Sari la conținut

Licitatii vanzari motociclete. De ce nu incercam si noi?


TETEA.
 Share

Postări Recomandate

Ziua buna!

Nu prea fac eu topicuri noi, dar e o intrebare ce ma framanta de cativa ani, si m-ar interesa opiniile voastre asupra subiectului.

Pe scurt, pe afara sunt multe site-uri de licitatii. Se cumpara si se vinde cam orice prin licitatie. De ce credeti ca in Ro nu a luat amploare modul asta de a vinde/cumpara? E ceva in legislatie ce interzice? E lacomia vanzatorilor care spun "fara atat capac n-o dau!" cea care ne impiedica? Teama de a vinde ceva la un pret cinstit fara a face profitul visat? Habar n-am...

Eu mi-as pune la vanzare mobra la licitatie, daca ar fi. Voi?

Liber la discutii/pareri, dar fara flame daca se poate. 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca si pe afara exista un prag minim sub care nu se scade si nu se vinde bunul. Dupa care urmeaza hammer price - pretul la care s-a licitat si caruia i se mai adauga taxe si comisioane. La noi spre exemplu, urmaresc site-ul de bunuri recuperate care se vand public in regim de licitatii si de cele mai multe ori preturile sunt la nivelul mediu spre sus al pietei si practic nu prea renteaza sa iei de acolo. 

 

Iar in plus piata sh la noi e cumva atipica fata de ce e prin alte parti, o groaza de rable care se vand la pret de bun retro/vintage, motiv pentru care sunt si foarte mare fan al cumparatului de nou. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca este o componenta culturala. Cumparatorul vrea sa negocieze in jos, iar vanzatorul pune mai mult ca sa-i dea senzatia cumparatorului ca face afacere.

Poveste: La un moment dat am vrut sa vand o motocicleta cu 3600 euro. Am scos-o la banii astia spunand ca nu vreau sa negociez. Am facut o lista cu ce nu este bine in legatura cu ea si am considerat ca am scazut ce era de scazut. Nu am vandut-o. Toti care ma sunau cautau sa negocieze. Dupa am scos-o la vanzare cu 3950 si dupa o negociere ca-n filme am vandut-o cu 3650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, therocketscientist1 a spus:

Dupa am scos-o la vanzare cu 3950 si dupa o negociere ca-n filme am vandut-o cu 3650.

 

:))

Acum 14 minute, florinelu07 a spus:

Ce te incurca in prezent? ai pus la vanzare si nu vine nimeni? se inghesuie vanzatorii si ai vrea sa il vinzi la pret mai mare (specula)?

 

 

Nu vand nimic deocamdata. 

Dar sunt membru pe niste grupuri pe FB unde se liciteaza si lucrurile se misca ok. De ce nu si la moto?

Acum 17 minute, SenorPink a spus:

Iar in plus piata sh la noi e cumva atipica fata de ce e prin alte parti, o groaza de rable care se vand la pret de bun retro/vintage, motiv pentru care sunt si foarte mare fan al cumparatului de nou. 

 

Pai si nu s-ar ajunge la niste preturi mai realiste? Asta ar insemna ca bunul si banii circula, decat sa ceara un pret stelar pe o rabla mocirloasa, si sa ramana cu ea. Pornesc de la premisa ca vanzatorul vrea sa vanda, nu sa stea cu ea la vanzare cu anii. (am vreo jumatate de duzina de anunturi pe olx pe care le stiu de minim 4 ani!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@TETEA.  parca am vazut ca s-au mai vandut masini de colectie la licitatie.  E drept ca sunt exceptii.

Nu este un fenomen probabil, asa cum a spus @therocketscientist1 din cauza unei culturi inexistente.

Probabil nu exista o masa suficienta de clienti pe acest segment de piata incat sa fie interesant pentru organizatorii de licitatii.

''Dar sunt membru pe niste grupuri pe FB unde se liciteaza si lucrurile se misca ok. De ce nu si la moto?''    -  poate pentru ca inca nu exista o cerere in acest sens?

