PzKpfW Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 1 hour ago, Adrian M. said: Urmeaza sa fie lansat H2 SX actualizat: https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2021/october/kawasaki-ninja-h2-sx-2022 Radar printre altele. Hmmm, daca ar face ergonomia cumva mai comoda pentru touring,hmmm, hmmm :))) Mild update, cam ceea ce a făcut BMW cu K1600. Legat de ergonomie, nu mi se pare o abordare greșită ci doar diferită. H2 SX este un sport touring adevărat, în sensul clasic al termenului. Poziția mai aplecată nu este cea mai confortabilă, dar este clar mai dinamică decât cea verticală care este la modă acum. Sunt fan. 1 hour ago, Adrian M. said: APoi, este eronata afirmatia-exista deja de 1 an modelul Z H2, naked supraalimentat Ai dreptate. Este atât de urât încât am uitat complet de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 Chiar acum, PzKpfW a spus: Ai dreptate. Este atât de urât încât am uitat complet de el. :)))) Mie imi place, dar eu am gusturi dubioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 Și eu sunt destul de deviant pe partea de estetică moto. Îmi plac motociclete precum KTM RC8, BMW HP2 Sport, Multistrada 1000/1100, R1 (2015+) sau Aprilia Futura. Dar Z H2 e ceva oribil. Rivalizează cu Suzuki B-King. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 1, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2021 Acum 38 minute, PzKpfW a spus: Și eu sunt destul de deviant pe partea de estetică moto. Îmi plac motociclete precum KTM RC8, BMW HP2 Sport, Multistrada 1000/1100, R1 (2015+) sau Aprilia Futura. Dar Z H2 e ceva oribil. Rivalizează cu Suzuki B-King. Gata până aici!! Suport orice numai sa se ia lumea de B-King nu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 On 31.10.2021 at 17:02, pepsi said: Specificatii, pret pt Norden 901 https://www.advpulse.com/adv-news/husqvarna-releases-full-specs-availability-pricing-for-norden-901/?fbclid=IwAR2CrIpl5X0d5SWwhJehxUqxuwMMRD774PdVqxIAk3Yy5SgNpV9zMIjy-OY Dacă prețul de $14000 se traduce 1:1 în euro (așa cum se obișnuiește), nu-i cam mult? E cam cea mai scumpă din clasa ei. De văzut dacă merită. În același timp, și arată cam cel mai bine - mult mai bine decât fratele portocaliu. La prima vedere n-au schimbat mare lucru față de concept, doar bordul, stopul și integrarea proiectoarelor adiționale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 ba da e cam mult si cam dezamageste lumea care spera la ceva mai offroad decat 890 adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 37 minutes ago, pepsi said: lumea care spera la ceva mai offroad decat 890 adv. Există deja: pe alb (701 Enduro) și pe portocaliu (690 Enduro R). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 2, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2021 Nu stiam ca au scos C5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Haha. Aprecierea estetică este trăire subiectivă, dar din ce am observat ești în minoritate aici: desgin-ul lui Norden a a fost lăudat din momentul în care a fost prezentat sub formă de concept acum 2 ani. E un exercițiu reușit de neo-retro cu tente de minimalism funcțional scandinav. În general mi se pare că Husqvarna nimerește design-urile - mult mai bine decât cei de la KTM. Asta deși casa de design este fix aceeași. Ceea ce mi se pare și normal până la urmă, având în vedere că sunt mai scumpe decât modelele KTM pe care sunt bazate, cam singura diferență între ele fiind estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 2, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2021 Acum 4 minute, PzKpfW a spus: Haha. Aprecierea estetică este trăire subiectivă, dar din ce am observat ești în minoritate aici: desgin-ul lui Norden a a fost lăudat din momentul în care a fost prezentat sub formă de concept acum 2 ani. . Nu e in minoritate mai sunt și alții care o consideră urâtă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 9 minutes ago, cuki said: Motocicleta de mai sus imi aminteste extrem de tare de "vechiul" Transalp, care a cam ingropat detot modelul. Vechiul Transalp nu cred că a fost îngropat de design 10 minutes ago, cuki said: Am ajuns sa spun ca BMW face motociclete frumoase, dar aparent BMW ca si Porsche cu 911...rafineaza constant acelasi design, poate asta este cheia succesului. Este doar o abordare diferită și care ține cont de multe aspecte specifice nișei. Tu te referi la modele adresate unei anumite categorii de cumpărători, dar BMW vinde și S1000RR, S1000XR sau CE 04. La fel cum Porsche nu vinde doar 911, ci și Cayman sau Panamera Sport Turismo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Spuneți ce vreti, dae in general singurele motociclete frumoase sunt italiencele Auzi, bmw frumos, ce gluma buna Poate doar exercitiul lor de retro naked sa fie fain ca design, in rest nu excelează. Apoi, legat de honda transalp, alea sunt randari neoficiale, doar cum viseaza unii ca va arata, plecand de la patentele honda. Da, sigur vor scoate ceva, ca nu au adv in clasa medie. Si sigur va fi ceva boooring iar, o moto grea, fara prea mult caracter, buna per ansamblu, dar prafuita. Cam ca toata gama honda, cu mici exceptii. Nu au mai nimic uau. Motociclete grele, performante mneh, design sters, au ramas tare in urma. Repet, cu mici exceptii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 7 minutes ago, Adrian M. said: Auzi, bmw frumos, ce gluma buna Poate nu "frumos" e adjectivul, ci "interesant" - personal mi-au plăcut R1200S sau prima generație de S1000RR. Honda nu a vândut niciodată design, ci fiabilitate, excelență, performanțe. Problema e că în ultimii 10-15 ani ultimele două nu se mai prea aplică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Mărcile germane vând în general produse premium și joacă un joc dificil în ceea ce privește design-ul: au nevoie de un echilibru complex între evoluție (pentru ca noul model să nu-l facă să pară instant demodat pe cel anterior), inovație (îndeajuns de multe schimbări pentru a-și face clientela să-și dorească un upgrade) și imagine de marcă (elemente care să facă design-ul imediat recognoscibil și să-l asocieze mărcii). E un calcul complex în spate. Însă cei pe care-i văd riscând cel mai des aici sunt chiar cei de la BMW - atât la auto cât și la moto. Au anumite modele de care nu se prea ating (cum este R GS) pentru că reprezintă un capital sigur și niște vânzări solide, dar în rest nu le este frică să experimenteze. Dau din nou exemplul lui S1000RR, dar nu este un caz singular: vezi chiar noile 1250R sau RT. Păcat însă că această îndrăzneală ocazională nu se transmite și la platforma tehnică: au fost inspirați în dezvoltarea bicilindrului paralel acum mai bine de 10 ani, dar în rest au doar boxer-e (care cu toate avantajele inerente sunt concepte vechi de 1 secol) și o clonă japoneză pe S-uri. Singurul motor interesant pe care-l mai au este cel de pe K1600, dezvoltat din vechiul 4 în linie de pe K1200/K1300 și care-și are rădăcinile tehnice în motorul V10 pe care l-au folosit în F1 în anii '00. La polul opus, un studiu de caz interesant mi se pare Ducati, care sub o firmă germană a avut curajul (viziunea?) de a se despărți de lucruri sfinte pentru ei - de la motorul V2, la supapele desmodromice, la modelul care i-a consacrat pe piața de masă: Monster. Nu mai bat câmpii, dar este interesant cum mărci precum Ducati și BMW bat recorduri la vânzări cu strategii și abordări aparent diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 32 minutes ago, cuki said: in ultima vreme, inafara de italieni (si nu toti), s-au intrecut in motociclete tot mai urate, culminand cu Suzuki si "incercarea lor" de retro Și aici de subliniat diferitele percepții. Design-ul retro al celor de la Suzuki s-a vândut destul de bine. Poate și datorită faptului că modelele respective au înlocuit niște anomalii estetice față de care orice schimbare ar fi fost pozitivă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 2 minutes ago, cuki said: Am uitat de Triumph...alta marca care rafineaza in loc sa reinventeze Și aici lucrurile sunt nuanțate Triumph este o firmă care se bazează mult pe partea de istorie și "heritage" - o formă mai puțin extremă a ceea ce face H-D. Însă și ei s-au diversificat. În afară de arhitectura motorului, Tiger-ul actual nu mai are multe în comun cu modelul de acum 20 de ani și vine acum în 4 variante. Modele precum Street Triple sau Trident sunt adiții recente/foarte recente și reprezintă/vor reprezenta o parte importantă din vânzările lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 (editat) mie cand imi zice cineva de bijuterii dpdv al designului ma uit imediat in gradina MV Agusta in ultimii ani au scos niste frumuseti, dar poate sunt eu subiectiv turismo veloce brutale dragster superveloce Editat Noiembrie 2, 2021 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 În momentul de față, MV este o firmă de mici dimensiuni care vinde doar design (cu tentă istorică). Deci trebuie s-o facă bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Sunt câteva expuse la Cafe LeMans în București Dar presupun că se referea strict la partea estetică, nu la succesul în vânzări. Faptul că nu vând prea multe unități are de-a face cu faptul că sunt o companie mică (prețuri, accesibilitate dealeri și servicii, piese, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 2, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2021 Acum 16 minute, cuki a spus: cand ai vazut ultima oara o MV Agusta? Eu in Romania cred ca nu am mai vazut de cativa ani buni Vorbim de lup si ce am vazut saptamana trecuta live trecand pe langa mine? O Turismo Veloce!! Arata foarte bine live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Acum 4 minute, SenorPink a spus: Vorbim de lup si ce am vazut saptamana trecuta live trecand pe langa mine? O Turismo Veloce!! Arata foarte bine live Superba dracia. Dar cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 2, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2021 Acum 1 minut, Adrian M. a spus: Superba dracia. Dar cam atat Pai da dar conteaza totusi aspectul. Cum zicea si colegul @Edd daca nu e frumoasa, nu place ochiului degeaba e top in rest. Motiv pentru care nu imi iau GS sau GSA - mie mi se par urate cu spume si flacari (desi sunt foarte bune ca motoreta allround). KTM iar sunt urate, desi la capitolul performante si dotari sunt de top. Acum exista si reversul medaliei - sa arate bine si sa fie moartea pasiunii (vezi Harli) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Eu nu ma uit.. La cum arata La urma poate.. La decizia finala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 KTM pregătește încă un model pe platforma 890: un fel de sport-touring-supermoto. Urmașul lui 990 SMT. Vine și o nouă versiune de Moto Guzzi V7 cu un look ceva mai modern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.