Sari la conținut

Problema Yamaha Majesty 400


Larry 125
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

de curand am intrat in posesia unei Yamaha Majesty 400 din 2006, injectie TCI, interesanta ea asa, doar ca are o problema cam grava cred, da rateuri pe toba, da in nas cand ii dau gaz sa plece de pe loc, sau in timpul mersului cand e nevoie de demaraj, nu se accelereaza bine nici pe cricul central, merge mai trepidat decat ar fi normal si e puturoasa, nu trage cum ar trebuie sa traga.

Mentionez ca am schimbat bujia pana acum.

Daca se poate un sfat ceva mi-ar fi de ajutor pana ajung cu ea la un service.

 

Multumesc.

IMG-20210915-WA0015.jpg

Editat de Larry 125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, patrick1 said:

Schimbă şi benzina!

Am facut si asta, nici o imbunatatire.

Inca ceva, in partea din stanga spate jos, cand trag de acceleratie  se aud niste cloncanituri constante, ca si cum ai bate cu un fier intr-o oala goala.Sunetul este constant, iar cand turatia creste se intensifica usor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, patrick1 said:

Se pare că au avut şi alţii ceva probleme (ECU?) cu acest model:

https://groups.google.com/g/alt.scooter/c/OSbn5QqMohk

 

În cei 15 ani, pompa de benzină mai este în parametrii originali sau ... a "obosit" şi a scăzut presiunea de alimentare?

Am dus-o azi la service si astept sa imi dea un diagnostic luni dupa ce o demonteaza.

Poate fi si pompa ca in 15 ani cine stie cine si daca a mai schimbat-o cineva.

Oricum sunt foarte curios de la ce ar putea fi si tare mi-as dori sa mi-l rezolve pt ca nici macar toti banii nu i-am dat pe el celui de la care l-am luat.

Oricum revin cu detalii dupa ce aflu si eu mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.09.2021 la 0:30, Larry 125 a spus:

 

de curand am intrat in posesia unei Yamaha Majesty 400 din 2006, injectie TCI,

 

Acum 1 oră, Larry 125 a spus:

Ce mi-au mai spus de la service este faptul ca pe viitor va trebui sa ii schimb membrana de la carburator.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, patrick1 said:

Şi doamnele ajută.

Asfalt uscat!

@TETEA.👍

Şi membrana de la rolele variatorului, probabil ...

(întrebare de 10 puncte pentru @Larry 125 : la ce ar putea servi membrana de la carburator la un motor cu injecţie?)

Dar carburatorul?

Pai nu stiu, asa mi-au spus la service, ca ar trebui schimbata, ca de fapt nu e injectie 100% ci e o combinatie de carburatie cu injectie.

Habar nu am, nu ma pricep, de aceea si pun intrebari si ma mai documentez pt ca vreau sa aflu si sa nu iau de buna prima parere.

Oricum nu prea am eu incredere in mecanici decat daca imi demonstreaza ca este problema de la X sau Y piesa.

Despre rolele variatorului am mai citit pe forumuri ca asa dau simptome si sa zicem ca 70% cred ca de acolo a fost si la mine.Plus ca o data la ceva timp ar mai trebui demontat si curatat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, patrick1 a spus:

Şi doamnele ajută.

Asfalt uscat!

@TETEA.👍

Şi membrana de la rolele variatorului, probabil ...

(întrebare de 10 puncte pentru @Larry 125 : la ce ar putea servi membrana de la carburator la un motor cu injecţie?)

Dar carburatorul?

Salut, pt intrebarea de 10 puncte a lui @patrick1,scuterul in cauza are un "carburator",de fapt din acest carburator  fara benzina  se  foloseste clapeta de acceleratie care are senzor de pozitie la deschiderea clapetei si asa se realizeaza amestecul aer benzina,benzina fiind dozata de injector in functie de deschiderea acestei clapete.....

Acum 3 ore, caracterincompatibil a spus:

Ii zic sa nu mai cumpere oloi de la nenea Gion din chitila

probabil cumpara de unde vrea iel,daca i pret bun,de ce te ar asculta pa tine!?🤔

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, patrick1 said:

Subiectul era "membrana".

Aia care nu exista (cel puţin la variator  :)) şi nici nu produce rateuri pe tobă (poate şocuri în transmisie). Care toba a fost şi ea înlocuită (de el) dar a "uitat" să ne şi spună ... Care ...

 

Membrana era de la carburator, nu am mentionat vreodata ca ar fi membrana de la rolele variatorului.

Legat de toba scuza-ma pe mine ca nu am precizat ca am inlocuit-o pe cea chinezeasca cu cea originala.

La inceputul postarii am detaliat cam ce simptome are, iar postarea a deschis-o in speranta ca s-a mai lovit cineva de problema asta, sau asemanatoare, nu ca sa ma certe cineva.

In fine, ma bucur ca ramane topicul aici poate pe viitor ajuta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, TETEA. said:

 

Daca tu cu 7 postari il stii pe easy, tu cine esti? 😄

Daca esti user nou este interzis sa citesti topicurile si sa te informezi despre ce s-a scris pe aici... Zappy?