''Pai si nu s-ar ajunge la niste preturi mai realiste?''    -   cine stabileste pretul realist?  Eu zic ca piata. Care in RO desi este sublima lipseste cu desavarsire, drept pentru care vanzatorii cer uneori preturi ridicol de mari iar cumparatorii ofera preturi ridicol de mici.

 

Exemplu: am luat acuma 3 ani un RAV4, model cu 2 usi, benzina cu cutie automata. In Germania, de unde am luat-o, pretul se invarte pe la 5000 - 5500 € (sa nu fie cazan). In RO au vazut-o niste patroni de la o pensiune, doameni i-a placut foarte mult (era cam ce cauta dansa), sotul a aprobat si cand i-am spus suma de 6.500 € raspunsul a venit prompt: cum domne? Pai masina asta o cumperi la 2000 €. Fapt pentru care le-am urat succes.  Asadar multi ofertanti/cumparatori nici macar nu cunosc piata (e drept ca unii se fac ca nu o cunosc), ceea ce pana la urma nu este o nimca rau, dar nici macar nu fac un studiu minim cam pe unde se afla valoric bunul pe care vor sa il vanda/cumpere. Si aici ma refer la orice , nu numai la masini sau moto.

 

Acuma daca stau sa ma gandesc, noi inca avem ramasa in cultura populara varinata turceasca de achizitie prin negociere in care vanzatorul cere un pret maaare, cumparatorul ofera unul mic mic, si dupa o tocmeala se ajunge la un pret cu care toata lumea este multumita. 

 

Nu ma pricep prea bine, dar casele de licitatii nu sunt simpli intermediari ai vanzarii. De multe ori o parte din banii obtinuti peste valoarea de pornire ajung pe la diverse organizatii caritabile, ONG etc. Adica este vorba de ceva mai mult decat un birou de vanzari.

 

Dar asta nu inseamna ca nu vor aparea si la noi licitatiile pentru auto si moto, asa cum le vedem acuma doar prin occident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, cuki a spus:

Asta nu inseamna ca ideea nu ar prinde...elimini cele 2 puncte, faci totul online si poate prinde. Dar pentru asta ai nevoie de niste capital pentru investitie si multa convingere in ceea ce priveste "reserve price" sau "no reserve", pentru scopul tau este ca omu sa-si vanda atelaju prin platforma ta si sa-ti plateasca comisionul. 

 

 

Exact la genul asta de vanzare ma gandeam. O platforma online, reputatia o castigi in timp si faci lucrurile sa se miste. Cum spuneam, stiu vreo 6 anunturi pe olx de 5 ani. (am recalculat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate moto se vand in ro, ca sa mai fie necesara organizarea unei licitatii? Unele moto stau cu lunile la vanzare-si nu ca nu ar fi ok, sau ca nu se ajunge la un pret comun agreat, ci si fiindca sunt putini cumparatori. 

Mai adaugi in plus si prostia romaneasca, descrisa perfect mai sus de colegul therocketscientist1, cand vine vorba de pretul de vanzare vs asa zisa negociere si ai raspunsul.

NU, momentan nu merge la moto. La auto ar fi potential de facut asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Silver Arrow a spus:

...cine stabileste pretul realist?  Eu zic ca piata. Care in RO desi este sublima lipseste cu desavarsire, drept pentru care vanzatorii cer uneori preturi ridicol de mari iar cumparatorii ofera preturi ridicol de mici.

 

Adica e disfuntionala. Adica nu poate echilibra cererea, oferta si pretul. 

De aceea vad oportune licitatiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, TETEA. a spus:

 

Adica e disfuntionala. Adica nu poate echilibra cererea, oferta si pretul. 

De aceea vad oportune licitatiile.

Corect,  este un fel de cine a fost mai intai, oul sau gaina....

Treaba este ca de obicei licitatiile sunt pentru obiecte de colectie, si cultura masinii ca obiect de colectie nu este suficient de raspandita in Romania. Desi multi au masini care se califica cu brio la capitolul masina de colectie 🤣

Una este sa ai x% amatori de masini de colectie in USA care are o populatie de vreo 330 milioane si alte este sa ai acelasi procent la o populatie de 20 de milioane sau cati om mai fi prin tara asta.

