PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 Hipstereala vine din interpretarea producătorilor, care vând electricul ca pe o modă. Legislatorul nu are treabă cu asta. Vrea doar să reducă poluarea și dependența de combustibilii fosili. 18 minutes ago, cuki said: Sa vezi ce s-or imbulzi hipsterii la BMW-ul asta, chiar daca e pe la 13-14k daca nu mai mult E disponibil la precomandă de vreo 6 luni și costă vreo 11k (preț de bază). Abia acum câteva săptămâni au început să-l producă. Personal apreciez design-ul. Nu mai vezi nimic similar pe stradă, parcă e scos din Blade Runner. Partea tehnică e cam slabă însă: autonomie cam limitată, încărcare de bază lentă. O tehnologie avangardistă la nivelul design-ului ar fi fost de apreciat. 7 minutes ago, GoodKat said: Pe langa Europa unde legiuitorul este un mu ist, mai sunt alte continente unde legiuitorii nu dau doi bani pe treaba cu electricul sau cu normele de poluare. Nu cred că este locul potrivit pentru a discuta despre politică. Regiuni diferite au constrângeri și provocări diferite. Europa este un continent mic, dens populat care stă prost cu producția de materii prime. Reducerea dependenței față de importurile acestora este departe de a fi o idee proastă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 1 minute ago, GoodKat said: Nu discutam despre politica ci despre faptul ca nu exista o nevoie reala de motociclete electrice pentru simplul fapt ca inca nu sunt constrangeri atat de mari incat sa fie necesar acest lucru, iar inaintea motocicletelor sunt poluatorii mari precum masini de transport si automobile diesele de cilindree mare. De acord. Și da, la nivel de două roți electricul este departe de a fi necesar în acest moment - cel puțin în emisfera vestică. 2 hours ago, cuki said: Perfect de acord, si in Romania ... 0% dobanda pe 12 luni. ...La moto?! Oferă Bavaria așa ceva? (că altcineva sigur nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 Văd acolo doar PJ și PFA. Și credit în Euro, pentru că asta e moneda națională. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 25, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 On 11.11.2021 at 17:57, PzKpfW said: La cum sună titlul - "The evolution of speed" mă aștept la un mic update pentru Panigale, nimic mai mult. Euro5, modificări subtile ale carenelor pentru optimizarea răcirii, aripioare mai mici și update la electronică. Plus câteva chițibușuri grafice fără importanță (sticker-e, grafică de bord, etc.). De apreciat update-urile anuale, dar nimic teribil de interesant. Găsiți diferențele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 25, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2021 Scrisul Ducati pe carene, janta fata, doua aerisire suplimentare jos, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 Ți-a scăpat steagul italian de pe carena superioară, ansamblul de scăriță negru și design-ul rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Noiembrie 25, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2021 M-am uitat fara sa dau click pe poza si fara zoom Asteptam de la corespondentul pe teren @_Raul_ sa zica noutati de la EICMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 25, 2021 Share Postat Noiembrie 25, 2021 Ducati, BMW si KTM au dat pas anul asta . Am aflat abia azi. Si eu ma bucuram numai la gândul ca o sa vad Pikes Peak și noul Duke GT. Csf, ncsf. Revin mai târziu cu impresii și poze pe topicul ce l-am deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 26, 2021 Share Postat Noiembrie 26, 2021 La Super Duke GT nu pierzi aproape nimic - vezi mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Decembrie 3, 2021 Autor Share Postat Decembrie 3, 2021 Nu stiu voua, dar mie mi se par foarte misto modelele astea X-Adv iar asta micu cred ca ar fi