Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 5 ore, VyXxer a spus:

La ce foloseste roata aia pe spate asa lata?

Impresionează

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Să meargă bine pe drept.

Ahaha

Acum 4 ore, SenorPink a spus:

Daca CF Moto baga bani in R&D cum baga altii (si vorbesc aici din experienta) gen Huawei atunci vor fi pe drumul cel bun.

Pai o sa aibă experiență din moto 3 :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedem ce scot, eu imi doresc sa scoata ceva sa rupa gura targului.

 

Nu de alta dar asa se impulsioneaza unii pe altii sa scoata motorete mai bune.

 

PS: fara lant orice ar fi 😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, SenorPink said:

fara lant orice ar fi

 

Slabe șanse. Motorul e cam anemic pentru cardan, iar Honda vrea să fie un "sport" touring. Se va numi NT1100 și va fi practic urmașul lui CBF 1000F.

 

image.thumb.png.3ccafab937c0b1cd14c64d9ef6a09ffc.png

 

Va fi oferită în două versiuni NT1100A și NT1100D - prima posibil cu ceva orientare lejeră spre macadam (?) gen roți spițate.

 

În jur de 100cp, puțin peste 100Nm, vreo 240kg la plin. Meh.

 

Va fi o motocicletă bună, fiabilă, relativ ieftină și se va vinde bine. O plictiseală pe roți tipic Honda.

 

29 minutes ago, Adrian M. said:

Twin pe sort touring, mneh.

 

Nu mi se pare o problemă - din contră. În afară de vibrații, un bicilindru are doar avantaje pe genul ăsta de motocicletă. Oferă elasticitate și cuplu. Ducati, KTM și BMW au bicilindre în clasa asta și vând bine.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare totusi: de ce acum au ajuns fratii nipponezi sa faca motorete atat de sedate si fara personalitate iar in trecut rupeau norma?

 

Adica daca asta e de ai pus poza => moartea pasiunii chiar daca e o motocicleta corecta, dar nu exprima nimic, cum a fost si Crosstourer si cele similare 🙄

Eu ma gandesc la doua explicatii:

 

1. Ori producatorii japonezi sunt intr-un impas si cand esti grogy faci ceva neutru pana reusesti sa te redresezi

2. Ori noi (clientela) am inceput sa fim fara personalitate si atunci ei se muleaza pe cerere si ofera strict ce cere piata. Totusi ma gandesc ca fac niste studii inainte sa lanseze cate un model nou.

 

Singurii care au oo in ei sunt astia de prin Europa care o incearca pe toate planurile, pun tehnologie, design - vezi BMW R18 (care poate placea sau nu dar nu te lasa rece si nici nu e fara personalitate), Ducati Multi V4 (un V4 pe un Adventure)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, SenorPink a spus:

 

1. Ori producatorii japonezi sunt intr-un impas si cand esti grogy faci ceva neutru pana reusesti sa te redresezi

 

Cred ca au descoperit si japonezii contabilitatea. Si sunt cateva decenii de atunci, din pacate...

 

Acum 11 minute, SenorPink a spus:

 Totusi ma gandesc ca fac niste studii inainte sa lanseze cate un model nou.

 

Asta cu studiile e cu dus si intors. Chiar Honda a muscat-o grav cand a facut un sondaj printre bikerii chopperisti cu tema "cum ati dori sa arate un custom bike de fabrica?". A rezultat Honda Fury de 1300, facuta dupa dorintele bikerilor, si din care Honda a vandut de era sa dea faliment (exagerez).

Ori gusturile pietii sunt prea volatile, ori dureaza prea mult de la plansa pana la lansarea unui model cu adevarat nou... Si intre timp, fac variatiuni pe aceeasi tema ca sa vanda. Adica sa hraneasca contabilii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că asta cere clientela lor și ăsta e modelul lor de business. Sunt companii globale, mai mari decât cele europene. Preferă să vândă volum mai mare cu marjă de profit mai mică și să aibă acces la o categorie mai numeroasă de cumpărători. În mod obiectiv este o stategie mai solidă și mai puțin vulnerabilă în cazul unor eventuale crize - deși în mod paradoxal tocmai asta a contribuit la diferența actuală dintre ei și europeni.