La operele de arta este altceva, acolo sunt bani mai multi, comisioane mai grase pentru casele de licitatii si atunci ''se merita''.

De aceea probabil ca varianta on-line de licitatii va fi cea care se va forma pentru auto/moto.

 

Daca te pricepi la computere da-i bice si fa un site:  Tetea Licitatii Auto Moto. Vezi ce se intampla. (TELEMEA.RO  =  TEtea Licitati Electornice Moto Exceptionale si Auto  🤭)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, TETEA. a spus:

 

Exact la genul asta de vanzare ma gandeam. O platforma online, reputatia o castigi in timp si faci lucrurile sa se miste. Cum spuneam, stiu vreo 6 anunturi pe olx de 5 ani. (am recalculat)

alea sunt de ochii nevestei....

Acum 5 minute, Silver Arrow a spus:

Corect,  este un fel de cine a fost mai intai, oul sau gaina....

Treaba este ca de obicei licitatiile sunt pentru obiecte de colectie, si cultura masinii ca obiect de colectie nu este suficient de raspandita in Romania. Desi multi au masini care se califica cu brio la capitolul masina de colectie 🤣

Una este sa ai x% amatori de masini de colectie in USA care are o populatie de vreo 330 milioane si alte este sa ai acelasi procent la o populatie de 20 de milioane sau cati om mai fi prin tara asta.

La operele de arta este altceva, acolo sunt bani mai multi, comisioane mai grase pentru casele de licitatii si atunci ''se merita''.

De aceea probabil ca varianta on-line de licitatii va fi cea care se va forma pentru auto/moto.

 

Daca te pricepi la computere da-i bice si fa un site:  Tetea Licitatii Auto Moto. Vezi ce se intampla. (TELEMEA.RO  =  TEtea Licitati Electornice Moto Exceptionale si Auto  🤭)

image.thumb.png.fcaf9c6f1b9498b606f3274188962158.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super ideile! 👍

Nu merg doar obiecte/masini/motociclete de colectie. Am vandut in strainatate un banal Suzuki Bandit in felul asta. Si mi-a convenit, toate taxele au fost aproape infime.

 

Cu domeniul web mai discutam, decat telemea, mai bine mamaliga, e mai in specificul national asa... :D

Se vand pe afara de toate, de la pampersi second-hand la obiecte de arta. Cred ca noi avem un blocaj mental sau ceva, de nu merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar mamaliga asa cum ai spus, este cu specfic national. Poate ar trebui sa fie mai regional, ca sa se uite si vecinii GR, BG, HU, AT etc,  adica un PALINCA?

Sincer sper sa te incadrezi in 25 k€/an, desi eu as merge pe 35-40 k€.

Si ca sa ai sanse sa supravietuiesti zic eu ca trebuie sa fie un site macar regional, de unde si costurile mai mari pentru ca ar fi mai atractiv daca ar fi pe limba fiecarui cititor....

 

Pentru ca romanul este pus sa faca mai degraba o hotie decat o afacere corecta, are reflexul (destul de pertinent) sa creada ca si celalalt procedeaza la fel si posibil  de aici blocajul.

 

Ca sa nu ajungi la mana bancilor (ca sa dus pe plua afacerea, muncesti doar pentru banci) deschizi prima licitatie aici: cine doreste sa investeasca in site-ul tau. Avand in vedere ca vorbim de capital de risc, va trebui sa mergi pe un profit al investitiei de circa 15-20% pe an, altfel nu stiu daca faci rost de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuki,in spatele unei afaceri de succes sunt zeci,sute sau mii de esecuri,de falimente.

Cine de aici vrea sa fie in pierzator?Nimeni.

Si daca joci la lotto vrei sa castigi,desi sansele,matematic sunt infime.

Daca nu exista licitatii,mai exact case de licitatii sau platforme de licitatii pe cel mai

dinamic segment,cel auto,este evident ca numai un aventurier s-ar baga la licitatii moto.