senzational la mers prin lume si cutreierat pustietatile. Vad ca de la Nipponezi doar Kawasaki si Honda ce mai scot ceva modele care sa miste ceva, in rest somn usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Decembrie 3, 2021 Share Postat Decembrie 3, 2021 (editat) Asta cu cutii abia urcam pe ea. Ar fi trebuit sa ma filmez . Radeam si eu si cei de pe langa mine de incercarea asta de a fi natural/nepretentios/practic cum ar trebui sa fie interactiunea cu orice scuter. Un fel de Vlad Craioveanu meets Alina Mungiu Pippidi. Fara dubii o sa ma urc pe tine, dar pe unde? Cu cateva zeci de kg in cutiile alea chiar nu stiu cum m-as descurca. A, si era pe cricul central (sau poate din cauza asta ). Sa nu fiu inteles gresit. Integra si X-Adv sunt niste mici crush-uri pt mine. Raman insa fan X-Adv rosu, model fara cutii. Intentionat m-am uitat pe fisa ei sa vad cat de grea este. Fara cutii are undeva mult peste 200. 230 si ceva? Aia mica e prea mica si e un fel de Streetfighter V2 - nu ai bani de the real s..., dar nu te-ar deranja o tura cu Monica Belluci nici la 18 ani cand nu invatase despre epilat si proteze dentare. SH-ul 350 sau orice scuter fara tunel central este de 10 ori mai practic. Ca de obicei: pace, nu trollez, pareri personale. Da, Kawa si Honda erau f "prezenti" ca sa zic asa. - Suzuki insa avea GT-ul care era f fain si parea incredibil de mobil pe mainile celor de afara de la drive test (nu am avut nervii de coada aia si era ingramadeala ca la balci pe un parcurs f mic) - Yamaha venise cu niste XSR-uri custom f faine si cu un side by side cu motorul 3 in linie urcat la 1000 cc care cred ca trebuie sa fie f misto. Nu ma pricep, nu stiu daca era noutate 2021, dar era piesa. Aici este pagina lui - https://www.yamahamotorsports.com/recreation-side-by-side A, da, si cu un T7 Rally superb, dar 95% nu era motor ce va intra vreodata in productie, ci mai degraba un exercitiu tehnic local. Am postat poze cu ea pe topicul posesorilor de T7. Editat Decembrie 3, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Decembrie 3, 2021 Autor Share Postat Decembrie 3, 2021 Acum 36 minute, _Raul_ a spus: Asta cu cutii abia urcam pe ea. Ar fi trebuit sa ma filmez . Radeam si eu si cei de pe langa mine de incercarea asta de a fi natural/nepretentios/practic cum ar trebui sa fie interactiunea cu orice scuter. Un fel de Vlad Craioveanu meets Alina Mungiu Pippidi. Fara dubii o sa ma urc pe tine, dar pe unde? Cu cateva zeci de kg in cutiile alea chiar nu stiu cum m-as descurca. A, si era pe cricul central (sau poate din cauza asta ). Sa nu fiu inteles gresit. Integra si X-Adv sunt niste mici crush-uri pt mine. Raman insa fan X-Adv rosu, model fara cutii. Intentionat m-am uitat pe fisa ei sa vad cat de grea este. Fara cutii are undeva mult peste 200. 230 si ceva? Aia mica e prea mica si e un fel de Streetfighter V2 - nu ai bani de the real s..., dar nu te-ar deranja o tura cu Monica Belluci nici la 18 ani cand nu invatase despre epilat si proteze dentare. SH-ul 350 sau orice scuter fara tunel central este de 10 ori mai practic. Ca de obicei: pace, nu trollez, pareri personale. Da, Kawa si Honda erau f "prezenti" ca sa zic asa. - Suzuki insa avea GT-ul care era f fain si parea incredibil de mobil pe mainile celor de afara de la drive test (nu am avut nervii de coada aia si era ingramadeala ca la balci pe un parcurs f mic) - Yamaha venise cu niste XSR-uri custom f faine si cu un side by side cu motorul 3 in linie urcat la 1000 cc care cred ca trebuie sa fie f misto. Nu ma pricep, nu stiu daca era noutate 2021, dar era piesa. Aici este pagina lui - https://www.yamahamotorsports.com/recreation-side-by-side A, da, si cu un T7 Rally superb, dar 95% nu era motor ce va intra vreodata in productie, ci mai degraba un exercitiu tehnic local. Am