bine. Ma bucur sa vad ca in realitate motocislistii sunt mai prietenosi decat unii de pe forum. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.09.2021 la 22:36, ionutpm a spus:

In ce sens?

 

In sensul ca de regula corporatistii (respectiv it-istii) sunt persoane sterse si fara personalitate. Aceste persoane se apuca de motociclism in speranta ca vor elimina banalul din viata lor majoritatea esuand lamentabil.

 

La 11.09.2021 la 22:36, ionutpm a spus:

Ce merserie ar trebui sa am ca sa fiu "acceptat" (nu urmaresc asta)?  

 

Sofer de camion, ca @goe 75 dar e posibil si sa fii somer si sa fii mai bine vazut ca un it-ist in lumea asta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, ionutpm a spus:

 

Cateva intrebari daca m-ati putea ajuta:

 

1. Dupa vreo 50 de km incepe sa ma doara "partea de jos". Oare stau prea aplecat? Ce as putea sa fac? Saua ar trebui sa fie in regula ca e totusi un sport-tourer.

2. La cati km ar trebui sa curat si lubrifiez lantul? Eu ma gandeam la 700, mi-am luat solutii de la Ipone cu perie. Apoi, o sa fac asta in spatele blocului, e de ajuns daca pun niste hartii pe jos ca sa nu fac mizerie? 

3. Mobra e in rodaj, eu o tin in principiu pana in 4000 trecand uneori peste. Am citit intr-o carte si am vazut si pe Youtube ca ar trebui sa o duc si in ture mai mari (ca producatorii nu recomanda asta pentru a preveni eventuale accidente doar) - E in regula daca o duc in 8000? 

 

 

1. O sa te obisnuiesti. E chestie de acomodare. Sau poate strangi prea tare din el? 🙂

2. Cam pe la 500 km. Acum depinde si daca ploua sua nu, daca mei mergi si pe drum de pamant cu praf, cat de des o speli. Eu ti-as recomanda http://www.scottoiler.com/product/scottoiler-vsystem-universal-edition/  Eu mi-am pus si am scapat de grija asta. Nu imi place deloc sa frec lantul. Vezi daca la tine se potriveste asta pe vacuum sau iti trebuie electric.

3. o poti duce pana la 8.000, dar dupa rodaj. As zice dupa primii 2.000 km si schimbul de ulei la fiecare 1.000 km. Dar inca o data, adu-ti aminte ca mobra ta este doar de 650 cmc. Nu ii cere mai mult, ca nu are. Si ai si un beculet in bord care iti face cu ochiul cand ajungi prea sus in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, pitesti2010 a spus:

As zice dupa primii 2.000 km si schimbul de ulei la fiecare 1.000 km. 

Cum adica schimb de ulei la fiecare 1000 km? Asa schimbi tu la ea? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru raspunsuri! 

 

In manual zice:

1. 0 - 350 km - 4000 rpm

2. 350 - 600 km - 6000 rpm

3. 600 - 1000 km - Ride moderately :D 

 

Deci voi merge pe calea sigura si voi respecta limitele. Lantul voi incerca sa il curat la 500 km (sau 700 km deoarece nu merg pe ploaie sau pamant/nisip) iar revizia o voi face pe prima la 1000 km, apoi o sa vad ce zic si cei din service, dar nu ma deranjeaza sa mai fac una peste inca 1000 km. Cred ca ar prinde bine mai ales ca dupa primii 1000 km voi merge cu ea mai turata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat span am gasit in fiecare motor nou, prefer sa fac primele 2 schimburi la cate 1.000 km, aoi cu respectarea intervalului mentionat in manual.

Si nu, nu vorbesc degeaba.

Si da, merg cu uleiurile recomandate de producator, asta ca sa mai eliminam o intrebare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tip si brand si este in regula asa. Si tocmai pentru ca uleiul nu este scump eu am preferat sa fac de fiecare data scimbul la 1.000 si la 2.000 km. Apoi la 6.000 sau la fiecare 2 ani, ca nu mereu pot face km suficienti cu motoreta ca sa il schimb la nr. de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.09.2021 la 9:16, ENEOS a spus:

Cu echipamentul ăla nu țufi nimic, chiar dacă a fost scump! 

+1

La 11.09.2021 la 14:46, ionutpm a spus:

Eu credeam ca nici nu conteaza echipamentul, ca trebuie doar sa fiu pe un motor si sar fetele pe mine

ori ai piele "racing" pe tine ori slapi. 

touringul e intre.

La 11.09.2021 la 14:46, ionutpm a spus:

Pana acum doar 3 vecini mai in varsta si un pusti au fost incantati de el. Cu ce gresesc? :( 

daca-ti plac baietii / barbatii cu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ionutpm a spus:

Lantul voi incerca sa il curat la 500 km

Prea des, dacă ziceai să-l ungi era ok. 

 

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

lanțul se curăță și se unge la două rezervoare

Cum unii pun benzină de 20-30 lei nu îl mai ung deloc. 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare pentru voi: E adevarat ca soferii de dubite sunt cei mai idioti? Am mers azi si prin oras si pe centura, toate bune si frumoase, dar cateva masini imi tot stateau lipite de codita. Toate erau dubite. Stiu, merg incet, mai ales in curbe, dar eu ma gandeam ca soferii de dubite sunt ceva mai capabili. Ca sa nu mai zic ca marea parte a drumului avea 2 benzi, aveau pe unde sa treaca si era si liber. 

Marti merg sa ii repar codita si o sa fie ca noua Kawi ❤️ 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incepe cu dube albe, peugeot-uri roșii , etc.

Omu redus mintal poate conduce orice acaret.

E mai simplu sa presupui că toți sunt reduși, in felul asta ramai vigilent.

 

Daca un animal e prea aproape fa-i semn cu mâna sa lase acolo niste metri.

Mâna stângă, din motive evidente de gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata, daca mergi incet cam incurci traficul. Incearca sa mergi cu aceeasi viteza cu care merg toti. Atat la volan cat si la ghidonul motoretei sunt oameni cu diverse educatii si experiente. Daca simti ca ceva este in neregula pe drum sau ca toata lumea are ceva cu tine, opreste-te, faci o pauza de un suc, doua poze si o admirare a motoretei si apoi pornesti iarasi. Sa nu crezi ca daca esti pe motoreta o sa ai mai multe trese. Esti un participant la trafic si trebuie sa te incadrezi in peisaj. Stangaciile se vad si se taxeaza de catre cei "cu esperienta". Cam asta ai patit tu. Cred. 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai m-am bazat pe ceea ce a spus el: "Stiu, merg incet, mai ales in curbe".

Si eu merg incet, dar asta nu mai incet decat masinile care ma inconjoara. Altfel nu ar mai fi traficul fluent si cei din spate m-ar impinge mereu. Valabil si cu masina si cu orice alt vehicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...