Tin minte ca s-a incercat ceva acum multi ani,pe auto,esec total.

Ce sume se vehiculeaza aici,sunt pistol cu apa.Trebuie sa treaca cativa ani de mers in pierdere si 

tot sunt sanse mici sa reuseasca asa ceva.Ma refer la auto,la moto nici gand.

Tehnic treaba este mult mai complicata atat pentru casa de licitatii cat si pentru vanzator.

Cine a incercat sa vanda pe cont propriu o motoreta sau o nasina a vazut cat de obositor si stresant este.

Crede cineva ca nu miroseau oamenii sau firmele cu bani daca era potential de castig ,macar bunicel?

Sau siteuri grele ca ebay.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, cuki a spus:

Pe mine ma distreaza treaba asta tipic romaneasca...prin care incercam sa bagam de vina la orice idee. 

Noi cautam inainte motivele pentru care sa nu faca (facem), in loc sa gasim motivele pentru care ar avea sens. 

 

Spunea cineva de ocazii.ro .... pai inainte de majoritatea comaniilor de nivel "billion dollar", au existat predecesoare. Inainte de Facebook au fost destule platforme de socializare. Inainte de google, cautam toti pe altavista si pe yahoo. Inainte de waze, mergem cu tomtom/garmin sau sygic.

 

Pai daca toti astia s-ar fi oprit din inovare din cauza ca mai este unu pe piata, sau ca o mai incercat unu inaintea lor...nici nu stiu unde eram.

 

Aia e...cateodata conteaza si time-ingul foarte mult, poate ocazii.ro a aparut prea devreme

 

@cuki Ai scris exact ce gandesc si eu, cu punct si virgula!

 

Pentru clarificari, nu incerc sa pornesc o afacere, dar m-ar bucura sa o faca altcineva.

Am vazut ca merge in alte tari, am gasit de la bibelouri chitsch pana la Lambo, si chiar o insula! Nu e goanga!

La noi stiu cateva grupuri pe FB care fac asta, fara comision. Dar sunt grupuri inchise si se liciteaza obiecte personale, handmade. Pe langa astea, piata moto din Ro chiar are potential! De cea auto, nu mai zic! Doar ca nu poti da decat o singura țeapă, ca iti iei eject. 

Cei care zic ca nu renteaza, pt ca comisioane, etc, nu stiti ce vorbiti! Motocicleta am vandut-o cu 2500 de dolari, si am platit comision pana in 50 de dolari. Acum cat plateac aia de vand un bax de pampersi sau o vază nu stiu, dar nu cred ca aduc bani de acasa.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un site de licitatii pentru moto ar creste interesul potentialilor cumparatori care altfel ar fi reticenti din cauza pretului cerut. Daca motocicleta listata de @cuki pe OLX ar fi licitata cu pret de pornire 50 de euro, s-ar baga oameni care poate nici nu ar fi fost altfel interesati sa dea 3-4000 pe o motocicleta. In schimb daca pretul e 3100 negociabil sunt mult mai putini interesati. E si in firea omului sa se uite dupa chilipiruri si nici nu e clar ce inseamna "3100 negociabil", poate fi 2500 sau poate fi 3050.

 

Un prieten motociclist mutat in Elvetia era incantat de chestii pe care le-a cumparat la licitatie pe ricardo.ch. La unele licitatia urca destul de sus, dar unele chestii l-au costat mai putin decat transportul (s-a dus el sa le ridice personal, ca avea chef de plimbare). Cu rezervare de pret nu risti sa fii obligat sa vinzi motocicleta pe 500 de euro, dar macar vezi daca sunt oameni interesati si cat de sus ca pret sunt interesati: e o informatie despre piata, chiar daca nu foarte precisa sau placuta.