postat poze cu ea pe topicul posesorilor de T7. Eu unul mi-as luat X-Adv asta mic de 350 pentru ture lejere in doi si putin drum forestier, dar mai ales pentru ca e pe curea si nu pe lant cum e fratele mai mare. Efectiv nu mai am rabdare sa stau sa bibilesc lanturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Hai ca la ora 14 prezintă in sfârșit : preturi, configurare, dotari, aici: https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-1200/models pe scurt, 2 variante- GT si Explorer, ambele cu varianta standard, sau PRO. 150 cai, 130nm cuplu, toate suspensie semiactiva showa, cardan, abs si tc cornering, full led. Gt ul 14,6 k lire-deci probabil un 16.5 euro. Nu are qs, mansoane incalzite, sau pilot automat. varianta cu ele, GT pro, 16,7 k lire-deci vreo 18.5k. GT pro 245 kg. NOT BAD! Daaaaar, la eicma au zis sec-de pe 12 dec la dealeri. N-au spus care dealeri :)))) se pare ca doar in uk. Acum au zis sec, la dealeri din primavara.... Pai incepe sezonul. ei trebuiau sa aiba deja disponibile la comanda, sa vina in primavara.... cu moto deja disponibile, livrate. Iar au dat putin cu mucii in fasole. completare, pe jermani functioneaza configuratorul: https://www.triumphmotorcycles.de/configure/ gt 17750, pai gsu e 16,5. Mdea, un gt configurat ok e 19k. Au sarit cam tare pretul vs versiunea anterioara. Nu s convins.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Decembrie 7, 2021 Autor Share Postat Decembrie 7, 2021 Acum 5 ore, Adrian M. a spus: Hai ca la ora 14 prezintă in sfârșit : preturi, configurare, dotari, aici: https://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure/tiger-1200/models pe scurt, 2 variante- GT si Explorer, ambele cu varianta standard, sau PRO. 150 cai, 130nm cuplu, toate suspensie semiactiva showa, cardan, abs si tc cornering, full led. Gt ul 14,6 k lire-deci probabil un 16.5 euro. Nu are qs, mansoane incalzite, sau pilot automat. varianta cu ele, GT pro, 16,7 k lire-deci vreo 18.5k. GT pro 245 kg. NOT BAD! Daaaaar, la eicma au zis sec-de pe 12 dec la dealeri. N-au spus care dealeri :)))) se pare ca doar in uk. Acum au zis sec, la dealeri din primavara.... Pai incepe sezonul. ei trebuiau sa aiba deja disponibile la comanda, sa vina in primavara.... cu moto deja disponibile, livrate. Iar au dat putin cu mucii in fasole. completare, pe jermani functioneaza configuratorul: https://www.triumphmotorcycles.de/configure/ gt 17750, pai gsu e 16,5. Mdea, un gt configurat ok e 19k. Au sarit cam tare pretul vs versiunea anterioara. Nu s convins.... 23500 euro - varianta Rally Explorer care e aia full de full - Top Box de52 de litri cu suportul inclus, suportul pentur gentile laterale dar fara gentile laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Da, nu ms. Asta cu rezervor de 30 l nu e deloc interesanta pt mine. Scumpa oricum Scumpa in sensul ca ma asteptam sa fie sub gs la pret, si nu prea este.. smiorc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Ce aduce în plus față de R GS? Observ ceva mai multă putere dar mai sus în ture. Altceva? Nu sunt fan GS, dar e liderul pieței. Dacă vrei să contești liderul trebuie să vii cu ceva nou. Eu văd doar un GS cu motor 3 în linie. Greșesc? Leo Vince prezintă o nouă linie de evacuări (finale) inspirate din trend-ul lansat de SC Project și Austin Racing. Norton, cu o versiune (prototip deocamdată) naked a sportivei V4SV. Și Bimota pregătește o versiune adventure-touring a modelului Tesi H2. Vor păstra arhitectura șasiului și motorul de Kawasaki H2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Ce aduce în plus față de R GS? Observ ceva mai multă putere dar mai sus în ture. Altceva? Nu sunt fan GS, dar e liderul pieței. Dacă vrei să contești liderul trebuie să vii cu ceva nou. Eu văd doar un GS cu motor 3 în linie. Greșesc? Pai