Sari la conținut

Cica sa nu tinem iPhone-ul montat pe mobra :)


andreih
 Share

Postări Recomandate

A durat ceva ani sa ajunga la concluzia asta se pare. M-a amuzat articolul, e si oficial de la nava mama.

 

Exposure to vibrations, like those generated by high-powered motorcycle engines, might impact iPhone cameras

Exposing your iPhone to high amplitude vibrations within certain frequency ranges, specifically those generated by high-power motorcycle engines, can degrade the performance of the camera system.

 

https://support.apple.com/en-us/HT212803

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am coleg ce a prajit functia de zoom la iPhone 11 dupa o utilizare minimala .

Tragedia omului era ca 11-le facea poze mai bune decat Samsungul personal

 

Acum 2 ore, adidas a spus:

De ce ai merge cu telefonul montat pe ghidon?

Odata ce am iesit din Ro, Waze este un fel de a doua natura.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, tzunoi a spus:

Si nu e limitat la IPhone. Tot ce are stabilizare optica sau pe senzor e predispus la asa ceva. 

 

Atunci m-am scos, Note 10 pro are stabilizare electronică, dar oricum filmez de mă rup. 🤣

Acum 6 ore, _Raul_ a spus:

Odata ce am iesit din Ro, Waze este un fel de a doua natura.

Îi bun și în țară. Și nu doar pentru radare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problemă ar putea fi faptul că pe "motorcycles with high-power or high-volume engines" se produc vibraţii la frecvenţe joase care aduc "merele" în regim de rezonanţă mecanică. Uneori declanşează senzorii (piezoelectrici) de pe la alarmele "căruţelor" pe lângă care treci  😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu sunt un cunoscator sau interesat al domeniului.

Omul mi-a aratat telefonul - cand pornea camera si o indrepta spre un obiect pentru a il fotografia, intra intr-un zoom in/zoom out fara oprire. Daca l-ar fi lasat 5 minute sa faca auto zoom, cred ca 5 minute nu s-ar fi oprit.

F 850 Gs.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Lucian_M a spus:

Ce să mai zicem de monocilindrice sau de unele harli, care îți mișcă organele chiar și la relanti. 

Concluzia: nu vă puneți aifon pe ghidon. 🤣

n-are legatura cu aifionu, toate telefoanele ce au stabilizare hardware-nu software, sunt pasibile a se defecta de la vibratiile generate de moto. Eu inca n-am reusit, si am tot folosit telefoane in ture, paralel cu gpsul dedicat.

A, mint, am facut praf un telefon, cand am trecut peste o denivelare horror si a zburat-nu aveam siliconul ala de siguranta. Era telefonul de munca, oh well :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, patrick1 said:

Pentru hartă.

Altfel este ilegală folosirea lui în timpul mersului (cu funcţii de telefonie). Normal.

Chestiune de atenţie.

Daca stii geografie, n-ai nevoie de nici un telefon. Te uiti inainte de plecare, in mare, la traseu si apoi ai indicatoare dupa care sa te ghidezi. Cand eram mai pustan si ieseam din tara, nu aveam smarturi pe vremea aia, ma uitam pe harta si memoram traseul. Nu m-am ratacit niciodata dar am ratat o singura data, in Budapesta, iesirea de pe centura inspre Romania. In schimb, acum 2 ani in drum spre Sicilia, am pornit Google Maps pe langa Napoli si m-a scos si m-a bagat si m-a scos incontinuu de pe autostrada aia de am innebunit. Am inchis aplicatia si am mers ca neandertalianul, dupa indicatoare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De peste 5 sau 6 ani folosesc aceeasi carcasa la telefon. Prima data la Iphone 5S si acum la SE. Da, alea mici si bune. Nu am avut probleme cu nimic si il folosesc intensiv la harti, cartare, Roadbook. Eu zic ca tine si de carcasa folosita. X ram si genul de copii par ca transmit direct vibratia. O carcasa inchisa, cu parte de cauciuc la interior ar ajuta foarte mult. 

P.S. Am prieten care a ars 2 camere pe androide, asa ca, e despre toate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, adidas said:

Daca stii geografie, n-ai nevoie de nici un telefon. Te uiti inainte de plecare, in mare, la traseu si apoi ai indicatoare dupa care sa te ghidezi.