 

Firmele europene au fost nevoite să-și dezolvte altfel modalitatea de a face profit, neavând acces ușor la mână de lucru ieftină și trebuind să fie competitivi pe o piață dominată de japonezi de decenii. Vând produse mai premium cu valoare adăugată mai mare dar în cantități mai mici. La ultima criză acum aproximativ 15 ani, au fost nevoiți să investească pentru a-și proteja afacerile. Japonezii au mizat pe siguranță și și-au protejat piața de masă, limitând investițiile în modele noi și scumpe.  

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Tocmai faptul ca vrea sa inlocuiasca cbful de 1000, face ca varianta lor sa fie mneh. 4 cil in linie vs 2 in linie. Pe touring-atentie, folosesc cuvantul touring, nu SPORT TOURING. Deci trebuie sa fie o moto mai mare, foarte confortabila, ideal cardan, smooth, etc etc. Adica o varianta la vechiul pan european de exemplu. Dar nu prea e, au luat africana, taiat din suspensie, schimbat carene, si gata, touring. Noua revolutie in touring, cum zice clipul. Cum spuneam, mneh,parca vad si pretul, similar cu africana. SI 250 kile. Sa vad cum vor putea ei concura cu TRACER 9GT, care este o moto usoara, 3 cil, fun. Cam greu. Sau cu TIger 900 gt.  Nu i vad bine, daca ce se zvoneste e adevarat. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

În poza de mai sus văd 4 țevi de evacuare. Nu neg că poate fi câte o conductă de la fiecare supapă, dar soluția asta de obicei e la monocilindru. Sigur e un motor 2L?

In poza de mai sus este un CBF1000 ,ultima varianta, fabricat pana in 2016 parca.

Pe ala vrea sa l inlocuiasca noua motocicleta.

Exista info clare, prin august au fixat si denumirea, NT1100. Deci cam aia iese......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

32 minutes ago, Adrian M. said:

Deci trebuie sa fie o moto mai mare, foarte confortabila, ideal cardan, smooth, etc etc. Adica o varianta la vechiul pan european de exemplu.

 

Nu se vinde așa ceva. VFR 1200 (F și X), 1400 GTR, FJR, etc. au murit toate. La modă e segmentul de sport touring înălțat (i.e. SUV pe două roți), acolo e banul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu se vinde așa ceva. VFR 1200 (F și X), 1400 GTR, FJR, etc. au murit toate. La modă e segmentul de sport touring înălțat (i.e. SUV pe două roți), acolo e banul.

Stiu stiu. Dar totusi ceva se vinde-vezi R1250RT. Cred ca ar vinde un tourer cu cardan, comod, cu suspensii bune, motor capabil-120 130 cai , si pana in 260 270 kg. Adica, un concurent la rt :)) De exemplu mi-as dori sa vad un TRACER 10 GT, plecand de la fostul MT10, cu cardan. As da banii pe asa ceva :)

Asa i , fjr ul a murit cu euro 5, 1400 gtr mai devreme, la fel si vfrul. Clasa touring a ramas doar cu balena de k1600gt, goldwing, RTul, si cam atat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Adrian M. a spus:

Stiu stiu. Dar totusi ceva se vinde-vezi R1250RT. Cred ca ar vinde un tourer cu cardan, comod, cu suspensii bune, motor capabil-120 130 cai , si pana in 260 270 kg. Adica, un concurent la rt :)) De exemplu mi-as dori sa vad un TRACER 10 GT, plecand de la fostul MT10, cu cardan. As da banii pe asa ceva :)

Asa i , fjr ul a murit cu euro 5, 1400 gtr mai devreme, la fel si vfrul. Clasa touring a ramas doar cu balena de k1600gt, goldwing, RTul, si cam atat.

 

Si or sa mai ramana multa vreme de acum incolo, ca pe alea nu ai cum sa le faci la capitolul touring. Pot sa vina cu mama lor de GS-uri, Tracere, Adv-uri ca tot nu or sa faca balenele astea la capitolul confort si la mers sute si sute de km pe zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RT-ul se vinde în primul rând instituțiilor (ș pentru că e RT), dar categoria aia e moartă în rest. BMW vinde GS, XR, F-uri și G-uri. De acolo fac bani.