mai multa putere, cuplu similar, alt design, alt motor. Este o alternativa. A, si un pic mai usor. Ramane de vazut cum e echilibrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Sincer nu cred că este destul pentru a deturna privirile clientelei de GS. Și ăsta cred că era scopul celor de la Triumph. Sper să mă înșel. Interesantă alegerea de a dota motocicleta cu radar doar în spate (pentru blind-spot assist). O variantă mai judicioasă decât cea a celor de la BMW și KTM care au radar doar pe față, pentru ACC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 (editat) Eu speram sa pastreze politica de pret, sub gs adica. Dar nu prea, un gs stock e mai ieftin decat un tiger, aiurea Editat Decembrie 7, 2021 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Și GS-ul se va scumpi de la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Acum 35 minute, PzKpfW a spus: Sincer nu cred că este destul pentru a deturna privirile clientelei de GS. Și ăsta cred că era scopul celor de la Triumph. Sper să mă înșel. Interesantă alegerea de a dota motocicleta cu radar doar în spate (pentru blind-spot assist). O variantă mai judicioasă decât cea a celor de la BMW și KTM care au radar doar pe față, pentru ACC. Majoritatea fanilor de GS nu vor trece la Triumph Tiger nici daca acesta o sa fie mai puternic, mai comod, mai usor, mai ieftin, mai tot ce vrei. Pentru simplu motiv ca nu da bine si pentru ca BMW este BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 7, 2021 Share Postat Decembrie 7, 2021 Majoritatea nu. Dar în mod evident Triumph vrea să erodeze ceva din clientela de la BMW. Și nu prea-i văd reușind asta cu o mică variație a produsului oferit de bavarezi. Nu au făcut decât să copieze originalul fără a veni cu ceva interesant. Din acest punct de vedere Ducati și KTM au făcut treabă mai bună. Primele poze cu Ducati DesertX care va fi prezentat mâine. Destul de apropiată vizual de conceptul inițial, dar complet diferită pe dedesubt. Adio rezervoare duble. Șasiul nu mai este de Scrambler, ci de Multistrada 950 (cu o coadă din oțel tubular). Motorul nu mai este de Scrambler (2 supape, răcire pe aer/ulei) ci de Hypermotard/Monster/Multistrada 950 (4 supape, răcire pe lichid). Bascula de Monster. Roata față pare să fie de '19. Practic este o Multistrada 950 mai orientată spre offroad, la bătaie cu 890 Adv, 901 Norden, T700, etc. De văzut greutatea (sigur peste 200 la gol) și mai ales prețul: dacă 901 Norden vi se părea scumpă (și este), asta sigur va fi peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat Decembrie 9, 2021 Autor Share Postat Decembrie 9, 2021 (editat) Si lansarea oficiala Editat Decembrie 9, 2021 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 9, 2021 Share Postat Decembrie 9, 2021 On 07.12.2021 at 20:35, PzKpfW said: Adio rezervoare duble. M-am grăbit, sunt opționale. On 07.12.2021 at 20:35, PzKpfW said: Roata față pare să fie de '19. De '21 până la urmă. M-a distras roata de '18 pe spate, care făcea fața să pară mai mică decât este de fapt. Surprinzător de ușoară (202kg la gol), doar puțin peste competiție (care folosește blocuri mai eficiente și mai compacte). Motorul a fost puțin detunat față de Multistrada 950, pierde câțiva cai și Nm. Interesant, mai puțin cuplu decât scoate KTM dintr-un motor mai mic. Fain și bordul, orientat vertical. Per total, ceva mai bine decât mă așteptam. Pare o motocicletă destul de serioasă și capabilă pe nișa ei - fără a fi la nivelul liderilor categoriei. O trage în jos în primul rând platforma tehnică oarecum învechită, dar amabalată frumos. Vine și cu 4 ani garanție. De văzut prețul, unde din păcate cred că va sta rău: în jur de 14.000€; sub Multistrada V2, dar totuși foarte mult pentru acest segment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.