 

Ca sa faca cineva un site de licitatii problema mare e marketingul, degeaba faci un site web (partea technica) si actele pentru firma din spate daca nu esti foarte popular ca sa ai volum, ca nu poti sa traiesti din vanzarea a 3 motociclete lunar, comisionul ca procent ar fi mult prea mare. Zicea cineva mai sus de 10%, asta e procentul celor care aduc din Germania si muncesc 2-3 zile pentru asta, nu pentru utilizarea unui site de web care se amortizeaza rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt că licitaţiile sînt nişte mizerii, nişte porcării. Niciun om normal la cap nu îşi vinde la licitaţie bunul propriu(de o valoare certă) decît dacă e forţat sau dacă ştie bine că vinde o mizerie.

Cum niciun om întreg la cap nu ar trebui să cumpere de la o licitaţie o mizerie, ceva ce nu are niciun fel de istoric sau garanţie.

Licitaţia este o "enculerie". Ca finalitate economică e comparabilă cu loteria, unde din 200 de maşini vîndute ai 2 chilipiruri şi 198 de bombe cu ceas

Luaţi de exemplu https://www.car-encheres.fr/   şi citiţi CGV. Am fost aici şi eu mai la început cînd admiraţia mea pt vestici era aproape patologică.

Iar în ce priveşte taxele avem aşa:  4 roţi 15.3% la preţul adjudecat + 250€ . Pt 2 roţi : 15.3% la preţul adjudecat + 65€

Un Kadjar care pleacă de la 6800e (pas 200e), adjudecat la 7400e înseamnă  8782.2eur ttc adică 2000e cîştig pt dl executor.

Licitatiile din Franţa au comision 11-15% plus o taxă de dosar de 25-250 eur. Provenienţa obiectelor este diversă: firme, Poşta, primării, fisc, moşteniri nerevendicate(aici e o întreagă poveste cînd moşteneşti o casă, o vinzi, mai pui nişte bani din credit şi îţi iei apartament), confiscări - în general în spatele fiecărui obiect stă o poveste tristă, o moarte, un divorţ, un faliment.

În concluzie, licitaţiile prind la naţiile de hoţi şi prăduitori cum sînt vesticii, mari amatori de japcă, disimulări şi şarlatanii, faptul că nu prind la noi nu este decît de natură a ne bucura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, adrianm a spus:

Pt că licitaţiile sînt nişte mizerii, nişte porcării....

 Provenienţa obiectelor este diversă: firme, Poşta, primării, fisc, moşteniri nerevendicate(aici e o întreagă poveste cînd moşteneşti o casă, o vinzi, mai pui nişte bani din credit şi îţi iei apartament), confiscări - în general în spatele fiecărui obiect stă o poveste tristă, o moarte, un divorţ, un faliment.

În concluzie, licitaţiile prind la naţiile de hoţi şi prăduitori cum sînt vesticii, mari amatori de japcă, disimulări şi şarlatanii, faptul că nu prind la noi nu este decît de natură a ne bucura.

 

Cand termini de vizionat seriale trucate la tv, incearca sa citesti din nou tot topicul de la inceput. Poate intelegi la ce fel de licitatii ma refer.

 

Iar cu ultima fraza, concluzia, sa moara Ciupilan ce-ai nimerit-o! Pe bune, n-ai rosit deloc cand ai scris mizeria aia?!  

Vino omule in Ro, nu te mai chinui prin strainataturi daca e grea viata acolo! Vino si traieste aici, intre romanii tai cinstiti si verzi ca brazii! 

Giz... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, TETEA. a spus:

Cand termini de vizionat seriale trucate la tv, incearca sa citesti din nou tot topicul de la inceput. Poate intelegi la ce fel de licitatii ma refer.

Iar cu ultima fraza, concluzia, sa moara Ciupilan ce-ai nimerit-o! Pe bune, n-ai rosit deloc cand ai scris mizeria aia?!  

Vino omule in Ro, nu te mai chinui prin strainataturi daca e grea viata acolo! Vino si traieste aici, intre romanii tai cinstiti si verzi ca brazii! 

Giz... 

E prea complicat de explicat atunci cînd eşti prins de propaganda "vrem o ţară ca afară" (aşa cum eram şi eu înainte să trăiesc aici) şi încetezi să-ţi foloseşti creierul. E facil a înfuleca hollywood şi las fierbinţi.