 

Cardan la motor 4 în linie de 1000cc nu ai să vezi.

 

3 minutes ago, SenorPink said:

Pot sa vina cu mama lor de GS-uri, Tracere, Adv-uri ca tot nu or sa faca balenele astea la capitolul confort si la mers sute si sute de km pe zi

 

Așa o fi. Dar câte RT-uri noi vezi pe stradă în raport cu "GS-uri, Tracere, Adv-uri"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, PzKpfW a spus:

Așa o fi. Dar câte RT-uri noi vezi pe stradă în raport cu "GS-uri, Tracere, Adv-uri"?

Lasand la o parte cat vand adv-uri, la capitolul touring nu se compara. Vorbim aici doar de motociclit nu de numere si de vanzari. Struto-camila asta de categorie adv e ok e un fel de swiss army knife - face din toate, nu exceleaza la nimic. Sunt la mare moda acum si se cumpara in draci ca au vazut oamenii ca te pot duce oriunde pe planeta. Corect, insa cred ca 99% merg doar pe asfalt si doar in concedii pe ele, unde de asemenea sunt bune dar nu sunt chiar la nivelul tourerelor clasice.

Stii care e idealul nu? Cate o motocicleta pentru fiecare caz in parte: una pentru touring, una pentru oras, una pentru off-road, etc etc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 10.10.2021 at 18:17, Bart Bz said:

Poate de-aia vor "verzii" hibrid, sa le combine cumva pe amândouă?

 

Kawasaki se pare că dezvoltă așa ceva.

 

image.thumb.png.6ec4956beea3562cbfd11dbc94ceeaa5.png image.thumb.png.9ce75499cf5ac620931d897b14c8d3ed.png

 

Interesant că au prezentat prototipul pe o platformă de Ninja 400. Pachet motor termic, motor electric, baterii și cutie cu dublu ambreiaj pe o motocicletă de 400 care este deja destul de grea în forma actuală (~170kg). Știu că e doar concept și că nu vor vinde așa ceva, dar interesantă alegere de "vitrină tehnică".

 

Honda vrea să aducă două modele de India în Europa (CB 350RS și H'ness CB 350).

 

image.thumb.png.3ed06566cdfe9c93d2302dc5403f6d74.png image.thumb.png.456149f84d98e15df2a48b1dfbd0efd2.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.10.2021 la 10:35, PzKpfW a spus:

SUV pe două roți

Ahahahaja

La 13.10.2021 la 17:23, PzKpfW a spus:

Honda vrea să aducă două modele de India în Europa (CB 350RS și H'ness CB 350).

 

F bine.

Sa le aducă ieftine :grinbandit:

 

Rs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, cuki said:

(...)

 

Total de acord. Mă refeream la ce vinde BMW, nu de ce. Sunt la alt nivel în ceea ce privește prezența, serviciile și facilitățile. Bineînțeles, faptul că au un fabricant auto major în spate ajută mult - de la stabilitate financiară, la schimb de tehnologie, experiență, rețea de dealeri, ș.a.m.d. Am avut și eu, am văzut ce înseamnă.

 

Bravo lor pentru ceea ce au realizat. Până acum 20 de ani făceau niște cărămizi de motociclete cu tehnologie și piese auto. Astăzi au printre cele mai complete game moto și bat record după record la vânzări. Au modele variate (de la 300 la 1800cc) și distincte (K 1600B, R9T, R18, etc.). Păcat că nu sunt și incitante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, cuki a spus:

 

Au ajuns (cel putin in Ro) sa negocieze cu asiguratorii, reduceri destul de OK la polita CASCO, daca duci dovada ca ai absolvit un curs de indemanare organizat de BMW Romania. 

Poti detalia te rog, ca m ai facut curios. Eu am facut casco la moto actuala separat de achizitie, si pt o val asigurata de 13k am dat 650 euro pe an la groupama. 

Cursuri, avem, cum sa nu, road safety, cornering experience, track experience😁 mai trebuie de off, dar sa iau moto pt asa ceva😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, cuki a spus:

 

BMW e ca si Apple in domeniul moto...intri intr-un "ecosistem" si au grija sa nu evadezi cu usurinta.