Atunci cand navigarea se face dupa trackuri gpx nu prea te-ajuta indicatoarele sau geografia cunoscuta.

Facand mult offroad, am experimentat atat eu cat si colegii de tura stricatul camerelor: iPhone, Samsung si Huawei.
Exista solutia cu device-uri dedicate de navigatie pentru offroad, dar sunt scumpe si e un pic mai dificil managementul trackurilor, plus ca e foarte convenabil sa muti de pe aplicatia de tracking pe Waze / Google Maps. 
 

 

49 minutes ago, Patrick_M said:

O carcasa inchisa, cu parte de cauciuc la interior ar ajuta foarte mult. 

Mi se par enervant rau de folosit alea, mai transpira folia sau nu functioneaza touch-ul cum trebuie, se pot incinge mai tare din cauza ca nu sunt ventilate. Dar pot intelege ca te-a scapat de beleaua cu camera.
Asa mai sunt niste solutii, gen Quad Lock sau Rokform care includ un amortizor de vibratii, insa vorbim de accesorii de la 100-150 de euro in sus. Daca vrei si varianta de incarcare wireless, lejer spre 200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, adidas a spus:

In schimb, acum 2 ani in drum spre Sicilia, am pornit Google Maps pe langa Napoli si m-a scos si m-a bagat si m-a scos incontinuu de pe autostrada aia de am innebunit. Am inchis aplicatia si am mers ca neandertalianul, dupa indicatoare :D

La waze si/sau google maps este o setare care permite alegerea categoriilor de drumuri pe care sa le evite. La fel ca tine am patit si eu din cauza faptului ca era bifata (predefinit) evitarea autostrazilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, bursyllac said:

Asa mai sunt niste solutii, gen Quad Lock sau Rokform care includ un amortizor de vibratii, insa vorbim de accesorii de la 100-150 de euro in sus. Daca vrei si varianta de incarcare wireless, lejer spre 200.

QuadLock nu se apropie de 100E, prinderea, husa si amortizorul. Eu am de 2 ani si pana acum a fost ok, am facut destul de multi km cu telefonul deasupra bordului. Ce e drept, vibreaza putin, dar nu incat sa nu vad maps sau alte info din telefon. Am schimbat telefonul acum doua luni si am luat amortizorul cu alta husa, ambele cred ca au fost vreo 60E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, therocketscientist1 said:

La waze si/sau google maps este o setare care permite alegerea categoriilor de drumuri pe care sa le evite. La fel ca tine am patit si eu din cauza faptului ca era bifata (predefinit) evitarea autostrazilor.

Da, stiu la ce te referi. La mine nu e niciodata bifata evitarea autostrazilor. Eu cred ca mai degraba incerca sa ma scoata de pe autostrada si sa ma trimita pe vreun DN din cauza "aglomeratiei" de pe autostrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, adidas said:

Daca stii geografie, n-ai nevoie de nici un telefon. Te uiti inainte de plecare, in mare, la traseu si apoi ai indicatoare dupa care sa te ghidezi. Cand eram mai pustan si ieseam din tara, nu aveam smarturi pe vremea aia, ma uitam pe harta si memoram traseul. Nu m-am ratacit niciodata dar am ratat o singura data, in Budapesta, iesirea de pe centura inspre Romania. In schimb, acum 2 ani in drum spre Sicilia, am pornit Google Maps pe langa Napoli si m-a scos si m-a bagat si m-a scos incontinuu de pe autostrada aia de am innebunit. Am inchis aplicatia si am mers ca neandertalianul, dupa indicatoare :D

Da, ai dreptate, dacă circuli exclusiv pe asfalt te rătăceşti mai greu.

Probabil însă că nu ai încălecat şi un DR 800 pe drumuri nemarcate (de pădure), unde o hartă prinde bine de multe ori, chiar dacă mergi "per pedes".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se pare ca poate sari pretul...cum le-am luat eu nu am simtit deloc ca am dat mult. Wireless charging si usb nu e musai, eu am luat un cablu de 2 m si l-am tras de la prinderea de sub sa. Prinderea aia cu wireless pare mare, daca mai pui si rotirea aia...cu vibration dampener...s-a ales praful.

Ideea este ca pare sa functioneze Quadlock pana acum, sa vedem cat rezista...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...