Hoţia s-a inventat aici, ăştia sînt experţi jepcari care timp de secole au umblat prin lume jefuind în numele credinţei şi al progresului în ceea ce mai tîrziu au devenit (ca şi România) coloniile lor. Toate legile aici sînt date în defavoarea cetăţeanului. Explu: sub pretextul că sînt multe maşini neasigurate s-a dat dreptul băncilor de a forţa debitarea directă. Mai apoi s-a trecut uşor la debitare pt toate serviciile inclusiv ANAF.

Nu am plecat din Ro pt că mă credeam prea deştept ci pt că mă credeam expirat, prea leneş (pt un român) şi voiam să-i parazitez pe ăştia, am luat nişte lucrări aici de domotică (avant la lettre, pe vremea aia cuvîntul domotique nu se inventase), voiam să mă odihnesc pînă la pensie (aflînd cît mai multe despre cultura lor, plimbîndu-mă, învăţînd limba, amuzîndu-mă în timp ce ei mă plătesc), practic să-i trolez pe vestici ca Brâncuşi.

Ceea ce am şi făcut însă cu prea mult succes pt că nu m-am aşteptat să fie atît de imbecili. După 2 sapt m-a angajat unul iar după încă 2 săpt a transformat contractul pe perioadă nedeterminată, după trei luni aveam deja cîteva oferte de la Veolia, Boiron şma după 2 ani adjunct logistică la o firmă cu 350 de angajaţi iar acum am ajuns şef ( prin neprezentare, fără voia mea, mi-a plecat şeful din motive personale)

La belle vie, dar asta nu e viaţă ci irosire ( dacă banii mulţi pot compensa, atunci bine). E trai de azi pe mîine între imbecili asistaţi, între nişte zombie.

Dacă ar fi să o iau de la început aş rămîne profesor şi nu aş mai pleca la fentă după bani sau cai verzi în vest, probabil o să mă întorc, îţi mulţumesc pt remarci, aşa lucrează Dumnezeu, prin oameni. Dacă şi ţie îţi ieşea un OM adevărat în cale îţi puneai ordine în raţionamente.

Eu consider că mi-am pierdut ani din viaţă trăind şi muncind în vest cînd puteam să munceasc pt ţara mea.

Şi e doar vina mea, eu nu dau vina ca tine pe ceilalţi nici nu am motive să roşesc decît pt faptele mele.

Şi apropo de şpăgăreli, cred că sînt singurul şef din firma asta care nu ia şi nu a luat niciodată şpagă indiferent dacă am dat lucrări de 1700e sau de 70000e. În rest şpaga în Franţa e ceva obişnuit, se ia de la şeful de raion în sus, licitaţiile se aranjează între prestatari direct ("tu o iei pe asta, eu pe următoarea, păstrăm preţul ridicat" însă chiar învelită în moralitate şi demnitate gen "on baisse pas la culotte").

În fine, dacă e cineva curios îl pot lua aici să trăiască în Franţa să simtă direct pe pielea lui.

 

PS Prinţesa X a lui Brâncuşi se află expusă la Paris la Muzeul Naţional de artă modernă. Exact, această sculptură reprezintă o pulă

Princess_X.thumb.jpg.ea360e5f1f4be4c97ad537a764d5b60d.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enorm de multe motoare de pe OLX sunt dupa modul de gandire urmator , si,a luat cercopitecul motor si il baga la vanzare cu X euro in plus , daca pica gasca bine , daca nu oricum merge cu el , de aici si niste preturi enorme la motoare de ai impresia ca e o boala , va sfatuiesc sa nu mai cumparati din Romania , pe langa faptul ca ai sanse mari de tot sa iei ceva cu probleme , mai si cer un pret de dai pe spate , o licitatie ar arata cam pe unde se situeaza pretul uneei motociclete in ecuatia cerere oferta , insa cati din voi sunt pregatiti sa.si bage motorul la vanzare pe cat primeste , chiar si pe un interval de 30 zile .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...