Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Facem amalgam între dotări opționale și accesorii. La Yamaha singura "opțiune" pe care o văd vândută separat este quickshifter-ul, restul sunt accesorii. Când cumperi motocicleta, what you see is what you get.

 

La BMW, prețul de bază nu este practic niciodată prețul final pe care-l plătești, sigur găsești câteva căsuțe de opționale de bifat. Asta înainte de a ajunge la accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Evenimentul Live Ducati 2022

Pff primul anunt ce teapa: vechea Multi 950 🙄 dar ii zice noua Multi V2

Ce inseamna marketing bun, anunta cu surle si trambite un nou model si de fapt doar redenumesc un model mai vechi. Huooo

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 29.09.2021 at 21:43, SenorPink said:

Pff primul anunt ce teapa: vechea Multi 950 🙄 dar ii zice noua Multi V2

Ce inseamna marketing bun, anunta cu surle si trambite un nou model si de fapt doar redenumesc un model mai vechi. Huooo

 

Aceeași schemă făcută acum 2 ani cu "Panigale 959" care a devenit "Panigale V2". Acolo au schimbat carena măcar, aici doar câteva sticker-e și ceva vopsea. Dar vor veni și modele noi: Multistrada V4 PP, Streetfighter V2, DesertX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedeti dezamagire ce a fost in comentarii pe youtube ca toata lumea se astepta la cine stie ce noutate de multistrada. Mi-am pierdut 20 de minute din viata 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai pus-o o dată. Este vorba despre un zvon conform căruia Suzuki va renunța la designul cu un singur far pe viitoarea iterație de GSX-R 1000 în favoarea unui bloc optic dublu.

 

Niciodată nu au avut motociclete foarte arătoase, dar acum se pare că sunt pierduți în ceea ce privește design-ul. E foarte "împrăștiat": au câteva modele cu un design retro polarizant, cu restul fiind în căutarea unei imagini de brand. Design anonim, fără pic de evoluție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.10.2021 la 21:58, SenorPink a spus:

 

Sunt ochi si urechi, inclusiv completat subscriptie pe site ul oficial , pentru info suplimentare:))))

Daca fac ce promit-mai compacta,mai usoara, mai puternica decat versiunea anterioara,respectiv mai usoara si mai puternica decat GS, devine tentanta. Dar trebuie sa ramana si in aceeasi zona de pret, in mare, cu versiunea anterioara. Daca vin cu preturile sarite in aer, cam greu.

Basca, fiind triumph-adica motoboom, pot face buy back in conditii ok. Sper luna asta sa vina cu informatiile, ca ma furnica, astept oferta actualizata de buyback pentru gs si pentru 1290 :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

La 24.09.2021 la 3:49, SenorPink a spus:

Oricum mișto ideea Honda și probabil ce dezvolta ei va fi mult mai de încredere decât Bosch (nu că astia nu ar fi de încredere dar mai pica prin comparație cu nipponezii)

 

Hai sictir! Sunt dator se le iau apararea colegilor mei, asa ca remarca de mai sus nu va ramane nepedepsita! Te provoc la duel!

 

Glumeam!

 

Nu am verificat starea brevetului Honda - a fost publicat doar sau deja a fost acordat brevetul. Acordarea brevetului dureaza minimum 5 ani de la publicarea lui, deci iti dai seama cat de departe ar fi de o solutie gata de pus pe piata.

 

La 24.09.2021 la 3:33, PzKpfW a spus:

Mi se pare însă foarte bun un sistem asociat (care cred că se găsește doar pe Multistrada V4 deocamdată) - și anume blind spot assist, care te avertizează prin niște led-uri pe oglindă când ai ceva în unghiul mort.

 

Da. Si mie mi se pare cea mai utila functie din suita ARAS.

 

La 24.09.2021 la 5:14, PzKpfW a spus:

Honda trăiește (încă) în epoca internalizării. Au achiziționat furnizorii de componente pe care le foloseau masiv (Nissin, Showa, etc.) ceea ce i-a ajutat cu costurile și dezvoltarea specifică pentru modelele lor.

 

Chiar mai mult, multi furnizori moto Japonezi au fuzionat recent.

 

Sanatate tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tiger Sport 660: pare interesant pe deoparte, dar pe de alta parte nu stiu parca prea e in ton cu restul lumii. Ce nu mi-a placut la anuntul asta oficial este ca au luat youtuberi care vezi domne si-au dat cu parerea in mod "obiectiv" - E cea mai tare motocicleta la clasa ei. Stiu ca si BMW face la fel dar parca prea m-am saturat de reclame d-astea mascate 

 

Si o intrebare am ca pe mine ma nedumereste ceva: de ce tot mai fac faruri duble cu faza scurta pe o parte si faza lunga pe cealalta parte? de ce nu fac faza scurta sa se aprinda stanga-dreapta? E si mai vizibila in felul asta si nu e ca si cum ar consuma curent si ar incarca factura de la Enel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În domeniul auto/moto se fac economii la nivel de lungimi de cablaje, număr de șuruburi, clipsuri, grosime a tablei, număr de puncte de sudură, etc. Chestii neverosimile și minore dar care se adună și impactează prețul final al produsului, mai ales când e vorba de un unul ieftin (o fi el 10 mii, dar e al doilea cel mai ieftin Triumph) cu marjă de profit redusă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Oricum ar fi pe partea asta de iluminat mi se pare ca nu ar trebui facute compromisuri in conditiile in care sa fii vazut este cel mai important. Niste faruri ca lumea stanga-dreapta plus inca niste proiectoare ar face un triunghi care sa te faca mai usor vizibil pentru toti soferii. 

Vad ca pe linia asta merg si Suzuki si Yamaha.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O versiune carenată de MT-09 care va înlocui R6, model dispărut din cauza normelor de poluare.

 

Despre supraalimentare nu sunt deloc sigur. E clar că Yamaha lucrează la o versiune turbo a motorului CP3, dar nu cred că-și va face apariția pe acest model. Mai au de dezvoltat la el. Dealtfel cam toți producătorii japonezi par să lucreze la motoare supraalimentate: Kawasaki și Honda la motoare cu compresor, Yamaha și Suzuki cu turbocompresoare. Totuși, în afară de Kawasaki nu a scos nimeni vreo versiune de serie - și chiar și ei au de fapt 3 variații ale aceluiași model și nimic altceva la orizont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...