 

7 hours ago, patrick1 said:

cu halucinaţii specifice pe raza de competenţă, oarece provocat de sintagme

🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Microbec a spus:

Daca esti user nou este interzis sa citesti topicurile si sa te informezi despre ce s-a scris pe aici... Zappy?

 

😂 Nu, deloc! 

Bine ai (re)venit, atunci! 🤗

Dar nu te mai mira ca a revenit si Easy...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai aparut ceva :))).

Aseara am bagat benzina in el, imi arata la bord 2 linii si am zis hai sa ii mai bag.Am alimentat 8,6/7 litri.

Am ajuns inapoi la garaj cu el si l-am pus pe cricul lateral, intr-o parte.

La un moment dat simt miros puternic de benzina si cand ma uit sub el facuse balta.

Oare am pus prea multa benzina si da pe la preaplin cand sta intr-o parte?Daca il pun pe cricul central sau normal pe roti nu mai curge.

Rezervorul are 14 litri, atat da in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Larry 125 said:

Oare am pus prea multa benzina si da pe la preaplin cand sta intr-o parte?

Sigur.

Data viitoare alimenteaza la fel, ma refer la nivelul pe care il are benzina in rezervor, cred ca iti amintesti cam cum era. Apoi pune-o pe cricul lateral si vezi ce si cum se intampla. Poti sa faci asta chiar la benzinarie, pana platesti la casa, oricum nu curge o cantitate care sa te saraceasca.

Nu-ti face griji, cu timpul vei invata pana unde sa pui ca sa nu dea afara pe preaplin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Microbec said:

Sigur.

Data viitoare alimenteaza la fel, ma refer la nivelul pe care il are benzina in rezervor, cred ca iti amintesti cam cum era. Apoi pune-o pe cricul lateral si vezi ce si cum se intampla. Poti sa faci asta chiar la benzinarie, pana platesti la casa, oricum nu curge o cantitate care sa te saraceasca.

Nu-ti face griji, cu timpul vei invata pana unde sa pui ca sa nu dea afara pe preaplin.

Am mai mers cu ea si a mai scazut o linie de pe afisaj, dar tot curge.

Am demontat carena de pe lateral jos si intr-adevar pare sa vina de undeva de sus, dar nu sunt convins.

Ma mai gandesc sa nu curga pe la garnitura de unde vine pompa sau ce o veni montat la gaura aia cu prindere in 6 puncte. 

Oricum cand va veni frigil nasol si il trag pe dreapta demontez tot carenajul de pe el si atunci descopar, plus de asta trebuie sa ii schimb si membrana de la carburator.Pana atunci descopar defecte ce mai are.

IMG_20210925_173809.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, caracterincompatibil said:

Nici dacă alimentezi până în buza bușonului,nu curge.alta e buba.

Câți bani ai dat pe scuter?

 

Asa zic si eu, hai curge putin pana se mai consuma, dar nu si dupa 50km.

1650 euro, dar am fost azi cu el la service si mecanicul mi-a spus ca e ok scuterul, ca ii merge bine motorul, ca are km pe care ii da bordul si na m-as lua dupa el daca ar fi ca nu cred xa avea vreun interes sa ma minta.

Tot cred ca e de la o garnitura ceva, dar ca sa ajungi la rezervor trebuie demontat cam tot ce inseamna carenaj si nu am chef sa il fac bucati acum, mai ales ca pe drept nu vomita benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 9/25/2021 at 10:12 PM, patrick1 said:

Totusi, cine ar fi acel mult-laudat si temut "Easy"?

:lol:

Draga easy, tekitizi! easyrideon a fost un prieten de-al lui trigger1, daca am citit bine almanahele topicurile. Au raposat amandoi pe motiv de postari multe si neroade.:rose::rose: Ori s-au impreunat si astfel natura ne-a blagoslovit cu patrick1. Nimeni nu stie pentru cat timp, dar ce pot sa afirm este ca patrick1 are aceleleasi obiceiuri si retorica. Iese ca paduchele in fata de cate ori are ocazia. Pesemne e trecut de 50 ani si se plictiseste, saracutul de el.

 

On 9/25/2021 at 10:12 PM, patrick1 said:

Microcefal nu ti se pare mai adecvat (ca nick-name) decat Microbec?

Dar tu nu crezi ca preputzic1 este mai potrivit decat patrick1?

 

On 9/25/2021 at 10:12 PM, patrick1 said:

Nu v-au invatat asta la scoala de militie?

Dezarmanta logica asta a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22 hours ago, arcgotic said:

Are Throttle position sensor? Cam asa facea VStromul meu cand TPS era dus.. dadea rateuri, etc nu se accelera

 

Nu stiu sigur, dar era de la rolele variatorului datul in nas si faptul ca avea momente cand nu se accelera.

Rateurile zic eu ca erau din cauza tobei aftermarket, probabil ca si cu cea originala mai da doar ca nu se aud asa tare

Inca ceva, as vrea sa ii fac o reimprospatare a lichidului de frana si nu am gasit pe YT un filmulet pt modelul cu 2 discuri fata.

Nu as vrea sa ma apuc si sa stric ceva inainte de a ma documenta.

Aveti vreo idee cum s-ar face?

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...