 

Au modele care acopera toata gama, programe foarte bune de finantare si posibilitate de a trece de la a categorie la alta, fara mari batai de cap. Inafara de Enduro (aveau la un moment si ceva enduro de 440 parca), gasesti motociclete pentru toate nevoiile. Daca ai luat motocicleta nepotrivita, sau daca intre timp s-au schimbat preferiintele tale, poti sa schimbi modelul.

 

Pe langa asta, au accesorii, echipamente si o retea destul de ok de dealeri si service. Au programe adevarate de drive test, dupa caz, poti primi un motor si un weekend intreg. Organizeaza cursuri, traininguri, evenimente...you name it.

 

Au ajuns (cel putin in Ro) sa negocieze cu asiguratorii, reduceri destul de OK la polita CASCO, daca duci dovada ca ai absolvit un curs de indemanare organizat de BMW Romania. 

 

Mno, care alt producator de moto ofera toate aceste facilitati? 

 

Cam asa e aici cu BMW. Si pe langa asta au si la inchiriat motorete daca un test drive nu te-a convins. Plus evenimente la care esti invitat un weekend intreg. Sunt alta liga fata de competitie in ceea ce priveste dealerii. La service pare ca e la fel situatia - daca e sa compar cu United Motors 🙄

 

Ma duc la Honda sa ma uit de Goldwing si intreb daca pot face un test drive. Nu nu se poate, daca e va recomandam sa gasiti un prieten cu Goldwing si sa-l rugati sa v-o dea sa mergeti cu ea! Pai nu va suparati, dar va asteptati sa dau 36k pe o motoreta fara sa o testez?? Da

Si aparent raspunsul este da pentru ca sunt oameni care au venit au dat banu, si si-au mai luat si accesorii de 10k pentru ea!! Sa fiti sanatosi asteptati atunci! - Honda Nord apropo 

 

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Nu arată rău, însă sunt încă două spoieli prezentate ca "noutăți". Departamentul de marketing de la Ducati a fost cel mai ocupat în perioada asta.

Pai astea sunt toate lansarile lor de acum din toamna - lansari de marketing. Singura autentica a fost a Multi V4 si  aia a fost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, cuki a spus:

 

 

Nice. La ce spui, imi e clar ca lucreaza tot cu groupama, ei au casco moto dedicat, si varianta anotimpuri-adica iarna , din noiembrie pana in feb, casco ingheata-este valabil pentru furt, incendiu etc, dar nu acopera accidente in mers. Asa am si eu. Nu i mare diferenta de pret, tinand cont de valoarea asigurata.

Nu mai cauta extra, e arhisuficient raspunsul, ms :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piata moto din Romania este cam mneh. Se vand putine unitati noi, si cele mai multe sunt BMW, de departe. Asta fiindca nu vorbim de dealeri, ci de producator cu showroom. Kawasaki , doar importator si dealer. 

La Ducati ai moto de test de exemplu.

Si Yamaha-dar nu doar anumite modele.

Honda, au avut anul asta prin vara, mai toata gama-via Honda Nord si Motorteam-inclusiv GOldwing. Cel putin asa s-au laudat.

Suzuki, n-au fost niciodata foarte prezenti.

KTM au disparut si reaparut acum, via atvrom si ath moto, plus alti dealeri. Greu cu moto de teste, dar tot am prins pentru 20 min un 1290.

Triumph a intrat de 1 an, si are moto de teste-este reprezentant oficial, cu service, in spate fiind un dealer multimarca foarte mare-motoboom. 

 

Cheia  este practic capacitatea financiara-trebuie investit in moto de test...

 

Sa cumperi la orb este horror. Stiu ca zic, ca asa am cumparat versysul. N-am gresit cu el, este foarte misto, daaaar, daca as fi putut sa merg cu el o ora, cred ca ma gandeam de doua ori daca sa l iau sau nu in varianta standard-cred ca l luam versiunea full, cu suspensia electronica-fiindca varianta standard, reglata pt mine, este cam inalta. Pe s nu am avut problema asta-am mers dupa, cu a unui pink, si am vazut cum e.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...